Hier tot 23 juli en 16 augustus beginnen de her's weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
Stel je niet aan, je hebt in ieder geval vakantie en je hertentamens al gehad. Sommige mensen moeten nog 1,5 week en hebben eind augustus alweer herkansingen!
Ohmygod, iemand die het nog slechter heeft dan ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier tot 23 juli en 16 augustus beginnen de her's weer
holy maceroni. Jij hebt het wel kutquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier tot 23 juli en 16 augustus beginnen de her's weer
Jij ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmygod, iemand die het nog slechter heeft dan ikdie was ik nog niet tegen gekomen! Sterkte
Op welke hogeschool/universiteit zit jij danquote:
Mja, ik heb nu eigenlijk 2 herkansingswekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op welke hogeschool/universiteit zit jij dan? Ik dacht dat Groningen veruit het kutst was qua vakanties.
Ja inderdaad, ik zit in het 3e jaar van m'n opleiding en moet hem nog halenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:11 schreef Pharkus het volgende:
achja P halen zo ver mogelijk uitstellen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu eigenlijk 2 herkansingswekenIk heb nu Delftse tentamens, dan Leidse her's er gelijk achteraan en dan in augustus weer de Delftse her's
Vertel mij watquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]dan heb je het zelf gewoon kut voor elkaar
quote:
Mja tegenwoordig moet het bijna overal in 2 jaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:48 schreef Chule het volgende:
Ah joh, klasgenootje van mij haalde net haar P toen ze al aan haar scriptie was begonnen.
eens, ben aan het afstuderen en heb mijn P officieel nog nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:11 schreef Pharkus het volgende:
achja P halen zo ver mogelijk uitstellen.
Maar je mocht wel je bachelorstage doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:16 schreef Taxidude het volgende:
[..]
eens, ben aan het afstuderen en heb mijn P officieel nog niet![]()
P is onzin
Best knap, een honderdtal pagina's schrijven in die 2 dagen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef Jahr00n het volgende:
Ik haalde m'n P in twee dagen. Heb dan ook een iq van 170+.
Ja, gewoon beloven dat je het voor het einde van je stage af hebtquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar je mocht wel je bachelorstage doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn geval gaat het om een zinloze ict opdracht.... pure onzin die ik weiger te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, zesdejaars propedeuse student hierquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zit in het 3e jaar van m'n opleiding en moet hem nog halen.
Heb je het over miijquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
Stel je niet aan, je hebt in ieder geval vakantie en je hertentamens al gehad. Sommige mensen moeten nog 1,5 week en hebben eind augustus alweer herkansingen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |