Kijk; hier heb je dus het symptoom. KLB wordt gezien als ONZ 2.0.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef zovty het volgende:
Ik kom hier (KLB) om grappen te lezen en grappen te maken.
Als iemand daar dan de dupe van is; soit, het is maar een grapje.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wellicht (tijdelijk?) meer mods inzetten op dat subforum.
En crew die op 1 lijn zit met elkaar. Zeker de modjes van een subforum.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dit dus, ook met betrekking tot AP, er moet een goed systeem zijn met voor iedereen evenlang geldende bannen
je weet dondersgoed dat tong altijd een voorkeursbehandeling krijgt, nu ben ik niet iemand die zegt dat ie dat niet verdient (oldbie, bekend etc..)quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat Tong ook nergens de policy overschrijdt, appels peren, totaal verkeerd beeld.
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, in mijn ogen is KLB juist een subforum om even te miepen over dingen die je overkomen, en die redelijk algemeen zijn, die ieder ander dus ook kan overkomen.
Daarentegen is het lang geleden dat je idd een KLB-topic over iets kon openen zonder dat er standaard een stuk of wat "TS kan er niet mee omgaan" reacties kwamen van mensen die de OP hoogstwaarschijnlijk niet eens gelezen hadden.
En dan moet ik zeggen dat een goeie lemming me niet eens stoort, zeker in KLB moet er wel wat gelachen kunnen worden, maar volgens mij heeft KLB niet als primaire doel het uitlachen van users....
Misschien dat "iets om te lachen" wel een primair doel is, maar dat is iets anders dan uitlachen en afzeiken.
met een inhoudelijk aanvulling zou dat acceptabel moeten zijn?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar als je TS niet mag bashen, of een opmerking over hem mag maken, wat ga je dan zeggen in dat topic ?
Allemaal :
''terechte klacht''
''onterechte klacht''
hahaha mag niet, bashen van TS
Dat hangt puur af van het topic zelf.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar als je TS niet mag bashen, of een opmerking over hem mag maken, wat ga je dan zeggen in dat topic ?
Allemaal :
''terechte klacht''
''onterechte klacht''
hahaha mag niet, bashen van TS
Je weet zelf ook wel dat jij 2x onder een maandban bent weggekomen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik niet veel meer maken dan andere users hoor.
Het gaat dan ook niet om jouw persoontje maar het grotere plaatje. Een TS die met een klacht bijkans de grond ingeboord wordt zal lang niet zo hard meelachen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik moet er toch vaak om lachen, en ik ben niet de enige.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk; hier heb je dus het symptoom. KLB wordt gezien als ONZ 2.0.
Dan snap ik even niet waar het wel om gaat. Ik dacht dat ik zo'n beetje alles uit KLB wel las, maar kennelijk lees jij nog andere topics.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
soms wel, maar heel vaak is het geen grapje meer. En over die laatste gevallen (die te vaak voorkomen) gaat het hier.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef leeell het volgende:
[..]
je weet dondersgoed dat tong altijd een voorkeursbehandeling krijgt, nu ben ik niet iemand die zegt dat ie dat niet verdient (oldbie, bekend etc..)
Ja, argumenten er bij zetten is een goed plan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
met een inhoudelijk aanvulling zou dat acceptabel moeten zijn?
Jij zegt: het is veel werkquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik geef een normale "werkdag" aan.
Het grotere plaatje zoals het nu is, trekt blijkbaar het overgrote meerendeel (met ONZ) van FOK aan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om jouw persoontje maar het grotere plaatje. Een TS die met een klacht bijkans de grond ingeboord wordt zal lang niet zo hard meelachen.
meer iets van 300 meelopertjes helaas. Want zodra zo'n topic geslot wordt, loopt en KLB FB vol met verbolgen baasjes, en zijn er tig baasjes (meer dan jouw genoemde 20 op een normale dag) die toch een deel 2, 3, 4, 5 enz openen. En is het niet onder hun normale account, dan doen ze het wel laf onder een kloonquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 80% van KLB dat zou leuk vind.
Volgens mij zijn het steeds dezelfde 20 users die daar naar hartelust aan meedoen en dan per topic nog zo'n 30 meelopertjes.
Ik denk dat hij bedoeld dat Tong ontiegelijk veel baggertopic mag openen op een dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit.
Maar ik was al klaar met jou te discussieren.
Ik ben het anders wel met hem eens wat dat betreft, KLB lijkt nu een soort van ONZ met wat verzuurde mensenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is hier het regime vanm Pol Pot niet.
Jij zou heel FOK! aan de leiband willen.
lees dan vooral de vorige twee delen eens doro van dit topic, dan zie je dat het niet om de geintjes gaat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan snap ik even niet waar het wel om gaat. Ik dacht dat ik zo'n beetje alles uit KLB wel las, maar kennelijk lees jij nog andere topics.
Helemaal niet. Maar je ziet toch wat er gebeurt? KLB is geen KLB meer, mensen komen er om grappen te maken. Of is dat juist wel waar KLB voor gemaakt is? Want dan moet je namelijk niet miepen, dan heb je precies wat je wil; een subforum waar iedereen zo grappig mogelijk probeert te zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is hier het regime vanm Pol Pot niet.
Jij zou heel FOK! aan de leiband willen.
ik denk dat met het kaartensysteem wat Advancedpower aanhaalt meer mods niet eens nodig zijn. Het feit dat users publiekelijk een kaart krijgen voor bepaald afkeurenswaardig gedrag betekent ook dat er andere users zijn die dan zien dat het niet 'cool' wordt gevonden om onwenselijk gedrag te vertonen, en wat onwenselijk gedrag is wordt ook meteen duidelijk. Er zal uiteindelijk dus minder te modereren zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij zegt: het is veel werk
Dat geloof ik graag en dat gaat eerst alleen maar toenemen om eea in balans te houden, dus dan is dat beter te behappen door het inzetten (tijdelijk?) van meer mods op dat subforum.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij zegt: het is veel werk
Dat geloof ik graag en dat gaat eerst alleen maar toenemen om eea in balans te houden, dus dan is dat beter te behappen door het inzetten (tijdelijk?) van meer mods op dat subforum.
Juist en die optie wordt te vaak niet gebruikt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat hangt puur af van het topic zelf.
Als je niets weet te zeggen, dan is er nog een optie: wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |