abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:38:36 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83433067
Ik klaag wel over de warmte hoor pessie... Maar dat zou ik ook doen als ik niet zwanger was Overigens heb ik gisteravond tot een uurtje of half twaalf in m'n bikini buiten gezeten. Kreeg het zelfs wat koud, maar stug volhouden omdat ik eindelijk minder plofferig begon te worden

Ik heb nu in dit huis overigens voor het eerst in m'n leven een vaatwasser (nog geen 2 jaar dus) en ik wilde er vooraf eigenlijk ook geen... Nu kan ik niet meer zonder

Orea, ja dat instellen op minder slaap lijkt er wel op... Ik merk ook dat als ik 's nachts wakker wordt om te plassen ik dan klaarwakker ben, maar zodra ik daarna ga liggen ik wel meteen weer vertrokken ben.

Het lijkt trouwens vandaag wat minder heet te zijn hier, gisteren had ik rond deze tijd al een temp van 27 graden hier in de keuken en nu maar 25...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:39:44 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83433102
Ik lig met deze warmte gewoon heerlijk te walvissen op mn bed. En maar zuchten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:41:31 #103
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83433156
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb je er al van die ontstoppingszooi ingedaan??

Ik had het bij mij thuis pas bij de wastafel en ik leek er maar niet bij te kunnen komen, want de verstopping zat voorbij de zwanenhals.
Toen heb ik maar een stuk tuinslang van 1½ meter genomen en in de afvoer gedaan (zwanenhals er eerst af) toen boven de wasbak met een trechter van die vloeibare ontstopper in de tuinslang gedaan, tijdje laten inwerken en toen de tuinslang op de wastafelkraan aangesloten en er heet water door laten lopen... problem solved.

Was overigens vooral eenvoudig omdat ik voor de wastafelkraan al zo'n kraankoppelstukje had voor de tuinslang, omdat ik die kraan 's zomers gebruik om wat heet water in het zwembad te laten lopen
D'r zit al van dat dure ontstoppingsspul in ja, hele nacht ingetrokken... Martijn heeft zondag ook met een slang de boel proberen door te spuiten. Dat resulteerde in een enorme hoeveelheid vet water wat terugkwam... Ik liep gewoon jankend door m'n, een week eerder blinkend gepoetste, keukentje heen...

Als echte kerel wil hij het toch nog een laatste keer zelf proberen... En anders morgen toch echt een loodgieter hier op de stoep...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:43:40 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83433214
Ik doe vandaag gewoon helemaal nix (lees; nog minder dan normaal) maar ik heb gisteren wel 4 wassen gedraaid dus alle wasmanden zijn helemaal leeg

Verder hang ik gewoon een beetje op de bank waar het prima uit te houden is.... max 25/26 graden binnen maar dat is dan ook het enige voordeel van het feit dat we geen tuin op het zuiden of zuid-westen hebben, maar pal op het noorden, en aan de voorkant van het huis valt het qua raam nogal mee....
Het wordt hier dus niet echt snikheet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:43:49 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83433218
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef flugeltje het volgende:

[..]

D'r zit al van dat dure ontstoppingsspul in ja, hele nacht ingetrokken... Martijn heeft zondag ook met een slang de boel proberen door te spuiten. Dat resulteerde in een enorme hoeveelheid vet water wat terugkwam... Ik liep gewoon jankend door m'n, een week eerder blinkend gepoetste, keukentje heen...

Als echte kerel wil hij het toch nog een laatste keer zelf proberen... En anders morgen toch echt een loodgieter hier op de stoep...
Whehe, zo voelde ik me zondag... Toen M. onder de douchebak de boel had gesloopt vanwege verstopping..
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:45:24 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83433267
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]

Ja dat willen doorspuiten moet je ook wel met beleid doen... dat is lastig.

Nou ja, probeer het anders door dat ontstoppingsspul via de slang erin te gieten, dan blijft het niet (deels) in je zwanenhals staan waar het niet nodig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83433346
Oh ik zou daar echt heel erg kriegel van worden
Hier leek de stofzuiger het te begeven van de week.... toen zat ik al op de kast...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:49:21 #108
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83433400
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Whehe, zo voelde ik me zondag... Toen M. onder de douchebak de boel had gesloopt vanwege verstopping..
Ze bedoelen het gelukkig gewoon heel erg goed, ook al lukt het dan niet altijd....

@Leandra, we hebben het er al op een andere plek ingekiept. Verstopping zit een flink stuk voorbij de zwanenhals...

Oud huis, dus zal wel weer ergens iets onlogisch in elkaar zitten...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:49:46 #109
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83433410
Je hebt van die soort draden om de boel een paar meter te kunnen doorraggen...

En anders wordt het slopen...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:52:44 #110
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83433496
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:49 schreef Ticootje het volgende:

Zo'n draad is er ook al doorheen gehaald. Van slopen ga ik nog maar niet uit, zit echt ín de betonnen vloer van de bijkeuken dat ding... Mijn hormonen kunnen een sloopexpeditie nu echt niet handelen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:54:06 #111
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83433546
Wat heb je er al in gegooid? Duo ontstopper?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:55:45 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83433607
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:49 schreef Ticootje het volgende:

Oh ja, ook leuk speelgoed, die heb ik hier vorig jaar op zolder eens mogen gebruiken... voor de afvoer van de wasmachine, damn wat een ellende, vooral omdat onder de droger ook een afvoer bleek te zitten, probeerde ik het aan de ene kant door te spoelen, kwam het onder de droger weer omhoog
Nou ja, het is toch een condensdroger dus hij kon het kennelijk wel hebben

Enfin, over het algemeen is het een klus waar nogal wat beleid en geduld voor nodig is....
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:57:25 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83433664
Is er onder de vloer overigens niet bij te komen Fluugs??

Heb thuis ook al eens een verstopping in de keuken gehad (alleen in de keuken) bleek het ook in het deel van de afvoer onder de vloer te zitten.... tussen de keuken en daar waar de badkamer en WC op de afvoer aansloten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:01:02 #114
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83433767
Oeh, die verstopping zit wel echt op een rotplek dan. Vrees toch dat je er echt een loodgieter bij kunt halen! Al snap ik dat mannen alles zelf willen doen...

Ik klaag elke winter steen en been over het weer, en soms wordt het me in de zomer iets te warm (nu nog niet hoor, dat is pas op het moment dat het 40 graden is en je weet dat het binnen 2 uur flink gaat onweren) en dan durf ik niet te klagen. Heb zo'n schurfthekel aan de winter. Ik ben zo'n persoon die vrijwillig in Rome gaat rondbanjeren als het 35 graden is. Geen probleem. Ik hoop maar dat de baby mijn stemming daarin meekrijgt! Lijkt er al wel op. Hij/zij wordt actief als ik met mn buik in de zon lig en doet echt helemaal niets wanneer ik in het water lig (en ook al is het water niet koud, veel meer dan 21 graden zal het ook echt niet zijn).

En wat wordt het warm bij jullie in huis. Hoe kan dat? Het is hier nog steeds 22 graden, en als het flink oploopt wordt het 23 maar dan houd het vaak wel op zo aan het begin van de zomer. Scheelt wel dat wij verduisterende rolgordijnen in de slaapkamers aan de achterkant hebben (op het zuiden) en die de hele dag dicht blijven. Aan de voorkant heb ik wel het raam gewoon openstaan.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:26:17 #115
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83434755
@Tico, duo ontstopper inderdaad. Hele nacht getrokken en slechts minimaal effect...

@Leandra, nope niet bij te komen. We hebben een huis uit de jaren 30 en in de bijkeuken is wel iets van beton gestort. Geen kruipruimte daar en leidingwerk in het beton. (vroeger zat daarachter een sceptic tank...)

@Pessie, het wordt hier zo warm omdat m'n keuken een platdak heeft. (achter het huis gebouwd) Dan loopt de temp wel lekker snel op. Nu is het 26 graden hier in de keuken. Ik heb ook geen zin om in de kelder te gaan zitten bij de spinnen...

Enige dubio wat ik nu heb is óf Tijn vanavond nog een keer laten proberen óf alvast maar loodgieter bellen... Ik neig steeds meer naar het tweede...

De vaatwasser heeft z'n programma netjes afgemaakt en ik heb het achtergebleven water met de waterzuiger weggezogen. Nu we toch alleen salades eten duurt het wel een dag of 2 voor ik 'm weer aan hoef te zetten, dan is de afvoer hopelijk wel weer okay...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:28:13 #116
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83434852
Ik weet niet hoe handig je man is. Ik ben gezegend met een vent die echt bijna alles zelf kan, dus ik laat hem gewoon... Ik hoor het gevloek aan en hij mijn gemopper over de rommel..
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:30:50 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83434994
Oeh een kelder... daar is het wel lekker koel natuurlijk
Maar goed, als je daar tussen de spinnen zit dan is dat weer minder
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:31:40 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83435031
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet hoe handig je man is. Ik ben gezegend met een vent die echt bijna alles zelf kan, dus ik laat hem gewoon... Ik hoor het gevloek aan en hij mijn gemopper over de rommel..
Dat klinkt wel een beetje als hier thuis, alleen is Martijn minder handig dan hij zelf denkt

Over het algemeen ben ik de geduldige klusser hier in huis... Geeft niets verder, hij heeft heel veel andere talenten die erg goed van pas komen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:33:36 #119
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83435132
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
Oeh een kelder... daar is het wel lekker koel natuurlijk
Maar goed, als je daar tussen de spinnen zit dan is dat weer minder
Mijn kelder is heerlijk groot. Het is dat er geen vluchtweg is en geen daglicht, maar het zou een ideale slaapkamer zijn, in de winter warm en in de zomer koel. Gewoon constante temperatuur.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:34:41 #120
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83435192
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef flugeltje het volgende:
@Tico, duo ontstopper inderdaad. Hele nacht getrokken en slechts minimaal effect...

@Leandra, nope niet bij te komen. We hebben een huis uit de jaren 30 en in de bijkeuken is wel iets van beton gestort. Geen kruipruimte daar en leidingwerk in het beton. (vroeger zat daarachter een sceptic tank...)

@Pessie, het wordt hier zo warm omdat m'n keuken een platdak heeft. (achter het huis gebouwd) Dan loopt de temp wel lekker snel op. Nu is het 26 graden hier in de keuken. Ik heb ook geen zin om in de kelder te gaan zitten bij de spinnen...

Enige dubio wat ik nu heb is óf Tijn vanavond nog een keer laten proberen óf alvast maar loodgieter bellen... Ik neig steeds meer naar het tweede...

De vaatwasser heeft z'n programma netjes afgemaakt en ik heb het achtergebleven water met de waterzuiger weggezogen. Nu we toch alleen salades eten duurt het wel een dag of 2 voor ik 'm weer aan hoef te zetten, dan is de afvoer hopelijk wel weer okay...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:42:36 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83435608
Ik heb dus een loodgieter gebeld..

Ze komen morgen... Prijs viel nog wel mee ook..

Kunnen we hier weer ontopic over warmte en zwanger zijn lullen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:43:59 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83435670
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn kelder is heerlijk groot. Het is dat er geen vluchtweg is en geen daglicht, maar het zou een ideale slaapkamer zijn, in de winter warm en in de zomer koel. Gewoon constante temperatuur.
Hier geen kelder (en bij mij ook niet), maar het droomhuis wat ik ooit getekend heb is wel volledig onderkelderd, met raampjes en een eigen toegang....
Maar goed, dat huis is ook met zo'n gat in de badkamer waar je de was in kunt gooien die dan automagisch in de kelder naast de wasmachine terechtkomt, en een bibliotheek, en een wijnkast/kelder, en een slaapkamer met een ijzeren spiraaltrap naar de zolder, alwaar een paar ronde raampjes zijn

Laat ik dus voorlopig vooral lekker doordromen, want voor we de benodigde grond kunnen kopen en het huis daadwerkelijk kunnen bouwen zijn we denk ik een lotto-jackpot verder
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:45:06 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83435719
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb dus een loodgieter gebeld..

Ze komen morgen... Prijs viel nog wel mee ook..

Kunnen we hier weer ontopic over warmte en zwanger zijn lullen
En als Martijn er niet blij mee is dat je nu al gebeld hebt dan gooi je het gewoon op je zwangerschapshormonen dat je niet nog een dag kon wachten??

Oh, en moet ik dit editten??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83435868
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
hier dus ook
Af en toe zwaar irritant, maar aan de andere kant scheelt het wel weer bakken geld. Alleen stucen doet ie niet meer

Guess gefeliciteerd met je zoon Eindelijk is er er
Ben ook benieuwd naar de naam enzo

Hier vandaag 39 weken alweer
En ik denk dat R en mijn zus geen gelijk krijgen, vandaag gaat ie niet geboren worden (of er moet opeens van alles gaan gebeuren haha). Mijn zus heeft nog 1 kans, morgen

Kwa warmte, iedereen verklaarde ons voor gek toen we de babykamer op zolder gingen maken, want warm enzo. Nou maakt hier dus echt niets uit. De kamer is nog best koel overdag nu Scheelt dat de zon er alleen 's ochtends op staat. Ook hier een tuin op t noorden, maar doordat we op de hoek wonen hebben we nog veel zon ook. Alleen t huis wat minder (en aan de voorkant staat een boom, dus daar hebben we ook niet megaveel zon)

En nu moet ik gauw weg weer, maar de verloskundige. Moet er over 10 min zijn
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:49:18 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83435923
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als Martijn er niet blij mee is dat je nu al gebeld hebt dan gooi je het gewoon op je zwangerschapshormonen dat je niet nog een dag kon wachten??

Oh, en moet ik dit editten??

Martijn leest hier nooit mee..

Maar hij weet het al en vond het wel prima geloof ik, hij is ook een luie klusser...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')