abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:38:36 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83433067
Ik klaag wel over de warmte hoor pessie... Maar dat zou ik ook doen als ik niet zwanger was Overigens heb ik gisteravond tot een uurtje of half twaalf in m'n bikini buiten gezeten. Kreeg het zelfs wat koud, maar stug volhouden omdat ik eindelijk minder plofferig begon te worden

Ik heb nu in dit huis overigens voor het eerst in m'n leven een vaatwasser (nog geen 2 jaar dus) en ik wilde er vooraf eigenlijk ook geen... Nu kan ik niet meer zonder

Orea, ja dat instellen op minder slaap lijkt er wel op... Ik merk ook dat als ik 's nachts wakker wordt om te plassen ik dan klaarwakker ben, maar zodra ik daarna ga liggen ik wel meteen weer vertrokken ben.

Het lijkt trouwens vandaag wat minder heet te zijn hier, gisteren had ik rond deze tijd al een temp van 27 graden hier in de keuken en nu maar 25...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:39:44 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83433102
Ik lig met deze warmte gewoon heerlijk te walvissen op mn bed. En maar zuchten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:41:31 #103
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83433156
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb je er al van die ontstoppingszooi ingedaan??

Ik had het bij mij thuis pas bij de wastafel en ik leek er maar niet bij te kunnen komen, want de verstopping zat voorbij de zwanenhals.
Toen heb ik maar een stuk tuinslang van 1½ meter genomen en in de afvoer gedaan (zwanenhals er eerst af) toen boven de wasbak met een trechter van die vloeibare ontstopper in de tuinslang gedaan, tijdje laten inwerken en toen de tuinslang op de wastafelkraan aangesloten en er heet water door laten lopen... problem solved.

Was overigens vooral eenvoudig omdat ik voor de wastafelkraan al zo'n kraankoppelstukje had voor de tuinslang, omdat ik die kraan 's zomers gebruik om wat heet water in het zwembad te laten lopen
D'r zit al van dat dure ontstoppingsspul in ja, hele nacht ingetrokken... Martijn heeft zondag ook met een slang de boel proberen door te spuiten. Dat resulteerde in een enorme hoeveelheid vet water wat terugkwam... Ik liep gewoon jankend door m'n, een week eerder blinkend gepoetste, keukentje heen...

Als echte kerel wil hij het toch nog een laatste keer zelf proberen... En anders morgen toch echt een loodgieter hier op de stoep...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:43:40 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83433214
Ik doe vandaag gewoon helemaal nix (lees; nog minder dan normaal) maar ik heb gisteren wel 4 wassen gedraaid dus alle wasmanden zijn helemaal leeg

Verder hang ik gewoon een beetje op de bank waar het prima uit te houden is.... max 25/26 graden binnen maar dat is dan ook het enige voordeel van het feit dat we geen tuin op het zuiden of zuid-westen hebben, maar pal op het noorden, en aan de voorkant van het huis valt het qua raam nogal mee....
Het wordt hier dus niet echt snikheet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:43:49 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83433218
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef flugeltje het volgende:

[..]

D'r zit al van dat dure ontstoppingsspul in ja, hele nacht ingetrokken... Martijn heeft zondag ook met een slang de boel proberen door te spuiten. Dat resulteerde in een enorme hoeveelheid vet water wat terugkwam... Ik liep gewoon jankend door m'n, een week eerder blinkend gepoetste, keukentje heen...

Als echte kerel wil hij het toch nog een laatste keer zelf proberen... En anders morgen toch echt een loodgieter hier op de stoep...
Whehe, zo voelde ik me zondag... Toen M. onder de douchebak de boel had gesloopt vanwege verstopping..
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:45:24 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83433267
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]

Ja dat willen doorspuiten moet je ook wel met beleid doen... dat is lastig.

Nou ja, probeer het anders door dat ontstoppingsspul via de slang erin te gieten, dan blijft het niet (deels) in je zwanenhals staan waar het niet nodig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83433346
Oh ik zou daar echt heel erg kriegel van worden
Hier leek de stofzuiger het te begeven van de week.... toen zat ik al op de kast...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:49:21 #108
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83433400
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Whehe, zo voelde ik me zondag... Toen M. onder de douchebak de boel had gesloopt vanwege verstopping..
Ze bedoelen het gelukkig gewoon heel erg goed, ook al lukt het dan niet altijd....

@Leandra, we hebben het er al op een andere plek ingekiept. Verstopping zit een flink stuk voorbij de zwanenhals...

Oud huis, dus zal wel weer ergens iets onlogisch in elkaar zitten...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:49:46 #109
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83433410
Je hebt van die soort draden om de boel een paar meter te kunnen doorraggen...

En anders wordt het slopen...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:52:44 #110
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83433496
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:49 schreef Ticootje het volgende:

Zo'n draad is er ook al doorheen gehaald. Van slopen ga ik nog maar niet uit, zit echt ín de betonnen vloer van de bijkeuken dat ding... Mijn hormonen kunnen een sloopexpeditie nu echt niet handelen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:54:06 #111
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83433546
Wat heb je er al in gegooid? Duo ontstopper?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:55:45 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83433607
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:49 schreef Ticootje het volgende:

Oh ja, ook leuk speelgoed, die heb ik hier vorig jaar op zolder eens mogen gebruiken... voor de afvoer van de wasmachine, damn wat een ellende, vooral omdat onder de droger ook een afvoer bleek te zitten, probeerde ik het aan de ene kant door te spoelen, kwam het onder de droger weer omhoog
Nou ja, het is toch een condensdroger dus hij kon het kennelijk wel hebben

Enfin, over het algemeen is het een klus waar nogal wat beleid en geduld voor nodig is....
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:57:25 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83433664
Is er onder de vloer overigens niet bij te komen Fluugs??

Heb thuis ook al eens een verstopping in de keuken gehad (alleen in de keuken) bleek het ook in het deel van de afvoer onder de vloer te zitten.... tussen de keuken en daar waar de badkamer en WC op de afvoer aansloten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:01:02 #114
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83433767
Oeh, die verstopping zit wel echt op een rotplek dan. Vrees toch dat je er echt een loodgieter bij kunt halen! Al snap ik dat mannen alles zelf willen doen...

Ik klaag elke winter steen en been over het weer, en soms wordt het me in de zomer iets te warm (nu nog niet hoor, dat is pas op het moment dat het 40 graden is en je weet dat het binnen 2 uur flink gaat onweren) en dan durf ik niet te klagen. Heb zo'n schurfthekel aan de winter. Ik ben zo'n persoon die vrijwillig in Rome gaat rondbanjeren als het 35 graden is. Geen probleem. Ik hoop maar dat de baby mijn stemming daarin meekrijgt! Lijkt er al wel op. Hij/zij wordt actief als ik met mn buik in de zon lig en doet echt helemaal niets wanneer ik in het water lig (en ook al is het water niet koud, veel meer dan 21 graden zal het ook echt niet zijn).

En wat wordt het warm bij jullie in huis. Hoe kan dat? Het is hier nog steeds 22 graden, en als het flink oploopt wordt het 23 maar dan houd het vaak wel op zo aan het begin van de zomer. Scheelt wel dat wij verduisterende rolgordijnen in de slaapkamers aan de achterkant hebben (op het zuiden) en die de hele dag dicht blijven. Aan de voorkant heb ik wel het raam gewoon openstaan.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:26:17 #115
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83434755
@Tico, duo ontstopper inderdaad. Hele nacht getrokken en slechts minimaal effect...

@Leandra, nope niet bij te komen. We hebben een huis uit de jaren 30 en in de bijkeuken is wel iets van beton gestort. Geen kruipruimte daar en leidingwerk in het beton. (vroeger zat daarachter een sceptic tank...)

@Pessie, het wordt hier zo warm omdat m'n keuken een platdak heeft. (achter het huis gebouwd) Dan loopt de temp wel lekker snel op. Nu is het 26 graden hier in de keuken. Ik heb ook geen zin om in de kelder te gaan zitten bij de spinnen...

Enige dubio wat ik nu heb is óf Tijn vanavond nog een keer laten proberen óf alvast maar loodgieter bellen... Ik neig steeds meer naar het tweede...

De vaatwasser heeft z'n programma netjes afgemaakt en ik heb het achtergebleven water met de waterzuiger weggezogen. Nu we toch alleen salades eten duurt het wel een dag of 2 voor ik 'm weer aan hoef te zetten, dan is de afvoer hopelijk wel weer okay...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:28:13 #116
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83434852
Ik weet niet hoe handig je man is. Ik ben gezegend met een vent die echt bijna alles zelf kan, dus ik laat hem gewoon... Ik hoor het gevloek aan en hij mijn gemopper over de rommel..
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:30:50 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83434994
Oeh een kelder... daar is het wel lekker koel natuurlijk
Maar goed, als je daar tussen de spinnen zit dan is dat weer minder
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:31:40 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83435031
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet hoe handig je man is. Ik ben gezegend met een vent die echt bijna alles zelf kan, dus ik laat hem gewoon... Ik hoor het gevloek aan en hij mijn gemopper over de rommel..
Dat klinkt wel een beetje als hier thuis, alleen is Martijn minder handig dan hij zelf denkt

Over het algemeen ben ik de geduldige klusser hier in huis... Geeft niets verder, hij heeft heel veel andere talenten die erg goed van pas komen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:33:36 #119
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83435132
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
Oeh een kelder... daar is het wel lekker koel natuurlijk
Maar goed, als je daar tussen de spinnen zit dan is dat weer minder
Mijn kelder is heerlijk groot. Het is dat er geen vluchtweg is en geen daglicht, maar het zou een ideale slaapkamer zijn, in de winter warm en in de zomer koel. Gewoon constante temperatuur.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:34:41 #120
259886 pessie
pi_83435192
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef flugeltje het volgende:
@Tico, duo ontstopper inderdaad. Hele nacht getrokken en slechts minimaal effect...

@Leandra, nope niet bij te komen. We hebben een huis uit de jaren 30 en in de bijkeuken is wel iets van beton gestort. Geen kruipruimte daar en leidingwerk in het beton. (vroeger zat daarachter een sceptic tank...)

@Pessie, het wordt hier zo warm omdat m'n keuken een platdak heeft. (achter het huis gebouwd) Dan loopt de temp wel lekker snel op. Nu is het 26 graden hier in de keuken. Ik heb ook geen zin om in de kelder te gaan zitten bij de spinnen...

Enige dubio wat ik nu heb is óf Tijn vanavond nog een keer laten proberen óf alvast maar loodgieter bellen... Ik neig steeds meer naar het tweede...

De vaatwasser heeft z'n programma netjes afgemaakt en ik heb het achtergebleven water met de waterzuiger weggezogen. Nu we toch alleen salades eten duurt het wel een dag of 2 voor ik 'm weer aan hoef te zetten, dan is de afvoer hopelijk wel weer okay...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:42:36 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83435608
Ik heb dus een loodgieter gebeld..

Ze komen morgen... Prijs viel nog wel mee ook..

Kunnen we hier weer ontopic over warmte en zwanger zijn lullen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:43:59 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83435670
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn kelder is heerlijk groot. Het is dat er geen vluchtweg is en geen daglicht, maar het zou een ideale slaapkamer zijn, in de winter warm en in de zomer koel. Gewoon constante temperatuur.
Hier geen kelder (en bij mij ook niet), maar het droomhuis wat ik ooit getekend heb is wel volledig onderkelderd, met raampjes en een eigen toegang....
Maar goed, dat huis is ook met zo'n gat in de badkamer waar je de was in kunt gooien die dan automagisch in de kelder naast de wasmachine terechtkomt, en een bibliotheek, en een wijnkast/kelder, en een slaapkamer met een ijzeren spiraaltrap naar de zolder, alwaar een paar ronde raampjes zijn

Laat ik dus voorlopig vooral lekker doordromen, want voor we de benodigde grond kunnen kopen en het huis daadwerkelijk kunnen bouwen zijn we denk ik een lotto-jackpot verder
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:45:06 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83435719
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb dus een loodgieter gebeld..

Ze komen morgen... Prijs viel nog wel mee ook..

Kunnen we hier weer ontopic over warmte en zwanger zijn lullen
En als Martijn er niet blij mee is dat je nu al gebeld hebt dan gooi je het gewoon op je zwangerschapshormonen dat je niet nog een dag kon wachten??

Oh, en moet ik dit editten??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83435868
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
hier dus ook
Af en toe zwaar irritant, maar aan de andere kant scheelt het wel weer bakken geld. Alleen stucen doet ie niet meer

Guess gefeliciteerd met je zoon Eindelijk is er er
Ben ook benieuwd naar de naam enzo

Hier vandaag 39 weken alweer
En ik denk dat R en mijn zus geen gelijk krijgen, vandaag gaat ie niet geboren worden (of er moet opeens van alles gaan gebeuren haha). Mijn zus heeft nog 1 kans, morgen

Kwa warmte, iedereen verklaarde ons voor gek toen we de babykamer op zolder gingen maken, want warm enzo. Nou maakt hier dus echt niets uit. De kamer is nog best koel overdag nu Scheelt dat de zon er alleen 's ochtends op staat. Ook hier een tuin op t noorden, maar doordat we op de hoek wonen hebben we nog veel zon ook. Alleen t huis wat minder (en aan de voorkant staat een boom, dus daar hebben we ook niet megaveel zon)

En nu moet ik gauw weg weer, maar de verloskundige. Moet er over 10 min zijn
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:49:18 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83435923
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als Martijn er niet blij mee is dat je nu al gebeld hebt dan gooi je het gewoon op je zwangerschapshormonen dat je niet nog een dag kon wachten??

Oh, en moet ik dit editten??

Martijn leest hier nooit mee..

Maar hij weet het al en vond het wel prima geloof ik, hij is ook een luie klusser...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:50:16 #126
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83435962
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

hier dus ook
Af en toe zwaar irritant, maar aan de andere kant scheelt het wel weer bakken geld. Alleen stucen doet ie niet meer

Guess gefeliciteerd met je zoon Eindelijk is er er
Ben ook benieuwd naar de naam enzo

Hier vandaag 39 weken alweer
En ik denk dat R en mijn zus geen gelijk krijgen, vandaag gaat ie niet geboren worden (of er moet opeens van alles gaan gebeuren haha). Mijn zus heeft nog 1 kans, morgen

Kwa warmte, iedereen verklaarde ons voor gek toen we de babykamer op zolder gingen maken, want warm enzo. Nou maakt hier dus echt niets uit. De kamer is nog best koel overdag nu Scheelt dat de zon er alleen 's ochtends op staat. Ook hier een tuin op t noorden, maar doordat we op de hoek wonen hebben we nog veel zon ook. Alleen t huis wat minder (en aan de voorkant staat een boom, dus daar hebben we ook niet megaveel zon)

En nu moet ik gauw weg weer, maar de verloskundige. Moet er over 10 min zijn
Kleine stukken gaan nog wel, maar inderdaad nu moet de hele woonkamer, daar mag iemand voor komen hoor. En de prijs viel nog wel erg mee..
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:53:28 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83436116
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]

Martijn leest hier nooit mee..

Maar hij weet het al en vond het wel prima geloof ik, hij is ook een luie klusser...
Ah, je hebt dus gewoon een knoop doorgehakt waar hij het wel prima van vond... das ook net zo makkelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83436198
Flugeltje wat vervelend van de ontstopping zeg

Pessie 36 weken

Suzanne, lekker druk met de kinderen, hopelijk kun je zelf ook nog wat rust vinden.

Djenneke, het is bijna zover.. hoe gaat het

Hier is het boven in de avond ook zo'n 28/29 graden. Net weer naar de verloskundige, alles was weer goed, bloeddruk iets gedaald, iets misselijk vanochtend maar lag volgens VK aan de toenemende hormonen. Af en toe wat gerommel in de buik en wat steekjes, maar het blijft allemaal nog redelijk rustig, slaap redelijk.
pi_83436398
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:36 schreef draculettetje het volgende:
update van guess:
vanavond om 1907 uur is er een jongetje geboren!

eindelijk is hij daar! het hoe en wat laat ik aan guess zelf over natuurlijk maar die gaat nu eerst genieten en herstellen!

Guess en Mr.Guess van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Ik ben ook benieuwd naar je verhaal.
Een hele fijne kraamtijd toegewenst!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:01:34 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83436485
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:55 schreef Mereltje het volgende:
Hier is het boven in de avond ook zo'n 28/29 graden. Net weer naar de verloskundige, alles was weer goed, bloeddruk iets gedaald, iets misselijk vanochtend maar lag volgens VK aan de toenemende hormonen. Af en toe wat gerommel in de buik en wat steekjes, maar het blijft allemaal nog redelijk rustig, slaap redelijk.
Netjes
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:11:47 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83436937
Fijn Mereltje dat je weer goedgekeurd bent
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:16:06 #132
259886 pessie
pi_83437102
Merel fijn dat je goedgekeurd bent!
pi_83437856
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kleine stukken gaan nog wel, maar inderdaad nu moet de hele woonkamer, daar mag iemand voor komen hoor. En de prijs viel nog wel erg mee..
hier precies t zelfde dus

Mereltje goedgekeurd Fijn!

Ik ben ook weer goedgekeurd Tis echt afwachten nu haha.
Ik vind t altijd zo leuk om op dinsdag de afspraken te hebben, mijn verspringdagen, dus volgende week ook weer afspraak. En dan is t 6 juli Echt gek, DE datum (maar stiekem hoop ik dat de afspraak dan niet nodig is!)
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:40:28 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83437955
Son, wordt jij nu ook nog extra gecheckt vanwege je resus factor? Gaan ze na de bevalling nog wat testen ofzo?
pi_83438036
Son, misschien moet je omgekeerde psychologie proberen Dus ipv ik hoop dat ie eerder komt, blijf maar zo lang mogelijk zitten! Misschien helpt dat

Ticoo, hier verder geen extra controles ivm rhesus factor. Alleen de prik in mijn reet 4 weken terug, en na de bevalling nemen ze bloed af van beebs navelstreng. En als zij positief is (manlief is positief, dus 50% kans) dan krijg ik nog een prik.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:46:06 #136
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83438212
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:42 schreef Orea het volgende:
Son, misschien moet je omgekeerde psychologie proberen Dus ipv ik hoop dat ie eerder komt, blijf maar zo lang mogelijk zitten! Misschien helpt dat

Ticoo, hier verder geen extra controles ivm rhesus factor. Alleen de prik in mijn reet 4 weken terug, en na de bevalling nemen ze bloed af van beebs navelstreng. En als zij positief is (manlief is positief, dus 50% kans) dan krijg ik nog een prik.
Oh zo... Maar als haar bloed in aanraking is geweest met het jouwe kun je toch al antistoffen aanmaken? Of zorgt die injectie ervoor dat dat juist niet gebeurt?
pi_83438309
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:40 schreef Ticootje het volgende:
Son, wordt jij nu ook nog extra gecheckt vanwege je resus factor? Gaan ze na de bevalling nog wat testen ofzo?
Als ie geboren wordt wordt er bloed bij hem afgenomen (navelstrengbloed), en aan de hand daarvan krijg ik wel of geen prik geloof ik (ze hebben t verteld, maar ben t een beetje vergeten misschien dat een andere rhesus-negatief persoon t precies weet)

Orea, dat voer ik ook al uit hoor Ik ga er eigenlijk vanuit dat ie 13/14/15 juli geboren gaat worden.
Ik roep vanaf het begin dat ik 8 dagen later ga bevallen, was in eerste instantie 12 juli (volgens eigen berekening), maar goed datum werd officieel naar 6 juli gezet en toen zei ik dus 14 juli. Dus heb dat een beetje verspreid over die dagen haha.
pi_83438346
Klopt!

Zie hier
quote:
De rhesus-factor en zwangerschap
Een rhesus (D)-negatief zwangere vrouw die een rhesus (D)-positief kind verwacht, kan rhesusafweerstoffen tegen het bloed van het kind ontwikkelen. Tijdens de zwangerschap, maar vooral bij de geboorte kunnen namelijk rode bloedcellen van het kind in de bloedbaan van de moeder terechtkomen. Omdat het lichaam van de moeder deze rhesus (D)-positieve rode bloedcellen als vreemd herkent, zal zij hier afweerstoffen tegen aanmaken. Deze rhesusafweerstoffen worden meestal ná de bevalling aangemaakt. Daarom is de kans op problemen bij het eerste kind klein. Een enkele keer gaat er al wat bloed van het kind over naar de moeder in de laatste drie maanden van de zwangerschap.

De afweerstoffen blijven in het bloed van de moeder ­aanwezig en kunnen bij een volgende zwangerschap in de bloedsomloop van het (ongeboren) kind komen. ­Hierdoor kunnen de rode bloedcellen van het kind ­afgebroken worden, waardoor het (ongeboren) kind ziek kan worden door bloedarmoede of na de geboorte door ophoping van afbraakproducten van het bloed. ­Dit noemen we rhesusziekte. In ernstige gevallen kan de baby zo ziek worden dat zelfs een bloedtransfusie in de baarmoeder nodig is of, na de geboorte, een zogenaamde wisseltransfusie. Dankzij de huidige behandelings­methoden is de ziekte zelden meer dodelijk voor het kind.

Hoe is rhesus-ziekte te voorkomen?
Om rhesusziekte te voorkomen krijgen rhesus (D)-negatieve vrouwen na de zwangerschap en na de geboorte van een rhesus (D)-positief kind, de zogenaamde rhesusprik. De met deze prik toegediende afweerstoffen zullen de binnengedrongen rhesus (D)-positieve rode bloedcellen afkomstig van de baby snel opruimen. Op deze manier vormt de moeder zelf geen blijvende afweerstoffen en wordt de rhesusziekte voorkomen.
Tegenwoordig krijgen rhesus (D)-negatieve zwangeren preventief ook al tijdens de zwangerschap een rhesusprik.
bron
pi_83438360
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh zo... Maar als haar bloed in aanraking is geweest met het jouwe kun je toch al antistoffen aanmaken? Of zorgt die injectie ervoor dat dat juist niet gebeurt?
die injectie zorgt ervoor dat dat niet gebeurd.
pi_83438372
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:47 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Als ie geboren wordt wordt er bloed bij hem afgenomen (navelstrengbloed), en aan de hand daarvan krijg ik wel of geen prik geloof ik (ze hebben t verteld, maar ben t een beetje vergeten misschien dat een andere rhesus-negatief persoon t precies weet)

Orea, dat voer ik ook al uit hoor Ik ga er eigenlijk vanuit dat ie 13/14/15 juli geboren gaat worden.
Ik roep vanaf het begin dat ik 8 dagen later ga bevallen, was in eerste instantie 12 juli (volgens eigen berekening), maar goed datum werd officieel naar 6 juli gezet en toen zei ik dus 14 juli. Dus heb dat een beetje verspreid over die dagen haha.
Noem je mij nou een negatief persoon
pi_83438439
Ttttssssss!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:52:19 #143
259886 pessie
pi_83438515
Ik ben O-Postief, net als ongeveer 50% van de overige nederlanders. Lekker makkelijk, geen extra prikken nodig.
pi_83438581
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:50 schreef Orea het volgende:
Ttttssssss!
maar ik vind je wel lief hoor
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:53:54 #145
259886 pessie
pi_83438582
Wha ik sta in de top 10! Zelfs al plek nummer 8 .
pi_83438611
ik sta nummer 3
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:56:19 #147
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83438689
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik sta nummer 3
Na morgen sta je zelfs tweede....

Ik ben nog in de ontkenningsfase, heb net besloten dat er nog té veel af moet en Willem dus pas vanaf begin augustus mag komen... (al heb ik hier zelf ook voorgevoel voor 14 juli, al vanaf het begin zo'n beetje)
pi_83438743
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

maar ik vind je wel lief hoor

Ik ga je bellen als ik eens bloed nodig heb
pi_83438773
Ik heb net een ongelooflijke echo gehad. De kleine spruit is 12 weken oud en ging alle kanten uit. De armpjes lagen voor het gezichtje en werden op een bepaald moment zelfs in de mond gestopt. Ik kan me niet herinneren van Ivan zo'n geweldige echo te hebben gehad rond deze termijn. Pas bij 20 weken bleek hij een stuitertje te zijn.

Het hartje klopte prachtig en de datum is definitief vastgesteld op 11 januari. Als er een modje meeleest: ik zou wel graag in de OP willen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83438790
haha, ja precies
nja het hele bevalgebeuren is nog een beetje een vaag concept heb ook helemaal niet t idee dat ik hoogzwanger (vreselijk woord ) ben ofzo...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:58:49 #151
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83438798
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:52 schreef pessie het volgende:
Ik ben O-Postief, net als ongeveer 50% van de overige nederlanders. Lekker makkelijk, geen extra prikken nodig.
Helaas gaat dat dus niet op... Er zijn meer bloedkenmerken dan bloedgroep en resus D factor... (positief of negatief) Je kan als A of O positief persoon bepaalde andere kenmerken negatief hebben en daar toch antistoffen tegen maken als je kindje die kenmerken wel heeft...

Zo mag ik geen bloedtransfusie hebben met bloed dat positieve Cw, K en E. Cw niet omdat ik die antistoffen al heb en dus de rode bloedcellen zal afbreken, en K en E niet omdat die blijkbaar een soort gerelateerd zijn en dat ik dan dus ook antistoffen tegen die antigenen kan aanmaken.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:59:15 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83438819
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:52 schreef pessie het volgende:
En goed bloed om bloed te geven, want het kan als aanvulling voor ander positiefbloed gebruikt worden.
Hoewel 0 negatief nog multifunctioneler is want dat kan bij alle bloedgroepen gegeven worden, zowel positief als negatief.

Ik ben bij ons thuis de enige met 0-positief, m'n ouders en zusje allemaal A-positief, vroeger dacht ik dat dat onmogelijk was en dus geadopteerd moest zijn
Maar het kan wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83438848
Claudia klinkt als een heeeerlijke echo! Veel plezier op je wolk

(ik mag zo weer kijken naar over en door elkaar liggende ledematen die niet meer van elkaar te onderscheiden zijn )

Hier inderdaad O-negatief.. ben normaal ook bloeddonor kan aan iedereen geven en alleen van andere O negatievelingetjes ontvangen....
pi_83438858
Ik kom hier even nagelbijten. Zo meteen mag ik bloed laten prikken in het ziekenhuis, en misschien dat ze me meteen laten blijven. Ik hoop het natuurlijk niet. We horen vandaag ook pas hoe laat dat morgen de operatie is.

Ik ben opeens op van de zenuwen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83438859
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:57 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik ga je bellen als ik eens bloed nodig heb
Dat mag jij altijd
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:01:20 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83438900
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Helaas gaat dat dus niet op... Er zijn meer bloedkenmerken dan bloedgroep en resus D factor... (positief of negatief) Je kan als A of O positief persoon bepaalde andere kenmerken negatief hebben en daar toch antistoffen tegen maken als je kindje die kenmerken wel heeft...

Zo mag ik geen bloedtransfusie hebben met bloed dat positieve Cw, K en E. Cw niet omdat ik die antistoffen al heb en dus de rode bloedcellen zal afbreken, en K en E niet omdat die blijkbaar een soort gerelateerd zijn en dat ik dan dus ook antistoffen tegen die antigenen kan aanmaken.
Darn

Daar sta je dan met je in principe standaardverhaal van wat wel en niet bij elkaar past
Dat moet je ook maar net weten als er onverwachts iets zou gebeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83438951
Ticoo is wel een uitzondering hoor dat komt echt vrij zelden voor....
pi_83438962
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net een ongelooflijke echo gehad. De kleine spruit is 12 weken oud en ging alle kanten uit. De armpjes lagen voor het gezichtje en werden op een bepaald moment zelfs in de mond gestopt. Ik kan me niet herinneren van Ivan zo'n geweldige echo te hebben gehad rond deze termijn. Pas bij 20 weken bleek hij een stuitertje te zijn.

Het hartje klopte prachtig en de datum is definitief vastgesteld op 11 januari. Als er een modje meeleest: ik zou wel graag in de OP willen.
Klinkt heel erg leuk Claudia
pi_83438965
Claudia Klinkt als een geweldige echo zeg! Leuk!

Djenneke, spannend hoor! Ben ergens wel blij dat ik niet weet wanneer t gaat gebeuren Hopelijk ben je een beetje op tijd aan de beurt!

Bij ons heeft geloof alleen mijn vader O + bloed. Moeder en zus ook allebei O-
pi_83438986
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:00 schreef Orea het volgende:
Claudia klinkt als een heeeerlijke echo! Veel plezier op je wolk

(ik mag zo weer kijken naar over en door elkaar liggende ledematen die niet meer van elkaar te onderscheiden zijn )
En toch vond ik elke echo weer leuk, ookal werd het steeds moeilijker overzicht te zien!

Ik zie dat ik nog net voor Sugarsnap kruip qua uitgerekende datum. Maak je geen zorgen: ik zal vast weer fors over tijd lopen. Ze gaan er in het ziekenhuis vanuit dat het weer een reus wordt en ik krijg rond 24 weken extra controles.

We hopen dat het een meisje is, maar we denken allebei dat het een jongetje is. Ik heb over 4 weken de volgende controle, ik ben benieuwd of ze dan het geslacht al kunnen zien.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:04:08 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83439011
Claudia! 12 weken al, wow

Fijn dat het zo'n goeie echo was
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:05:46 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83439078
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:00 schreef djenneke het volgende:
Ik kom hier even nagelbijten. Zo meteen mag ik bloed laten prikken in het ziekenhuis, en misschien dat ze me meteen laten blijven. Ik hoop het natuurlijk niet. We horen vandaag ook pas hoe laat dat morgen de operatie is.

Komt wel goed met dat bloedprikken joh, gewoon de andere kant op kijken en een beetje slap lullen over iets onbelangrijks

Nah, ze zullen je toch niet zomaar ongepland spontaan laten blijven als daar geen reden toe is?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83439091
Claudia, dat zou moeten lukken hier precies met 16 weken de geslachtsecho gehad! Moet je alleen niet zo'n eigenwijze drol krijgen als wij hebben die met navelstreng en gekruiste benen lag en dacht pap en mam, doe maar moeite!! (maar na 40 minuten echo-en was het toch gelukt )
pi_83439106
Oh en Djenneke maar natuurlijk is het spannend! morgen ben je gewoon mama!!
pi_83439303
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:05 schreef Orea het volgende:
Claudia, dat zou moeten lukken hier precies met 16 weken de geslachtsecho gehad! Moet je alleen niet zo'n eigenwijze drol krijgen als wij hebben die met navelstreng en gekruiste benen lag en dacht pap en mam, doe maar moeite!! (maar na 40 minuten echo-en was het toch gelukt )
Ik denk niet dat ze met 16 weken zoveel moeite gaan doen voor het geslacht alleen. 't Is vaak best druk in het ziekenhuis en ach, ik kan zelf ook wel een maandje wachten. Ik zit er wel aan te denken om een pretecho te doen (hopelijk leest mijn lief dit niet ).

Ivan was een lastige met de 20-wekenecho. Ik moest toen zelfs een half uurtje gebak eten ( ) rondhupsen zodat hij niet meer telkens met zijn rug naar het echo-apparaat toe lag. En de pretecho die we net voor de 30 weken hadden leverde nauwelijks mooie plaatjes op omdat zowel zijn armpjes als de navelstreng voor zijn gezicht lagen en hij op andere momenten zijn gezicht in de wand begroef. Maar hey, ik raakte al lyrisch van elke kleine aanblik.
pi_83439345
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:00 schreef djenneke het volgende:

Oh jemig, je weet gewoon nu al dat je morgen mama bent! Natuurlijk ben je op van de zenuwen! Spannend!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:12:27 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83439348
Claudia, wat tof dat je een goeie echo had En wat een mooie uitgerekende datum, precies op m'n verjaardag...

Djenneke ik begrijp je zenuwen hoor, morgen ben je mama...
pi_83439568
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:12 schreef flugeltje het volgende:
Claudia, wat tof dat je een goeie echo had En wat een mooie uitgerekende datum, precies op m'n verjaardag...
Ivan is op 13 november geboren, ik op 12 december, dus voor de volgende zou 11 januari een mooie datum zijn. Ik zet mijn geld daarentegen op 19 januari (een week later ingeleid worden en een dag later bevallen).
pi_83439583
Hahaha Claudia, wij hadden ook echt mazzel dat we de laatste waren met die 16-weken echo verder ook zo'n drol hier! En nu de laatste echo, paar weken terug... Hij zet de echo erop en weer verschrikt eraf: weten jullie al wat jullie krijgen? zó duidelijk was het.. Meteen! Met de pretecho met 25 weken idd ook zo'n eigenwijze drol met handjes en navelstreng langs het gezicht.. en ondanks achter liggende placenta, gewoon haar gezicht VOL in de placenta.. Heb met mazzel een paar toffe foto's

Meiden, ik ben off richting gyn. Eens kijken of we weer een sticker kunnen krijgen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:17:27 #170
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83439609
quote:

oh dat klinkt geweldig, wat leuk!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:19:57 #171
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83439726
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:02 schreef Orea het volgende:
Ticoo is wel een uitzondering hoor dat komt echt vrij zelden voor....
Ik ben graag een uitzondering

Maar het valt wel mee hoor. Het zijn gewoon bloedgroepsystemen, die iedereen heeft... Er zijn enige honderden bloedgroepen van de mens bekent.

De bekendste zijn de bloedgroepen van het ABO systeem en het resussysteem (D, C, c, E, e). Minder bekent zijn de bloedgroepsystemen Kell...

Dus je bloed bevat gewoon meer kenmerken dan alleen die bekende systemen... En alles wat jij niet hebt en waar je wel mee in aanraking komt kun je antistoffen tegen maken.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:29:29 #172
259886 pessie
pi_83440146
Djenneke veel succes in het ziekenhuis! Ik hoop dat je morgen een beetje vroeg aan de beurt bent! En daarna ben je mama, en kun je genieten van je kleintje .

Claudia klinkt als een mooie echo!

Tico, das inderdaad wel ingewikkeld, gewoon zorgen dat je geen transfusie nodig hebt dus. Wat betreft bloed doneren, ik ben al een ramp als ik wat bloed moet afgeven voor onderzoek, laat staan dat ik vrijwillig 2 keer per jaar naar een plek ga waar ze zo'n naald in me stoppen.

Whaha, mijn buik beweegt! Merken jullie ook dat de bewegingen minder abrupt zijn? Hier is het echt heel duidelijk. Kind is de laatste tijd veel rustiger.
pi_83440189
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Komt wel goed met dat bloedprikken joh, gewoon de andere kant op kijken en een beetje slap lullen over iets onbelangrijks

Nah, ze zullen je toch niet zomaar ongepland spontaan laten blijven als daar geen reden toe is?
Ik ben niet zenuwachtig voor het prikken hoor Maar voor de keizersnede morgen...
pi_83440286
Bedankt allemaal. Zojuist mijn tas gepakt met alle spullen voor mogelijk verblijf. Stiekem hoop ik natuurlijk vandaag nog even thuis te mogen blijven. Maar als jullie niets meer horen, dan weten jullie waarom
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:34:03 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83440371
Veel succes Djen! Vreemd hoor, morgen is gewoon de dag..
pi_83440415
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik ben niet zenuwachtig voor het prikken hoor Maar voor de keizersnede morgen...
Heel veel succes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:35:49 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83440457
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
LOL, ik dacht echt dat je je drukker maakte om dat naaldje

Nah, die KS komt morgen ook wel goed joh En dan ben je mama
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83440466
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef pessie het volgende:
Djenneke veel succes in het ziekenhuis! Ik hoop dat je morgen een beetje vroeg aan de beurt bent! En daarna ben je mama, en kun je genieten van je kleintje .

Claudia klinkt als een mooie echo!

Tico, das inderdaad wel ingewikkeld, gewoon zorgen dat je geen transfusie nodig hebt dus. Wat betreft bloed doneren, ik ben al een ramp als ik wat bloed moet afgeven voor onderzoek, laat staan dat ik vrijwillig 2 keer per jaar naar een plek ga waar ze zo'n naald in me stoppen.

Whaha, mijn buik beweegt! Merken jullie ook dat de bewegingen minder abrupt zijn? Hier is het echt heel duidelijk. Kind is de laatste tijd veel rustiger.
valt reuze mee hoor!
Ik ben twee keer van mn stokkie gegaan (:')), 1 keer omdat ik te weinig gegeten had en 1 keer omdat ik teveel gegeten had (en moest haasten)
Maar goed, toen kwam ik in t laatste jaar van mijn studie en had ik er niet zoveel tijd meer voor. Plus dat ze altijd op rottijden open waren, kwam nooit echt lekker uit.

Mijn kind is altijd rustig geweest hehe. Ik heb vaak niet eens door dat ie zich verplaatst door mijn buik. En dan liggen zn billen opeens aan de andere kant
Ik voel m wel altijd hikken
pi_83440508
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef djenneke het volgende:
Bedankt allemaal. Zojuist mijn tas gepakt met alle spullen voor mogelijk verblijf. Stiekem hoop ik natuurlijk vandaag nog even thuis te mogen blijven. Maar als jullie niets meer horen, dan weten jullie waarom
alvast heel veel succes vandaag en morgen!
Gek hoor, heb je gewoon bijna je baby!!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:46:55 #180
258612 nytar
boys boys boys
pi_83440943
Succes morgen Djenneke!
Voor mooie echo's en stickers bij de VK!

Ik ben ook 0 - negatief en geef al een tijdje bloed. Helemaal geen probleem met naalden of flauwvallen nadien, loop er altijd net zo vrolijk weer vandaan. Helaas moet je wel heel lang wachten tot je weer bloed mag geven na de geboorte, ik geloof dat ik in april pas weer een oproep kan krijgen! Mits ik geen transfusie heb gekregen uiteraard!
En ook die prik in het vooruitzicht na de bevalling, maar eigenlijk hoop ik op een negatieve bloedgroep van de kleine man...
pi_83440993
Succes Djenneke vandaag en morgen

Claudia een mooie echo gehad, fijn
pi_83441190
Claudia, jouw hyper post over de echo; dat is nou precies waar ik verslaafd aan ben...dat gevoel

fijn hoor
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:47:48 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83443578
quote:

Gefeliciteerd!! Wat is het altijd weer een wonder hè!

(oh en 11-1-11 )
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:48:45 #184
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83443620
Oe.. djenneke, veel succes morgen!! Een KS is best zwaar maar achteraf was de operatie zelf goed te doen. Neem daarna wel heel goed je tijd!!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:50:22 #185
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83443686
Pff ik ben echt moe....

Oh en ik had misschien beter een zwangerschapsbroek aan kunnen doen , ik heb protest binnen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:53:44 #186
259886 pessie
pi_83443822
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Pff ik ben echt moe....

Oh en ik had misschien beter een zwangerschapsbroek aan kunnen doen , ik heb protest binnen.
Pas jij nog steeds niet-zwanger broeken?

Nytar ik vind het echt heel goed dat er mensen zijn zoals jij die vrijwillig regelmatig bloed doneren! Er worden echt levens mee gered!

Ik liep in het winkelcentrum, en toen kwam er weer een steek voorbij, in mn schaambot . Auw. Duurde echt een paar minuten voor ik steek-loos verder kon lopen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:55:58 #187
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83443922
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef pessie het volgende:

[..]

Pas jij nog steeds niet-zwanger broeken?

Nytar ik vind het echt heel goed dat er mensen zijn zoals jij die vrijwillig regelmatig bloed doneren! Er worden echt levens mee gered!

Ik liep in het winkelcentrum, en toen kwam er weer een steek voorbij, in mn schaambot . Auw. Duurde echt een paar minuten voor ik steek-loos verder kon lopen.
Ligt eraan, heupdingen wel.. Maar begint wel wat krapper te zitten nu hoor..
pi_83444508
Hier roepen ze me pas augustus 2011 weer op om bloed te geven!

Ik ben goedgekeurd en mevrouw ligt vast in bekken! Bloeddruk 120/60 weer volgens de boekjes.. Eigenlijk pas over 2 weken weer maar omdat mijn gyn met vakantie gaat volgende week nog een keer. Kreeg nu andere gyn (ook zo'n stuiterbal heerlijk) en die twijfelde ook al niet over Roelofjes groei goh gek he
Nu in de bus naar huis bah benauwde lucht!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:10:19 #189
259886 pessie
pi_83444592
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ligt eraan, heupdingen wel.. Maar begint wel wat krapper te zitten nu hoor..
Mijn heupen zakten direct uit toen ik zwanger werd, ik loop dus al vanaf week 8 alleen in zwangerschapsbroeken/rokken. Daarnaast zat mn knoop ter hoogte van mn baarmoeder, dat deed echt pijn.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:19:00 #190
258612 nytar
boys boys boys
pi_83445007
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:08 schreef Orea het volgende:
Hier roepen ze me pas augustus 2011 weer op om bloed te geven!

Ik ben goedgekeurd en mevrouw ligt vast in bekken! Bloeddruk 120/60 weer volgens de boekjes.. Eigenlijk pas over 2 weken weer maar omdat mijn gyn met vakantie gaat volgende week nog een keer. Kreeg nu andere gyn (ook zo'n stuiterbal heerlijk) en die twijfelde ook al niet over Roelofjes groei goh gek he
Nu in de bus naar huis bah benauwde lucht!
Dat duurt ook nog lang!
Wat fijn dat Roelofje vast in je bekken ligt, ik heb nog altijd het advies om direct te gaan liggen zodra mn vliezen breken omdat hij nog niet helemaal is ingedaald...ik hoop morgen bij de VK te horen dat dat advies niet meer nodig is, maar volgens mij is onze dibbes eigenwijs...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:26:07 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83445345
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef pessie het volgende:

[..]

Mijn heupen zakten direct uit toen ik zwanger werd, ik loop dus al vanaf week 8 alleen in zwangerschapsbroeken/rokken. Daarnaast zat mn knoop ter hoogte van mn baarmoeder, dat deed echt pijn.
Mijn heupen waren al uitgezakt van nummer 1
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:36:46 #192
259886 pessie
pi_83445819
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn heupen waren al uitgezakt van nummer 1
Kijk, dat verklaard . Bij nummer 2 loop ik dus bij 32 weken misschien nog in mn eigen broeken .

Orea stickers!

En de zon schijnt niet meer en er zitten spetters op de ramen . Ik ging voor de hittegolf, waar is ie nou?
pi_83446425
Ik heb nu ook een niet-zwangerschaps-korte broek aan maar die is een beetje elastisch, vandaar.

Guess, eindelijk is je zoontje daar dan, gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat.

Claudia, wat leuk dat je zo'n superecho had! Die van mij was bij 12 weken ook zo geweldig, zelfs mooier dan bij 20 weken, vond ik. En gefeliciteerd dat alles goed was, want dat is natuurlijk het belangrijkste!

Djenneke, héél veel succes en sterkte morgen!
pi_83446696
Ik moet Guess nog feliciteren met haar zoontje . Van harte, geniet er van na dat lange wachten.

Djenneke heel veel succes morgen!

Ik heb over precies een week mijn eerste echo.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_83446755
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:36 schreef pessie het volgende:

[..]

Kijk, dat verklaard . Bij nummer 2 loop ik dus bij 32 weken misschien nog in mn eigen broeken .

Orea stickers!

En de zon schijnt niet meer en er zitten spetters op de ramen . Ik ging voor de hittegolf, waar is ie nou?
Is in aantocht. Vanaf morgen kun je je lol weer op
(over vrijdag durf ik niet eens te spreken.....)
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:02:43 #196
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83447075
Die hittegolf mag van mij wegblijven hoor... zoals vandaag vond ik het prima. Wel lekker warm, maar niet té, en een lekker windje. (en af en toe een miezerbuitje, dat verwelkomen we alleen maar!)

Orea, het weekend was heeerlijk, maar het is alweer een beetje weggezakt de herinnering, door alle drukte gelijk erna.
pi_83447378
beetje jammer van de zon, die er niet was vandaag
ik pas ook mn eigen spijkerbroeken ook nog. kijk t zit niet lekker, maar goed. t zou kunnen (moet ik niet gaan zitten hoor)
pi_83447803
Guess what! jullie zoontje is geboren! Van harte gefeliciteerd!
Benieuwd hoe hij heet!!

En Claudia, dat klinkt echt fantastisch zeg!!!!

Djenneke heel veel succes morgen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:30:14 #199
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83448453
Claudia wat heerlijk zo'n goede echo
Djenneke heel veel succes morgen
MIjn tikker staat op 'nog 60 dagen te gaan' help!!!
met 32 weken diende Tobias zich aan, dat is over een week ik hoop dat ik na die 'grens' wat meer zennnn ben.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_83448454
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Guess what! jullie zoontje is geboren! Van harte gefeliciteerd!
Benieuwd hoe hij heet!!
Ik gok Jesse, door een opmerking eerder in het topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')