quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef tarantism het volgende:
mijn anus smacht naar een kloppend geslacht, niet slechts het topje maar ook de schacht
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef Annnet het volgende:
Na Pluiskonijn, nu bunniiyiiiyicookiiieuyuui
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef Ugjerke het volgende:
Pluis_Konijn
BunnyCookii
Ik zie een overeenkomst.
HAHAAHAHAHAHHAquote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[..]Nu zou het grappig zijn als bunnycookii ook niet verliefd is
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
![]()
Want hij dacht dat jij het wel was maar jij was het niet maar deed alsof je het wel was waardoor hij dacht dat hij en jij een koppel waren?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
![]()
Oh wacht ze moeten elkaar nog zien
Nee hoor, maar wilde gewoon niet met hem verderquote:Op zondag 27 juni 2010 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want hij dacht dat jij het wel was maar jij was het niet maar deed alsof je het wel was waardoor hij dacht dat hij en jij een koppel waren?
Vurtel.
En toen kwam ik in beeldquote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wilde gewoon niet met hem verder.
Want? Wat heeft hij gedaan? Je klinkt verbitterd.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wilde gewoon niet met hem verder.
Ik val niet op kleine jongensquote:Op zondag 27 juni 2010 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want? Wat heeft hij gedaan? Je klinkt verbitterd.
Hij zat in het verkeerde gaatje.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want? Wat heeft hij gedaan? Je klinkt verbitterd.
Is hij - na Laforest - ook al een dwerg?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik val niet op kleine jongens. En hij is te jong voor zo'n zelfverzekerde carrièregerichte vrouw als ik.
jij weet ook niet wat nu de echte rede is he, dan ben ik weer te klein, dan heb je het te druk, dan vind je weer iemand anders leuk, je hebt elke keer een andere reden waarom je het uit hebt gemaakt.. :Squote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik val niet op kleine jongens. En hij is te jong voor zo'n zelfverzekerde carrièregerichte vrouw als ik.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is hij - na Laforest - ook al een dwerg?
"Ik val niet op kleine jongens" = "Pffff, dit is geen dagboek"quote:Op zondag 27 juni 2010 22:53 schreef Snaavel het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat nu de echte rede is he, dan ben ik weer te klein, dan heb je het te druk, dan vind je weer iemand anders leuk, je hebt elke keer een andere reden waarom je het uit hebt gemaakt.. :S
Ik ben nog niet buiten geweestquote:
Hadden jullie iets, eigenlijk? Ik zag een foto van jullie samen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:53 schreef Snaavel het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat nu de echte rede is he, dan ben ik weer te klein, dan heb je het te druk, dan vind je weer iemand anders leuk, je hebt elke keer een andere reden waarom je het uit hebt gemaakt.. :S
ROFLLOLLORCOPTER!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:53 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jongen, je gaat maar lekker later slapen.quote:
Laforest is best okay! Vreemd maar okay, en daar had ik overigens niets mee:')quote:Op zondag 27 juni 2010 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is hij - na Laforest - ook al een dwerg?
Je zegt blijkbaar elke keer anders. Hij gaf net aan dat je zei dat je iemand anders leuk vond, dan is het toch niet zo vreemd dat hij ook naar andere damesmeisjes kijkt?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
ROFLLOLLORCOPTER!![]()
![]()
Ik heb het je allang uitgelegd, dat jij nu lekker naar een ander konijn gaat kan ik niks aan doen.
Move on with your life.
Bedankt, nou denk ik weer aan Pluis doen.quote:
Das wat hij er van maakt, maar ach ik neem het hem niet kwalijk, de arme jongen heeft verdriet..quote:Op zondag 27 juni 2010 22:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zegt blijkbaar elke keer anders. Hij gaf net aan dat je zei dat je iemand anders leuk vond, dan is het toch niet zo vreemd dat hij ook naar andere damesmeisjes kijkt?
Het gaat wel snel bij jullie, trouwens. Het is net uit en hij heeft alweer iemand anders. Tjonge jonge.
En jij bent niet vreemd, wil je zeggen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Laforest is best okay! Vreemd maar okay, en daar had ik overigens niets mee:')
Zij heeft geen ziel, ze is 15.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
En jij bent niet vreemd, wil je zeggen?
Wat vind BunnyCookii ervan om de rebound te zijn, trouwens?
Daten met een Fok!ker en daarna klagen dat ie autistisch is. Pfff..quote:Op zondag 27 juni 2010 22:59 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Das wat hij er van maakt, maar ach ik neem het hem niet kwalijk, de arme jongen heeft verdriet..
Ik heb gezegd dat ik voor hem niks voel en daarmee klaar. Een week "verkering" en ik wilde gewoon niets/.. ben daar heel duidelijk in geweest. Zijn probleem als ie autistisch blijft doen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:01 schreef Marvelous het volgende:
Heeft bunny een kut? dan zou ik haar ook doen hoor snaavel!
Tsja, wie moet ik nou vertrouwen? Laforest en jij hebben - blijkbaar - jullie 'relatie' zitten faken. Klopt het niet dat je elke keer met een andere reden bent komt wanneer hij om een uitleg vroeg?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:59 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Das wat hij er van maakt, maar ach ik neem het hem niet kwalijk, de arme jongen heeft verdriet..
Ik heb gezegd dat ik voor hem niks voel en daarmee klaar. Een week "verkering" en ik wilde gewoon niets/.. ben daar heel duidelijk in geweest. Zijn probleem als ie autistisch blijft doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:03 schreef Marvelous het volgende:
Annnet
Hoax. Schopje BNW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:03 schreef Marvelous het volgende:
Annnet
Annnet moet je loeihard in haar bips neuken. Keiharde anale kontseks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2010 23:04:34 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |