quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in ONZ is de sfeer gewoon goed, en dat komt ook door de goede moderatie en door het feit dat de echte irritante klootzakkenin KLB posten.
Nou doe het dan ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat weet ik. En daarom wil ik er nu ook wat aan doen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef Myraela het volgende:
Valt mij trouwens ook op dat de reacties steeds vaker ook buiten ONZ en KLB komen. Daar vind ik het eigenlijk nog storender.
In ONZ en KLB heb ik vaak het gevoel dat de topics bewust worden gemaakt om maar een beetje te bashen. Verzonnen verhalen en OP's van 3 woorden maken in mijn ogen nooit een serieus topic en dan stoor ik mij ook niet aan de reacties.
Als er een topic in R&P is, met een nette OP en een goed verhaal/probleem word er alsnog kut gereageerd. Als ik daar ooit een topic zou maken zou ik het serieus met een kloon doen, dat lijkt me eigenlijk al een slecht teken.
misschien moet je die roze bril even afzettenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
Sorry, maar ik neem je niet meer serieus nu.
KLB is geen rotte put, er zit niet het schuim der natie, er zijn een paar klojo's en die moeten eruit.
KLB van 6 jaar geleden is er niet en komt er niet, net zomin als je heel FOK! van 6 jaar geleden terugwilt
Maar? Als je dit weet waarom pleur je die lui er dan niet uit? Even heel kort door de bocht geredeneerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
KLB is geen rotte put, er zit niet het schuim der natie, er zijn een paar klojo's en die moeten eruit.
KLB van 6 jaar geleden is er niet en komt er niet, net zomin als je heel FOK! van 6 jaar geleden terugwilt
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef leeell het volgende:
[..]
misschien moet je die roze bril even afzetten
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar? Als je dit weet waarom pleur je die lui er dan niet uit? Even heel kort door de bocht geredeneerd.
Hoezo stemmingmakerij. Doe niet alsof KLB niet verbaggert is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens stoppen met je stemmingmakerij en je heel misschien afvragen op FOK! wel bij je hoort.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed punt, ik moet wel zeggen dat dat al 10 jaar speelt, users vinden het bij tijden lollig te komen kloten.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo stemmingmakerij. Doe niet alsof KLB niet verbaggert is.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef Myraela het volgende:
Qua modden vind ik trouwens dat o.us het wel heel erg goed doet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is ook niets mis met lollig.
Zelfs in R&P kan dat wmb, maar het is nooit lollig. het is of keihard beledigend of gewoon oerdom...
Lollig is in dat geval dan wel in the eye of the beholder.quote:
Nou nee, kijk eens in KLB wat voor topiques er nu allemaal in staan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:20 schreef Fortitude het volgende:
En dat merk je nu pas?Jij gaat het nooit ver schoppen in het leven.
quote:
etc...quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef zoefschildpad het volgende:
Onterechte klacht want TS doet dom.
Probleem is meestal dat ze geen maat weten te houden. Als er eentje staat dan denken de andere 300 dat ze nog een poging moeten doen om er overheen te komen of posten alleen een lach smiley.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lollig is in dat geval dan wel in the eye of the beholder.
*herinnert zich [ZWA]
ZUUquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lollig is in dat geval dan wel in the eye of the beholder.
*herinnert zich [ZWA]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Probleem is meestal dat ze geen maat weten te houden. Als er eentje staat dan denken de andere 300 dat ze nog een poging moeten doen om er overheen te komen of posten alleen een lach smiley.
Neuh dat weet ik wel nu ik wat langer meeloop, en ik zie wel echt een positieve tendens hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onder kinnetje kietelt: kijk je weleens in MED?
En wanneer word jij eens mod? Dan zul je zien dat modden, het je bezig houden met een forum echt veel tijd vraagt. (absoluut niet lullig bedoeld eik serieus)
Het is niet "gewoon even sluiten, gewoon even bannen"
Ken je Laffer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh dat weet ik wel nu ik wat langer meeloop, en ik zie wel echt een positieve tendens hoor![]()
En ik gok dat m'n note aantal ietwat aan de hoge kant is om serieus genomen te worden als mod
Nou enquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou nee, kijk eens in KLB wat voor topiques er nu allemaal in staan.
Ik denk dat je in 75% van de gevallen een topique ziet dat aan de volgende beschrijving voldoet:
* Onzinklacht, verzonnen verhaal of gewoon bagger
Tevens moeten de klachten aan een protocol voldoen. Klacht, antiklacht, subklacht, evt verwachte reacties en evt een paint ter verduidelijking.
Als de OP geplaatst is kan het grote afzeiken beginnen. Dan komen de KLB-kliekjes de TS afzeiken of gewoon onzin gaan posten. Het gaat maar soms over de inhoud van de klacht, maar vaker nog wordt het gewoon offtopique over randzaken om de TS belachelijk te maken.
Een greep uit de eerste 5 actieve topiques in KLB:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
etc...
Ah, dus omdat de één het wel nostalgisch vindt, maar ik niet, is mijn mening irrelevant?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en die rest je dan maar even ergens anders.
Een forum dat 10 jaar bestaat en waar tig babies uit zijn ontstaan heeft nou eenmaal een nostalgische waarde. En als je dat zelf niet hebt is prima, maar dat is totaal irrelevant.
Ja ik vergat even dat die niet KLB was.quote:
Bij mij ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik gok dat m'n note aantal ietwat aan de hoge kant is om serieus genomen te worden als mod
Dat is hier precies zo. Ik kán best serieus zijn en gewoon normaal doen. Maar ik denk niet mocht ik ooit (god behoede) mod oid worden dat users dat niet zo zien. Je merkte dat direct al bij o.us, al dat gejammer van die huilies 'Ja maar jij baggerde eerst ook en nu ben je mod en mag het ineens niet meer, niet eerlijk boehoe'quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij mij ook.Terwijl ik best serieus kan zijn
Maar mijn punt is.. is dat wat KLB wil en waarvoor KLB bedoeld is?quote:
Ik bedoel maar dat een note aantal zelden een reden is om iemand niet moderator te maken. Het belangrijkste is feeling voor het forum hebben.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, dus omdat de één het wel nostalgisch vindt, maar ik niet, is mijn mening irrelevant?
Ik weet niet waarom, maar als mods niet kunnen redeneren komt het altijd nèt wat treuriger over.
[..]
Ja ik vergat even dat die niet KLB was.
Echter blijf ik bij mijn standpunt.
Tijden veranderenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar mijn punt is.. is dat wat KLB wil en waarvoor KLB bedoeld is?
Tja maar die hebben vet veel mensen wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat een note aantal zelden een reden is om iemand niet moderator te maken. Het belangrijkste is feeling voor het forum hebben.
Mjah jah nou jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:03 schreef yvonne het volgende:
Eerlijk gezegd zeggen die notes wel iets maar niet alles om en steengoede mod te kunnen worden.
Feeling voor het forum. Wat een vage term weer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat een note aantal zelden een reden is om iemand niet moderator te maken. Het belangrijkste is feeling voor het forum hebben.
"Het bloed van een Fok!ker"quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Feeling voor het forum. Wat een vage term weer.
Ja is het ook. En je hebt het of je hebt het niet. Het kan wel groeien tho.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
En feeling met de usersquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan gelijk een vraagquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan gelijk een vraagMoet je daarvoor al lang op het forum rondlopen? En wat is lang?
Zie O.usquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan gelijk een vraagMoet je daarvoor al lang op het forum rondlopen? En wat is lang?
Ah, oke. Dankje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, we hebben mods gehad die pas 2 maanden op FOK! zaten.
Nee kijk maar naar O.us.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ik denk eerder dat de modjes in KLB niet de mankracht hebben om alles te modereren wat volgens de geldende regels fout is,quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tijden veranderen, en als het echt uit de maat loopt dan wordt het echt wel gemodereerd.
Brechtje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, we hebben mods gehad die pas 2 maanden op FOK! zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |