D'r zit al van dat dure ontstoppingsspul in ja, hele nacht ingetrokken... Martijn heeft zondag ook met een slang de boel proberen door te spuiten. Dat resulteerde in een enorme hoeveelheid vet water wat terugkwam... Ik liep gewoon jankend door m'n, een week eerder blinkend gepoetste, keukentje heen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je er al van die ontstoppingszooi ingedaan??
Ik had het bij mij thuis pas bij de wastafel en ik leek er maar niet bij te kunnen komen, want de verstopping zat voorbij de zwanenhals.
Toen heb ik maar een stuk tuinslang van 1½ meter genomen en in de afvoer gedaan (zwanenhals er eerst af) toen boven de wasbak met een trechter van die vloeibare ontstopper in de tuinslang gedaan, tijdje laten inwerken en toen de tuinslang op de wastafelkraan aangesloten en er heet water door laten lopen... problem solved.
Was overigens vooral eenvoudig omdat ik voor de wastafelkraan al zo'n kraankoppelstukje had voor de tuinslang, omdat ik die kraan 's zomers gebruik om wat heet water in het zwembad te laten lopen
Whehe, zo voelde ik me zondag... Toen M. onder de douchebak de boel had gesloopt vanwege verstopping..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
D'r zit al van dat dure ontstoppingsspul in ja, hele nacht ingetrokken... Martijn heeft zondag ook met een slang de boel proberen door te spuiten. Dat resulteerde in een enorme hoeveelheid vet water wat terugkwam... Ik liep gewoon jankend door m'n, een week eerder blinkend gepoetste, keukentje heen...
Als echte kerel wil hij het toch nog een laatste keer zelf proberen... En anders morgen toch echt een loodgieter hier op de stoep...
Ja dat willen doorspuiten moet je ook wel met beleid doen... dat is lastig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
D'r zit al van dat dure ontstoppingsspul in ja, hele nacht ingetrokken... Martijn heeft zondag ook met een slang de boel proberen door te spuiten. Dat resulteerde in een enorme hoeveelheid vet water wat terugkwam... Ik liep gewoon jankend door m'n, een week eerder blinkend gepoetste, keukentje heen...
Als echte kerel wil hij het toch nog een laatste keer zelf proberen... En anders morgen toch echt een loodgieter hier op de stoep...
Ze bedoelen het gelukkig gewoon heel erg goed, ook al lukt het dan niet altijd....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Whehe, zo voelde ik me zondag... Toen M. onder de douchebak de boel had gesloopt vanwege verstopping..
Zo'n draad is er ook al doorheen gehaald. Van slopen ga ik nog maar niet uit, zit echt ín de betonnen vloer van de bijkeuken dat ding... Mijn hormonen kunnen een sloopexpeditie nu echt niet handelenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:49 schreef Ticootje het volgende:
Je hebt van die soort draden om de boel een paar meter te kunnen doorraggen...
En anders wordt het slopen...
Oh ja, ook leuk speelgoed, die heb ik hier vorig jaar op zolder eens mogen gebruiken... voor de afvoer van de wasmachine, damn wat een ellende, vooral omdat onder de droger ook een afvoer bleek te zitten, probeerde ik het aan de ene kant door te spoelen, kwam het onder de droger weer omhoogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:49 schreef Ticootje het volgende:
Je hebt van die soort draden om de boel een paar meter te kunnen doorraggen...
En anders wordt het slopen...
Dat klinkt wel een beetje als hier thuis, alleen is Martijn minder handig dan hij zelf denktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet hoe handig je man is. Ik ben gezegend met een vent die echt bijna alles zelf kan, dus ik laat hem gewoon... Ik hoor het gevloek aan en hij mijn gemopper over de rommel..
Mijn kelder is heerlijk groot. Het is dat er geen vluchtweg is en geen daglicht, maar het zou een ideale slaapkamer zijn, in de winter warm en in de zomer koel. Gewoon constante temperatuur.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
Oeh een kelder... daar is het wel lekker koel natuurlijk
Maar goed, als je daar tussen de spinnen zit dan is dat weer minder
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef flugeltje het volgende:
@Tico, duo ontstopper inderdaad. Hele nacht getrokken en slechts minimaal effect...
@Leandra, nope niet bij te komen. We hebben een huis uit de jaren 30 en in de bijkeuken is wel iets van beton gestort. Geen kruipruimte daar en leidingwerk in het beton. (vroeger zat daarachter een sceptic tank...)
@Pessie, het wordt hier zo warm omdat m'n keuken een platdak heeft. (achter het huis gebouwd) Dan loopt de temp wel lekker snel op. Nu is het 26 graden hier in de keuken. Ik heb ook geen zin om in de kelder te gaan zitten bij de spinnen...
Enige dubio wat ik nu heb is óf Tijn vanavond nog een keer laten proberen óf alvast maar loodgieter bellen... Ik neig steeds meer naar het tweede...
De vaatwasser heeft z'n programma netjes afgemaakt en ik heb het achtergebleven water met de waterzuiger weggezogen. Nu we toch alleen salades eten duurt het wel een dag of 2 voor ik 'm weer aan hoef te zetten, dan is de afvoer hopelijk wel weer okay...
Hier geen kelder (en bij mij ook niet), maar het droomhuis wat ik ooit getekend heb is wel volledig onderkelderd, met raampjes en een eigen toegang....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn kelder is heerlijk groot. Het is dat er geen vluchtweg is en geen daglicht, maar het zou een ideale slaapkamer zijn, in de winter warm en in de zomer koel. Gewoon constante temperatuur.![]()
En als Martijn er niet blij mee is dat je nu al gebeld hebt dan gooi je het gewoon op je zwangerschapshormonen dat je niet nog een dag kon wachten??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb dus een loodgieter gebeld..
Ze komen morgen... Prijs viel nog wel mee ook..
Kunnen we hier weer ontopic over warmte en zwanger zijn lullen
hier dus ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet hoe handig je man is. Ik ben gezegend met een vent die echt bijna alles zelf kan, dus ik laat hem gewoon... Ik hoor het gevloek aan en hij mijn gemopper over de rommel..
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als Martijn er niet blij mee is dat je nu al gebeld hebt dan gooi je het gewoon op je zwangerschapshormonen dat je niet nog een dag kon wachten??
Oh, en moet ik dit editten??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |