Hij loopt nog altijd op een voetbalveld. Daar verwacht je niet meteen een camera in je achterste.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:12 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die mongool loopt toch zelf met z'n zatte hoofd tegen die camera aan? Wat een dwaas.
Is PSV er wel mooi af en het geld gebruiken voor een scorende spits.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:14 schreef gniffie het volgende:
je zal nu maar salcido kopenkrijg je het spel wat osorio vandaag liet zien
Als ajax maar kampioen word, mag wel na 100 jaarquote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is PSV er wel mooi af en het geld gebruiken voor een scorende spits.
Dan maak ik persoonlijk een standbeeld voor hem.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Hopelijk scoort Salcido nog een hattrick in de 2e helft..
Normaal gesproken blijft ie wel binnen de lijnenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:Maradona buiten het coachingsvak
![]()
schande
Geef hem een paar voetbalschoenen en hij rent zo het veld opquote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Maradona buiten het coachingsvak
![]()
schande
Doe maar nietquote:Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als ajax maar kampioen word, mag wel na 100 jaar![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Normaal gesproken blijft ie wel binnen de lijnen
PSV heeft al genoeg succes gehad afgelopen jarenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe maar niet
Vind PSV wel een mooie ploeg om kampioen te worden komend jaar
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef Disorder het volgende:
Haha yes. Flikker die Heinze maar een kuil in.
Het is nooit genoeg hequote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
PSV heeft al genoeg succes gehad afgelopen jaren
Tsja. Die vent denkt zich alles te kunnen veroorloven, maar zo is dat niet. Tenminste, zo zou het niet moeten zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:Maradona buiten het coachingsvak
![]()
schande
gifje?quote:
In de rust?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Etsu het volgende:
Dat had rood moeten zijn. Even wegduwen, wat denkt die wel?
Het is vrij vermakelijk, het spel van beide ploegen lijkt eigenlijk nergens naar.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
Matige eerste helft? Ik vind het vrij vermakelijk eigenlijk
toch geweldig man, die staat daar gewoon als supporter, heerlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja. Die vent denkt zich alles te kunnen veroorloven, maar zo is dat niet. Tenminste, zo zou het niet moeten zijn.
Moet je hem ook zien als hij daar voor de dug-out loopt. Met zijn armen wijd en of iedereen hem wel ziet.![]()
Hehehequote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik wordt doodziek van dat kutkind tussen de wedstrijden door
Doodziek <> kindje uit Afrika ..quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik wordt doodziek van dat kutkind tussen de wedstrijden door
Ik denk dat de hedendaagse voetballerij wel ernstigere "permitteringen" heeft om zich zorgen over te maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja. Die vent denkt zich alles te kunnen veroorloven, maar zo is dat niet. Tenminste, zo zou het niet moeten zijn.
Moet je hem ook zien als hij daar voor de dug-out loopt. Met zijn armen wijd en of iedereen hem wel ziet.![]()
Jeps. Hopelijk scoort Mexico vroeg in de tweede helft de aansluitingstreffer en daarna drop en drover.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
als er een knokpartij is weet je zeker dat maradona erbij betrokken is
13 minuten reclame inkomsten gekquote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef Gillette_M5 het volgende:
Raar dat de NOS weer afkapt. Het blijft ook een waardeloze omroep. Ruzie op t veld, en NOS schakelt weg. Wat een KUTOMROEP blijft het ook.
Jawel, maar het viel mij gewoon op.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de hedendaagse voetballerij wel ernstigere "permitteringen" heeft om zich zorgen over te maken.
onlinequote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef LammeBiek het volgende:
je staat pas online als er minimaal 1 speler van de tegenpartij voor de aanvaller staat...
Tuurlijk wel.. hij moet gewoon zn gore poten thuishouden en uit zn doppen kijken. Spelers horen trouwens minder buiten het veld thuis dan cameramannen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Heinze kun je niks kwalijk nemen.
Vol adrenaline na een goal staat er pal achter je ineens zo'n megagrote camera waar je tegenaan knalt. Ten eerste hoort die er niet eens te staan vind ik en daarnaast is het wss gewoon een impulsreactie. Niet netjes, maar niet om hem ineens uit te kotsen.
Bij de BBC zeggen 3 oudinternationals dat het dik offside is.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef LammeBiek het volgende:
mensen die niet begrijpen wat offside/buitenspel is.. zal ik een handje helpen..
de 1-0 was geen buitenspel omdat de argentijnse speler in kwestie op het moment dat hij de bal aangespeeld kreeg hij als er geen tegenspelers meer tussen hem stonden..
je staat pas online als er minimaal 1 speler van de tegenpartij voor de aanvaller staat...
Dat kan je idd wel zeggen.quote:
Leer eerst eens Nederlands voor je andere dingen gaat uitleggen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef LammeBiek het volgende:
mensen die niet begrijpen wat offside/buitenspel is.. zal ik een handje helpen..
de 1-0 was geen buitenspel omdat de argentijnse speler in kwestie op het moment dat hij de bal aangespeeld kreeg hij als er geen tegenspelers meer tussen hem stonden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |