Verdomd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Wat is het altijd weer een wonder hè!
(oh en 11-1-11)
Vol gezicht, idd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Orea het volgende:
Nog even mijn dikkop spammen hoor
[ afbeelding ]
34 weken; je kijkt zeg maar op haar gezicht!
Ik moest even kijken, maar heel klein beetje schuin.... Ik zag het uiteindelijk wel...quote:
Jaaa, ik zie het wel hoor, mooi Orea!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Orea het volgende:
Nog even mijn dikkop spammen hoor
[ afbeelding ]
34 weken; je kijkt zeg maar op haar gezicht!
een jochie, wat leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb me toch veel bij te lezen, ik mis internet zo erg haha maar de verbouwing is bijna voorbij.
Wij krijgen een jongetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enige nadeel is dat de placenta previa ligt en meestal is het rond de 20 weken al wel weg, hier dus niet dus met 30 weken weer baby kijkenEn duimen dat de placenta beter ligt. Ik maak me niet veel zorgen. Ik heb ook geen bloedverlies en met de baby is verder alles helemaal goed
Wat ontzettend leuk zeg!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb me toch veel bij te lezen, ik mis internet zo erg haha maar de verbouwing is bijna voorbij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enige nadeel is dat de placenta previa ligt en meestal is het rond de 20 weken al wel weg, hier dus niet dus met 30 weken weer baby kijkenEn duimen dat de placenta beter ligt. Ik maak me niet veel zorgen. Ik heb ook geen bloedverlies en met de baby is verder alles helemaal goed
Leuk Pvoess! Fijn dat alles goed is met jullie jongetje! En nu hopen dat de placenta nog goed groeit!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch fijn om te zien, dat ik het goed bekeken had.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:37 schreef Orea het volgende:
Het is ook wel een beetje white noise of the face on mars![]()
Zo wel wat duidelijker? Dakje waar ogen staat, daaronder is haar voorhoofd
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |