Niet zeiken het zijn prima Sloppersquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef Olle. het volgende:
tering welke dibiel doet dat?
teenslippers zijn wel fijn met dit weer overigens![]()
terechte klacht
Nee kutje lekker vergelijk zegquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef Mozy het volgende:
Laat me raden, mensen in dit topic haten ook mensen met korte broeken?
Ja man. Mannen zonder Birkenstocks zijn allemaal langharige metalliefhebbers.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef Mozy het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet zeiken het zijn prima Sloppers
Niet gaan raden. Je bent er niet goed in.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef Mozy het volgende:
Wat doe jij buiten de keuken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet gaan raden. Je bent er niet goed in.
Ik heb amper haar dorpsgekquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ja man. Mannen zonder Birkenstocks zijn allemaal langharige metalliefhebbers.
Gaan we bijdehand doen? Is niet zo slim als je eigenlijk beide handen moet gebruiken voor POETSEN.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:36 schreef Chai het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Net zo origineel.![]()
Ik zit nog op de huishoudschool, heb eerste paar uur vrij.
was de oven stuk??quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:36 schreef Chai het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Net zo origineel.![]()
Ik zit nog op de huishoudschool, heb eerste paar uur vrij.
Nou cute zeg, alleen refo's dragen dit soort dingen. Het zijn de kisten onder de slippers.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:37 schreef Ghostbuster het volgende:
bij vrouwen vind ik ze wel weer cute trouwens
Cute?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:37 schreef Ghostbuster het volgende:
bij vrouwen vind ik ze wel weer cute trouwens, mannen zouden ze hun benen af moeten hakken, die birkenstocks dragen.
Nu ben jij de opa?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn opa kotste op die schoenen laatst
Foto van die jij hebt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:42 schreef Elynasedai het volgende:
Terechte klacht!!!
Vooral dit model vind ik súperlelijk (óók bij vrouwen, en iedereen heeft ze hahahahaha)
[ afbeelding ]
(btw ik heb ze zelf ook, maar dan een model waarmee ik pas 1 iemand anders heb zien lopen)
met bijbehorend gucci tasje en Lacoste polo zeker?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:51 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vind ze sowieso lelijk ook voor vrouwen. Mannen is helemaal een no go. Hier zie je vrnl. Marokkaanse gozers erop lopen.
quote:
Mensen die een dure zonnebril kopen om het dure zonnebril hebben ipv geld uitgebven aan een fatsoenlijkequote:Op woensdag 30 juni 2010 08:37 schreef Fortitude het volgende:
Het ergste is nog dat sommige mensen ze juist moeten hebben. Alsof het gelijk staat aan een mooie dure zonnebril of weet ik veel wat.
Alleen als je chirurg bentquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:21 schreef Pharkus het volgende:
Is het voor een man al veilig om op crocs te lopen?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:03 schreef ukga het volgende:
[..]
met bijbehorend gucci tasje en Lacoste polo zeker?
Eens, maar de fatsoenlijke zijn nou eenmaal altijd duur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:21 schreef Versvandepers het volgende:
[..]
Mensen die een dure zonnebril kopen om het dure zonnebril hebben ipv geld uitgebven aan een fatsoenlijke![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |