quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef tarantism het volgende:
mijn anus smacht naar een kloppend geslacht, niet slechts het topje maar ook de schacht
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef Annnet het volgende:
Na Pluiskonijn, nu bunniiyiiiyicookiiieuyuui
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef Ugjerke het volgende:
Pluis_Konijn
BunnyCookii
Ik zie een overeenkomst.
HAHAAHAHAHAHHAquote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[..]Nu zou het grappig zijn als bunnycookii ook niet verliefd is
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
![]()
Want hij dacht dat jij het wel was maar jij was het niet maar deed alsof je het wel was waardoor hij dacht dat hij en jij een koppel waren?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
![]()
Oh wacht ze moeten elkaar nog zien
Nee hoor, maar wilde gewoon niet met hem verderquote:Op zondag 27 juni 2010 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want hij dacht dat jij het wel was maar jij was het niet maar deed alsof je het wel was waardoor hij dacht dat hij en jij een koppel waren?
Vurtel.
En toen kwam ik in beeldquote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wilde gewoon niet met hem verder.
Want? Wat heeft hij gedaan? Je klinkt verbitterd.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wilde gewoon niet met hem verder.
Ik val niet op kleine jongensquote:Op zondag 27 juni 2010 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want? Wat heeft hij gedaan? Je klinkt verbitterd.
Hij zat in het verkeerde gaatje.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want? Wat heeft hij gedaan? Je klinkt verbitterd.
Is hij - na Laforest - ook al een dwerg?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik val niet op kleine jongens. En hij is te jong voor zo'n zelfverzekerde carrièregerichte vrouw als ik.
jij weet ook niet wat nu de echte rede is he, dan ben ik weer te klein, dan heb je het te druk, dan vind je weer iemand anders leuk, je hebt elke keer een andere reden waarom je het uit hebt gemaakt.. :Squote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik val niet op kleine jongens. En hij is te jong voor zo'n zelfverzekerde carrièregerichte vrouw als ik.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is hij - na Laforest - ook al een dwerg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |