en dat heeft als tag Oranjefanquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef Genius-F het volgende:
Ik hoop dat we verliezen zodat de oranje gekte eindelijk over is!!!1!!
quote:
quote:
quote:
Je moet eens wat minder drinken jij, dat moet jequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:44 schreef ukga het volgende:
Nederland MOPEt wel winnen, ander smeot ik op gebak traketeren op me werk
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:14 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Je moet eens wat minder drinken jij, dat moet je
Slechte trollquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef Genius-F het volgende:
Ik hoop dat we verliezen zodat de oranje gekte eindelijk over is!!!1!!
echt hequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef bijdehand het volgende:
Alsof we een kans maken tegen Brazilie
dat dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef bijdehand het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef bijdehand het volgende:
ja en?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben al bezig met de halve finale
Brazilie is te verslaan, check ff anders waar al die lui voetballen nu.
En dan die van ons.
Zeker wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef bijdehand het volgende:
Selectie Braziliëquote:
Dat lijkt me wel, niet kunnen winnen van een 3de wereld landquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef bijdehand het volgende:
dat maakt het extra erg, we gaan verliezen van een 3e wereld landquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, niet kunnen winnen van een 3de wereld land
Is ook wel zo, als je kijkt naar het verloop tot nu toe.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
Brazilië is gewoon licht in het voordeel. Of je dat nou leuk vindt of niet.
Klopt, maar dat betekent niet dat Nederland geen kans heeft om te winnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
Brazilië is gewoon licht in het voordeel. Of je dat nou leuk vindt of niet.
Heul niet, alleen Brazilie is toch net even anders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef tralalala het volgende:
Twee jaar geleden waren we volgens deze mensen ook kansloos tegen Italie en Frankrijk, de finalisten van het vorige WK.
omgekeerd toch precies hetzelfde? nl heeft nog geen tegenstander van groot formaat verslagenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Is ook wel zo, als je kijkt naar het verloop tot nu toe.
Maar waar mensen zich in vergissen, is het feit dat de Brazilianen tot op heden nog geen tegenstander als NL zijn tegengekomen die
1. Geduldig kunnen spelen
2. Druk op de vleugels kunnen zetten
3. Begenadigde counterploeg zijn
4. Robben hebben
Ik zie het gebeuren dat NL met een heel breed veld de Brazilliaanse verdediging uit elkaar trekt waarna we door het midden mensen als Sneijder krijgen met een goed schot.
Niet de hele wedstrijd door, want men wil ook vanaf het middenveld de boel ook op slot gooien. En geloof me, die Brazillianen zullen het daar moeilijk mee gaan krijgen.
jij trollt nog meer dan ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef Kekster het volgende:
Ik zie uit naar deze wedstrijd. Want de Braziliaanse samba voetballers mogen zich eindelijk uitleven in de Nederlandse speeltuin. Ik heb mijn geld staan op een 5 - 1 overwinning van Brazilië.
goeie analyse mijn waarde APquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Wordt wel moeilijk denk ik. Al vind ik Brazilië niet echt de sterren van de hemel spelen. Maar Nederland speelt natuurlijk ook niet super goed.
wat een kneuzenreactie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef Jahr00n het volgende:
Brazilië maakt echt 0,0 kans. Wat een kneuzenteam is dat godverdomme zeg dat die gasten zo ver zijn gekomen.
gaan ze ook, waarschijnlijk 12 juli, met de bekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:47 schreef mazaru het volgende:
Frankrijk is naar huis. Italië is naar huis. Straks gaat Argentinië of Duitsland ook naar huis. Ik zie niet in waarom Brazilië niet richting Braziliaanse stranden zou kunnen gaan.
braziliaans of portugees?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga Braziliaans praten man landverrader.
Niet echt nee. Wij zijn over de vleugels veel sterker en op het middenveld net zo sterk. Die Brazilianen zullen minder makkelijk van achteruit kunnen voetballen wss. En dat geeft dus ook weer wat ruimte.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:40 schreef Zonnebloem12 het volgende:
[..]
omgekeerd toch precies hetzelfde?
Kan, maar datzelfde geldt voor Brazilie.quote:nl heeft nog geen tegenstander van groot formaat verslagen
niet verslagen nee, maar wel tegen gespeeld. alhoewel die wedstrijd ongelooflijk slecht was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Niet echt nee. Wij zijn over de vleugels veel sterker en op het middenveld net zo sterk. Die Brazilianen zullen minder makkelijk van achteruit kunnen voetballen wss. En dat geeft dus ook weer wat ruimte.
[..]
Kan, maar datzelfde geldt voor Brazilie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |