SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke dan is het goed. Ik dacht dat je ook geen zeurfees meer mocht zeggenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK mocht kaat niet meer pesten, en dat doe ik ook niet
Huh?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel heel erg, en jou reactie later nog een keertje
Ja maar mijn Engelse uitspraak is zo belabberd dat het er vanzelf als zeurfees uitkomtquote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dan is het goed. Ik dacht dat je ook geen zeurfees meer mocht zeggen
Ik dacht even dat ik jullie allemaal niet meer zou zien hierquote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds kaat weg is zie je RoD haast ook niet meer.
Ik dacht eerst dat dat kwam omdat ze in Australie zaten, maar na 3 maanden dacht ik dat het misschien toch iets anders wasquote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Over Karin?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook alleen tegen mij
Komt door het Twentetopic. Daar zit Ratelmilf ook bijna altijd.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze waren na 1 maand al terug toch? Anyway RoD zie je soms nog wel in het GM topic maar die kwam vroeger ook langzaam kletsen met onsquote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat kwam omdat ze in Australie zaten, maar na 3 maanden dacht ik dat het misschien toch iets anders was
Ben jij blij dat Ix je vroeg of je haar kwam ophalenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
en toch....
benik ZO enrom blij dat ik bij die meet was![]()
Dat klein uurtje heeft mijnleven veranderd
En vooral huppel toen jij binnen kwamquote:Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
en toch....
benik ZO enrom blij dat ik bij die meet was![]()
Dat klein uurtje heeft mijnleven veranderd
Ja. Maar die kotste ook alles onderquote:
Klopt, maar wel tof dat ik toen Thijs gemeet hadquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Maar die kotste ook alles onder
krabpaalquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vooral huppel toen jij binnen kwam
En vette ruzie toch tussen RoD en kaat?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Maar die kotste ook alles onder
Die vond jou ook leukquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, maar wel tof dat ik toen Thijs gemeet had![]()
![]()
Hmhmquote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
krabpaal![]()
[..]
En vette ruzie toch tussen RoD en kaat?
Vind je het gek als je alleen over fok communiceertquote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
krabpaal![]()
[..]
En vette ruzie toch tussen RoD en kaat?
Over mijn zenuwen voor het concertquote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Maar hee..zullen we het nu weer over algemene dingen hebben zodat er meer mensen weer mee kunnen praten?
Is goed. verzin een onderwepr.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Maar hee..zullen we het nu weer over algemene dingen hebben zodat er meer mensen weer mee kunnen praten?
Je kon aan RoD zien dat ook hij zich irriteerde aan zn vriendin.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je het gek als je alleen over fok communiceert
Wie heeft er hier nog meer 72 muggenbulten?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Op de bus?quote:
Wel 72 neefjes op mijn kamer, maar ze prikken me nietquote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wie heeft er hier nog meer 72 muggenbulten?
Ik heb er nog geen 1tjequote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uhuquote:Op zondag 27 juni 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij blij dat Ix je vroeg of je haar kwam ophalen
het ijs was iig meteen gebrokenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vooral huppel toen jij binnen kwam
WTF moet je met zoveel neefjes?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel 72 neefjes op mijn kamer, maar ze prikken me niet
HA-HA. Als ze niet jeukten vond ik het best. Maar die jeuk... het is verschrikkelijkquote:
Lolquote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uhu
[..]
het ijs was iig meteen gebroken![]()
mijn krabpaal staat tegenwoordig in mn fobo btw
Ik ben nog helemaal niet gestoken, het is echt wonderbaarlijk!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wtf dat zijn muggen geen neefjes.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel 72 neefjes op mijn kamer, maar ze prikken me niet
PLEITEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Mark Knopfler, ga met zusje, eerbetoon aan papaquote:
In Friesland zijn dat neefjes jaquote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wtf dat zijn muggen geen neefjes.
Waar ik vandaan kom zijn neefjes de kinderen van je broer/zus of oom/tante.
Wonen we hier, zegt Raph: Het stikt hier van de neefjes.
Ik zat echt rond te kijken met een blik van hebben we visite dan
Hier noemen we dat neefjes.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wtf dat zijn muggen geen neefjes.
Waar ik vandaan kom zijn neefjes de kinderen van je broer/zus of oom/tante.
Wonen we hier, zegt Raph: Het stikt hier van de neefjes.
Ik zat echt rond te kijken met een blik van hebben we visite dan
Of ik heb gewoon geen last van de jeukquote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HA-HA. Als ze niet jeukten vond ik het best. Maar die jeuk... het is verschrikkelijk
Ik denk hetquote:
Hierquote:
Jij bent ook lief voor je famquote:
Ik was gister bij water in Scheerwolde. Dat is natuurlijk een broedplaats van muggen. Maar 72 vind ik wel heul veel.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet gestoken, het is echt wonderbaarlijk!
Gewoon muggen voldoet ook wel hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
In Friesland zijn dat neefjes ja![]()
![]()
Maar voor jullie buitenlanders () wil ik wel steekmuggen noemen
Oh wauwquote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mark Knopfler, ga met zusje, eerbetoon aan papa
Waarom ga je ze tellen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was gister bij water in Scheerwolde. Dat is natuurlijk een broedplaats van muggen. Maar 72 vind ik wel heul veel.
Bjusterbaarlik!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet gestoken, het is echt wonderbaarlijk!
Omdat ik nieuwsgierig was, omdat ik nog nooit zoveel muggenbulten heb gehad.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je ze tellen?
En ik woon aan het water dus ik weet er alles van
Ik ook, nu het raam wagenwijd open en het licht aanquote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je ze tellen?
En ik woon aan het water dus ik weet er alles van
Het maakt mij niet uit of er nou poepiejoepie HCRM of UDOWU staat, als er maar een SC in ONZ isquote:
Die zijn er trouwens buiten die SC genoeg hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of er nou poepiejoepie HCRM of UDOWU staat, als er maar een SC in ONZ is
UDOWU is gezelliger.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of er nou poepiejoepie HCRM of UDOWU staat, als er maar een SC in ONZ is
Heel FOK! is 1 grote SC en een poel vol kliekjesquote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zijn er trouwens buiten die SC genoeg hoor.
Komt door de waardering die we uitlokkenquote:
Ik dacht dat het 'Uiers die onzinnig worden uitgemolken' betekende.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt door de waardering die we uitlokken
Daaaarommmquote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel FOK! is 1 grote SC en een poel vol kliekjes
Hoe laat is vroegquote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme nou moet ik morgen wel vroeg mn bed uit
hoezo?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee niet zo vroeg als jou. Wees maar niet bang hoor, je bent nog steeds heer en meester van het vroeg opstaan.quote:
Omdat die eilandhopper dan wil bellenquote:
Ik ook, half zeven alquote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ook wel, suikertaartquote:
Liever nietquote:Op zondag 27 juni 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet zo vroeg als jou. Wees maar niet bang hoor, je bent nog steeds heer en meester van het vroeg opstaan.
Nog steeds snotterig en ziekjes?quote:
Jij hoefde niet perse te werkenquote:
echt wel, ww opbouwen..quote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hoefde niet perse te werken
En ik win ;t als ik moet werken. 5.15
Laten we er maar geen trend van makenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Lijkt wel een nieuwe trend te worden.
Na een vliegtuig/helicopter crash 1 overlevende
Alsof ik op het terras zitquote:
aah op die fietsquote:Op zondag 27 juni 2010 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet zo vroeg als jou. Wees maar niet bang hoor, je bent nog steeds heer en meester van het vroeg opstaan.
[..]
Omdat die eilandhopper dan wil bellenHIj heeft vandaag niet gebeld, morgenaaf kan hij bellen wat ie wil maar dan ben ik in de kroeg en ga ik niet zitten bellen.
Dus morgenochtend zal die wel bellen, met een beetje pech belt ie me wakker
We gingen boers praten niet halfbakken duits.quote:
Ik vind dat niet halfbakken duits hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
We gingen boers praten niet halfbakken duits.Ik ga dus weer Nederlands praten. Niet omdat ik deze tekst niet in het boers kan maar gewoon uit principe. Maar ja alles gaat goed hoor!!!
![]()
Oke. Ik had respect voor je dat je deze geweldige TT hebt gemaakt. Maar nu zakt het weg.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat niet halfbakken duits hoor
Jammer! Ik welquote:
Ik heb soms het idee dat ik hier half in duitseland woonquote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oke. Ik had respect voor je dat je deze geweldige TT hebt gemaakt. Maar nu zakt het weg.
Oh!!! Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uh ja hoor! Rustig! Gister verjaardag verder beetje in de zon bakken en voetbal kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jammer! Ik wel3 dagen woohooo
en 2 dagen katje lam
Eerste avond lopend naar huis.
En onderweg vroeg ik nog 2 politiewagens of ze mij naar huis wilden brengen. Maar een oude vrouw lachtte mij uit en zei dat ze geen taxi was.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh!!! Nog gefeliciteerd!![]()
Ow sorry, nee niet mijn verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal NSB-ers?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat ik hier half in duitseland woon
Sodejuquote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Ik heb 72 muggenbulten. Maar volgensmij zijn het er 73, ik ontdekte er net een onder mijn oksel.
Een griet die ik ken zegt dat altijd als ik haar tegenkom op het terrasquote:
Bloembollen?quote:
LIEVERDquote:
Daarom zoveel vakantie gevierd de laatste tijd he?quote:
Hoe kom je daar nou weer aan dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Ik heb 72 muggenbulten. Maar volgensmij zijn het er 73, ik ontdekte er net een onder mijn oksel.
Mijn TT was beter.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oke. Ik had respect voor je dat je deze geweldige TT hebt gemaakt. Maar nu zakt het weg.
Ja goeie vraag. Mijn broertje heeft er maar 3. Gisteren waren we bij een OPEN WATER wedstrijd. Dus ik denk dat het daar aan ligt.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan dan?
dat word deo sproeienquote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Dank u.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet gezien. Sorry!
EDIT: Heb het opgezocht en hij is erg goed!
Soort gangbang?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Trouwens. Vanaf 12 uur is de mod ontmaagding voor Chowi. Ook al is ze er niet kan ze dat morgen ochtend wel doen.
Je hebt een revolutie in gang gezet daar.quote:
wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Trouwens. Vanaf 12 uur is de mod ontmaagding voor Chowi. Ook al is ze er niet kan ze dat morgen ochtend wel doen.
UDOWU is ook veel gezelliger natuurlijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je hebt een revolutie in gang gezet daar.![]()
Wel grappig dat sinds dit weer Udowu heet dat ST, Huppel, Luna enzo weer posten en Zargon etc niet meer.
Voor welke namen staat UDOWU dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
UDOWU is ook veel gezelliger natuurlijk.En die D in staat natuurlijk voor DevilsWhore, dus ja, everyone wants a piece of me!
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Voor welke namen staat UDOWU dan?
Geheel voor DW de UOU zijn om het op te leukenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Voor welke namen staat UDOWU dan?
iedereen massaal een eigen nachtbagger aan laten makenquote:
Je weet toch wel dat het staat voor Users Die Overal Worden Uitgekotst?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je kan je wel zo doen maar ik weet het echt niet.
Oh dat verklaart het wel ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geheel voor DW de UOU zijn om het op te leuken
Heb ik ergens gelezen. Ik dacht dat het gewoon een 'grappige' vertaling was.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat het staat voor Users Die Overal Worden Uitgekotst?
Jup. Wordt grappig.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
iedereen massaal een eigen nachtbagger aan laten maken
Ook voor DeLuna ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
UDOWU is ook veel gezelliger natuurlijk.En die D in staat natuurlijk voor DevilsWhore, dus ja, everyone wants a piece of me!
dan blijf ik nog effequote:
Zodat je het normaal uit kan spreken?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geheel voor DW de UOU zijn om het op te leuken
Haha kei grappig mang.quote:
Wij hebben samen een plaatsjequote:
Ik ga zo eerst eem 30 min weg ofzo en om 24.00 ben ik terug om de boel op stelten te zetten.quote:
Ja, alleen is KLB de aids van FOK! en mag het in ONZ wel iets normaler.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach hebben we met o.us ook gedaan. Het is traditie.
Wie ben jij om dat te bepalen? Het opperhoofd van FOK! ofzo?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen is KLB de aids van FOK! en mag het in ONZ wel iets normaler.
Nee, iemand die een IQ hoger dan 15 heeft.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen? Het opperhoofd van FOK! ofzo?
Ja maar dat doen we ook. Bij o.us duurde het de hele dag. Bij ons alleen 's nachts.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen is KLB de aids van FOK! en mag het in ONZ wel iets normaler.
Hij kruipt graag in andermans holletjes.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen? Het opperhoofd van FOK! ofzo?
15 is best laag dat weet je he.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, iemand die een IQ hoger dan 15 heeft.
Klopt.quote:
Haha. Dat bedoelde ik ook echt.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja maar dat doen we ook. Bij o.us duurde het de hele dag. Bij ons alleen 's nachts.
Da's ook niet moeilijk he.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, iemand die een IQ hoger dan 15 heeft.
Ik verdraai dingen graag zodat ze beter voor mij uitkomen. Excuses daarvoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Haha. Dat bedoelde ik ook echt.
Daar was ik al achter.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik verdraai dingen graag zodat ze beter voor mij uitkomen. Excuses daarvoor.
Daar twijfel ik hard aan, als ik door dit topic scroll.quote:
Jij onderschat ons.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar was ik al achter.
[..]
Daar twijfel ik hard aan, als ik door dit topic scroll.
Nee.quote:
Gelukkig ben jij degene die het gemiddelde naar beneden haaltquote:Op zondag 27 juni 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar was ik al achter.
[..]
Daar twijfel ik hard aan, als ik door dit topic scroll.
Nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij degene die het gemiddelde naar beneden haalt
Sneaky jijquote:
HAHA WAT ORIGINEEL, QUOTES AANPASSEN.quote:
quote:
Geen goede TTquote:
Jawelquote:
quote:
quote:
Jaquote:
es kiekenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdammt ich lieb dich !!!
Nog geen idee wat ik ervan moet denken, volgens mij potentieel reltopique
Haha dat is lekker ja. Ik heb er ook een paar, maargoed ik leef nogquote:Op zondag 27 juni 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jamet 72 minder muggenbulten zou het nog beter gaan! Maar we blijven vrolijk
nee in principe had je er al geen last meer van moeten hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Binnenkort maar eens de dokter bellen dat mn hand nog steeds kuren heeft. Kan nog steeds weinig tot geen kracht zetten met mn hand. Mn middelvinger, die niet eens gebroken was, doet verdomd veel pijn als ik hem wil buigen.
Dan kan toch niet goed zijn? Ben al een maand bijna uit het gips
Moeite met fappen dus.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Binnenkort maar eens de dokter bellen dat mn hand nog steeds kuren heeft. Kan nog steeds weinig tot geen kracht zetten met mn hand. Mn middelvinger, die niet eens gebroken was, doet verdomd veel pijn als ik hem wil buigen.
Dan kan toch niet goed zijn? Ben al een maand bijna uit het gips
EN met soppenquote:
Verdomme. Ik zei toen ik in gips zat al meerdere malen dat het gips niet goed zat en dingen afknelde. Dat verzon ik volgens de artsen.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee in principe had je er al geen last meer van moeten hebben
Ik ook. Zolang ik beweeg trekt de jeuk een beetje weg heb ik ontdekt.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha dat is lekker ja. Ik heb er ook een paar, maargoed ik leef nog
luisteren is ook een vak apart hequote:Op zondag 27 juni 2010 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme. Ik zei toen ik in gips zat al meerdere malen dat het gips niet goed zat en dingen afknelde. Dat verzon ik volgens de artsen.
Ze weten toch alles beter.quote:
Zegt de man die elke keerquote:Op zondag 27 juni 2010 23:34 schreef Stoeprand het volgende:
Godverdomme, verzin eens een andere OP man.
Zorg jij er eens voor dat je niet weer geband wordt.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:34 schreef Stoeprand het volgende:
Godverdomme, verzin eens een andere OP man.
lekker danquote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze weten toch alles beter.
En dat ziekenhuis hier is toch al grote bagger. Ene rechtszaak na de andere
Ja mevrouwquote:Op zondag 27 juni 2010 23:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zorg jij er eens voor dat je niet weer geband wordt.
Ik had in ieder geval iets meer vreugde verwachtquote:
Kutkatquote:
Van de week eens naar de dokter gaan en dan kijken of ik voor foto's ofzo ook bij een ander ziekenhuis terecht kan.quote:
De wereld veroverenquote:
Ach het is Pinky and the Brain ook niet gelukt. Dus veel kans geef ik stoep niet.quote:
Wat moet jij hier, dat is een veel belangrijkere vraag.quote:
quote:
Ik ben niet gek.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat is toch een eerste vereiste als je je aanmeld op FOK!?
Zullen we het nog groter aanpakken.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat moet jij hier, dat is een veel belangrijkere vraag.
Wedde van welquote:
Weetje. Ik heb een nog veel belangrijkere vraag dan die van jouquote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat moet jij hier, dat is een veel belangrijkere vraag.
Pinky and the Brain is tof ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach het is Pinky and the Brain ook niet gelukt. Dus veel kans geef ik stoep niet.
Bestaan wij eigenlijk wel?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zullen we het nog groter aanpakken.
Wat is de nut van de mensheid.
Zei ik ergens dat dat niet tof is dan?quote:
Kom maar naar de BBQquote:
Nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bestaan wij eigenlijk wel?
Wie zegt mij dat dit geen droom is oid. Een parallel universum
We zitten allemaal in het hoofd van Danny, we zijn klonen van Dannyquote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bestaan wij eigenlijk wel?
Wie zegt mij dat dit geen droom is oid. Een parallel universum
Nee. Maar als ze dus wel de wereld overheerst hadden, zouden er niet meer afleveringen komen. En dat zou stom zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zei ik ergens dat dat niet tof is dan?
Zieke fantasie heeft die gast dan eigenlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 23:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
We zitten allemaal in het hoofd van Danny, we zijn klonen van Danny
Spannend.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
We zitten allemaal in het hoofd van Danny, we zijn klonen van Danny
Je moest eens weten.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zieke fantasie heeft die gast dan eigenlijk
Nee. Jij wel?quote:
Straks. Eerst even lenzen indoen.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Jij wel?
Zou jij niet slapen trouwens?
Mijn lenzen zijn er allang uit.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2010 23:10 schreef Danny het volgende:
stoeprand
mag de komende 14 dagen gaan bedenken dat FOT geen ONZ is en dat zijn bagger ongewenst is.
Je bent nog steeds blauwquote:
Omdat ze ons aan het pesten zijn. De hoge heren van FOK! willen ons laten geloven dat Chowi de nieuwe ONZ mod is en dat SWJ ons gaat verlatenquote:
Hou opquote:Op maandag 28 juni 2010 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ze ons aan het pesten zijn. De hoge heren van FOK! willen ons laten geloven dat Chowi de nieuwe ONZ mod is en dat SWJ ons gaat verlaten
zou dat helpen,ik moet echt zo slapen,wil de wedstrijd zien om 4uurquote:
* LovelyLady met slaapzand strooitquote:Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef Psalms het volgende:
[..]
zou dat helpen,ik moet echt zo slapen,wil de wedstrijd zien om 4uur
Ik wil hem ook zien, maar kan geen vrij mee krijgen me collega's waren me voor!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef Psalms het volgende:
[..]
zou dat helpen,ik moet echt zo slapen,wil de wedstrijd zien om 4uur
ik heb net 12uur nachtdienst erop zitten,dus ik kan het kijken als ik mij niet verslaapquote:Op maandag 28 juni 2010 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wil hem ook zien, maar kan geen vrij mee krijgen me collega's waren me voor!
Daar is je wekker voor!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:34 schreef Psalms het volgende:
[..]
ik heb net 12uur nachtdienst erop zitten,dus ik kan het kijken als ik mij niet verslaap
Daar is ie gisteren ook doorheen geslapenquote:
Zal aan je denken als ik lekker op het terras zitquote:Op maandag 28 juni 2010 09:38 schreef Psalms het volgende:
mensen fijne warme dag vandaag,ik ga nog 1poging wagen om te slapen
Huppel liefveel kijkplezier in de kroeg
Dat schiet niet op dus!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is ie gisteren ook doorheen geslapen![]()
Nope.quote:
ER GAAN GERUCHTEN.....quote:
haha... Evil!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Misschien ga ik zo het emailadres van zn baas wel ff achterhalen, ga ik die wel ff mailen dat ie raph om 3 uur moet wakker maken met een emmer water
En hoequote:
Behalve dat ik geen VRIJ KRIJG VAN ME WERK EN DUS GEEN VOETBAL KAN ZIEN....quote:Op maandag 28 juni 2010 10:06 schreef DeLuna het volgende:
HIHI. WAT LEUK. EEN ZONNIGE CAPSLOCKDAG.
ALLES GOED MET JULLIE?
JA!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:06 schreef DeLuna het volgende:
HIHI. WAT LEUK. EEN ZONNIGE CAPSLOCKDAG.
ALLES GOED MET JULLIE?
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Echt priceless: De jongste heeft door hoe de plantenspuit werkt... vooral omgekeerdzo in zijn eigen gezichtje
ACH, ZORG JIJ ER NOU MAAR VOOR DAT JIJ NIET GEBAND WORDT HE.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:07 schreef Stoeprand het volgende:
DAT MAG JE NIET VRAGEN DELUNA. DAT IS TEGEN DE REGELS.
Pffff, da's wel kut inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2010 10:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Behalve dat ik geen VRIJ KRIJG VAN ME WERK EN DUS GEEN VOETBAL KAN ZIEN....
gaat het wel prima ja!![]()
![]()
Met jou?
Maar ook goed met mij hoorquote:
ZAL IK DOEN. TSK. ALSOF ZOIETS MIJ NOG EEN KEER GAAT OVERKOMEN.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ACH, ZORG JIJ ER NOU MAAR VOOR DAT JIJ NIET GEBAND WORDT HE.![]()
![]()
![]()
Quote.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
ZAL IK DOEN. TSK. ALSOF ZOIETS MIJ NOG EEN KEER GAAT OVERKOMEN.
eigenlijk iedereen, behalve stoep, maar mijn 'ik ben helemaal nat hier' was wel degelijk een kwestie van hoe het me me gaatquote:
Quoted to see the truthquote:Op maandag 28 juni 2010 10:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
ZAL IK DOEN. TSK. ALSOF ZOIETS MIJ NOG EEN KEER GAAT OVERKOMEN.
Spuit 11.quote:
Dat kan ik toch niet ruiken.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eigenlijk iedereen, behalve stoep, maar mijn 'ik ben helemaal nat hier' was wel degelijk een kwestie van hoe het me me gaat![]()
Klotezon
Je bent pas 1 dag terugquote:
HAD ALLEMAAL METEEN FOUT KUNNEN GAAN.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |