Ik vind ze er vreselijk uitzien.. Zou ze niet kopen als ik jou was, kost ook nog eens veel te veel geld waarvoor je veel leukere dingen kan kopen..quote:
Ze zijn toch wel erg goed voor je voeten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef Chikita het volgende:
[..]
Ik vind ze er vreselijk uitzien.. Zou ze niet kopen als ik jou was, kost ook nog eens veel te veel geld waarvoor je veel leukere dingen kan kopen..
Die teenslippers? Valt toch een beetje tegen. Je kunt gaan 'klauwen' met je tenen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze zijn toch wel erg goed voor je voeten.
Dat kun je met iedere teenslipper, niet alleen met Birkenstocks. Maar ik bedoel niet zozeer de teenslippers, ik bedoel het voetbed. Ik kan eigenlijk totaal niet op slippers lopen, maar op Birkenstocks kan ik de hele dag rondlopen zonder last van mijn voeten te krijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die teenslippers? Valt toch een beetje tegen. Je kunt gaan 'klauwen' met je tenen.
Voetbed, ok. Maar veel steun heb je er verder niet aan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kun je met iedere teenslipper, niet alleen met Birkenstocks. Maar ik bedoel niet zozeer de teenslippers, ik bedoel het voetbed. Ik kan eigenlijk totaal niet op slippers lopen, maar op Birkenstocks kan ik de hele dag rondlopen zonder last van mijn voeten te krijgen.
Ik wel. Maar goed, ik vind sowieso dat je jezelf geen reet moet aantrekken van mensen die zeggen dat je ze niet moet kopen als je ze zelf wel wilt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voetbed, ok. Maar veel steun heb je er verder niet aan.
Meer dan bij andere slippers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voetbed, ok. Maar veel steun heb je er verder niet aan.
Helemaal mee eens... lelijke dingen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:31 schreef stef040 het volgende:
Vind het bij mannen en vrouwen niet echt iets.
Gewoon lelijk model slipper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |