Verdomd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Wat is het altijd weer een wonder hè!
(oh en 11-1-11)
Vol gezicht, idd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Orea het volgende:
Nog even mijn dikkop spammen hoor
[ afbeelding ]
34 weken; je kijkt zeg maar op haar gezicht!
Ik moest even kijken, maar heel klein beetje schuin.... Ik zag het uiteindelijk wel...quote:
Jaaa, ik zie het wel hoor, mooi Orea!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Orea het volgende:
Nog even mijn dikkop spammen hoor
[ afbeelding ]
34 weken; je kijkt zeg maar op haar gezicht!
een jochie, wat leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb me toch veel bij te lezen, ik mis internet zo erg haha maar de verbouwing is bijna voorbij.
Wij krijgen een jongetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enige nadeel is dat de placenta previa ligt en meestal is het rond de 20 weken al wel weg, hier dus niet dus met 30 weken weer baby kijkenEn duimen dat de placenta beter ligt. Ik maak me niet veel zorgen. Ik heb ook geen bloedverlies en met de baby is verder alles helemaal goed
Wat ontzettend leuk zeg!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb me toch veel bij te lezen, ik mis internet zo erg haha maar de verbouwing is bijna voorbij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enige nadeel is dat de placenta previa ligt en meestal is het rond de 20 weken al wel weg, hier dus niet dus met 30 weken weer baby kijkenEn duimen dat de placenta beter ligt. Ik maak me niet veel zorgen. Ik heb ook geen bloedverlies en met de baby is verder alles helemaal goed
Leuk Pvoess! Fijn dat alles goed is met jullie jongetje! En nu hopen dat de placenta nog goed groeit!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch fijn om te zien, dat ik het goed bekeken had.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:37 schreef Orea het volgende:
Het is ook wel een beetje white noise of the face on mars![]()
Zo wel wat duidelijker? Dakje waar ogen staat, daaronder is haar voorhoofd
[ afbeelding ]
Haha, maf is dat, hè?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
op mijn computer zag ik de echo beter dan op mn telefoon.
mijn kind is raar. hij lag echt helemaal rechts. had echt een gekke buiklinks was echt helemaal leeg...echt een scheve buik hehe. heeft ie wel vaker last van, maar was wel extreem nu.
was ie 5sec in t midden, nu gaat ie weer naar rechts. gaat ook gepaard met harde buiken dat rare schuiven van m.
Mag dat zomaar? Jeetje, vervelend dat er zoveel druk op staat om tot 36 weken door te werken. Toen ik zwanger was van Ivan gaven de verloskundigen in het ziekenhuis er blijk van dat ze doorwerken tot 36 weken in het algemeen eigenlijk onverantwoord vonden. Ik kon het wat makkelijker volhouden doordat ik een paar weken voor mijn verlof 2 weken vakantie op had genomen. Kun je zoiets nog doen, op zware dagen een vrije dag opnemen of eventueel een (korte) vakantie?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:31 schreef maffemuts het volgende:
nu maar hopen dat t weer een beetje genadig wordt anders ga ik t never nooit niet tot mn 36e week volhouden met werken, en ik MOET wel, of ik wil of niet(anders geen recht op bevallingsverlof en andere kleinere voordeeltjes door ongewenste werkeloosheid eerder dit jaar)
Ik had echt nooit verwacht dat ik dat zou missen! Ik probeer er nu van te genieten dat ik nog bijvoorbeeld op mijn buik kan slapen, maar ik kijk alweer erg uit naar die maffe bewegingen. Ik hoop dat deze net zo beweeglijk is als Ivan (en dat lijkt vooralsnog goed te zitten). Alleen het gehik heb ik niet gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |