4chanquote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef bernieboy het volgende:
waar halen jullie de wallpapers weg eigenlijk?
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Psst, iets over doen of opnieuw doen.
En daarnaast, je doet een nieuwe installatie van XP?
VOor mij was het gewoon omdat ik nog games speel die misschien niet helemaal goed draaien op Windows 7.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Graseter het volgende:
Sommige mensen rijden in old-timers. Sommige mensen hebben XP.
Smaken verschillen.
Welke games?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
VOor mij was het gewoon omdat ik nog games speel die misschien niet helemaal goed draaien op Windows 7.
Alien vs predator 2, balls of steel. Freelancer werkt dan opzich wel weer met Windows 7 maar dan met workarounds bla bla.quote:
Sommige mensen zijn autisten en kunnen niet tegen verandering en anderen niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Graseter het volgende:
Sommige mensen rijden in old-timers. Sommige mensen hebben XP.
Smaken verschillen.
Ach ja, een dwangneurose om te upgraden hebben als je een besturingssysteem uit 2010 prefereert boven een uit 2001 lijkt me ook wat overdrevenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
![]()
Sorry ik heb niet zo'n dwang upgrade neurose als jij.
Welke Visual Style gebruik je?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
@ Katth: Wat een heerlijke wallpaper is dat toch.
Hier die van mij:
[ afbeelding ]
Compatibiliteitsmode veranderen en je bent klaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alien vs predator 2, balls of steel. Freelancer werkt dan opzich wel weer met Windows 7 maar dan met workarounds bla bla.
Deze discussie is over
Geen idee, heeft m'n vaderfiguur ingesteld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
waarom heb je 2 metertjes voor CPU gebruik en voor RAM gebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |