SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke dan is het goed. Ik dacht dat je ook geen zeurfees meer mocht zeggenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK mocht kaat niet meer pesten, en dat doe ik ook niet
Huh?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel heel erg, en jou reactie later nog een keertje
Ja maar mijn Engelse uitspraak is zo belabberd dat het er vanzelf als zeurfees uitkomtquote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dan is het goed. Ik dacht dat je ook geen zeurfees meer mocht zeggen
Ik dacht even dat ik jullie allemaal niet meer zou zien hierquote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds kaat weg is zie je RoD haast ook niet meer.
Ik dacht eerst dat dat kwam omdat ze in Australie zaten, maar na 3 maanden dacht ik dat het misschien toch iets anders wasquote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Over Karin?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook alleen tegen mij
Komt door het Twentetopic. Daar zit Ratelmilf ook bijna altijd.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze waren na 1 maand al terug toch? Anyway RoD zie je soms nog wel in het GM topic maar die kwam vroeger ook langzaam kletsen met onsquote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat kwam omdat ze in Australie zaten, maar na 3 maanden dacht ik dat het misschien toch iets anders was
Ben jij blij dat Ix je vroeg of je haar kwam ophalenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
en toch....
benik ZO enrom blij dat ik bij die meet was![]()
Dat klein uurtje heeft mijnleven veranderd
En vooral huppel toen jij binnen kwamquote:Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
en toch....
benik ZO enrom blij dat ik bij die meet was![]()
Dat klein uurtje heeft mijnleven veranderd
Ja. Maar die kotste ook alles onderquote:
Klopt, maar wel tof dat ik toen Thijs gemeet hadquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Maar die kotste ook alles onder
krabpaalquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vooral huppel toen jij binnen kwam
En vette ruzie toch tussen RoD en kaat?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Maar die kotste ook alles onder
Die vond jou ook leukquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, maar wel tof dat ik toen Thijs gemeet had![]()
![]()
Hmhmquote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
krabpaal![]()
[..]
En vette ruzie toch tussen RoD en kaat?
Vind je het gek als je alleen over fok communiceertquote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
krabpaal![]()
[..]
En vette ruzie toch tussen RoD en kaat?
Over mijn zenuwen voor het concertquote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Maar hee..zullen we het nu weer over algemene dingen hebben zodat er meer mensen weer mee kunnen praten?
Is goed. verzin een onderwepr.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Maar hee..zullen we het nu weer over algemene dingen hebben zodat er meer mensen weer mee kunnen praten?
Je kon aan RoD zien dat ook hij zich irriteerde aan zn vriendin.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je het gek als je alleen over fok communiceert
Wie heeft er hier nog meer 72 muggenbulten?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Op de bus?quote:
Wel 72 neefjes op mijn kamer, maar ze prikken me nietquote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wie heeft er hier nog meer 72 muggenbulten?
Ik heb er nog geen 1tjequote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uhuquote:Op zondag 27 juni 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij blij dat Ix je vroeg of je haar kwam ophalen
het ijs was iig meteen gebrokenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vooral huppel toen jij binnen kwam
WTF moet je met zoveel neefjes?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel 72 neefjes op mijn kamer, maar ze prikken me niet
HA-HA. Als ze niet jeukten vond ik het best. Maar die jeuk... het is verschrikkelijkquote:
Lolquote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uhu
[..]
het ijs was iig meteen gebroken![]()
mijn krabpaal staat tegenwoordig in mn fobo btw
Ik ben nog helemaal niet gestoken, het is echt wonderbaarlijk!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |