Dit dus, want drastische maatregelen zouden de KLB niet meer maken wat het is, en er zullen veel users niet meer in de KLB komenquote:
Bijvoorbeeld een racist.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik vond Bowa beter dan o.us nu, Bowa bleef gewoon wie hij was als user, niet zoals o.us
Dat denk je dan verkeerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Serieuze klachten worden wel ergens anders behandeldKlagen in de politiek kan in VKZ, klagen over muziek kan in MUZ. Je moet je dus wel bedenken wat voor een toevoegende waarde een subforum als KLB heeft, en dat is dus het uitlachen van users (denk ik) en dat maakt het uniek ten opzichte van de andere fora.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zouden die notes veel optimaler kunnen gebruiken idd.
tja, dus krijg je :quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik vond Bowa beter dan o.us nu, Bowa bleef gewoon wie hij was als user, niet zoals o.us
Misschien is dat kaartensysteem niet eens zo een slecht idee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed, denk eens mee hoe we dat kunnen oplossen?
Het is een terugkerend fenomeen.
ten eerste zou je me mijn notes kunnen laten lezen zonder te betalenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is een aanname, kunnen we niet veel mee.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
en dit verhaal dan? Is het niet waar dat KLB net zo goed in andere subfora had kunnen verdeeld, als de toevoegende factor van het 'bashen' er niet was geweest?
Dat heb ik in het vorige topique ook al aangehaald. Het is cultuur in KLB om de TS af te zeiken. Het gaat zelden inhoudelijk over de klacht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Misschien spreek ik alleen voor mezelf, maar ik denk het niet; maar ik zou veel vaker meeposten als de reacties eens over de klacht zouden gaan in plaats van over de TS.
dat is de weg van de minste weerstand.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef yvonne het volgende:
Lees de topicpoint, serieus topic, serieuze reacties, ontopic graag.
Omdat daar dus van die debiele users zittenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat heb ik in het vorige topique ook al aangehaald. Het is cultuur in KLB om de TS af te zeiken. Het gaat zelden inhoudelijk over de klacht.
Persoonlijk vind ik dat zolang deze cultuur daar heerst KLB eigenlijk geen bestaansrecht heeft. Klagen en over de klacht praten kan in elk ander forum dan in KLB zo lijkt het.
Dat is het moeilijke juist. Die one-liners moeten weg en dat standaard TS-bashing ook. Alleen is dat zó moeilijk om daar op te moddereren, omdat de meerderheid van KLB dat doet.quote:
In welk opzicht? Want klagen kan je sowieso in het daarvoor bestemde subforum, neem bijvoorbeeld Mensen die denken dat Nederland kansloos is tegen Brazilië kan prima in WK, lijkt mij...quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, er is wel degelijk draagvlak voor een KLB
Het kaartensysteem invoeren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, in mijn ogen is KLB juist een subforum om even te miepen over dingen die je overkomen, en die redelijk algemeen zijn, die ieder ander dus ook kan overkomen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Serieuze klachten worden wel ergens anders behandeldKlagen in de politiek kan in VKZ, klagen over muziek kan in MUZ. Je moet je dus wel bedenken wat voor een toevoegende waarde een subforum als KLB heeft, en dat is dus het uitlachen van users (denk ik) en dat maakt het uniek ten opzichte van de andere fora.
Inderdaad, de meederheid heeft het dus blijkbaar naar zijn zin. Je gaat toch niet iets veranderen als het leuk is ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is het moeilijke juist. Die one-liners moeten weg en dat standaard TS-bashing ook. Alleen is dat zó moeilijk om daar op te moddereren, omdat de meerderheid van KLB dat doet.
Of er moet stevig genote worden als een user dat doet en na x notes daarover hem gewoon bannen. De vraag is of de modjes daar zin in hebben, om zoveel werk te doen.
Ik heb begrepen dat een ban niet volgt na een bepaald aantal notes. Nu lijkt het wel alsof er users zijn die er een sport van maken zoveel mogelijk notes te verzamelen en dan toch geen ban te krijgen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is een aanname, kunnen we niet veel mee.
dan heeft 80% van KLB na 1 dag met dat systeem 288 uur een banquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het kaartensysteem invoeren.
1x de TS afzeiken = waarschuwing via PM.
2x de TS afzeiken = geel.
3x de TS afzeiken = rood = 48u wieberen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja 14 en 19 is een aardig verschil (Al lurk ik in ONZ nog wel regelmatig, en die kliek is ook al 20x veranderd), maar zonder de TS-bash had ik zeker weten veel vaker in KLB gekomen. Nu nodigt het niet meer uit om op een klacht in te gaan omdat het toch niks anders dan getroll oplevert.
Misschien spreek ik alleen voor mezelf, maar ik denk het niet; maar ik zou veel vaker meeposten als de reacties eens over de klacht zouden gaan in plaats van over de TS.
persoonlijke aanvallen op de TS niet toestaan? Klinkt makkelijk, is zo eenvoudig ook nog niet. . .quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |