Verdomd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Wat is het altijd weer een wonder hè!
(oh en 11-1-11)

En mooie echo gehad, fijn!
 En mooie echo gehad, fijn! 

Vol gezicht, idd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Orea het volgende:
Nog even mijn dikkop spammen hoor
[ afbeelding ]
34 weken; je kijkt zeg maar op haar gezicht!

Ik moest even kijken, maar heel klein beetje schuin.... Ik zag het uiteindelijk wel...quote:

Jaaa, ik zie het wel hoor, mooi Orea!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Orea het volgende:
Nog even mijn dikkop spammen hoor
[ afbeelding ]
34 weken; je kijkt zeg maar op haar gezicht!
 (Maar je hebt wel weer gelijk, want ik ben in de ochtend, gelukkig
 (Maar je hebt wel weer gelijk, want ik ben in de ochtend, gelukkig  Morgen rond deze tijd heb ik echt onze kleine in mijn armen of in het sidebedje naast me liggen
 Morgen rond deze tijd heb ik echt onze kleine in mijn armen of in het sidebedje naast me liggen   
   . Ze hadden er nog ééntje over en die mocht ik reserveren...
 . Ze hadden er nog ééntje over en die mocht ik reserveren...   

En duimen dat de placenta beter ligt. Ik maak me niet veel zorgen. Ik heb ook geen bloedverlies en met de baby is verder alles helemaal goed
  En duimen dat de placenta beter ligt. Ik maak me niet veel zorgen. Ik heb ook geen bloedverlies en met de baby is verder alles helemaal goed

een jochie, wat leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb me toch veel bij te lezen, ik mis internet zo erg haha maar de verbouwing is bijna voorbij.
Wij krijgen een jongetje

Enige nadeel is dat de placenta previa ligt en meestal is het rond de 20 weken al wel weg, hier dus niet dus met 30 weken weer baby kijkenEn duimen dat de placenta beter ligt. Ik maak me niet veel zorgen. Ik heb ook geen bloedverlies en met de baby is verder alles helemaal goed

...
 ...  Leuk om te zien Orea!
 Leuk om te zien Orea! 

Wat ontzettend leuk zeg!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb me toch veel bij te lezen, ik mis internet zo erg haha maar de verbouwing is bijna voorbij.
Wij krijgen een jongetje

Enige nadeel is dat de placenta previa ligt en meestal is het rond de 20 weken al wel weg, hier dus niet dus met 30 weken weer baby kijkenEn duimen dat de placenta beter ligt. Ik maak me niet veel zorgen. Ik heb ook geen bloedverlies en met de baby is verder alles helemaal goed

Leuk Pvoess! Fijn dat alles goed is met jullie jongetje! En nu hopen dat de placenta nog goed groeit!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Wij krijgen een jongetje

Toch fijn om te zien, dat ik het goed bekeken had.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:37 schreef Orea het volgende:
Het is ook wel een beetje white noise of the face on mars
Zo wel wat duidelijker? Dakje waar ogen staat, daaronder is haar voorhoofd
[ afbeelding ]
 Ik word nog een echte echo kenner
 Ik word nog een echte echo kenner 

links was echt helemaal leeg...echt een scheve buik hehe. heeft ie wel vaker last van, maar was wel extreem nu.
 links was echt helemaal leeg...echt een scheve buik hehe. heeft ie wel vaker last van, maar was wel extreem nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |