Ben jij nu echt zo dom of...?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef LammeBiek het volgende:
ok.. buitenspelregel bestaat al heel lang.. maar toch had ik gelijk.. wat veel onwetenden hier..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buitenspel_(voetbal)
Een speler staat in buitenspelpositie als deze dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de doelman). Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn eigen speelveldhelft bevindt.
dus mensen.. VOORLAATSTE TEGENSTANDER..
er was geen voorlaatste tegenstanders..
AIGHT.. in jullie face stelletje paupers
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, mijn laptop is helaas kaduuk. Dit is een post met mijn iPad.
Tegen Duitsland kan hij helemaal gaan janken, die snuiver.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
Dadelijk gaat maradonna nog janken dat zn spelers neergehaald worden
In de Arabische wereld heet zoiets: Al-Padquote:Op zondag 27 juni 2010 21:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
wel westerse technieken, maar dat moet kunnen.
Whut?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef gniffie het volgende:
Die afgekeurde goal laatst dat dekeeper voor de verdediger (dus van het doel af) sprong die op gelijke hoogte met een anvaller stond en daarom werd afgekeurd was ook wel apart
Neuh. Die zeurt liever over mijn posts dan dat ie daar iets aan doet helaas....quote:Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef Mr.Chandon het volgende:
Kan een mod Lammebiek niet even buitenspel zetten?
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef Mr.Chandon het volgende:
Kan een mod Lammebiek niet even buitenspel zetten?
LammeBiek, lamme graftak, let je ff op? Dit is dus buitenspel. IN YOUR FACE BIATCH.quote:
Unanieme beslissing van ons allen hier dat jij maar even moet aftreden als modjequote:
Idd en er komen nog 3 wedstrijden hier, wat een aanfluiting.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef contactpersoon het volgende:
Veld ziet er trouwens best al wel verrot uit zeg. Kan nog leuk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |