nét afgevallen voor mijn lijstje voor TSEquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
John Lennon - Whatever gets you through the night
Zit ik een mooie opbouw te bedenken, incl. een break die je ook nodig hebt, krijgen we dit weer...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Deze vind ik inderdaad beter, omdat 'Slow down' natuurlijk niet de bedoeling is.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
nét afgevallen voor mijn lijstje voor TSE![]()
friekin_ + 1
quote:I want you
Though you dare to deny it
Im always reminded of you
And the more you forbid me
The more I need you to give me
Morning comes upon us
To impose another day
Though I might try to force myself to sleep
Why should I
Face up to
Another waking day
When theres a chance youll come to me
In dreams
The world just keeps
Right on
Turning anyway
While I stay home and watch the shadow play
Innocence is lost into the dark
If I were dynamite would you provide the spark?
Als ik nu nog even flink doorhaal, heb ik straks een break van 7 weken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit ik een mooie opbouw te bedenken, incl. een break die je ook nodig hebt, krijgen we dit weer...
Volgens Wiki Van Halen in Amsterdam, maar in Nijmegen vertrouwen we Wiki nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:52 schreef WeezerButler het volgende:
Geboren in Nijmegen
Niet dat ik het antwoord anders wel had geweten (niet zo'n VH kenner/liefhebber), maar bedoel je nu dat ze een plaat hebben die '...' heet? Of zoek je gewoon naar drie covers die ze ooit op een plaat hebben gezet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:01 schreef WeezerButler het volgende:
Eddie --> Nijmegen
Alex --> Amsterdam
Noem 3 nummers die Van Halen gecovered heeft op de plaat ...
Covers --> als in liedjes van anderen die Van Halen gecovered heeftquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:12 schreef bukgeit het volgende:
You Really Got Me
Wild Thing
Walk This Way
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |