quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee daar heb je de ballen niet voor
Dan krijgen ze te grote problemen met de FIFAquote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Zwansen het volgende:
Als ik als Mexicaanse speler die beelden in de rust terug zou zien, zou ik gewoon staken. Met zijn allen op het veld gaan zitten. Verliezen doen ze toch wel.
Het doet godverdomme kankerpijn aan mijn ogen, die scheidsrechters die zo keihard falen dat het gewoon niet eens lachwekkend meer is. Niet te geloven. Sterf FIFA, sterf.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een kansloos wk is dit. Godverdomme zeg wat een pure kanker.
Dat doe je anders wel op mij, dus wel moeilijk?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee.
Reageer er gewoon niet op. Is dat nu zo moeilijk...
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een kansloos wk is dit. Godverdomme zeg wat een pure kanker.
Terwijl ze nu duidelijk het lievelingetje zijn!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan krijgen ze te grote problemen met de FIFA
Boeiend.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan krijgen ze te grote problemen met de FIFA
Collectief met het hele elftal van het veld aflopen, misschien dat die tyfus FIFA het dan een keer snapt.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Zwansen het volgende:
Als ik als Mexicaanse speler die beelden in de rust terug zou zien, zou ik gewoon staken. Met zijn allen op het veld gaan zitten. Verliezen doen ze toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |