quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Raphaelo het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie
En nu maar raden wat dit dan is...
Wie het weet krijgt van mij een e-cookie!
(heb een hint op het bureaublad gezet)
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/CairoShell
kthxbai
Een veld met varens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Raphaelo het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie
En nu maar raden wat dit dan is...
Wie het weet krijgt van mij een e-cookie!
(heb een hint op het bureaublad gezet)
Als titels per kopje stonden er eerst afbeeldingen..quote:
Ja sparen duurde beetje langer dus moest nog even met win xp verder, er kan ook w7 op maar als ik dat draai wordt het 1,2x langzamer en dat wil ik niet(scheel 5seconden met internet opstarten)quote:
Dus nu doe je er al 4 seconden over? ziekelijk lang.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Ja sparen duurde beetje langer dus moest nog even met win xp verder, er kan ook w7 op maar als ik dat draai wordt het 1,2x langzamer en dat wil ik niet(scheel 5seconden met internet opstarten)
nope 5 seconden langer dus schat ik dat ik nu binnen 1 seconden inet open hebquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:38 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Dus nu doe je er al 4 seconden over? ziekelijk lang.
Danku, ik wilde gewoon iets tegen muisje zeggen omdat hij patserig doet dat hij z'n iMac krijgt en windows afkraakt.quote:
5 seconden langzamer is niet 1.2 x 1 seconde...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:40 schreef muisje91 het volgende:
[..]
nope 5 seconden langer dus schat ik dat ik nu binnen 1 seconden inet open heb
_apple fanboy on_quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Danku, ik wilde gewoon iets tegen muisje zeggen omdat hij patserig doet dat hij z'n iMac krijgt en windows afkraakt.
[..]
5 seconden langzamer is niet 1.2 x 1 seconde...
Koop een mac of koop hem niet maar dit is dus gewoon walgelijk!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
Windows 7, met OSX skin.
Vind het eigenlijk nog best vet ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
Windows 7, met OSX skin.
Heb ook nog een macquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:41 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Koop een mac of koop hem niet maar dit is dus gewoon walgelijk!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
Windows 7, met OSX skin.
quote:
Origineel?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:26 schreef braddofiel het volgende:
ik wil ook een mac
oja mijn desktop:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:26 schreef braddofiel het volgende:
ik wil ook een mac
oja mijn desktop:
[ afbeelding ]
Helemaal niks mr zat moeilijk te doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werk ook nog steeds met XP en hij doet het nog goed, snel dus wat is het probleem?
Ik vond die beta's altijd voor geen meter werken..quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef -Datdus- het volgende:
Als toevoeging:
Bumptop opgekocht door google dus niet meer te downloaden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze werkt best wel redelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:36 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ik vond die beta's altijd voor geen meter werken..
LOLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Fuck breedbeeld, 4:3 is de shit.
[ afbeelding ]
Pidgin messenger.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Fuck breedbeeld, 4:3 is de shit.
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Haters. Wat moet ik dan gebruiken.
aMSNquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Haters. Wat moet ik dan gebruiken.
ik gebruikt sony vegas. wat kun je daar dan met dat klokje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Aapvis het volgende:
die processor status is handig met photoshop en premiere
oh zo okequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Aapvis het volgende:
eigenlijk niks maar als die freezed tijdens het renderen kijk ik met dat klokje of hij freezed doordat de ram of cpu 100% in gebruik zijn zodat ik andere progs moet stoppen, of omdat hij gewoon vastgelopen is
Rommelige Desktops FTWquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Vol met iconen, dus doe ik de grote maar zonder.
[ afbeelding ]
OMG. Ga dat nu opruimen... NU!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Vol met iconen, dus doe ik de grote maar zonder.
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef Asjen het volgende:
Nice! Van internet gehaald of zelf gemaakt?
Mag ik 'm hebben? (A)
Meestal weet ik 't wel van mijn desktop... Dit is geloof ik een suicidegirl, een internetmodel. Ofzoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:02 schreef Megaman het volgende:
tsjaah, naakte vrouwen kunnen niet omdat mijn computer nogal vaak in het gebruik is door andere mensen (lees: vrouwmenschen)...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:08 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
shift cmd 3, foto openen en dan met shift cmnd 4 selecteren (is ie niet meteen achterlijk groot), krijg je deze grootte:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij lever je heel wat gebruikersgemak in door alles zo klinisch te houden...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij lever je heel wat gebruikersgemak in door alles zo klinisch te houden...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:45 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ik vind het juist beter om alles zo klinisch te hebben. Ik word al helemaal gek als er 3 icoontjes op me bureaublad staan.
Quicksilver en een dock, alles wat ik nodig heb.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je geen launcher gebruikt is het niet handig maar goed dat is mijn mening..
Waar kan ik die aangepaste iconen enz vinden?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef Rick_dB het volgende:
alles is aangepast nu, van folders tot apps
pics op verzoek
Het is weldegelijk mijn desktop.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Dit is geen show je wallpaper?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
Windows 7, met OSX skin.
Around the world, around the wuuuhuuurld.quote:
Klik.quote:
I'm visualizing my name tattooed on that ass babyquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:58 schreef Gkhn het volgende:
[..]
I'm visualizing my name tattooed on that ass baby.
metoooooooollllllllquote:
Ja ik ga het allemaal opzoeken terwijl duidelijk in de OP staat hoe je die klok zo krijgtquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:40 schreef Lesl het volgende:
[..]
Of je kan niet zo flauw doen en ze deze link geven. Kan wellicht ook in de openingspost.
[edit] fail double post sorryquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef Geniaal- het volgende:
Ik ook dan maar, wel een beetje een standaard achtergrond maar ik vind hem wel vet.
[ link | afbeelding ]
Deel die achtergrond eens met mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef Geniaal- het volgende:
Ik ook dan maar, wel een beetje een standaard achtergrond maar ik vind hem wel vet.
[ link | afbeelding ]
http://img20.imageshack.us/f/08202.jpg/quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Deel die achtergrond eens met mij
Booh even denken waar ik die ook alweer vandaag geplukt heb.quote:
Heb je ook de source of is dit de enige resolutie?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://img20.imageshack.us/f/08202.jpg/
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je ook de source of is dit de enige resolutie?
Zou je die achtergrond kunnen delen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zag toevallig in een Tweakers-topic het programma Geeklet, en ff wat geprobeerd naar aanleiding van een desktop hierboven![]()
(en ja, het is een beetje groot qua lettertype, maar ik maak het later wel wat kleiner)
[ link | afbeelding ]
http://interfacelift.com/(...)_and_the_sunset.htmlquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zou je die achtergrond kunnen delen?
Muchos gracias!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
http://interfacelift.com/(...)_and_the_sunset.html
Daar even je resolutie uitkiezen en opslaan.
Ik haal altijd van interfacelift.com wat top-rated landschap-achtergronden, sommigen zijn echt zo mooi
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef Geniaal- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is het mogelijk om te voorkomen dat die tekst verdwijnt als je in windows 7 rechtsonder op het rechthoekje klikt om direct naar bureaublad te gaan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zag toevallig in een Tweakers-topic het programma Geeklet, en ff wat geprobeerd naar aanleiding van een desktop hierboven![]()
(en ja, het is een beetje groot qua lettertype, maar ik maak het later wel wat kleiner)
[ link | afbeelding ]
Weet ik niet, ik gebruik OSX namelijk, daarbij blijft het altijd staan omdat het echt in de systeeminstellingen wordt geintegreerd in plaats van dat het een apart programma is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:22 schreef Katth het volgende:
[..]
Is het mogelijk om te voorkomen dat die tekst verdwijnt als je in windows 7 rechtsonder op het rechthoekje klikt om direct naar bureaublad te gaan?
Dat is gewoon de Gnometer Skin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe en waar kan je die pictogrammen daar bovenin krijgen?
Heb het gevonden. In de settings alwaysontop=1 van maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik gebruik OSX namelijk, daarbij blijft het altijd staan omdat het echt in de systeeminstellingen wordt geintegreerd in plaats van dat het een apart programma is.
Als je even rechtermuisknop op de klok klikt > Skin Menu > Position > On Desktop.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Heb het gevonden. In de settings alwaysontop=1 van maken.
*edit* hmm dat is ook niet de oplossing...
Yup, thanks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als je even rechtermuisknop op de klok klikt > Skin Menu > Position > On Desktop.
Werkt hij dan wel?
http://tinyurl.com/3362axuquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:18 schreef bernieboy het volgende:
ik zag hier in het pimp met je desktop topic een foto:
http://i37.tinypic.com/2mhie6a.jpg
en deze wou ik graag ook hebben.. alleen met tineye vind ik maar een met grote resolutie en die heeft (lelijk vind ik) blauw erbij.
deze dus: http://lh4.ggpht.com/_a_J(...)kkHV4jnbc/Sounds.jpg
heeft iemand die van de eerste link?
klikquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:23 schreef dirkjo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die van mij ook maar weer een keertje.
[Klik voor groter formaat]
Google/Wallpaper site's (welke je weer kan vinden via Google)quote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef bernieboy het volgende:
waar halen jullie de wallpapers weg eigenlijk?
4chanquote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef bernieboy het volgende:
waar halen jullie de wallpapers weg eigenlijk?
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Psst, iets over doen of opnieuw doen.
En daarnaast, je doet een nieuwe installatie van XP?
VOor mij was het gewoon omdat ik nog games speel die misschien niet helemaal goed draaien op Windows 7.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Graseter het volgende:
Sommige mensen rijden in old-timers. Sommige mensen hebben XP.
Smaken verschillen.
Welke games?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
VOor mij was het gewoon omdat ik nog games speel die misschien niet helemaal goed draaien op Windows 7.
Alien vs predator 2, balls of steel. Freelancer werkt dan opzich wel weer met Windows 7 maar dan met workarounds bla bla.quote:
Sommige mensen zijn autisten en kunnen niet tegen verandering en anderen niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Graseter het volgende:
Sommige mensen rijden in old-timers. Sommige mensen hebben XP.
Smaken verschillen.
Ach ja, een dwangneurose om te upgraden hebben als je een besturingssysteem uit 2010 prefereert boven een uit 2001 lijkt me ook wat overdrevenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
![]()
Sorry ik heb niet zo'n dwang upgrade neurose als jij.
Welke Visual Style gebruik je?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
@ Katth: Wat een heerlijke wallpaper is dat toch.
Hier die van mij:
[ afbeelding ]
Compatibiliteitsmode veranderen en je bent klaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alien vs predator 2, balls of steel. Freelancer werkt dan opzich wel weer met Windows 7 maar dan met workarounds bla bla.
Deze discussie is over
Geen idee, heeft m'n vaderfiguur ingesteld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
waarom heb je 2 metertjes voor CPU gebruik en voor RAM gebruik?
Link²Original.quote:
geslacht: Vrouwquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:08 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Geen idee, heeft m'n vaderfiguur ingesteld.
Merci.quote:Op maandag 6 september 2010 16:21 schreef bernieboy het volgende:
tineye meld:
http://img141.imagevenue.(...)tkinson_123_98lo.jpg
En COD, Gunbound & Pokerstarsquote:Op maandag 6 september 2010 16:18 schreef Thas het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
Zie ik hier nou een link naar Fifa staan
Die 3 vond ik nog wel begrijpelijk, maar Fifa ging toch wel erg verquote:
Fifa is fail.quote:Op maandag 6 september 2010 17:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Die 3 vond ik nog wel begrijpelijk, maar Fifa ging toch wel erg ver
Lijkt me lastig, PC moeten delen![]()
Je weet zeker dat je de computer niet met homo's deeltquote:Op maandag 6 september 2010 17:10 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
tieten op de achtergrond vinden ze meestal ook niet zo leuk
"Privénavigatie starten"quote:Op maandag 6 september 2010 17:10 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Alleen bepaalde dingen opslaan is niet zo een strak plan
Neen, daar ben ik niet geheel zeker van. Integendeel.quote:Op maandag 6 september 2010 17:23 schreef Thas het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je de computer niet met homo's deelt?
[..]
"Privénavigatie starten"![]()
Tevens, gewoon in Windows\System32 zetten en daar dan ergens in een vage map, kans 0 dat iemand die ooit checkt![]()
Het is wel wat minder dat bij Windows 7 als je in de taakbalk rechtsklikt op een map, hij de mappen laat zien waar je het vaakst komtquote:Op maandag 6 september 2010 17:29 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Neen, daar ben ik niet geheel zeker van. Integendeel.![]()
Goed punt wel! Die onthoud ik. Moet ik alleen niet vergeten dat het daar staat...
Ai, dat is niet zo handig inderdaad. Dan val je een beetje snel door de mand...quote:Op maandag 6 september 2010 17:43 schreef Thas het volgende:
[ afbeelding ]
Om te voorkomen dat het al te slowchatterig wordt
[..]
Het is wel wat minder dat bij Windows 7 als je in de taakbalk rechtsklikt op een map, hij de mappen laat zien waar je het vaakst komt
Zo ook bij media players dat hij een lijst van de meest recent geopende bestanden laat zien![]()
Vet, origineel?quote:Op maandag 6 september 2010 17:43 schreef Thas het volgende:
[ afbeelding ]
Om te voorkomen dat het al te slowchatterig wordt
[..]
Het is wel wat minder dat bij Windows 7 als je in de taakbalk rechtsklikt op een map, hij de mappen laat zien waar je het vaakst komt
Zo ook bij media players dat hij een lijst van de meest recent geopende bestanden laat zien![]()
Transport Tycoon.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
De vormgever in mij gaat weer fappen![]()
Kus doei!
Hoe kom je aan zo'n programma voor je desktop? Dat zou ik ook wel willen....quote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Kus doei!
Windows Phone 7 stijl, vetquote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Kus doei!
Kun je die wallpaper delen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Mr.DD het volgende:
[ afbeelding ]
Switched ieder half uur.
Link naar origineel?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:00 schreef don-diablo het volgende:
Sinds net deze:
[ afbeelding ]
Waiting for..... Reach
quote:
quote:
heldquote:Op woensdag 29 september 2010 18:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Mijnes is iets anders. Kleuren veranderd en beetje resolutie bijgeschaafd, aangezien de echte kwaliteit beetje te duidelijk uit een HD-filmpje was geript.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Mr.DD het volgende:
[ afbeelding ]
Switched ieder half uur.
awesome.quote:
leuke achtergrond... origineelquote:
Walgelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef NielsopFOK het volgende:
Mijn desktop is standaard Windows 7 , er staat zelfs nog de default wallpaper op, heb wel zojuist mijn mediaspeler geconfigureerd![]()
[ afbeelding ]
Doe dan die groene achtergrond van windows 95quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef Dikke_Henk het volgende:
mijn nieuwe, heb hem zelf een beetje bewerkt
[ afbeelding ]
http://lifehacker.com/550(...)ws-phone-7+style-hudquote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef OlivierV het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n programma voor je desktop? Dat zou ik ook wel willen....
Btw:
[ afbeelding ]
CoD2+Winamp=baasquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:09 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt heel breed, maar het zijn twee schermen
Cod2 hacks.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:09 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Dit exemplaar van Windows is niet legitiem.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:09 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik weer achter mijn laptop zit zal ik je even PMen.quote:
zeuren is zeker je favoriete hobby he? Bijna 80% van de fokkers heeft een niet legale windows versie op hun laptop of desktop.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:11 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dit exemplaar van Windows is niet legitiem.![]()
Alvast bedankt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als ik weer achter mijn laptop zit zal ik je even PMen.
Hoezo bijna 80%?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef rubje het volgende:
[..]
zeuren is zeker je favoriete hobby he? Bijna 80% van de fokkers heeft een niet legale windows versie op hun laptop of desktop.
Hij bedoelt 78,3%, maar als je dat post dan ben je autist.quote:
Ja ik ook maar ik heb niet op mijn scherm staan "Dit exemplaar is niet legitiem."quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef rubje het volgende:
[..]
zeuren is zeker je favoriete hobby he? Bijna 80% van de fokkers heeft een niet legale windows versie op hun laptop of desktop.
Maakt dat uit dan? Daar wordt ie ineens nog minder legitiem van?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik heb niet op mijn scherm staan "Dit exemplaar is niet legitiem."
Jammer zeg ik je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Jammer van die matige overgang naar blauw, voor de rest wel mooie wallpaper.
misschien zijn dat wel foto's van hun moeder.. weet jij veelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:42 schreef wimjongil het volgende:
Ik zie hier allemaal mensen die een (half)naakte vrouw als achtergrond hebben, maar bij mij rijst dan de vraag: weten jullie moeders wel dat jullie dat hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |