quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef Bol_Wan het volgende:
serieus, kappen met die damesgroepenken er niks van
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik gok dat friekin_ precies even oud is als Grobbel
Volgens mij zit ik dichter bij jouw leeftijd. Ik ben alleen nog wat langer half bij de hitparademuziek blijven hangen (tot m'n zestiende a zeventiende bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik gok dat friekin_ precies even oud is als Grobbel
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een paar echte mannen dan voor Bol_Wan Wie?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Burnett het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet dat het snel gaat, maar dit is overdrevenquote:
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
haha, ja ik ben wat recenter aangelegdquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we je niveau nu gevonden.![]()
Bol_Wan 1
Ja. Het is een zanger van een zeer bekende black metal band, op bandfoto's en gigs zul je 'm zo treffen:quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik herken 'm niet, heeft 'ie normaal soms schmink op?
Bijna...quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, die gozer van Gorgoroth. Geen idee hoe 'ie heet.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik reken 'm goed. Gaahl is zijn naam.![]()
TheSilentEnigma +1
ja eigenlijk was dat een veel mooiere user icon dan edgar varesequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What what in the butt
Eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja eigenlijk was dat een veel mooiere user icon dan edgar varese
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
METHODMICH+1quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef methodmich het volgende:
Angus & Julia Stone?
Ik heb Immortal eens in de volle zon op een festival gezien. Die waren toen zelfs onherkenbaar mét schmink.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef Gehenna het volgende:
is het een vervolgvraag? dan herken ik ze waarschijnlijk niet zonder schmink
quote:Now Muriel plays piano
Every Friday at the Hollywood
And they brought me down to see her
And they asked me if I would --
Do a little number
And I sang with all my might
And she said --
"Tell me are you a Christian child?"
And I said "Ma'am I am tonight"
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb Immortal eens in de volle zon op een festival gezien. Die waren toen zelfs onherkenbaar mét schmink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |