abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83448503
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!! Wat is het altijd weer een wonder hè!

(oh en 11-1-11 )
Verdomd!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:33:47 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83448636
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verdomd!
Een omdraaidatum, dat is heel erg
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:52:31 #203
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83449555
Guess, ontzettend gefeliciteerd! EINDULUK!

Claudia, 11 januari is een heule mooie datum... En mooie echo gehad, fijn!

Djenneke, veel succes morgen, komt allemaal goed! Morgen ben je gewoon al aan het genieten van de kleine (toch? hier doen ze alleen ks in de morgen)

Hier alles wel goed, afgelopen weekend verhuisd. Leuk, zo met kind, ben nog even flink op de grond gedonderd door in een emmer te gaan staan, voor eht eerst deze zwangerschap heel veel overgeven, en ook wat bloed verloren... Voelde me echt ziek, zwak en misselijk.

En nu veel schoonmaken... Loop nog een beetje met mijn ziel onder de arm, moet nog ff wennen hiero... (Duurt bij mij altijd even...)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_83449660
Nog even mijn dikkop spammen hoor

34 weken; je kijkt zeg maar op haar gezicht!
pi_83453423
Guess, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Orea, ik moest even goed kijken, maar haal het dikkopje er nu uit hoor!

En de rest ben ik inmiddels alweer vergeten. Iedereen gefeliciteerd met goede echo's & mijlpalen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:26:27 #206
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83453473
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Orea het volgende:

[ afbeelding ]

Vol gezicht, idd!

Mooi hoor, nog wel wat weekjes wachten, maar je hebt iets om naar uit te kijken
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:54:52 #207
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83454933
Orea sorry, ik zie het echt niet...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:57:04 #208
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83455022
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:54 schreef pessie het volgende:
Orea sorry, ik zie het echt niet...
Ik moest even kijken, maar heel klein beetje schuin.... Ik zag het uiteindelijk wel...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:06:00 #209
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83455501
Guess, van harte met de geboorte van jullie zoon
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_83456236
Ah...fijn dat dat stukje over rhesus erbij stond..ik ga dus ook die prikken tegemoet
Spannend Djenneke, morgen ben je mama!
Orea...ik zie het ook niet
Back in business.
pi_83456342
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Orea het volgende:

[ afbeelding ]

Jaaa, ik zie het wel hoor, mooi Orea!

Allemaal heel erg bedankt voor de steun! Ik hoefde dus niet te blijven in het ziekenhuis. Morgenochtend mag ik me om 8 uur melden, om 10 uur staat de KS gepland, maar we moeten wel rekening houden met dat het regelmatig wat uitloopt.

@Basboussa: Nee, hier kan het om elke tijd zolang het kantooruren zijn (Maar je hebt wel weer gelijk, want ik ben in de ochtend, gelukkig Morgen rond deze tijd heb ik echt onze kleine in mijn armen of in het sidebedje naast me liggen . Ze hadden er nog ééntje over en die mocht ik reserveren...

Ik zal na vandaag even een paar daagjes niet online zijn. Dus ik wens iedereen heel veel sterkte en succes bij mogelijke bevallingen, stickers, echo's en alle andere leuke en/of spannende dingen!

Liefs Djen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83456644
Ik heb me toch veel bij te lezen, ik mis internet zo erg haha maar de verbouwing is bijna voorbij.

Wij krijgen een jongetje
Enige nadeel is dat de placenta previa ligt en meestal is het rond de 20 weken al wel weg, hier dus niet dus met 30 weken weer baby kijken En duimen dat de placenta beter ligt. Ik maak me niet veel zorgen. Ik heb ook geen bloedverlies en met de baby is verder alles helemaal goed
pi_83456839
Het is ook wel een beetje white noise of the face on mars

Zo wel wat duidelijker? Dakje waar ogen staat, daaronder is haar voorhoofd

pi_83456892
Djen, heel veel succes morgen!! you go girl!

Pvoess een jongen, wat leuk!!
pi_83456910
mooi dikkoppie heb je orea

chen, nogmaals heel veel sterkte, succes en geluk morgen. morgen heb je gewoon je baby in je armen!! lekker gaan genieten! hopelijk ben jr snel weer thuis en valt t allemaal mee!!

shirley, de prik valt mee hoor!! maar ik hoop dat bij die ene blijft..
heb geen idee wat r's bloedgroep (en rhesusfactor)is. zijn zus is negatief en zn moeder positief, dus kan alle kanten op
pi_83456977
Mooie echo Orea en ik had direct wel door hoe ik er naar moest kijken
pi_83457011
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb me toch veel bij te lezen, ik mis internet zo erg haha maar de verbouwing is bijna voorbij.

Wij krijgen een jongetje
Enige nadeel is dat de placenta previa ligt en meestal is het rond de 20 weken al wel weg, hier dus niet dus met 30 weken weer baby kijken En duimen dat de placenta beter ligt. Ik maak me niet veel zorgen. Ik heb ook geen bloedverlies en met de baby is verder alles helemaal goed
een jochie, wat leuk
wel balen van je placenta. hopelijk is ie toch weg met 30 weken
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:57:12 #218
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83457736
Ik heb ook al wat ervaring met drie kinders en heel wat echo's dus ik zag het ook! Werd voor mij juist onduidelijker door al die streepjes ... Leuk om te zien Orea!

Pvoess, ik heb helaas ook een placenta previa en daar wordt met 30 weken (over 7 weken alweer) ook naar gekeken. Ik hoop echt heel erg dat hij anders is gegroeid...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:02:18 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83457945
quote:

Wij krijgen een jongetje
Wat ontzettend leuk zeg!
Een zoontje

Hopelijk heeft de placenta over 10 weken een andere plek in jouw buik gezocht.
pi_83458006
quote:

Wij krijgen een jongetje
Leuk Pvoess! Fijn dat alles goed is met jullie jongetje! En nu hopen dat de placenta nog goed groeit!
pi_83458041
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:37 schreef Orea het volgende:
Het is ook wel een beetje white noise of the face on mars

Zo wel wat duidelijker? Dakje waar ogen staat, daaronder is haar voorhoofd

[ afbeelding ]
Toch fijn om te zien, dat ik het goed bekeken had. Ik word nog een echte echo kenner
Lief koppie hoor!
pi_83459392
op mijn computer zag ik de echo beter dan op mn telefoon.

mijn kind is raar. hij lag echt helemaal rechts. had echt een gekke buik links was echt helemaal leeg...echt een scheve buik hehe. heeft ie wel vaker last van, maar was wel extreem nu.
was ie 5sec in t midden, nu gaat ie weer naar rechts. gaat ook gepaard met harde buiken dat rare schuiven van m.
pi_83459716
Guess, gefeliciteerd!!

En Claudia, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!
pi_83459816
mijn eigen white noise babe

Son, is ie zichzelf naar buiten aan het drukken?
pi_83459945
af en toe heb ik dat idee wel ja
kan dr alleen niet echt een duidelijke foto van maken, helaas
hij is wel druk vandaag trouwens.
pi_83462555
Djenneke, nogmaals veel succes gewenst morgen! 'Succes' is eigenlijk een beetje misplaatst, net als 'plezier'. Het gaat gewoon de mooiste dag van je leven worden!

Pvoesss, wat leuk dat je een zoon krijgt! Ik kijk erg uit naar het moment dat wij weten wat het geslacht van de ongeboren spruit is, dan gaat het toch meer leven (en kan ik gericht inkopen ).
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:31:25 #227
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_83462558
Guess van harte met de geboorte van je ventje !
Djenneke veel sterkte morgen!
Ik zag mooie echo's en echonieuws voorbij komen

Pffff nog een aantal van die warme dagen :| bah
Morgen nog een dagje vrij en dan t/m volgende week dinsdag weer werken nog n maandje volhouden en dan is het verlof lekker genieten dan!
Vandaag kraamintake gehad, geezellige dame, duidelijke afspraken gemaakt voor zover die er niet waren, kraamplan (soort van bevallingsplan maar dan anders ) doorgenomen en contracten getekend.
Wel fijn dat er nu geen borg meer gerekend wordt nu ze het zelf in beheer hebben genomen, scheelt toch tientallen euro's in totaal Kraampakket gechecked, babykamer komt volgende week Woensdag binnen en dan kunnen de babywasjes beginnen.. nu maar hopen dat t weer een beetje genadig wordt anders ga ik t never nooit niet tot mn 36e week volhouden met werken, en ik MOET wel, of ik wil of niet (anders geen recht op bevallingsverlof en andere kleinere voordeeltjes door ongewenste werkeloosheid eerder dit jaar)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_83462604
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
op mijn computer zag ik de echo beter dan op mn telefoon.

mijn kind is raar. hij lag echt helemaal rechts. had echt een gekke buik links was echt helemaal leeg...echt een scheve buik hehe. heeft ie wel vaker last van, maar was wel extreem nu.
was ie 5sec in t midden, nu gaat ie weer naar rechts. gaat ook gepaard met harde buiken dat rare schuiven van m.
Haha, maf is dat, hè?
pi_83462751
ja
kan toch niet lekker liggen
pi_83462791
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 21:31 schreef maffemuts het volgende:
nu maar hopen dat t weer een beetje genadig wordt anders ga ik t never nooit niet tot mn 36e week volhouden met werken, en ik MOET wel, of ik wil of niet (anders geen recht op bevallingsverlof en andere kleinere voordeeltjes door ongewenste werkeloosheid eerder dit jaar)
Mag dat zomaar? Jeetje, vervelend dat er zoveel druk op staat om tot 36 weken door te werken. Toen ik zwanger was van Ivan gaven de verloskundigen in het ziekenhuis er blijk van dat ze doorwerken tot 36 weken in het algemeen eigenlijk onverantwoord vonden. Ik kon het wat makkelijker volhouden doordat ik een paar weken voor mijn verlof 2 weken vakantie op had genomen. Kun je zoiets nog doen, op zware dagen een vrije dag opnemen of eventueel een (korte) vakantie?
pi_83462877
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja
kan toch niet lekker liggen
Ik had echt nooit verwacht dat ik dat zou missen! Ik probeer er nu van te genieten dat ik nog bijvoorbeeld op mijn buik kan slapen, maar ik kijk alweer erg uit naar die maffe bewegingen. Ik hoop dat deze net zo beweeglijk is als Ivan (en dat lijkt vooralsnog goed te zitten). Alleen het gehik heb ik niet gemist.
pi_83463134
die van mij is juist heel rustig. maar als ik mn hand op mn buik leg beweegt ie er vaak wel naartoe
dat soort dingetjes zal ik wel missen. maar wil m veel te graag echt zien
dat gehik vind ik juist wel leuk. slapen kan ik gelukkig nog op mn buik
pi_83463322
Jij kunt nog op je buik slapen? Wow! Ik kon nog wel half op mijn zij, half op mijn buik slapen, maar eigenlijk was het in die laatste weken vooral woelen.

De kennismaking is natuurlijk gewoon het allerleukst. Ik ben deze keer niet zo ongeduldig maar vind het wel best zo. Ik weet niet precies waarom dat is. Ivan is er en ik geniet erg van hem, ik weet al hoe het leven met kind is en ik ben me er erg van bewust dat ik dit waarschijnlijk voor het laatst meemaak. Maar goed, tegen de tijd dat ik zover ben als jij barst ik vast van de nieuwsgierigheid.
pi_83463856
ik was tot 35 weken niet eens zo nieuwsgierig nou ja wel nieuwsgierig, maar het idee day het nog 7 weken zou kunnen duren, prima. en opeens was er een omslagpunt hehe.

ik begin op mn buik en schijn te eindigen op mn zij hoor
dus onbewust ligt het toch niet zo lekker denk ik
pi_83464609
Ik keek er zo naar uit om na de bevalling weer op mijn buik te slapen, maar dat lukte me eigenlijk pas weer na het stoppen met de borstvoeding.

We hebben het vandaag nog gehad over de bloedtransfusie die ik na de bevalling heb gehad. Het schijnt zo te zijn dat mijn HB van 8 naar 4 was gedaald en een andere waarde (MCV geloof ik) ook veel te laag was. Ik heb indertijd tot een bloedtransfusie besloten omdat ik me niet tijdens de kraamperiode te slecht wilde voelen om voor Ivan te zorgen. De verloskundige zei ook dat het heel verstandig was omdat je organen zuurstof nodig hebben en daar veel minder van krijgen. Als ik dat had geweten had ik veel makkelijker ingestemd met de bloedtransfusie! Ik wist niet dat een laag ijzergehalte zo ernstig was.
pi_83465269
Succes morgen Djenneke!!

Gefeliciteerd net je zoon Guess!!!
pi_83465344
ben benieuwd of ik straks met bv dan nog op mn buik kan slapen

maar jeetje wat een laag hb had je zeg
pi_83467301
Succes morgen Djenneke!!!

Gister weer naar de verloskundige en was weer een andere vrouw dit keer, maar vond d'r erg leuk en ze was wat 'actiever'.
Vroeg of ik veel last had van maagzuur vanwege mijn middenrifbreuk en vond dat ik toch wel wat moest innemen ervoor.
Vertelde veel over het geboortehotel en de geboortekliniek in Westeinde schijnt beter te zijn.
In het Rode Kruis is het namelijk veranderd en zit er geen bad meer bij en mocht het tijdens de bevalling toch ineens medisch worden dan vervallen de poliklinische kosten bij het Westeinde en bij het Rode kruis is dat toch niet zo...vond ik toch wel nuttige informatie allemaal!
Bij het hartje luisteren schopte m'n baby lekker naar het microfoontje en ging ze vertellen over hoeveel ze horen in de baarmoeder.
Ze vond de achternaam van mijn vriend erg leuk en gaf hem tips over hoe hij de baby moet voelen in mijn buik.
Allemaal van die dingetjes wat het bezoekje aan de verloskundige leuk maakt, want de andere keren was het allemaal een beetje nutteloos voor mijn gevoel.

En was het bij jullie ook wat koeler vandaag? Er was zelfs een heerlijk zomers regenbuitje!
  woensdag 30 juni 2010 @ 07:35:00 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83476476
Guess, van harte gefeliciteerd met je zoon!
  woensdag 30 juni 2010 @ 08:34:40 #240
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_83477216
guess, daar is hij dan Gefeliciteerd!
pi_83477659
Zijn er hier nog dames in (de omgeving van) Den Haag die ik blij kan maken met kraamverbanden en van die Kotexverbanden? Opsturen lijkt me wat onzinnig qua kosten (of zal dat wel meevallen, weegt niets natuurlijk), maar ophalen hier kan altijd. PM me maar
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:02:24 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83477762
Djenneke, vandaag is de dag
Heel veel succes en plezier, en geniet van je krummeltje

Thnx voor de labels bij de white noise on Mars Orea.... nu zie ik het wel mooie echo

Pvoesss een jongentje, wat gaaf
Nou maar hopen dat die placenta previa nog verplaatst, maar je hebt nog even, komt wel goed
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:06:04 #243
258612 nytar
boys boys boys
pi_83477852
een jongetje Pvoess! Leuk!
En een mooie echo voor Orea!

Vandaag ben ik 38 weken...mensen beginnen me nu al nerveus te maken met hun opmerking. 1 vriendinnetje dacht zelfs dat ik niet meer af wilde spreken (ik zie dr om de week) omdat het zo dicht bij de uitgerekende datum zat...
Mensen denken echt dat je kluizenaar moet worden die laatste loodjes!

Zo nog even naar de VK voor een checkup, ik hoop op volledig ingedaald dit keer....fingers crossed!
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:18:24 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83478149
Mooie mijlpaal Nytar

Grappig dat mensen het idee hebben dat je per nu dus maar thuis moet gaan zitten wachten op de bevalling, alsof de kans echt heel groot is dat ze naast je in de Bijenkorf staan en dat ineens je vliezen breken zonder dat je voor die tijd ook maar iets gevoeld had
Ja ik weet, het kan wel, maar de kans is zo enorm klein.

Succes bij de VK zometeen, volledig ingedaald zou wel prettig zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83478415
Succes vandaag Djenneke!
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:41:34 #246
259886 pessie
pi_83478719
Djenneke succes vandaag! Bijna-mama ...

Nytar naar de vk. Hopen op volledig ingedaald inderdaad! Is ie nu nog zo dat je moet gaan liggen bij het breken van de vliezen?

Orea, ik zag het later ook, toen je erbij had gezet wat wat was. Ik keek er vanuit een verkeerde hoek naar. Zoals ik het eerst zag: een gezichtje met daarvoor 2 handen die hun middelvingers opsteken , dat leek me niet helemaal juist...

Wat betreft meer thuis zitten, dat heb ik wel een beetje. Maar ik voel me nogal moe en dan heb ik niet zoveel zin in andere dingen.

Gisteravond de vk nog gebeld. Voorweeën... Dat was niet zo leuk... Verder een hyperactief kind van 4 tot 6 vannacht .
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:46:53 #247
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83478860
Djenneke wordt mama vandaag

Pvoesss een jongen!!

Ik was gisteren een beetje dom Heb beetje té veel gedaan en heb daar nu ook behoorlijk last van... Wat is dat toch met die hormonen? Ik lijk haast wel bezeten wat nestelen betreft....

Omdat ik er na 376 keer vragen genoeg van had dat de wc hier beneden nog niet af was (texen, voegjes witten, wc pot vervangen, lamp vervangen, goed poetsen) ben ik er zelf maar aan begonnen... Ben toch een heul end gekomen, de voegjes zijn bijna klaar, plafond en dergelijke is weer mooi wit en de oude pot staat al buiten. Toen kwam Martijn thuis en trof naar eigen zeggen 'een gesloopt meisje' aan op een 'gesloopte wc'... Vervolgens heeft ie me eerst in bad gezet en toen linea recta naar bed gestuurd. Heb daarna tot net toe geslapen....

Het goede nieuws van de dag is dat de verstopping net gerepareerd is door de ontstoppingsmeneer Nu kan de keuken weer gepoetst
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:53:54 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83479051
Potdikkeme Flugel, het is leuk dat je zo lekker handig bent en dat klussen je zo goed afgaat, maar er zijn grenzen.

Ik hoop toch echt dat ik ook naar de bank geschopt word als ze hier in oktober de badkamer en WC gaan verbouwen en ik vind dat ik moet "helpen". Echt... ik snap het best maar nu is niet het moment.

Hoezeer je je ook ergert aan die WC, je gaat m NIET zelf verder verbouwen

Okay, de keuken mag dan wel, maar eigenlijk zou je vandaag even rust moeten nemen, een paar dagen achter elkaar gesloopt zijn is ook niet goed, niet voor jou, niet voor Willem.
Kun je er niet mee wachten tot Martijn vanavond weer thuis is en het dan samen doen? Dan ga je vandaag maar bij een vriendin op visite ofzo
Wel helemaal dat de ontstoppingsmeneer de boel al voor elkaar heeft
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83479122
Hij heeft het daarna toch wel afgemaakt hè Flugel?

Hier ook zo-een, was zaterdag met die aanval van nesteldrang bezig, doe nog een wasje, roept ie van beneden: waar wil je de stofzuiger hebben? Ik zeg, beneden houden, als je nou gelijk even stofzuigt! Zijn we tegelijk klaar... 'ja maar dan kan je het straks weer overnieuw doen, want ik doe het toch niet goed!'

*adem in adem uit*

Toen heb ik naar beneden geblért dat als ie dat nu al weet, hij het maar even extra goed moet doen

Echt, super lief hoor, maar de hele dag roepen: doe je rustig aan? En dan zo'n opmerking Dus nu heb ik besloten dat hij vanaf nu mag stofzuigen, elke keer. Om het 'te leren'

Moguh all, Djen als alles op tijd loopt ben je zodadelijk al mama! Whiii!
Nytar, ik duim mee dat je beeb nu ingedaald is! Hier zou ik soms willen dat dat niet zo is, want als je lekker hebt gelegen, en je gaat eruit om te plassen 's nachts, dan voel je ineens al het gewicht in je bekken hangen en dat doet zeer!

Pessie, dat klinkt wel een beetje als een kind van mij en mijn meneer! Echo erop, middelvingers opsteken zo van opsouten!
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:57:35 #250
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83479150
Eigenlijk moet ik even rusten vandaag ja...

Ik doe gewoon rustig aan vandaag, heb toch teveel spierpijn om vrolijk aan de gang te gaan...

Martijn heeft trouwens z'n vrije dag vandaag...

Ik zit er al klaar voor

@Orea herkenbaar nee, is nog niet af... Gaat vandaag hoop ik gebeuren. Moet wel, want de pot ligt er dus wel mooi vanaf. Als ie hier beneden nog naar de wc wil zal ie 'm moeten vervangen...

[ Bericht 13% gewijzigd door flugeltje op 30-06-2010 10:04:00 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:02:26 #251
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83479297
Oh flugel, ik herken het hoor. Ik zou dat ook doen.... Gelukkig ben ik zelf ook vrij handig en kom ik ook een heel eind...

Vanmiddag gaat M. nog even verder met klussen, kastdeur 1.2 (of te wel, de deur is eruit gedonderd ). Ik hoop eigenlijk een beetje dat het dan klaar is in de slaapkamer. Er moet nog 1x geschilderd worden en wat bijgewerkt.. Maar dan kan ik los zeg maar. Dan kan het wiegje weer van Jen dr kamertje af en kan ik eindelijk wat dingetjes gaan ophangen enzo..

En dan moet de deur van Cil nog geverfd, maar dat kan ik zelf wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:08:05 #252
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83479453
Nou ja, ik ben over het algemeen toch wel wat makkelijk met zelf klussen. Ik 'vergeet' daarbij alleen dat ik nu zwanger ben en dus niet meer alles zo makkelijk gaat...

Al was het alleen maar omdat je met zo'n dikke buik niet meer langs het trapje af de wc in kunt komen
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:10:33 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83479548
O trouwens, nu vergeet ik helemaal een belangrijke mijlpaal....

MELDPLICHT
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:11:53 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83479593
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:10 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, nu vergeet ik helemaal een belangrijke mijlpaal....

MELDPLICHT

Nog 3,5 week werken.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:15:17 #255
259886 pessie
pi_83479715
fluugs jij bent echt handig! Leuk om te lezen dat je dat gewoon kunt. Maar inderdaad misschien iets minder handig bij (edit)37 weken zwangerschap... Zal wel bij je nesteldrang horen? Lekker rustig aan vandaag!

Mijlpaal!

Orea, de manier waarop ik keek was echt te absurd, kon het zelf amper geloven...
En wat betreft stofzuigen, doet manlief nu al 10 weken . Hoe lang zou dat duren na de zwangerschap voordat je dat weer kunt? Ik heb zo'n zin om met de stofzuiger elk kiertje bij langs te gaan, en de babykamer elke dag te zuigen... Maar hij doet zn best ook al heeft ie een hekel aan stofzuigen.
pi_83480016
ben ik blij dat mijn nesteldrang zich beperkt heeft tot 2 dagen
ik heb nu t tegenovergestelde hehe. heb nergens zin in...
werd net door mn zus gebeld. mn moeder had haar gebeld, want die had een onrustig gevoel *lol*
nou niets aan de hand hier

flugel 37 weken
mooie mijlpaal!!
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:24:02 #257
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83480058
Ik stond een dag na de bevalling gewoon te stofzuigen pessie...
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:24:29 #258
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83480072
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
ben ik blij dat mijn nesteldrang zich beperkt heeft tot 2 dagen
ik heb nu t tegenovergestelde hehe. heb nergens zin in...
werd net door mn zus gebeld. mn moeder had haar gebeld, want die had een onrustig gevoel *lol*
nou niets aan de hand hier

flugel 37 weken
mooie mijlpaal!!
Wat niet is kan nog komen...
pi_83480259
das waar
maar vermoed van niet, er is echt gewoon nog NIETS aan de hand. nou hoeft dat niets te betekenen, maar toch.
ik ga gewoon 13/14/15 juli bevallen
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:30:53 #260
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83480326
Oe lekker tico, nog maar 3,5 week... Ben je er al helemaal klaar voor of moet je nog veel overdragen?

Pessie, volgens mij kan dat allemaal al weer vrij snel en anders is de eerste week de kraamzorg er natuurlijk nog...

Sonnetje, haha volgens mij gaat mijn moeder precies zo reageren...
pi_83480692
tis wel grappig. op hyves heb ik nog nooit zoveel berichtjes gehad als nu.
als ik even mijn telefoon niet opneem denkt iedereen dat ik aan t bevallen ben.
zelfde als ik niet terug sms (wat ik normaal.ook echt niet trouw doe)
tis nog niet vervelend. tis gelukkig niet zo dat mensen bellen met: en is ie er al.
mijn zus droomde laatst dat ik bevallen was en ze t via via hoorde en ook niet bij dr neef mocht kijken
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:54:21 #262
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_83481252
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:15 schreef pessie het volgende:
fluugs jij bent echt handig! Leuk om te lezen dat je dat gewoon kunt. Maar inderdaad misschien iets minder handig bij (edit)37 weken zwangerschap... Zal wel bij je nesteldrang horen? Lekker rustig aan vandaag!

Mijlpaal!

Orea, de manier waarop ik keek was echt te absurd, kon het zelf amper geloven...
En wat betreft stofzuigen, doet manlief nu al 10 weken . Hoe lang zou dat duren na de zwangerschap voordat je dat weer kunt? Ik heb zo'n zin om met de stofzuiger elk kiertje bij langs te gaan, en de babykamer elke dag te zuigen... Maar hij doet zn best ook al heeft ie een hekel aan stofzuigen.
Bel je vk anders ff, die weet dat vast wel
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:01:00 #263
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83481529
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:30 schreef flugeltje het volgende:
Oe lekker tico, nog maar 3,5 week... Ben je er al helemaal klaar voor of moet je nog veel overdragen?

Pessie, volgens mij kan dat allemaal al weer vrij snel en anders is de eerste week de kraamzorg er natuurlijk nog...

Sonnetje, haha volgens mij gaat mijn moeder precies zo reageren...
Overdragen?? Ik heb nog helemaal niets overgedragen..

Volgende week is mn collega terug van vakantie...
pi_83481647
Hoi dames
Ik ben echt een luiwammes, kom er nu pas uit
Laten we het maar niet over klussen hebben in ons huis, wij zijn al 3 jaar bezig doen alles zelf behalve het stucen (met name mijn vriend dan). We hebben het hele huis van binnen gesloopt. Zolangzamerhand begint het er op te lijken, alleen de woonkamer en de gang moeten nog af. De babykamer gebruiken we nu deels als woonkamer, het wiegje komt straks toch in onze slaapkamer te staan. Eind van het jaar hoop ik dat we gewoon in de woonkamer kunnen zitten.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:12:49 #265
259886 pessie
pi_83482002
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
tis wel grappig. op hyves heb ik nog nooit zoveel berichtjes gehad als nu.
als ik even mijn telefoon niet opneem denkt iedereen dat ik aan t bevallen ben.
zelfde als ik niet terug sms (wat ik normaal.ook echt niet trouw doe)
tis nog niet vervelend. tis gelukkig niet zo dat mensen bellen met: en is ie er al.
mijn zus droomde laatst dat ik bevallen was en ze t via via hoorde en ook niet bij dr neef mocht kijken
Ik kreeg afgelopen maandag al een telefoontje "zit de baby er nog in of is ie er al?", ik heb gezegd dat ik die vraag niet weer wilde horen tot zeker 40 weken zwangerschap. Schrok diegene gelukkig nogal van .
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:19:34 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83482270
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bel je vk anders ff, die weet dat vast wel
TF, je webicon doet het niet en vraagt om een inlog...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:29:13 #267
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_83482644
Dan haal ik die even weg, bedankt voor de waarschuwing!
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:40:33 #268
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_83483046
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Overdragen?? Ik heb nog helemaal niets overgedragen..

Volgende week is mn collega terug van vakantie...
What reminds me ... k moet nog overdrachtsverslagen gaan schrijven komende week vanavond maar eens kijken of ik me er toe kan zetten en in plannen voor deze week en volgende week.

Hier heerlijk uitgeslapen tot ongv 9:30 met een warmtezoekend peutertje naast me en werd wakker gemaakt met kusjes op mn buik ... "oehoe mamma akkerworduh" "oehoe baby ********* akkerworduh*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:45:29 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83483259
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan haal ik die even weg, bedankt voor de waarschuwing!
Oeh, een cupcake
Anytime
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83485430
Spannende dag vandaag voor djenneke.

Ik vind het altijd knap als mensen af blijven spreken tot of zelfs na hun uitgerekende datum. Ik had tijdens mijn verlof weinig zin om met vrienden of collega's af te spreken. Ik voelde me een koe en ik maakte liever geen plannen zodat ik per moment kon bekijken hoe ik me voelde en wat ik aankon. Bovendien vond ik het gewoon lekker om thuis bezig te zijn en niet geconfronteerd te worden met de buitenwereld.

Het niet kunnen stofzuigen herken ik daarentegen niet. Ik heb volgens mij de dag voordat ik ingeleid werd nog gestofzuigd en in de kraamweek had ik het huis vaak al op orde voor de kraamhulp kwam.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:41:14 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83485522
Als het goed is heeft Djenneke haar kleintje al...
pi_83485778
Ja, in principe wel.
Leuk leuk leuk ben benieuwd naar de naam enzo. (maar goed moeten we nog een paar dagen op wachten haha)

Claudia, ik wilde voor aankomende zaterdag afspreken met een vriendin om te gaan eten, maar dat wilde zij niet haha.
Verder kijk ik gewoon van dag tot dag waar ik zin in heb
Ik ga denk ik zo maar even naar het dorp fietsen...maar eigenlijk heb ik er geen zin in..ook handig
Volgens mij is t soms wel handig maar 1 auto te hebben, word je een stuk minder lui van
pi_83486225
Dames met de mijlpalen van harte gefeliciteerd!

Djenneke heeft haar baby waarschijnlijk al!

DML spannend, je eerste echo! Het is zo volgende week hoor!

Ik zit officieel tot het einde van de week in de ziektewet.. Baal er wel van.. Ach gelukkig is het vakantietijd en wil er niemand in het zkh liggen.. Volgende week maar weer eens proberen en dan hoef ik nog maar 8 weken te werken!
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:59:36 #274
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_83486348
Hoe hebben jullie het eigenlijk gedaan toen jullie naar het ziekenhuis moesten en al een kindje hebben? Overdag is het niet zo een probleem, maar hoe hebben jullie dat 's nachts gedaan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:03:33 #275
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83486538
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:59 schreef sanger het volgende:
Hoe hebben jullie het eigenlijk gedaan toen jullie naar het ziekenhuis moesten en al een kindje hebben? Overdag is het niet zo een probleem, maar hoe hebben jullie dat 's nachts gedaan?
Als je nog 7 weekjes geduld hebt dan heb ik misschien een antwoord...

Ik zit er heel sterk over te denken om als het 's nachts begint, toch zo lang mogelijk thuis te blijven, zodat Jen gewoon kan slapen en thuis kan blijven. De vk waarschuwde me al wel dat 2e kindjes vaak sneller komen, dus misschien als ik het tot zolang uitstel dat ik net zo goed gewoon thuis kan blijven.

Ik zie het niet zitten om midden in de nacht iemand te bellen om Jen te komen halen... Sowieso zeulen met een kind in de nacht staat mij niet zo aan...

Maar mijn 2e leggen ze gewoon bij de deur in een mandje. Voor de 2e hoef je toch niet te bevallen?
pi_83486739
quote:
Ik ben thuis bevallen van de 2e maar de oudste is wel naar opa en oma gegaan 's nachts. Ik had mijn moeder al gebeld toen het aardig aan het rommelen was en haar ook gezegd dat ik niet zeker wist of ik het goed had maar dat ik het gevoel had dat er een en ander stond te gebeuren.. Ze was iig voorbereid. Mijn man heeft om 23.45 uur de oudste naar mijn ouders gebracht en dat ging prima.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:09:52 #277
65960 sanger
pi_83486820
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als je nog 7 weekjes geduld hebt dan heb ik misschien een antwoord...

Ik zit er heel sterk over te denken om als het 's nachts begint, toch zo lang mogelijk thuis te blijven, zodat Jen gewoon kan slapen en thuis kan blijven. De vk waarschuwde me al wel dat 2e kindjes vaak sneller komen, dus misschien als ik het tot zolang uitstel dat ik net zo goed gewoon thuis kan blijven.

Ik zie het niet zitten om midden in de nacht iemand te bellen om Jen te komen halen... Sowieso zeulen met een kind in de nacht staat mij niet zo aan...

Maar mijn 2e leggen ze gewoon bij de deur in een mandje. Voor de 2e hoef je toch niet te bevallen?
Hmm, 7 weekjes gaat het niet worden ben ik bang, dan zal het weer een keizersnee worden

Wij hebben geen keuze en moeten zodra de weeen beginnen naar het ziekenhuis. En om mijn zoontje nu alleen thuis te laten zie ik ook niet echt zitten Dat wordt dus meenemen naar het ziekenhuis dan denk ik. Maar dat lijkt me helemaal niet zo een succes eerlijk gezegd.

Aan de andere kant zie ik het ook niet zitten om iemand er voor wakker te bellen in de wetenschap dat vrijwel iedereen in onze omgeving ploegendiensten werkt, of de volgende morgen om 05:00 weer uit bed moet.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:10:08 #278
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83486835
Nee joh voor de 2e bel je de verloskundige en die neemt het kindje dan meteen voor je mee!

Hier de buren en mijn ouders op standby. Ik zou Linde naar de buren brengen of mijn ouers zouden hierheen komen zodat Linde kon blijven slapen. Maar het begon om 7 uur 's ochtends dus toen is mijn moeder hierheen gekomen voor Linde.
pi_83487037
Als t bij mijn zus de bevalling spontaan op gang zou komen, dan had ze mij gebeld. En was ik naar haar gegaan, daar was ik dan binnen 5 min geweest.
Mijn moeder wilde ook wel komen, maar die woont wat verder weg.

Maar goed, uiteindelijk besloot mijn neefje gewoon heeel rustig te worden, zodat mijn zus opgenomen werd in het ziekenhuis. Toen heb ik haar daarnaartoe gebracht en mijn zwager mijn nichtje naar mijn ouders.
pi_83488064
quote:
Ik denk dat we mijn schoonouders bellen als we naar het ziekenhuis vertrekken en Ivan daar ofwel afzetten ofwel Ivan even laten ophalen. Normaal gesproken ligt hij altijd vanaf 19:00 uur thuis in bed, maar nachtelijk gezeul moet één keertje wel kunnen.

Ik zou hem in ieder geval absoluut niet meenemen naar het ziekenhuis. De vorige keer was het al zwaar zat voor mijn lief zonder dat hij zich ook nog om een kind hoefde te bekommeren.
pi_83488794
Het klinkt heel raar, maar ik heb gewoon besloten dat het niet 'snachts zou beginnen. Heb de laatste weken niet meer geslapen om er voor te waken dat de bevalling begon . Niet echt aan te raden trouwens.
Ook wilde ik op dinsdag bevallen en niet op pakjesavond, uiteindelijk is het pre-cies uitgekomen. Dinsdag 8 december ben ik bevallen en eind van de middag begonnen de weeen. Zo konden wij op tijd ons zoontje bij mijn zus brengen. Oke je hebt er niets aan, maar wel bizar vond ik het.
Wij hadden trouwens het geluk dat wij haar ook 'snachts mochten wekken, mocht de bevalling inzetten. Heb je niemand in je omgeving waarbij dat kan, Sanger?
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:02:56 #282
65960 sanger
pi_83489156
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef Mone het volgende:
Wij hadden trouwens het geluk dat wij haar ook 'snachts mochten wekken, mocht de bevalling inzetten. Heb je niemand in je omgeving waarbij dat kan, Sanger?
Opties genoeg, maar vrijwel iedereen werkt onregelmatige diensten of moet de volgende morgen vroeg op En daar willen we ook enigzins rekening mee houden
pi_83489748
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef sanger het volgende:

[..]

Opties genoeg, maar vrijwel iedereen werkt onregelmatige diensten of moet de volgende morgen vroeg op En daar willen we ook enigzins rekening mee houden
Dat kan ik me voorstellen, maar het is natuurlijk een uitzonderlijke situatie. En anders zou ik doorzoeken naar iemand die geen onregelmatige diensten draait. Ik heb overwogen om mijn moeder een tijdje over te laten komen rondom de bevalling. Valt zoiets niet te regelen?
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:54:02 #284
258612 nytar
boys boys boys
pi_83491414
Nog steeds geen volledig ingedaald dibbesje.... Kan verder geen kwaad en hij ligt wel goed enzo, maar ik moet inderdaad zodra mn vliezen breken gaan liggen...het leek me gewoon prettig om te horen dat dat niet meer hoefde.
voor meldplicht flugeltje! Met die nesteldrang van jou zie ik je wel eerder dan ik bevallen
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:07:25 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83491889
Jammer Nytar, dan maar gaan liggen zodra de vliezen breken, maar dat zal toch niet zomaar out of the blue zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:14:15 #286
258612 nytar
boys boys boys
pi_83492163
Geen idee, 't is mn eerste keer! Vliezen kunnen toch juist ineens breken?
pi_83492276
Balen nytar, die van mij is gelukkig wel iets ingedaald. Niet volledig ofzo, maar goed komt vanzelf (met de bevalling ofzo)

Iig hopen dat je vliezen niet op straat breken ofzo
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:17:11 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83492287
Ja, het zou kunnen, maar volgens is het idee dat ze altijd maar spontaan breken net terwijl je bij Ikea op de beddenafdeling staat vooral iets uit de film, ik heb niet het idee dat iedere bevalling daarmee begint

Bij mij iig niet, ze moesten na bijna 24 uur serieuze weeën de vliezen doorprikken om wat schot in de zaak te krijgen.

Maar goed, als het al een beetje rommelt dan is het misschien wel handiger om niet meer naar de beddenafdeling van Ikea te gaan
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:20:50 #289
258612 nytar
boys boys boys
pi_83492452
haha nee, daar wil ik inderdaad geen gebroken vliezen hebben. Maar als het toch gebeurt hoef ik niet ter plekke daar te gaan liggen, maar gewoon naar huis gaan en op bed gaan liggen. Het is ook allemaal maar voor het geval dat.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:23:13 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83492558
Joh, das toch gezellig, noem je hem Björn ofzo
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83492577
nou ja kan je nog t beste op de beddenafdeling van de ikea zijn
Ben je iig wel dicht bij t ziekenhuis
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:27:39 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83492736
Ja, wel op een hemelbed gaan liggen waar een gordijn dicht kan, hoef je niet helemaal en plein public te bevallen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83492960
Die van mij zijn wel in één keer gebroken. WOESJ! Gaaf was dat.

De kans is inderdaad niet zo heel groot dat je bevalling op deze manier begint (en vaak verlies je juist maar heel kleine beetjes vruchtwater).
pi_83493064
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
Ja, wel op een hemelbed gaan liggen waar een gordijn dicht kan, hoef je niet helemaal en plein public te bevallen
haha, ja je moet wel een goed bed uitkiezen

nja ik hoop dat ik iig thuis ben als de vliezen breken (als ze al spontaan breken )
pi_83493218
Het leek mij juist tof als het in de Hema zou gebeuren! Consternatie alom. Maar die kans is wel echt heel klein.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:41:04 #296
258612 nytar
boys boys boys
pi_83493237
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:35 schreef Sonnetje85 het volgende:

haha, ja je moet wel een goed bed uitkiezen

nja ik hoop dat ik iig thuis ben als de vliezen breken (als ze al spontaan breken )
Dat hoop ik ook! En niet in de auto, of op straat, of of of....nou doe maar gewoon thuis
pi_83493313
Ik heb nog steeds een zeiltje in de auto liggen dat ik indertijd klaar had gelegd voor als ik met gebroken vliezen naar het ziekenhuis had moeten gaan. Misschien maar gewoon laten liggen voor de volgende keer?
pi_83493351
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog steeds een zeiltje in de auto liggen dat ik indertijd klaar had gelegd voor als ik met gebroken vliezen naar het ziekenhuis had moeten gaan. Misschien maar gewoon laten liggen voor de volgende keer?
die paar maanden kunnen er ook nog wel bij
en misschien breken dit keer je vliezen wel in de hema
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:58:55 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83493928
Oh, zeiltje in de auto is een goed idee...
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:57:37 #300
259886 pessie
pi_83496584
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Oh, zeiltje in de auto is een goed idee...
Had het er net nog over met een vriendin, had zelf nog helemaal niet het idee dat dat nodig zou zijn. Nou ja, kan ook wel wachten tot dinsdag, dan mag ie pas! Grote kans dat ie dan nog een hele tijd blijft zitten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')