Ik denk dat ik jou maar eens ga melden als trollquote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
je moeder is een faler..
3 oudinternationals.. je zegt het al.. zeker oudinternationals die in de jaren 50 gevoetbalt hebben toen de regel offside nog niet bestond
Teveel gezopen zeker?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
je moeder is een faler..
3 oudinternationals.. je zegt het al.. zeker oudinternationals die in de jaren 50 gevoetbalt hebben toen de regel offside nog niet bestond
Zalig zijn de onwetenden...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
je moeder is een faler..
Dat kan je beter tegen Lammebiek zeggen.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
je moeder is een faler..
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat levert dat de NOS eigenlijk op?
quote:Hoofdprijs voor reclamespot
HOOFDDORP - Bedrijven die in de rust van de wedstrijden van Oranje een reclameboodschap willen uitzenden moeten daarvoor diep in de buidel tasten.
© Inertia Stock
Een televisiespotje tijdens de eerste twee groepswedstrijden van het Nederlands elftal kost maar liefst 75.000 euro. De prijs loopt daarna flink op.
Als het keurkorps van Bert van Marwijk de finale haalt, moeten adverteerders 113.000 euro afrekenen per dertig seconden.
Als het Nederlands elftal vroegtijdig wordt uitgeschakeld, halveert de prijs.
Kijk naar die beelden johquote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
je moeder is een faler..
Als salcido die fout maakte hadden wij nederlanders het normaal gevondenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef wdn het volgende:
Die 2de goal heb ik maar 1 vraag bij:
Zou hij omgekocht zijn?
Laat die troll toch.quote:
Tegen Germanie worden ze er toch uitgeknikkerdquote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef franske19 het volgende:
Wat is dat Argentinie een flut elftal. Puur gebaseerd op toeval in plaats van goed voetbal.
Dan kan zijn landje ook weer naar het WK?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:25 schreef Wilskracht het volgende:
Alan Hansen BBC is sinds vandaag voor camera toezicht.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als salcido die fout maakte hadden wij nederlanders het normaal gevonden
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Tegen Germanie worden ze er toch uitgeknikkerd
mag van mij....quote:Op zondag 27 juni 2010 21:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Tegen Germanie worden ze er toch uitgeknikkerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |