quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het doet godverdomme kankerpijn aan mijn ogen, die scheidsrechters die zo keihard falen dat het gewoon niet eens lachwekkend meer is. Niet te geloven. Sterf FIFA, sterf.
Je weet niet eens wat recapituleren betekend.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet zeggen dat de Argentijnen aardig recapituleren. Dat is erg mooi om te zien.²
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef Mr.Chandon het volgende:
Kom op cameraman, weer er dicht op! Gun ons nog een gifje!
precies, dat vind ik ookquote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De scheidsrechter faalt niet, in dit geval veel meer de lijnrechter, maar eigenlijk vooral de Fifa.
Direct van het veld aflopen na de goal weigeren af te trappen is de enige manier om dit onrecht te stoppen..quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan krijgen ze te grote problemen met de FIFA
Is er al een gifje van dat andere dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef Mr.Chandon het volgende:
Cocu tegen NACquote:Op zondag 27 juni 2010 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat houd ik toch van goals via afstandschoten
Ja, ergens in het tweede topicquote:Op zondag 27 juni 2010 21:41 schreef Yell het volgende:
[..]
Is er al een gifje van dat andere dan?![]()
(Ben er nog maar net, heb #2 niet gezien)
Ohh, hard schieten kon zeker wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:41 schreef Mr.Chandon het volgende:
JA JABULANI IS KUT, HIJ KAN NIET DALEN JE KAN ER NIET MEE SCOREN EN HARD SCHIETEN.
In ya face! Wat een tsjalalabamba knal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |