Ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:13 schreef Stranger het volgende:
Was het omdat je niet weet hoe je 'Propedeuse' schrijft?
Jonge, staat toch stoer. P in 1 jaar gehaald. Vooral leuk als je er niet veel voor doet, en mensen die er wel veel voor doen het niet halen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Nou en? Lekker boeiend.
Wat is het voordeel om zoiets doms als je p in 1 jaar te halen? Alleen als je van hbo naar uni wilt, zie ik het nut. Anders niet.
Derhalve: huillietopic, slotje.
Haha, ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien had je het beter bij MBO kunnen houden.
Mensen die altijd de klas uit worden gestuurd zijn nog altijd stuur.. Pff. mensen die hun P in 1 jaar halenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, staat toch stoer. P in 1 jaar gehaald. Vooral leuk als je er niet veel voor doet, en mensen die er wel veel voor doen het niet halen.
Leedvermaak jwtz.
Dan is je niveau te laagquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, staat toch stoer. P in 1 jaar gehaald. Vooral leuk als je er niet veel voor doet, en mensen die er wel veel voor doen het niet halen.
Leedvermaak jwtz.
Gewoon omdat het kan, verder inderdaad huilietopic van mensen die het niet kunnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Nou en? Lekker boeiend.
Wat is het voordeel om zoiets doms als je p in 1 jaar te halen? Alleen als je van hbo naar uni wilt, zie ik het nut. Anders niet.
Ja, maar jij hebt t dus ook niet gehaald.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Leedvermaak jwtz.
Het voordeel is dat je in het 2e jaar alleen maar 2e jaars vakken hoeft te halen en niet ook nog alles uit het 1e jaar. Dat is toch veel fijner?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Nou en? Lekker boeiend.
Boeiendquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je in het 2e jaar alleen maar 2e jaars vakken hoeft te halen en niet ook nog alles uit het 1e jaar. Dat is toch veel fijner?
Dat dus.quote:
Liever langer over een studie doen dan zoiets lafs als compenserenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga jij je 1ste en 2e jaar nou maar halen.
Moeilijk he, snowboarden?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb m'n jaar op 1 punt na niet gehaald omdat ik een verplicht college had gemist, terwijl ik wel het vak had gehaald maar dat telt dus niet blijkbaar
Omdat ik met een zwaar gekneusde knie thuis zat en niet kon lopen
Hoer
Komt allemaal op hetzelfde neerquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Liever langer over een studie doen dan zoiets lafs als compenseren
Ja verdomd lastig idd, moet je nagaan wat er gebeurt was als we toch die le muur hadden genomenquote:
Dan was je minstens 30 EC tekort gekomenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja verdomd lastig idd, moet je nagaan wat er gebeurt was als we toch die le muur hadden genomen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Mensen die hun P niet halen in het eerste jaar zijn die typische falers die het niveau omlaag trekken.
Is VMBO-deurbeltechniek niet meer in jouw straatje TS?
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Mensen die hun P niet halen in het eerste jaar zijn die typische falers die het niveau omlaag trekken.
Is VMBO-deurbeltechniek niet meer in jouw straatje TS?
quote:
Hier tot 23 juli en 16 augustus beginnen de her's weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
Stel je niet aan, je hebt in ieder geval vakantie en je hertentamens al gehad. Sommige mensen moeten nog 1,5 week en hebben eind augustus alweer herkansingen!
Ohmygod, iemand die het nog slechter heeft dan ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier tot 23 juli en 16 augustus beginnen de her's weer
holy maceroni. Jij hebt het wel kutquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier tot 23 juli en 16 augustus beginnen de her's weer
Jij ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmygod, iemand die het nog slechter heeft dan ikdie was ik nog niet tegen gekomen! Sterkte
Op welke hogeschool/universiteit zit jij danquote:
Mja, ik heb nu eigenlijk 2 herkansingswekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op welke hogeschool/universiteit zit jij dan? Ik dacht dat Groningen veruit het kutst was qua vakanties.
Ja inderdaad, ik zit in het 3e jaar van m'n opleiding en moet hem nog halenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:11 schreef Pharkus het volgende:
achja P halen zo ver mogelijk uitstellen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu eigenlijk 2 herkansingswekenIk heb nu Delftse tentamens, dan Leidse her's er gelijk achteraan en dan in augustus weer de Delftse her's
Vertel mij watquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]dan heb je het zelf gewoon kut voor elkaar
quote:
Mja tegenwoordig moet het bijna overal in 2 jaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:48 schreef Chule het volgende:
Ah joh, klasgenootje van mij haalde net haar P toen ze al aan haar scriptie was begonnen.
eens, ben aan het afstuderen en heb mijn P officieel nog nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:11 schreef Pharkus het volgende:
achja P halen zo ver mogelijk uitstellen.
Maar je mocht wel je bachelorstage doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:16 schreef Taxidude het volgende:
[..]
eens, ben aan het afstuderen en heb mijn P officieel nog niet![]()
P is onzin
Best knap, een honderdtal pagina's schrijven in die 2 dagen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef Jahr00n het volgende:
Ik haalde m'n P in twee dagen. Heb dan ook een iq van 170+.
Ja, gewoon beloven dat je het voor het einde van je stage af hebtquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar je mocht wel je bachelorstage doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn geval gaat het om een zinloze ict opdracht.... pure onzin die ik weiger te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, zesdejaars propedeuse student hierquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zit in het 3e jaar van m'n opleiding en moet hem nog halen.
Heb je het over miijquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
Stel je niet aan, je hebt in ieder geval vakantie en je hertentamens al gehad. Sommige mensen moeten nog 1,5 week en hebben eind augustus alweer herkansingen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |