Heel veel succes!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben niet zenuwachtig voor het prikken hoorMaar voor de keizersnede morgen...
LOL, ik dacht echt dat je je drukker maakte om dat naaldjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben niet zenuwachtig voor het prikken hoorMaar voor de keizersnede morgen...
valt reuze mee hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef pessie het volgende:
Djenneke veel succes in het ziekenhuis! Ik hoop dat je morgen een beetje vroeg aan de beurt bent! En daarna ben je mama, en kun je genieten van je kleintje.
Claudia klinkt als een mooie echo!
Tico, das inderdaad wel ingewikkeld, gewoon zorgen dat je geen transfusie nodig hebt dus. Wat betreft bloed doneren, ik ben al een ramp als ik wat bloed moet afgeven voor onderzoek, laat staan dat ik vrijwillig 2 keer per jaar naar een plek ga waar ze zo'n naald in me stoppen.
Whaha, mijn buik beweegt! Merken jullie ook dat de bewegingen minder abrupt zijn? Hier is het echt heel duidelijk. Kind is de laatste tijd veel rustiger.
alvast heel veel succes vandaag en morgen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef djenneke het volgende:
Bedankt allemaal. Zojuist mijn tas gepakt met alle spullen voor mogelijk verblijf. Stiekem hoop ik natuurlijk vandaag nog even thuis te mogen blijven. Maar als jullie niets meer horen, dan weten jullie waarom
Gefeliciteerd!! Wat is het altijd weer een wonder hè!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net een ongelooflijke echo gehad.De kleine spruit is 12 weken oud en ging alle kanten uit. De armpjes lagen voor het gezichtje en werden op een bepaald moment zelfs in de mond gestopt.
Ik kan me niet herinneren van Ivan zo'n geweldige echo te hebben gehad rond deze termijn. Pas bij 20 weken bleek hij een stuitertje te zijn.
Het hartje klopte prachtig en de datum is definitief vastgesteld op 11 januari. Als er een modje meeleest: ik zou wel graag in de OP willen.
Pas jij nog steeds niet-zwanger broeken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Pff ik ben echt moe....
Oh en ik had misschien beter een zwangerschapsbroek aan kunnen doen, ik heb protest binnen.
Ligt eraan, heupdingen wel.. Maar begint wel wat krapper te zitten nu hoor..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef pessie het volgende:
[..]
Pas jij nog steeds niet-zwanger broeken?![]()
Nytar ik vind het echt heel goed dat er mensen zijn zoals jij die vrijwillig regelmatig bloed doneren! Er worden echt levens mee gered!
Ik liep in het winkelcentrum, en toen kwam er weer een steek voorbij, in mn schaambot. Auw. Duurde echt een paar minuten voor ik steek-loos verder kon lopen.
Mijn heupen zakten direct uit toen ik zwanger werd, ik loop dus al vanaf week 8 alleen in zwangerschapsbroeken/rokken. Daarnaast zat mn knoop ter hoogte van mn baarmoeder, dat deed echt pijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ligt eraan, heupdingen wel.. Maar begint wel wat krapper te zitten nu hoor..
Dat duurt ook nog lang!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:08 schreef Orea het volgende:
Hier roepen ze me pas augustus 2011 weer op om bloed te geven!
Ik ben goedgekeurd en mevrouw ligt vast in bekken! Bloeddruk 120/60 weer volgens de boekjes.. Eigenlijk pas over 2 weken weer maar omdat mijn gyn met vakantie gaat volgende week nog een keer. Kreeg nu andere gyn (ook zo'n stuiterbal heerlijk) en die twijfelde ook al niet over Roelofjes groeigoh gek he
Nu in de bus naar huis bah benauwde lucht!
Mijn heupen waren al uitgezakt van nummer 1quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn heupen zakten direct uit toen ik zwanger werd, ik loop dus al vanaf week 8 alleen in zwangerschapsbroeken/rokken. Daarnaast zat mn knoop ter hoogte van mn baarmoeder, dat deed echt pijn.
Kijk, dat verklaardquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn heupen waren al uitgezakt van nummer 1
Is in aantocht. Vanaf morgen kun je je lol weer opquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Kijk, dat verklaard. Bij nummer 2 loop ik dus bij 32 weken misschien nog in mn eigen broeken
![]()
.
Orea stickers!![]()
En de zon schijnt niet meer en er zitten spetters op de ramen. Ik ging voor de hittegolf, waar is ie nou?
Ik gok Jesse, door een opmerking eerder in het topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Guess what! jullie zoontje is geboren! Van harte gefeliciteerd!
Benieuwd hoe hij heet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |