quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
dat ze er maar snel uit mogen liggen...
Slowakije![]()
![]()
Wat een frustratie. Jij was zeker het jochie dat op de basisschool zielig in zijn eentje op het schoolplein zat terwijl de normale jongens aan het voetballen waren?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
Slowakije![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef fathank het volgende:
Terechte klacht.
Behalve als die mensen op een woonboot wonen in Amsterdam.
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:21 schreef fathank het volgende:
Terechte klacht.
Behalve als die mensen op een woonboot wonen in Amsterdam.
Je kent de beelden niet van de huldiging in '88?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:25 schreef 1969 het volgende:
Serieus, mensen die denken dat het hele leven uit voetbal bestaat, kuddedier, zal mij zo aan mijn reet roesten of ze nu wel of niet winnen/verliezen, echt. Anders ga je je even lekker druk lopen maken om dat.![]()
Jennen is onnodig, maar er zijn mensen die voetbal leuk vinden en er zijn er ook die vinden van niet, de laatste moeten dan maar meegaan in dat oranje shit gedoe? Wat een onzin. Mensen laten zich toch helemaal gek maken, is het niet met Sinterklaas, of Kerstmis, Vaderdag, Moederdag is het wel met voetbal, spullen, en een mooiere auto als de buurman, mensen denk toch eens na, stelletje schapen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef Paxcon het volgende:
Terechte klacht. Ik erger me verschrikkelijk aan dat soort mensen die het leuk vinden om voetbalfans te jennen..
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:37 schreef 1969 het volgende:
[..]
Jennen is onnodig, maar er zijn mensen die voetbal leuk vinden en er zijn er ook die vinden van niet, de laatste moeten dan maar meegaan in dat oranje shit gedoe?
Oeh, wat ben jij lekker alternatief man!quote:Mensen laten zich toch helemaal gek maken, is het niet met Sinterklaas, of Kerstmis, Vaderdag, Moederdag is het wel met voetbal, spullen, en een mooiere auto als de buurman, mensen denk toch eens na, stelletje schapen.
Deze jongeman gaat zijn virtuele vriendjes even aanspreken, hoe zielig kun je wezen.quote:
quote:
Volg jouw al langer en vind je nog steeds een grote lul, een hele grote die een mening van andere ondergeschikt vind, echt man wat ben jij een loser, maar dat heb je al vaker gelezen heb ik gezien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oeh, wat ben jij lekker alternatief man!cool hoor!
Neequote:
Zo vertel jij hem even waar het op staat! Jij laat je de mening niet opleggen he, sterk individu?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:42 schreef 1969 het volgende:
[..]
Volg jouw al langer en vind je nog steeds een grote lul, een hele grote die een mening van andere ondergeschikt vind, echt man wat ben jij een loser, maar dat heb je al vaker gelezen heb ik gezien.
Wie is hier nou de loser? Maak eens wat lol in het leven en wees niet zo bang om 'een schaap' te zijn... Het lijkt wel een complex bij jou om niet mee te willen doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:42 schreef 1969 het volgende:
[..]
Volg jouw al langer en vind je nog steeds een grote lul, een hele grote die een mening van andere ondergeschikt vind, echt man wat ben jij een loser, maar dat heb je al vaker gelezen heb ik gezien.
quote:
Zo'n 60 jaar geleden wisten we tenminste nog hoe we 'Nederlanders' als jou aan moesten pakken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Peanuty het volgende:
Dat oranje team met al die arrogante gezichten mogen van mij part de stront in.
![]()
![]()
Ow, toch niet helemaal *-1 dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef trovey het volgende:
[..]
en niets tegen jou hoor maar ik heb echt niets met voetbal en het "oranjegevoel"wat daarbij hoort.
Leven en laten leven.
Dus...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo'n 60 jaar geleden wisten we tenminste nog hoe we mensen als jou aan moesten pakken.
Oh leuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo'n 60 jaar geleden wisten we tenminste nog hoe we mensen als jou aan moesten pakken.
Het is goed met je.quote:
Da is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is goed met je.Ik blijf het voetbal vermijden en al zeker die oranjegekte die er blijkbaar bij moet horen want dat is nog erger dan het voetbal.
Natuurlijk meneer, en de tijd van vriendinnen ben ik al lang ontgroeid hoor, zorg jij zelf nu eerst maar dat je ontmaagd wordt, dan praten we verder. Zolang die puisten nog niet uitgezogen zijn door een lekker wijf valt er met jouw geen zinnig woord te praten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie is hier nou de loser? Maak eens wat lol in het leven en wees niet zo bang om 'een schaap' te zijn... Het lijkt wel een complex bij jou om niet mee te willen doen.
Zo krijg je nooit een vriendin natuurlijk.
en toch je naam in oranje he autistische antirook maffioosquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
Slowakije![]()
![]()
Wtf doe je hier dan nog op een jongerenforum als je al getrouwd bent?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:55 schreef 1969 het volgende:
[..]
Natuurlijk meneer, en de tijd van vriendinnen ben ik al lang ontgroeid hoor, zorg jij zelf nu eerst maar dat je ontmaagd wordt, dan praten we verder, zolang die puisten nog niet uitgezogen zijn door een lekker wijf valt er met jouw geen zinnig woord te praten.
Ik voel me nog heel jong.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf doe je hier dan nog op een jongerenforum als je al getrouwd bent?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik getrouwd ben, en wie zegt dat ik oud ben, ik ben kleuter gedrag ontgroeid toen ik 5 was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja was een beetje teveel informatie voor deze meneer, gaat hem niks aan achteraf, deze man zegt maar wat, wil ik liever niet in meegaan, alhoewel het wel verleidelijk is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef infp2009 het volgende:
En de discussie heeft weer een nieuw niveau bereikt.
*popcorn erbij
edit: hey, net stond er iets heel stoers hierboven over dat je ontmaagd was op je weet ik het'ste en nu 22 bent en blabla...
Bang om een schaap te zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Ritmo het volgende:Wie is hier nou de loser? Maak eens wat lol in het leven en wees niet zo bang om 'een schaap' te zijn... Het lijkt wel een complex bij jou om niet mee te willen doen.
Zo krijg je nooit een vriendin natuurlijk.
Uh, je zegt zelf dat je het tijdperk vriendin al voorbij bent?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef 1969 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik getrouwd ben, en wie zegt dat ik oud ben, ik ben kleuter gedrag ontgroeid toen ik 5 was.![]()
![]()
Goede zinsbouw, goed te lezen, want komma's zijn natuurlijk veel beter dan punten, en nieuwe zinnen, en ik ben zo stoer dat ik mensen ga pakken op een zwakke kant van de sociale maatschappij, namelijk maagdelijkheid bij jongens, ook al weet je het niet, nogmaals goede zin, je bent de kleutertijd echt ontgroeidquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:10 schreef 1969 het volgende:
[..]
Ja was een beetje teveel informatie voor deze meneer, gaat hem niks aan achteraf, deze man zegt maar wat, wil ik liever niet in meegaan, alhoewel het wel verleidelijk is.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:19 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Goede zinsbouw, goed te lezen, want komma's zijn natuurlijk veel beter dan punten, en nieuwe zinnen, en ik ben zo stoer dat ik mensen ga pakken op een zwakke kant van de sociale maatschappij, namelijk maagdelijkheid bij jongens, ook al weet je het niet, nogmaals goede zin, je bent de kleutertijd echt ontgroeid
De zwakkere der samenleving zitten altijd in de grootste kudde. Helpt hun overleven, anders redden ze het niet. De zgn gesubsidieerde schaapjes, de lammetjes eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:28 schreef Ugjerke het volgende:
1969 is gewoon een schaap van een kleinere kudde.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:36 schreef 1969 het volgende:
[..]
De zwakkere der samenleving zitten altijd in de grootste kudde. Helpt hun overleven, anders redden ze het niet. De zgn gesubsidieerde schaapjes, de lammetjes eigenlijk.
Heb het niet over verstoten schaapjes heb het over de echte bokken die hun eigen ding doen, niet dat zwakke schaapje wat jij bent uiteraard met een oranje ruggetje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja hoor.De verstoten schaapjes zijn natuurlijk het sterkst.
Die eigenwijze schapen worden gegrepen door de wolf, terwijl de grote groep elkaar allang gewaarschuwd heeft.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:41 schreef 1969 het volgende:
[..]
Heb het niet over verstoten schaapjes heb het over de echte bokken die hun eigen ding doen, niet dat zwakke schaapje wat jij bent uiteraard met een oranje ruggetje.
Liever de wolf dan voetbal zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:47 schreef Ritmo het volgende:
Die eigenwijze schapen worden gegrepen door de wolf, terwijl de grote groep elkaar allang gewaarschuwd heeft.
Je blijft het over schaapjes hebben, daar heb ik het niet over, schaapjes moeten baren en zwak en lief voor de lammetjes wezen met hun gekleurde(oranje) kontjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die eigenwijze schapen worden gegrepen door de wolf, terwijl de grote groep elkaar allang gewaarschuwd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |