Hij loopt nog altijd op een voetbalveld. Daar verwacht je niet meteen een camera in je achterste.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:12 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die mongool loopt toch zelf met z'n zatte hoofd tegen die camera aan? Wat een dwaas.
Is PSV er wel mooi af en het geld gebruiken voor een scorende spits.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:14 schreef gniffie het volgende:
je zal nu maar salcido kopenkrijg je het spel wat osorio vandaag liet zien
Als ajax maar kampioen word, mag wel na 100 jaarquote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is PSV er wel mooi af en het geld gebruiken voor een scorende spits.
Dan maak ik persoonlijk een standbeeld voor hem.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Hopelijk scoort Salcido nog een hattrick in de 2e helft..
Normaal gesproken blijft ie wel binnen de lijnenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:Maradona buiten het coachingsvak
![]()
schande
Geef hem een paar voetbalschoenen en hij rent zo het veld opquote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Maradona buiten het coachingsvak
![]()
schande
Doe maar nietquote:Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als ajax maar kampioen word, mag wel na 100 jaar![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Normaal gesproken blijft ie wel binnen de lijnen
PSV heeft al genoeg succes gehad afgelopen jarenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe maar niet
Vind PSV wel een mooie ploeg om kampioen te worden komend jaar
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef Disorder het volgende:
Haha yes. Flikker die Heinze maar een kuil in.
Het is nooit genoeg hequote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
PSV heeft al genoeg succes gehad afgelopen jaren
Tsja. Die vent denkt zich alles te kunnen veroorloven, maar zo is dat niet. Tenminste, zo zou het niet moeten zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:Maradona buiten het coachingsvak
![]()
schande
gifje?quote:
In de rust?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Etsu het volgende:
Dat had rood moeten zijn. Even wegduwen, wat denkt die wel?
Het is vrij vermakelijk, het spel van beide ploegen lijkt eigenlijk nergens naar.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
Matige eerste helft? Ik vind het vrij vermakelijk eigenlijk
toch geweldig man, die staat daar gewoon als supporter, heerlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja. Die vent denkt zich alles te kunnen veroorloven, maar zo is dat niet. Tenminste, zo zou het niet moeten zijn.
Moet je hem ook zien als hij daar voor de dug-out loopt. Met zijn armen wijd en of iedereen hem wel ziet.![]()
Hehehequote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik wordt doodziek van dat kutkind tussen de wedstrijden door
Doodziek <> kindje uit Afrika ..quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik wordt doodziek van dat kutkind tussen de wedstrijden door
Ik denk dat de hedendaagse voetballerij wel ernstigere "permitteringen" heeft om zich zorgen over te maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja. Die vent denkt zich alles te kunnen veroorloven, maar zo is dat niet. Tenminste, zo zou het niet moeten zijn.
Moet je hem ook zien als hij daar voor de dug-out loopt. Met zijn armen wijd en of iedereen hem wel ziet.![]()
Jeps. Hopelijk scoort Mexico vroeg in de tweede helft de aansluitingstreffer en daarna drop en drover.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
als er een knokpartij is weet je zeker dat maradona erbij betrokken is
13 minuten reclame inkomsten gekquote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef Gillette_M5 het volgende:
Raar dat de NOS weer afkapt. Het blijft ook een waardeloze omroep. Ruzie op t veld, en NOS schakelt weg. Wat een KUTOMROEP blijft het ook.
Jawel, maar het viel mij gewoon op.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de hedendaagse voetballerij wel ernstigere "permitteringen" heeft om zich zorgen over te maken.
onlinequote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef LammeBiek het volgende:
je staat pas online als er minimaal 1 speler van de tegenpartij voor de aanvaller staat...
Tuurlijk wel.. hij moet gewoon zn gore poten thuishouden en uit zn doppen kijken. Spelers horen trouwens minder buiten het veld thuis dan cameramannen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Heinze kun je niks kwalijk nemen.
Vol adrenaline na een goal staat er pal achter je ineens zo'n megagrote camera waar je tegenaan knalt. Ten eerste hoort die er niet eens te staan vind ik en daarnaast is het wss gewoon een impulsreactie. Niet netjes, maar niet om hem ineens uit te kotsen.
Bij de BBC zeggen 3 oudinternationals dat het dik offside is.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef LammeBiek het volgende:
mensen die niet begrijpen wat offside/buitenspel is.. zal ik een handje helpen..
de 1-0 was geen buitenspel omdat de argentijnse speler in kwestie op het moment dat hij de bal aangespeeld kreeg hij als er geen tegenspelers meer tussen hem stonden..
je staat pas online als er minimaal 1 speler van de tegenpartij voor de aanvaller staat...
Dat kan je idd wel zeggen.quote:
Leer eerst eens Nederlands voor je andere dingen gaat uitleggen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef LammeBiek het volgende:
mensen die niet begrijpen wat offside/buitenspel is.. zal ik een handje helpen..
de 1-0 was geen buitenspel omdat de argentijnse speler in kwestie op het moment dat hij de bal aangespeeld kreeg hij als er geen tegenspelers meer tussen hem stonden..
Op moment van spelen stond hij gewoon buitenspel hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef LammeBiek het volgende:
je staat pas offside als er minimaal 1 speler van de tegenpartij voor de aanvaller staat...
Hebben we eindelijk camera's OP de velden is het ookw er niet goedquote:
*krijgt glimlach op gezichtquote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
online____________________________________
lol.. al aangepastquote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
online____________________________________
wtfquote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef LammeBiek het volgende:
je staat pas offside als er minimaal 1 speler van de tegenpartij voor de aanvaller staat...
Altijd maar door een slotje heenposten.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Happel het volgende:
Sommige users hier
Argentinie had sowieso wel gewonnen. Hoe kut die fout ook is. Scheidsrechters zijn ook maar mensen.
Gaat een leuke tweede helft worde zie ik al.
Genoeg om te zorgen dat jij niet iedere avond 3 biertjes moet missen omdat je voor de wedstrijd moet betalenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat levert dat de NOS eigenlijk op?
je moeder is een faler..quote:Op zondag 27 juni 2010 21:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Bij de BBC zeggen 3 oudinternationals dat het dik offside is.
Faler
blatterquote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan nog boos worden om die afgekeurde 2-2 van Engeland
Kap eens met dat domme gezwets.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:22 schreef Gillette_M5 het volgende:
beetje cokegeld kan geen kwaad toch djiego..Hij heeft de fifa omgekocht. Die hebben lijnen langs het veld gezet.... zelfs een middenstip...
Hahaquote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genoeg om te zorgen dat jij niet iedere avond 3 biertjes moet missen omdat je voor de wedstrijd moet betalen
quote:
Ik denk dat ik jou maar eens ga melden als trollquote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
je moeder is een faler..
3 oudinternationals.. je zegt het al.. zeker oudinternationals die in de jaren 50 gevoetbalt hebben toen de regel offside nog niet bestond
Teveel gezopen zeker?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
je moeder is een faler..
3 oudinternationals.. je zegt het al.. zeker oudinternationals die in de jaren 50 gevoetbalt hebben toen de regel offside nog niet bestond
Zalig zijn de onwetenden...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
je moeder is een faler..
Dat kan je beter tegen Lammebiek zeggen.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
je moeder is een faler..
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat levert dat de NOS eigenlijk op?
quote:Hoofdprijs voor reclamespot
HOOFDDORP - Bedrijven die in de rust van de wedstrijden van Oranje een reclameboodschap willen uitzenden moeten daarvoor diep in de buidel tasten.
© Inertia Stock
Een televisiespotje tijdens de eerste twee groepswedstrijden van het Nederlands elftal kost maar liefst 75.000 euro. De prijs loopt daarna flink op.
Als het keurkorps van Bert van Marwijk de finale haalt, moeten adverteerders 113.000 euro afrekenen per dertig seconden.
Als het Nederlands elftal vroegtijdig wordt uitgeschakeld, halveert de prijs.
Kijk naar die beelden johquote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
je moeder is een faler..
Als salcido die fout maakte hadden wij nederlanders het normaal gevondenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef wdn het volgende:
Die 2de goal heb ik maar 1 vraag bij:
Zou hij omgekocht zijn?
Laat die troll toch.quote:
Tegen Germanie worden ze er toch uitgeknikkerdquote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef franske19 het volgende:
Wat is dat Argentinie een flut elftal. Puur gebaseerd op toeval in plaats van goed voetbal.
Dan kan zijn landje ook weer naar het WK?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:25 schreef Wilskracht het volgende:
Alan Hansen BBC is sinds vandaag voor camera toezicht.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als salcido die fout maakte hadden wij nederlanders het normaal gevonden
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Tegen Germanie worden ze er toch uitgeknikkerd
mag van mij....quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Tegen Germanie worden ze er toch uitgeknikkerd
wordt wel voorspeldquote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Klummie het volgende:
Ik hoop dat het in de tweede echt echt mega uit de hand gaat lopen
Voetballiefhebberquote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Klummie het volgende:
Ik weet niet, maar het leek wel alsof hij een fout in zijn zenuwstelsel kreeg ofzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef wdn het volgende:
Die 2de goal heb ik maar 1 vraag bij:
Zou hij omgekocht zijn?
dat het 5 -0 staatquote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Klummie het volgende:
Een vijftal serieuze knokpartijen, zoiets?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Klummie het volgende:
En nog met zo'n domme opmerking ook!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd maar door een slotje heenposten.
Yah, wie was die botox oma nou netquote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Mr.Chandon het volgende:
Zo vies veel reclame he, gadverdamme. Lijkt wel een commerciele zender.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:28 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer dat ze geen shot laten zien van de grensrechter. DE mexicanen impliceerden dat hij zijn vlag omhoog had
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, mijn laptop is helaas kaduuk. Dit is een post met mijn iPad.
Cool story broquote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je daar een shot van gezien?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De grensrechter heeft op geen enkel moment de vlag omhoog gestoken.
De Belg had het wel. Geen vlag.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:28 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer dat ze geen shot laten zien van de grensrechter. DE mexicanen impliceerden dat hij zijn vlag omhoog had
Even wat sensatiequote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef Klummie het volgende:
Verkapte kijk-ik-heb-een-iPad-post.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
Dat zijn beroeps, als die nog zo denkenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef Wilskracht het volgende:
Bij de eerste goal zag ik niet direct dat het buitenspel was.
Maar ik dacht wel de keeper is er uit dus ik wil hier nog wel een keer naar kijken.
Stel je voor je bent grensrechter en je denkt dit ook maar het mag niet om er nog 1 keer naar te kijken.
wtf lul jij onzin. Het was gewoon dik buitenspelquote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef LammeBiek het volgende:
ok.. buitenspelregel bestaat al heel lang.. maar toch had ik gelijk.. wat veel onwetenden hier..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buitenspel_(voetbal)
Een speler staat in buitenspelpositie als deze dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de doelman). Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn eigen speelveldhelft bevindt.
dus mensen.. VOORLAATSTE TEGENSTANDER..
er was geen voorlaatste tegenstanders..
AIGHT.. in jullie face stelletje paupers
Er is altijd een voorlaatste tegenstander wanneer er meer dan 1 tegenstander is...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef LammeBiek het volgende:
ok.. buitenspelregel bestaat al heel lang.. maar toch had ik gelijk.. wat veel onwetenden hier..
Een speler staat in buitenspelpositie als deze dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de doelman). Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn eigen speelveldhelft bevindt.
'ah betzzer futzure'quote:Op zondag 27 juni 2010 21:28 schreef Mr.Chandon het volgende:
DAMN PRAAT NORMAAL ABE!
Troll..quote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef TheOnion het volgende:
[..]
wtf lul jij onzin. Het was gewoon dik buitenspel
Who cares?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat kan mij het schelen hoe jij je nutteloze posts hier plaatst.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Holy shit wat ben jij dom.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef LammeBiek het volgende:
juist, en wie stond er dichter bij de doellijn ?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef LammeBiek het volgende:
Nou, dan kan ie zich van het geld beter om laten bouwen en ergens in Verweggistan gaan wonen, anders zie ik het somber voor hem in.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef Mr.Chandon het volgende:
Zou me niks verbazen als die ontario omgekocht is. Zo slecht speel je niet zomaar...
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef LammeBiek het volgende:
Er lagen meerdere spelers tussen degene die de bal speelde en de doelpuntenmaker, hoezo is er dan geen voorlaatste man?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef LammeBiek het volgende:
Moet je die van Cristiano Ronaldo ff lenen. Die werkt wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:28 schreef alors het volgende:
Ohja die volumemousse heb ik ook, maar hij werkt echt niet
Dat is niet volledig... bijvoorbeeld...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef Freudie het volgende:
Voor iedereen die het niet snapt:
Ik ben het met je eens. Het is een mooi ding.quote:
Haha, wacht even, meen je dit nou? Ben je werkelijk zo dom, of ben je gewoon een ordinaire relkloon?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef LammeBiek het volgende:
Ben jij nu echt zo dom of...?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef LammeBiek het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Tegen Duitsland kan hij helemaal gaan janken, die snuiver.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
Dadelijk gaat maradonna nog janken dat zn spelers neergehaald worden
In de Arabische wereld heet zoiets: Al-Padquote:Op zondag 27 juni 2010 21:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
wel westerse technieken, maar dat moet kunnen.
Whut?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef gniffie het volgende:
Die afgekeurde goal laatst dat dekeeper voor de verdediger (dus van het doel af) sprong die op gelijke hoogte met een anvaller stond en daarom werd afgekeurd was ook wel apart
Neuh. Die zeurt liever over mijn posts dan dat ie daar iets aan doet helaas....quote:Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef Mr.Chandon het volgende:
Kan een mod Lammebiek niet even buitenspel zetten?
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef Mr.Chandon het volgende:
Kan een mod Lammebiek niet even buitenspel zetten?
LammeBiek, lamme graftak, let je ff op? Dit is dus buitenspel. IN YOUR FACE BIATCH.quote:
Unanieme beslissing van ons allen hier dat jij maar even moet aftreden als modjequote:
Idd en er komen nog 3 wedstrijden hier, wat een aanfluiting.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef contactpersoon het volgende:
Veld ziet er trouwens best al wel verrot uit zeg. Kan nog leuk worden.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee daar heb je de ballen niet voor
Dan krijgen ze te grote problemen met de FIFAquote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Zwansen het volgende:
Als ik als Mexicaanse speler die beelden in de rust terug zou zien, zou ik gewoon staken. Met zijn allen op het veld gaan zitten. Verliezen doen ze toch wel.
Het doet godverdomme kankerpijn aan mijn ogen, die scheidsrechters die zo keihard falen dat het gewoon niet eens lachwekkend meer is. Niet te geloven. Sterf FIFA, sterf.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een kansloos wk is dit. Godverdomme zeg wat een pure kanker.
Dat doe je anders wel op mij, dus wel moeilijk?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee.
Reageer er gewoon niet op. Is dat nu zo moeilijk...
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een kansloos wk is dit. Godverdomme zeg wat een pure kanker.
Terwijl ze nu duidelijk het lievelingetje zijn!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan krijgen ze te grote problemen met de FIFA
Boeiend.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Collectief met het hele elftal van het veld aflopen, misschien dat die tyfus FIFA het dan een keer snapt.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Zwansen het volgende:
Als ik als Mexicaanse speler die beelden in de rust terug zou zien, zou ik gewoon staken. Met zijn allen op het veld gaan zitten. Verliezen doen ze toch wel.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het doet godverdomme kankerpijn aan mijn ogen, die scheidsrechters die zo keihard falen dat het gewoon niet eens lachwekkend meer is. Niet te geloven. Sterf FIFA, sterf.
Je weet niet eens wat recapituleren betekend.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet zeggen dat de Argentijnen aardig recapituleren. Dat is erg mooi om te zien.²
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef Mr.Chandon het volgende:
Kom op cameraman, weer er dicht op! Gun ons nog een gifje!
precies, dat vind ik ookquote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De scheidsrechter faalt niet, in dit geval veel meer de lijnrechter, maar eigenlijk vooral de Fifa.
Direct van het veld aflopen na de goal weigeren af te trappen is de enige manier om dit onrecht te stoppen..quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is er al een gifje van dat andere dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef Mr.Chandon het volgende:
Cocu tegen NACquote:Op zondag 27 juni 2010 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat houd ik toch van goals via afstandschoten
Ja, ergens in het tweede topicquote:Op zondag 27 juni 2010 21:41 schreef Yell het volgende:
[..]
Is er al een gifje van dat andere dan?![]()
(Ben er nog maar net, heb #2 niet gezien)
Ohh, hard schieten kon zeker wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:41 schreef Mr.Chandon het volgende:
JA JABULANI IS KUT, HIJ KAN NIET DALEN JE KAN ER NIET MEE SCOREN EN HARD SCHIETEN.
In ya face! Wat een tsjalalabamba knal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |