quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef Splutje het volgende: middenmoot.
Precies. De mensen die Brazilië zo geweldig vinden kijken gewoon nooit wedstrijdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef BWolf het volgende:
Kom op, Brazilie is niks man. Alleen Luis Fabiano, + verdediging is goed genoeg. Vandaar de tactiek ook van Dunga om onbraziliaans defensief te spelen, en dan scoren uit de counter. Er is dus maar een strijdwijze voor Nederland: vol op de aanval spelen en we verpulveren die sambanegers
Kaka en Robinho niet goed genoeg noemenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef BWolf het volgende:
Kom op, Brazilie is niks man. Alleen Luis Fabiano, + verdediging is goed genoeg.
2007 belde, ze willen hun goede voetballers terugquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Kaka en Robinho niet goed genoeg noemen
Zó erg is het nu ook weer niet gesteld met Nederland.quote:
Kaká heeft voor zijn doen een zeer matig seizoen achter de rug. Robinho is zijn hele leven al vreselijk overschat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja, Nederland is idd helemaal dah bomb op dit toernooiquote:
Robinho faalt tot nu toe behoorlijk hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Kekster het volgende:
Mocht Nederland toch met geluk winnen van Brazilië dan vreet Duitsland jullie op in de finale!
DEUTSCHLAND![]()
Niet dat ik verwacht dat Nederland doorgaat hoor. Maar ik word ziek van de eeuwige gegeil op Brazilie terwijl het dit jaar echt niet zo vreselijk wereldtop is zoals vroeger wel vaak het geval was. Doe mij maar Argentiniequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:04 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kaká heeft voor zijn doen een zeer matig seizoen achter de rug. Robinho is zijn hele leven al vreselijk overschat.
Kijk je uberhaupt wel voetbal?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |