Niet zeiken het zijn prima Sloppersquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef Olle. het volgende:
tering welke dibiel doet dat?
teenslippers zijn wel fijn met dit weer overigens![]()
terechte klacht
Nee kutje lekker vergelijk zegquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef Mozy het volgende:
Laat me raden, mensen in dit topic haten ook mensen met korte broeken?
Ja man. Mannen zonder Birkenstocks zijn allemaal langharige metalliefhebbers.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef Mozy het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet zeiken het zijn prima Sloppers
Niet gaan raden. Je bent er niet goed in.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef Mozy het volgende:
Wat doe jij buiten de keuken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet gaan raden. Je bent er niet goed in.
Ik heb amper haar dorpsgekquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ja man. Mannen zonder Birkenstocks zijn allemaal langharige metalliefhebbers.
Gaan we bijdehand doen? Is niet zo slim als je eigenlijk beide handen moet gebruiken voor POETSEN.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:36 schreef Chai het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Net zo origineel.![]()
Ik zit nog op de huishoudschool, heb eerste paar uur vrij.
was de oven stuk??quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:36 schreef Chai het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Net zo origineel.![]()
Ik zit nog op de huishoudschool, heb eerste paar uur vrij.
Nou cute zeg, alleen refo's dragen dit soort dingen. Het zijn de kisten onder de slippers.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:37 schreef Ghostbuster het volgende:
bij vrouwen vind ik ze wel weer cute trouwens
Cute?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:37 schreef Ghostbuster het volgende:
bij vrouwen vind ik ze wel weer cute trouwens, mannen zouden ze hun benen af moeten hakken, die birkenstocks dragen.
Nu ben jij de opa?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn opa kotste op die schoenen laatst
Foto van die jij hebt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:42 schreef Elynasedai het volgende:
Terechte klacht!!!
Vooral dit model vind ik súperlelijk (óók bij vrouwen, en iedereen heeft ze hahahahaha)
[ afbeelding ]
(btw ik heb ze zelf ook, maar dan een model waarmee ik pas 1 iemand anders heb zien lopen)
met bijbehorend gucci tasje en Lacoste polo zeker?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:51 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vind ze sowieso lelijk ook voor vrouwen. Mannen is helemaal een no go. Hier zie je vrnl. Marokkaanse gozers erop lopen.
quote:
Mensen die een dure zonnebril kopen om het dure zonnebril hebben ipv geld uitgebven aan een fatsoenlijkequote:Op woensdag 30 juni 2010 08:37 schreef Fortitude het volgende:
Het ergste is nog dat sommige mensen ze juist moeten hebben. Alsof het gelijk staat aan een mooie dure zonnebril of weet ik veel wat.
Alleen als je chirurg bentquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:21 schreef Pharkus het volgende:
Is het voor een man al veilig om op crocs te lopen?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:03 schreef ukga het volgende:
[..]
met bijbehorend gucci tasje en Lacoste polo zeker?
Eens, maar de fatsoenlijke zijn nou eenmaal altijd duur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:21 schreef Versvandepers het volgende:
[..]
Mensen die een dure zonnebril kopen om het dure zonnebril hebben ipv geld uitgebven aan een fatsoenlijke![]()
roze polo's zijn baas... als ze je staan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef EvanStone het volgende:
Mannen met slippers.
Bonusklacht: witte linnen broeken en roze polo.
Niks mis met roze polo's.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
roze polo's zijn baas... als ze je staan.
En niet van dat fuchsia werk natuurlijk
bonus bonus: kraagje omhoogquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef EvanStone het volgende:
Mannen met slippers.
Bonusklacht: witte linnen broeken en roze polo.
omdat wij ervan moeten kotsen dus is het verstoring van de openbare ordequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Als iemand het mooi vindt moet hij dat zelf weten of hij het draag of niet. Wie is de TS dan of alle anderen die het niet mooi vinden om te zeggen dat het echt niet kan?![]()
Ik van jou, dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:46 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
omdat wij ervan moeten kotsen dus is het verstoring van de openbare orde
Niet iedereen, blijkbaar is er genoeg animo voor want anders werd het niet verkocht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:46 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
omdat wij ervan moeten kotsen dus is het verstoring van de openbare orde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |