Dit dus, want drastische maatregelen zouden de KLB niet meer maken wat het is, en er zullen veel users niet meer in de KLB komenquote:
Bijvoorbeeld een racist.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik vond Bowa beter dan o.us nu, Bowa bleef gewoon wie hij was als user, niet zoals o.us
Dat denk je dan verkeerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Serieuze klachten worden wel ergens anders behandeldKlagen in de politiek kan in VKZ, klagen over muziek kan in MUZ. Je moet je dus wel bedenken wat voor een toevoegende waarde een subforum als KLB heeft, en dat is dus het uitlachen van users (denk ik) en dat maakt het uniek ten opzichte van de andere fora.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zouden die notes veel optimaler kunnen gebruiken idd.
tja, dus krijg je :quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik vond Bowa beter dan o.us nu, Bowa bleef gewoon wie hij was als user, niet zoals o.us
Misschien is dat kaartensysteem niet eens zo een slecht idee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed, denk eens mee hoe we dat kunnen oplossen?
Het is een terugkerend fenomeen.
ten eerste zou je me mijn notes kunnen laten lezen zonder te betalenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is een aanname, kunnen we niet veel mee.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
en dit verhaal dan? Is het niet waar dat KLB net zo goed in andere subfora had kunnen verdeeld, als de toevoegende factor van het 'bashen' er niet was geweest?
Dat heb ik in het vorige topique ook al aangehaald. Het is cultuur in KLB om de TS af te zeiken. Het gaat zelden inhoudelijk over de klacht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Misschien spreek ik alleen voor mezelf, maar ik denk het niet; maar ik zou veel vaker meeposten als de reacties eens over de klacht zouden gaan in plaats van over de TS.
dat is de weg van de minste weerstand.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef yvonne het volgende:
Lees de topicpoint, serieus topic, serieuze reacties, ontopic graag.
Omdat daar dus van die debiele users zittenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat heb ik in het vorige topique ook al aangehaald. Het is cultuur in KLB om de TS af te zeiken. Het gaat zelden inhoudelijk over de klacht.
Persoonlijk vind ik dat zolang deze cultuur daar heerst KLB eigenlijk geen bestaansrecht heeft. Klagen en over de klacht praten kan in elk ander forum dan in KLB zo lijkt het.
Dat is het moeilijke juist. Die one-liners moeten weg en dat standaard TS-bashing ook. Alleen is dat zó moeilijk om daar op te moddereren, omdat de meerderheid van KLB dat doet.quote:
In welk opzicht? Want klagen kan je sowieso in het daarvoor bestemde subforum, neem bijvoorbeeld Mensen die denken dat Nederland kansloos is tegen Brazilië kan prima in WK, lijkt mij...quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, er is wel degelijk draagvlak voor een KLB
Het kaartensysteem invoeren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, in mijn ogen is KLB juist een subforum om even te miepen over dingen die je overkomen, en die redelijk algemeen zijn, die ieder ander dus ook kan overkomen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Serieuze klachten worden wel ergens anders behandeldKlagen in de politiek kan in VKZ, klagen over muziek kan in MUZ. Je moet je dus wel bedenken wat voor een toevoegende waarde een subforum als KLB heeft, en dat is dus het uitlachen van users (denk ik) en dat maakt het uniek ten opzichte van de andere fora.
Inderdaad, de meederheid heeft het dus blijkbaar naar zijn zin. Je gaat toch niet iets veranderen als het leuk is ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is het moeilijke juist. Die one-liners moeten weg en dat standaard TS-bashing ook. Alleen is dat zó moeilijk om daar op te moddereren, omdat de meerderheid van KLB dat doet.
Of er moet stevig genote worden als een user dat doet en na x notes daarover hem gewoon bannen. De vraag is of de modjes daar zin in hebben, om zoveel werk te doen.
Ik heb begrepen dat een ban niet volgt na een bepaald aantal notes. Nu lijkt het wel alsof er users zijn die er een sport van maken zoveel mogelijk notes te verzamelen en dan toch geen ban te krijgen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is een aanname, kunnen we niet veel mee.
dan heeft 80% van KLB na 1 dag met dat systeem 288 uur een banquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het kaartensysteem invoeren.
1x de TS afzeiken = waarschuwing via PM.
2x de TS afzeiken = geel.
3x de TS afzeiken = rood = 48u wieberen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja 14 en 19 is een aardig verschil (Al lurk ik in ONZ nog wel regelmatig, en die kliek is ook al 20x veranderd), maar zonder de TS-bash had ik zeker weten veel vaker in KLB gekomen. Nu nodigt het niet meer uit om op een klacht in te gaan omdat het toch niks anders dan getroll oplevert.
Misschien spreek ik alleen voor mezelf, maar ik denk het niet; maar ik zou veel vaker meeposten als de reacties eens over de klacht zouden gaan in plaats van over de TS.
persoonlijke aanvallen op de TS niet toestaan? Klinkt makkelijk, is zo eenvoudig ook nog niet. . .quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dus? Blijkbaar zijn dat toch geen aanwinsten voor KLB.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:07 schreef leeell het volgende:
[..]
dan heeft 80% van KLB na 1 dag met dat systeem 288 uur een ban
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is het moeilijke juist. Die one-liners moeten weg en dat standaard TS-bashing ook. Alleen is dat zó moeilijk om daar op te moddereren, omdat de meerderheid van KLB dat doet.
Of er moet stevig genote worden als een user dat doet en na x notes daarover hem gewoon bannen. De vraag is of de modjes daar zin in hebben, om zoveel werk te doen.
Je weet dat de KLB het op een na grootste deel van het forum van FOK is ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:07 schreef Scorpie het volgende:
Oke, je hebt dus een dilemma.
KLB wordt overspoeld met ONZ-achtige praktijken. Kan je 2 dingen doen;
1. Strenger modereren en bans uitdelen om het boeltje in het gareel te houden, ondersteund door regeltjes en wetgeving. Wat krijg je dan? Een hoop gehuil van users die de losbandigheid gewend zijn en een hoop gezeik.
2. Op zijn beloop laten en de serieuze klachten proberen zo schoon mogelijk te houden. Dit zal ook niet lukken want KLB zit vol met mongolen die bij elk topic als geile pubers losgaan op de klacht / TS / onderwerp.
Wat mij betreft gaan we voor optie 1, zero tolerance, en dat consequent volhouden. ONZ is een deur verderop, snap je dat na 2 keer nog niet -> ban van een dag of twee. DraaideurKLBverziekers -> week / maand / permban indien doorgaan.
Geloof me, als je de diehards eronder krijgt zal de rest snel afdruipen naar ONZ.
ik zou zeggen: niet toestaan is niet toestaan en het dan toch doen is 24 u wieberenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan blijven de serieuze users weg en dan wordt het geen verbetering.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, de meederheid heeft het dus blijkbaar naar zijn zin. Je gaat toch niet iets veranderen als het leuk is ?
Da's geen probleem toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:07 schreef leeell het volgende:
[..]
dan heeft 80% van KLB na 1 dag met dat systeem 288 uur een ban
Maar wel voor FOKquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dus? Blijkbaar zijn dat toch geen aanwinsten voor KLB.
Ja optreden met harde hand.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wellicht (tijdelijk?) meer mods inzetten op dat subforum.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het ís ook moeilijk.
Je zegt one-liners weg, maar er staan vaak zat briljante one-liners die een topic juist redden.
Dus je kunt er geen standaard van maken.
Standaard TS bashing heb je na verloop van tijd een redelijk beeld van wie dat zijn, en die ga je er eens uithalen ( zie MED maar)
Ook hier geld, is het eenmalig, een meelopertje die na een pm ermee ophoudt, zijn het de notoiren.
Veel werk, voor mods en FA's en A's.
Maar ook verdomd leuk, anders hield ik het hier geen 10 jaar vol.
Maar als je TS niet mag bashen, of een opmerking over hem mag maken, wat ga je dan zeggen in dat topic ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan blijven de serieuze users weg en dan wordt het geen verbetering.
yups, zo'n beetje het grootste forum. Maar ook het forum waar het vaakst van buiten af PM's en mails over binnen komen dat we prive-gegevens enz. op het forum hebben staan. Bijvoorbeeld. En dat vind 80% van KLB ook leuk, en nee dat laten we niet staan omdat die 80% het o zo leuk vindt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat de KLB het op een na grootste deel van het forum van FOK is ?
Dus als er grote drastische negatieve maatregelen komen, FOK er niet op vooruit gaat.
Ik denk dat je dat niet goed ziet: als de rotte laag weggehaald wordt zullen er ongetwijfeld wat users volgen die ook vertrekken, maar zoals altijd: als er een groep vertrekt komt er een andere groep voor in de plaats. Em wellicht keren er een hoop users terug die nu wegblijven om hetgeen we hier bespreken. Een forum groeit, en is aan verandering onderhevig, en het wordt nooit meer als vroeger, maar dat is de intentie ook niet. De intentie is een forum waar het voor iedereen (nou ja bijna iedereen) goed toeven is. Waar je af een toe een keer langsgaat, een keertje mee posten waar je met plezier een volgende keer terug komt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dit dus, want drastische maatregelen zouden de KLB niet meer maken wat het is, en er zullen veel users niet meer in de KLB komen
Dit dus, ook met betrekking tot AP, er moet een goed systeem zijn met voor iedereen evenlang geldende bannenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja optreden met harde hand.
Nadeel is wel dat er op FOK! ook sprake is van voorkeursbehandelingen. Een tong kan veel meer maken dan menig andere user. En je hebt dan kans op leegloop/een dood subforum.
Hoezo niet? Je wou zeggen dat trollende, ziekende en op de man spelende KLB-ers een aanwinst zijn voor FOK? Die lui wil je liever kwijt dan rijk hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat de KLB het op een na grootste deel van het forum van FOK is ?
Dus als er grote drastische negatieve maatregelen komen, FOK er niet op vooruit gaat.
maar wat is dan het doel van dat forum, ts-bashing of klagen in het algemeen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat er op FOK! ook sprake is van voorkeursbehandelingen. Een tong kan veel meer maken dan menig andere user. En je hebt dan kans op leegloop/een dood subforum.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het over de one-liners die het topic verkloten. Die standaard rotzooi wat steeds weer terug komt, wat sommige users standaard gebruiken in een reeks van topics waar het niets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het ís ook moeilijk.
Je zegt one-liners weg, maar er staan vaak zat briljante one-liners die een topic juist redden.
Dus je kunt er geen standaard van maken.
Standaard TS bashing heb je na verloop van tijd een redelijk beeld van wie dat zijn, en die ga je er eens uithalen ( zie MED maar)
Ook hier geld, is het eenmalig, een meelopertje die na een pm ermee ophoudt, zijn het de notoiren.
Veel werk, voor mods en FA's en A's.
Maar ook verdomd leuk, anders hield ik het hier geen 10 jaar vol.
soms wel, maar heel vaak is het geen grapje meer. En over die laatste gevallen (die te vaak voorkomen) gaat het hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef zovty het volgende:
Ik kom hier (KLB) om grappen te lezen en grappen te maken.
Als iemand daar dan de dupe van is; soit, het is maar een grapje.
Nee, maar levens buiten internet verwoesten is ook gewoon zielig, en daar hoort ook gewoon hard tegen te worden opgetreden (geluidstechnicus ging zijn eigen huves posten, maar dat is een ander verhaal).quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
yups, zo'n beetje het grootste forum. Maar ook het forum waar het vaakst van buiten af PM's en mails over binnen komen dat we prive-gegevens enz. op het forum hebben staan. Bijvoorbeeld. En dat vind 80% van KLB ook leuk, en nee dat laten we niet staan omdat die 80% het o zo leuk vindt.
Dat is subjectief.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan blijven de serieuze users weg en dan wordt het geen verbetering.
Dat zul je altijd houden. Maar met zo'n kaartensysteem is het wel meteen duidelijk wat wel en wat niet mag. TS bashen trekt TS bashen aan, en als users zien dat andere users een gele kaart daarvoor krijgen in het topique, zien ze meteen dat het geen normaal gedrag is en zullen ze het wel nalaten (of toch doen om stoer te doen en dan meteen zelf tegen een kaart aan lopen)quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik niet veel meer maken dan andere users hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dit dus, ook met betrekking tot AP, er moet een goed systeem zijn met voor iedereen evenlang geldende bannen
Ik denk niet dat 80% van KLB dat zou leuk vind.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef BrandX het volgende:
En dat vind 80% van KLB ook leuk, en nee dat laten we niet staan omdat die 80% het o zo leuk vindt.
Ik moet er toch vaak om lachen, en ik ben niet de enige.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je wou zeggen dat trollende, ziekende en op de man spelende KLB-ers een aanwinst zijn voor FOK? Die lui wil je liever kwijt dan rijk hoor.
Kijk; hier heb je dus het symptoom. KLB wordt gezien als ONZ 2.0.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef zovty het volgende:
Ik kom hier (KLB) om grappen te lezen en grappen te maken.
Als iemand daar dan de dupe van is; soit, het is maar een grapje.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wellicht (tijdelijk?) meer mods inzetten op dat subforum.
En crew die op 1 lijn zit met elkaar. Zeker de modjes van een subforum.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dit dus, ook met betrekking tot AP, er moet een goed systeem zijn met voor iedereen evenlang geldende bannen
je weet dondersgoed dat tong altijd een voorkeursbehandeling krijgt, nu ben ik niet iemand die zegt dat ie dat niet verdient (oldbie, bekend etc..)quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat Tong ook nergens de policy overschrijdt, appels peren, totaal verkeerd beeld.
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, in mijn ogen is KLB juist een subforum om even te miepen over dingen die je overkomen, en die redelijk algemeen zijn, die ieder ander dus ook kan overkomen.
Daarentegen is het lang geleden dat je idd een KLB-topic over iets kon openen zonder dat er standaard een stuk of wat "TS kan er niet mee omgaan" reacties kwamen van mensen die de OP hoogstwaarschijnlijk niet eens gelezen hadden.
En dan moet ik zeggen dat een goeie lemming me niet eens stoort, zeker in KLB moet er wel wat gelachen kunnen worden, maar volgens mij heeft KLB niet als primaire doel het uitlachen van users....
Misschien dat "iets om te lachen" wel een primair doel is, maar dat is iets anders dan uitlachen en afzeiken.
met een inhoudelijk aanvulling zou dat acceptabel moeten zijn?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar als je TS niet mag bashen, of een opmerking over hem mag maken, wat ga je dan zeggen in dat topic ?
Allemaal :
''terechte klacht''
''onterechte klacht''
hahaha mag niet, bashen van TS
Dat hangt puur af van het topic zelf.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar als je TS niet mag bashen, of een opmerking over hem mag maken, wat ga je dan zeggen in dat topic ?
Allemaal :
''terechte klacht''
''onterechte klacht''
hahaha mag niet, bashen van TS
Je weet zelf ook wel dat jij 2x onder een maandban bent weggekomen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik niet veel meer maken dan andere users hoor.
Het gaat dan ook niet om jouw persoontje maar het grotere plaatje. Een TS die met een klacht bijkans de grond ingeboord wordt zal lang niet zo hard meelachen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik moet er toch vaak om lachen, en ik ben niet de enige.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk; hier heb je dus het symptoom. KLB wordt gezien als ONZ 2.0.
Dan snap ik even niet waar het wel om gaat. Ik dacht dat ik zo'n beetje alles uit KLB wel las, maar kennelijk lees jij nog andere topics.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
soms wel, maar heel vaak is het geen grapje meer. En over die laatste gevallen (die te vaak voorkomen) gaat het hier.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef leeell het volgende:
[..]
je weet dondersgoed dat tong altijd een voorkeursbehandeling krijgt, nu ben ik niet iemand die zegt dat ie dat niet verdient (oldbie, bekend etc..)
Ja, argumenten er bij zetten is een goed plan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
met een inhoudelijk aanvulling zou dat acceptabel moeten zijn?
Jij zegt: het is veel werkquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik geef een normale "werkdag" aan.
Het grotere plaatje zoals het nu is, trekt blijkbaar het overgrote meerendeel (met ONZ) van FOK aan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om jouw persoontje maar het grotere plaatje. Een TS die met een klacht bijkans de grond ingeboord wordt zal lang niet zo hard meelachen.
meer iets van 300 meelopertjes helaas. Want zodra zo'n topic geslot wordt, loopt en KLB FB vol met verbolgen baasjes, en zijn er tig baasjes (meer dan jouw genoemde 20 op een normale dag) die toch een deel 2, 3, 4, 5 enz openen. En is het niet onder hun normale account, dan doen ze het wel laf onder een kloonquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 80% van KLB dat zou leuk vind.
Volgens mij zijn het steeds dezelfde 20 users die daar naar hartelust aan meedoen en dan per topic nog zo'n 30 meelopertjes.
Ik denk dat hij bedoeld dat Tong ontiegelijk veel baggertopic mag openen op een dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit.
Maar ik was al klaar met jou te discussieren.
Ik ben het anders wel met hem eens wat dat betreft, KLB lijkt nu een soort van ONZ met wat verzuurde mensenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is hier het regime vanm Pol Pot niet.
Jij zou heel FOK! aan de leiband willen.
lees dan vooral de vorige twee delen eens doro van dit topic, dan zie je dat het niet om de geintjes gaat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan snap ik even niet waar het wel om gaat. Ik dacht dat ik zo'n beetje alles uit KLB wel las, maar kennelijk lees jij nog andere topics.
Helemaal niet. Maar je ziet toch wat er gebeurt? KLB is geen KLB meer, mensen komen er om grappen te maken. Of is dat juist wel waar KLB voor gemaakt is? Want dan moet je namelijk niet miepen, dan heb je precies wat je wil; een subforum waar iedereen zo grappig mogelijk probeert te zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is hier het regime vanm Pol Pot niet.
Jij zou heel FOK! aan de leiband willen.
ik denk dat met het kaartensysteem wat Advancedpower aanhaalt meer mods niet eens nodig zijn. Het feit dat users publiekelijk een kaart krijgen voor bepaald afkeurenswaardig gedrag betekent ook dat er andere users zijn die dan zien dat het niet 'cool' wordt gevonden om onwenselijk gedrag te vertonen, en wat onwenselijk gedrag is wordt ook meteen duidelijk. Er zal uiteindelijk dus minder te modereren zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij zegt: het is veel werk
Dat geloof ik graag en dat gaat eerst alleen maar toenemen om eea in balans te houden, dus dan is dat beter te behappen door het inzetten (tijdelijk?) van meer mods op dat subforum.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij zegt: het is veel werk
Dat geloof ik graag en dat gaat eerst alleen maar toenemen om eea in balans te houden, dus dan is dat beter te behappen door het inzetten (tijdelijk?) van meer mods op dat subforum.
Juist en die optie wordt te vaak niet gebruikt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat hangt puur af van het topic zelf.
Als je niets weet te zeggen, dan is er nog een optie: wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |