Op moment van spelen stond hij gewoon buitenspel hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef LammeBiek het volgende:
mensen die niet begrijpen wat offside/buitenspel is.. zal ik een handje helpen..
de 1-0 was geen buitenspel omdat de argentijnse speler in kwestie op het moment dat hij de bal aangespeeld kreeg hij als er geen tegenspelers meer tussen hem stonden..
je staat pas offside als er minimaal 1 speler van de tegenpartij voor de aanvaller staat...
Hebben we eindelijk camera's OP de velden is het ookw er niet goedquote:
*krijgt glimlach op gezichtquote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
online____________________________________
lol.. al aangepastquote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
online____________________________________
wtfquote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef LammeBiek het volgende:
mensen die niet begrijpen wat offside/buitenspel is.. zal ik een handje helpen..
de 1-0 was geen buitenspel omdat de argentijnse speler in kwestie op het moment dat hij de bal aangespeeld kreeg hij als er geen tegenspelers meer tussen hem stonden..
je staat pas offside als er minimaal 1 speler van de tegenpartij voor de aanvaller staat...
Altijd maar door een slotje heenposten.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Happel het volgende:
Sommige users hier
Argentinie had sowieso wel gewonnen. Hoe kut die fout ook is. Scheidsrechters zijn ook maar mensen.
Gaat een leuke tweede helft worde zie ik al.
Genoeg om te zorgen dat jij niet iedere avond 3 biertjes moet missen omdat je voor de wedstrijd moet betalenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat levert dat de NOS eigenlijk op?
je moeder is een faler..quote:Op zondag 27 juni 2010 21:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Bij de BBC zeggen 3 oudinternationals dat het dik offside is.
Faler
blatterquote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan nog boos worden om die afgekeurde 2-2 van Engeland
Kap eens met dat domme gezwets.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:22 schreef Gillette_M5 het volgende:
beetje cokegeld kan geen kwaad toch djiego..Hij heeft de fifa omgekocht. Die hebben lijnen langs het veld gezet.... zelfs een middenstip...
Hahaquote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genoeg om te zorgen dat jij niet iedere avond 3 biertjes moet missen omdat je voor de wedstrijd moet betalen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |