Moet het specifiek je buurmeisje zijn? Want dat gaat wel extra kosten.quote:
Dat kun je je afvragen. 9 Maanden aan eten, stress, etc etc. Dat kost ook watquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat een buurmeisje kopen?
Gewoon zelf er ééntje maken, veel goedkoper...
Goedemorgen!!
Waarom gaat dat extra kosten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:56 schreef Cobra4 het volgende:
Moet het specifiek je buurmeisje zijn? Want dat gaat wel extra kosten.
De nokkenstang niet door het rubber heen prikken, dan doet 'ie het daarna niet meer zo goed...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Van slavenhandel naar het kopen van een meisje...![]()
Zwembad is gekochtIk ga hem zo opzetten!!
Ben jij nu de ervaringsdeskundige op dit gebied?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kun je je afvragen. 9 Maanden aan eten, stress, etc etc. Dat kost ook wat
Da's ook wel zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kun je je afvragen. 9 Maanden aan eten, stress, etc etc. Dat kost ook wat
Vrouwenhandel er nog even buitengelatenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Zwembad is gekochtIk ga hem zo opzetten!!
Dat gaat toch pas tijdens de meet gebeuren?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vrouwenhandel er nog even buitengelaten![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
is gekochtIk ga hem zo opzetten!!
Door de specifieke eisen. Een random meisje is stukken goedkoper.quote:
O ja, daar zouden we het nog niet over hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
Dat gaat toch pas tijdens de meet gebeuren?
Flauwekul, da's geen argumentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
Door de specifieke eisen. Een random meisje is stukken goedkoper.
Kut.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O ja, daar zouden we het nog niet over hebben![]()
Had je die dan willen kopen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:28 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig is PS nog niet in dit topic gesignaleerd
er zijn maar twee vrouwen op de meet tot nu toe...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een random meisje van de straat jatten is stukken makkelijker dan een specifiek meisje jatten.quote:
Tenzij jij ook een meisje/jongen wilt kopen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zie dat ik net op tijd binnen ben om IARL streng toe te spreken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zie dat ik net op tijd binnen ben om IARL streng toe te spreken
Geen geld voor een zwembad, een paar honderd liter water, een vrouw en drie kinderen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
Red, ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
bij Action, 15,49 maar ze hebben hem ook bij Intertoys....
Het is excl. water, vrouw en kinderen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen geld voor een zwembad, een paar honderd liter water, een vrouw en drie kinderen.
Alleen in de ontwikkelingsfase en de levering van de grondstoffen. De daadwerkelijke fabricering en de aftersales ben ik nog niet aan toegekomenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ben jij nu de ervaringsdeskundige op dit gebied?
Oh, wordt het zo'n meet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen "ontheffing " door het warme weer?quote:
quote:
je bedoelt voor het vasten. Mwa, dat is sowieso mijn ding niet. Mijn schoonmoeder is vandaag 5 jaar dood.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen "ontheffing " door het warme weer?
Oh, oeps, sorry.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
je bedoelt voor het vasten. Mwa, dat is sowieso mijn ding niet. Mijn schoonmoeder is vandaag 5 jaar dood.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
Alleen in de ontwikkelingsfase en de levering van de grondstoffen. De daadwerkelijke fabricering en de aftersales ben ik nog niet aan toegekomen
Nee, ik heb geen auto(sleutels).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier wel wat ervaring in had. Niet dan?
quote:Jeremiah Headen likely lost the vice presidency of the Student Government over a hyperbolic Facebook note. Its contents — a blast of old-school masculinity — slammed men for not realizing that being manly had nothing to do with what is between one’s legs, but rather is about values, stoic resolve and hard work. It ended with a silly, all-caps call to raid booty and women from neighboring villages.
Dank jequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend aan jullie gedacht
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
pff best warm in de zon een zwembadje opzetten. Gelukkig staat ie nu, nu doet de tuinslang de rest!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |