quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:10 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens, nu vergeet ik helemaal een belangrijke mijlpaal....![]()
MELDPLICHT
![]()
Wat niet is kan nog komen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
ben ik blij dat mijn nesteldrang zich beperkt heeft tot 2 dagen
ik heb nu t tegenovergestelde hehe. heb nergens zin in...
werd net door mn zus gebeld. mn moeder had haar gebeld, want die had een onrustig gevoel *lol*
nou niets aan de hand hier
flugel 37 weken
mooie mijlpaal!!
Bel je vk anders ff, die weet dat vast welquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:15 schreef pessie het volgende:
fluugs jij bent echt handig! Leuk om te lezen dat je dat gewoon kunt. Maar inderdaad misschien iets minder handig bij (edit)37 weken zwangerschap... Zal wel bij je nesteldrang horen?Lekker rustig aan vandaag!
Mijlpaal!![]()
Orea, de manier waarop ik keek was echt te absurd, kon het zelf amper geloven...
En wat betreft stofzuigen, doet manlief nu al 10 weken. Hoe lang zou dat duren na de zwangerschap voordat je dat weer kunt? Ik heb zo'n zin om met de stofzuiger elk kiertje bij langs te gaan, en de babykamer elke dag te zuigen... Maar hij doet zn best ook al heeft ie een hekel aan stofzuigen.
Overdragen?? Ik heb nog helemaal niets overgedragen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:30 schreef flugeltje het volgende:
Oe lekker tico, nog maar 3,5 week... Ben je er al helemaal klaar voor of moet je nog veel overdragen?
Pessie, volgens mij kan dat allemaal al weer vrij snel en anders is de eerste week de kraamzorg er natuurlijk nog...
Sonnetje, haha volgens mij gaat mijn moeder precies zo reageren...
Ik kreeg afgelopen maandag al een telefoontje "zit de baby er nog in of is ie er al?", ik heb gezegd dat ik die vraag niet weer wilde horen tot zeker 40 weken zwangerschap. Schrok diegene gelukkig nogal vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
tis wel grappig. op hyves heb ik nog nooit zoveel berichtjes gehad als nu.
als ik even mijn telefoon niet opneem denkt iedereen dat ik aan t bevallen ben.
zelfde als ik niet terug sms (wat ik normaal.ook echt niet trouw doe)
tis nog niet vervelend. tis gelukkig niet zo dat mensen bellen met: en is ie er al.
mijn zus droomde laatst dat ik bevallen was en ze t via via hoorde en ook niet bij dr neef mocht kijken
TF, je webicon doet het niet en vraagt om een inlog...quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bel je vk anders ff, die weet dat vast wel
What reminds me ... k moet nog overdrachtsverslagen gaan schrijven komende weekquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Overdragen?? Ik heb nog helemaal niets overgedragen..
Volgende week is mn collega terug van vakantie...
Oeh, een cupcakequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan haal ik die even weg, bedankt voor de waarschuwing!
Als je nog 7 weekjes geduld hebt dan heb ik misschien een antwoord...quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:59 schreef sanger het volgende:
Hoe hebben jullie het eigenlijk gedaan toen jullie naar het ziekenhuis moesten en al een kindje hebben? Overdag is het niet zo een probleem, maar hoe hebben jullie dat 's nachts gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |