quote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef zarGon het volgende:
Een halve finale tussen Nederland - Duitsland is onmogelijk..
Finale, mien jung. Finale.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil gewoon dat Nederland tegen Duitsland speelt. Klaar.
Finale.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil gewoon dat Nederland tegen Duitsland speelt. Klaar.
Waarom is het zo moeilijk voor jou om tegenwoordige tijd correct toe te passen?quote:
quote:
Als er dan een geldige goal van NL afgekeurd wordt dan..quote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland zal gewoon alles moeten winnenen Nederland ook.... dan krijgen we de super Derby van het WK in de finale!
Het WK schema niet uit je hoofd kennenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het was een ninja edit, dus ik had dat hele scherma niet eens gezien toen ik dat had gepost.
ja vind het eigenlijk echt niet kunnenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als er dan een geldige goal van NL afgekeurd wordt dan..
Als het echt zover komt, mag NL wel n keer winnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland zal gewoon alles moeten winnenen Nederland ook.... dan krijgen we de super Derby van het WK in de finale!
Liever in de 90+4e minuut. Laten we het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef Asphias het volgende:
met een prachtige 2-1 van V. Persie in de 89'ste minuut!
De Duitsers dromen niet, daarom winnen ze ook zo vaak. Ik heb écht veel respect voor Duitsland.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef Asphias het volgende:
met een prachtige 2-1 van V. Persie in de 89'ste minuut!
Beiden komen niet in de finale, denk ik. Maar ieder zijn of haar mening.quote:
Hebben we dat soort praat al niet vaker gehoord?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:56 schreef DrDentz het volgende:
Alleen Brazilië kan ons stoppen tot de finale, de rest is bagger!
Alle goede ploegen zitten aan de andere kant.
ik krijg 50 euro van je als ik gelijk hebtquote:Op zondag 27 juni 2010 18:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Beiden komen niet in de finale, denk ik. Maar ieder zijn of haar mening.
Jouw mening is ook elke dag andersquote:Op zondag 27 juni 2010 18:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Beiden komen niet in de finale, denk ik. Maar ieder zijn of haar mening.
JOHHquote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland zal gewoon alles moeten winnenen Nederland ook....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik bekijk het wedstrijd per wedstrijd. Ik vind dat de Duitsers een dusdanig goede indruk maken, dat ze wel eens de finale zouden kunnen halen. Ik schat de kans op 80%.quote:
Waarom regent het pro-Duitsland relkloontjes?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Vreemd dat jullie graag deze finale willen. Want zal dat werkelijkheid worden dan krijgen jullie naast 74 er nog een trauma bij.
Waarom haat jij Duitsers?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom regent het pro-Duitsland relkloontjes?
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik bekijk het wedstrijd per wedstrijd. Ik vind dat de Duitsers een dusdanig goede indruk maken, dat ze wel eens de finale zouden kunnen halen. Ik schat de kans op 80%.
Doe ik niet? Ik zie alleen een hele zooi Nederlanders die een accountje aanmaken met Duitse naam, Duitse vlag etc om maar reacties uit te lokken.quote:
ze komen niet verder dan de 1/4 finale let maar opquote:Op zondag 27 juni 2010 18:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
In 2006 haalden ze de halve finale trouwens. Dus kijk maar uit. Ze komen !!!
dus datquote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Kwartfinale vliegen de Duitsers eruit.Messi maakt er 3
Oh ok, sorry dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Doe ik niet? Ik zie alleen een hele zooi Nederlanders die een accountje aanmaken met Duitse naam, Duitse vlag etc om maar reacties uit te lokken.What's the fun in that.
haha eerder own goalquote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Tallie1982 het volgende:
dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:53 schreef Kekster het volgende:
Engeland was al kansloos dus dat betekend dat Nederland al helemaal kansloos is.
5 - 1 voor Duitsland.
????????????????????quote:Op zondag 27 juni 2010 18:06 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja vind het eigenlijk echt niet kunnen
en weet toch wel redelijk wat van voetbal maar wat is eigenlijk de regel dat het dan meteen na het zien van de beelden het toch niet nog goed gekerud kan worden?
Het gaat toch om een goal en niet om een overtreding enz
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Hoe wil Nederland die finale gaan bereiken?
Ja ok, maar denk niet dat het hem wordt.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heel simpel NED SLO 3-1 NED - BRA 3-2 NED - URU -1-0 voila finale
Zeker weten. Dit keer zonder dat er een zuiver doelpunt van de tegenstander wordt afgekeurd.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Tallie1982 het volgende:
portugal-duitsland is ook nog mogelijkquote:Op zondag 27 juni 2010 22:53 schreef Kekster het volgende:
Engeland was al kansloos dus dat betekend dat Nederland al helemaal kansloos is.
5 - 1 voor Duitsland.
moet je dan een relkoon zijn om voor/niet tegen de Duitsers te zijn dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom regent het pro-Duitsland relkloontjes?
Weer zo'n kut wedstrijd met tig gele en rode kaarten zeker, en Portugezen die zich om de minuut dramatisch jankend laten vallen op het veldquote:Op maandag 28 juni 2010 03:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zie liever Nederland - Portugal in de finale. Dat gaat zulks een slagveld worden dat het een mooie wedstrijd wordt om te volgen
wat jij denkt nemen we eerlijk gezegd de laatste weken niet erg serieus meer.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:22 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja ok, maar denk niet dat het hem wordt.
Gebaseerd op?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je dan een relkoon zijn om voor/niet tegen de Duitsers te zijn dan?
Ik zie ze ook wel als finalist.
en als nederland wint mag ik danquote:Op maandag 28 juni 2010 18:40 schreef Beavis het volgende:
Mag ik vrijdag een "Lach hier Nederland uit" topic maken?
TOOOOEEEEEE
Tuurlijk. Ik lach dan hartelijk meequote:Op maandag 28 juni 2010 19:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en als nederland wint mag ik dan
lach hier Bevis uit topic maken
hehequote:Op maandag 28 juni 2010 20:05 schreef Beavis het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik lach dan hartelijk mee
Maar om de arrogantie van jullie stomme Hollanders uit te mogen lachen is natuurlijk heerlijk
Dat trauma is al weg hoor, toen we jullie vernederden in '88 in eigen landquote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Vreemd dat jullie graag deze finale willen. Want zal dat werkelijkheid worden dan krijgen jullie naast 74 er nog een trauma bij.
Natuurlijk! Kinderachtig gedrag wordt inmiddels van je verwacht, zou zonde zijn om mensen teleur te stellen nu.quote:Op maandag 28 juni 2010 @ 18:40 schreef Beavis het volgende:
Mag ik vrijdag een "Lach hier Nederland uit" topic maken?
TOOOOEEEEEE
Als Nederland de finale haalt, zal het tegen Duitsland, Argentinie of Spanje zijn. Wat ik van ze gezien heb gok ik als eerste Spanje, daarna Argentinie en daarna de Duitsers.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb meer zin in Nederland - Argentinie.Maar Nederland - Duitsland mag ook hoor.
Ja de enige andere keuze is Paraguay. Daar gok ik ook niet zo op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:17 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Als Nederland de finale haalt, zal het tegen Duitsland, Argentinie of Spanje zijn. Wat ik van ze gezien heb gok ik als eerste Spanje, daarna Argentinie en daarna de Duitsers.
Het mooie is dan dat deze tegenstander, welke het ook is, sowieso op papier een zwaardere halve finale heeft dan Nederland.quote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 03:17 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Als Nederland de finale haalt, zal het tegen Duitsland, Argentinie of Spanje zijn. Wat ik van ze gezien heb gok ik als eerste Spanje, daarna Argentinie en daarna de Duitsers.
Nou als de grote vier in vorm is spelen we ze gewoon van de mat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het mooie is dan dat deze tegenstander, welke het ook is, sowieso op papier een zwaardere halve finale heeft dan Nederland.
Mocht Nederland zich op wonderlijke wijze langs de Brazilianen vechten.
Je snapt het niet. Als je gokt op Duitsland, dan vallen Argentinie en Spanje dus af. Duitsland kan alleen de finale halen als ze die twee landen verslaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja de enige andere keuze is Paraguay. Daar gok ik ook niet zo op.
Dat heb je geheel fout, aangezien Nederland in de halve finale een relatief simpel land als Uruguay treft. Dat is wel even wat anders dan Duitsland, die Spanje treft, mochten ze winnnen van Argentinie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het mooie is dan dat deze tegenstander, welke het ook is, sowieso op papier een zwaardere halve finale heeft dan Nederland.
Jij snapt het niet. Je sluit Paraguay op voorhand uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:35 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Als je gokt op Duitsland, dan vallen Argentinie en Spanje dus af. Duitsland kan alleen de finale halen als ze die twee landen verslaan.
Als jij nou gewoon gaat wonen in moffenland, dan ben je hier in ieder gaval niet meer tot lastquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:17 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
nederland komt niet eens door brasiew.
Dat is exact wat ik zeg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 03:36 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Dat heb je geheel fout, aangezien Nederland in de halve finale een relatief simpel land als Uruguay treft. Dat is wel even wat anders dan Duitsland, die Spanje treft, mochten ze winnnen van Argentinie.
Nederland kun je afschrijven die gaan echt niet winnen van Brazillie.quote:Op maandag 28 juni 2010 02:56 schreef herbert64 het volgende:
Duitsers in de finale? Laat me niet lachen. Middelmatig voetbal. Zelfs tegen Servie hebben ze roemloos verloren. Denk je dat ze winnen tegen Argentinie en Spanje?![]()
Duitsland is een B team. Tegen zwakke landen gaat het redelijk, maar zelfs tegen Servie was het te veel gevraagd. No way dat Duitsland een kans heeft tegen top landen. Dus vergeet dat maar.
Finale wordt Argentinie of Spanje tegen Nederland of Brazilie.
Nederland is juist typisch een land dat glorieus van een op papier sterke tegenstander wint, om vervolgens onderuit geschoffeld te worden door een Ghana o.i.d omdat we ons al in de finale wanen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 04:01 schreef Noax het volgende:
[..]
Nederland kun je afschrijven die gaan echt niet winnen van Brazillie.
Brazilië was er alle WK's bij, 5 keer Wereldkampioen, 2 keer tweede, 2 keer derde. Brazilië doet het altijd erg goed op WKs, in het bijzonder op WKs buiten Europa.quote:Op woensdag 30 juni 2010 05:00 schreef Henno het volgende:
[..]
Nederland is juist typisch een land dat glorieus van een op papier sterke tegenstander wint, om vervolgens onderuit geschoffeld te worden door een Ghana o.i.d omdat we ons al in de finale wanen.
We kunnen echt wel wat uitrichten tegen Brazilië hoor, waarom wordt dat team altijd op een voetstuk gezet?
Omdat ze vijf van die sterren op hun shirt hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 05:00 schreef Henno het volgende:
We kunnen echt wel wat uitrichten tegen Brazilië hoor, waarom wordt dat team altijd op een voetstuk gezet?
Je moet niet zeuren..quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:38 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon gaat wonen in moffenland, dan ben je hier in ieder gaval niet meer tot last
Omdat het gewoon een heel goed degelijk elftal is wellicht? Er wordt vaak te denigrerend gedaan over Brazilië maar het zit gewoon goed in elkaar, ze weten wat ze aan het doen zijn en zijn geduldig en slim. Ze vertrouwen op die ene kans die toch wel gaat komen voor de rest geven ze weinig weg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 05:00 schreef Henno het volgende:
[..]
Nederland is juist typisch een land dat glorieus van een op papier sterke tegenstander wint, om vervolgens onderuit geschoffeld te worden door een Ghana o.i.d omdat we ons al in de finale wanen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Omdat ze vijf van die sterren op hun shirt hebben.
Omdat Brazilië a.s. vrijdag gewoon weer van NL. weet te winnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 05:00 schreef Henno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kan de spanning nu al niet mee aan
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Noax het volgende:
[..]
Omdat Brazilië a.s. vrijdag gewoon weer van NL. weet te winnen.
Het maakt geen ruk uit op wat voor manier ze gaan winnen, zij komen in elk geval een ronde verder.
Wanneer NL het aankomende duel weet te winnen, dan beloof ik dat ik oranje ga supporten.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 04:01 schreef Noax het volgende:
[..]
Wie zei dat? De jaren '80 deden ze ook nooit mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:34 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Die gast maakte wel een epische ''spraakfout'', hij zei dat tot nu toe Nederland zich voor alle WK's had geplaatst, is hij 2002 vergeten ofzo?!
De commentator, Franks Snoeks dacht ik..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wie zei dat? De jaren '80 deden ze ook nooit mee.
Ik kon gisteren de laatste 10 min al niet meer aanzienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik vrees dat het eraan zit te komen, en ikben daar dus echt niet blij mee. Ik overweeg serieus om dan niet te kijken, ik kan die spanning gewoon niet aan.
Hoe voel jij je nu?quote:Op woensdag 30 juni 2010 04:01 schreef Noax het volgende:
[..]
Nee daarom.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kon gisteren de laatste 10 min al niet meer aanzien
er moeten nog half finales spelenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:10 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Wacht eens even?!?!
Er zijn toch ook nog halve finales?
Of zijn die afgeschaft per 2010??
Ik d8 toch echt dat Nederland nog tegen Uruguay moet en Duitsland tegen Spanje/Paraguay?!?!??!?!
Bron?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
er moeten nog half finales spelen
NL - Uruguay
Duitsland - Spanje/ Para.
Daarna gaan de winnaar van naar de finale. En verliezer naar de 3e 4e plaats.
kijk naar de pagina eerder. daar staat de afbeelding.quote:
Echt, zeg je Nederlandse nationaliteit toch gewoon op als je zo graag de Duitser uit wil hangen. Ik stel voor alle Duitsland fans die Nederlands kunnen, en dus aan FOK!-forum deel kunnen nemen, gewoon te bannen. Je bent geen knip voor de neus waard als je zo lang Nederland deel neemt aan het toernooi een ander land gaat steunen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga naar Berlijn als Duitsland woensdag door is! Mooi daat bij de Brandenburger Tor Voetbal kijken!
Dat jij nou zo'n professor bent.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Bron? Kijk dan op de FIFA website slimmerd
Het spijt me, maar Spanje gaat er hard onderuit. Dat wordt flink rouwen.quote:
Wacht maar afquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:07 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het spijt me, maar Spanje gaat er hard onderuit. Dat wordt flink rouwen.
Supertof toch! beetje daar in je oranje pakje rondlopen! bij de Brandenburger Tor kijken en keihard juigen als Nederland scoort!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:06 schreef Thomas B. het volgende:
godverdomme ik zit gewoon in Berlijn volgende week zondag![]()
Ja misschien wel. Zolang Nederland voor staat vind ik het goed iigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Supertof toch! beetje daar in je oranje pakje rondlopen! bij de Brandenburger Tor kijken en keihard juigen als Nederland scoort!
Ik ga met je mee doen als duitsland wint van spanje woensdag!
je hebt gelijkquote:
quote:
graagquote:
roflmaopimpquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:17 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
nederland komt niet eens door brasiew.
Of Spanje moet herleven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:30 schreef EddyAlbena het volgende:
Na vanavond is wel duidelijk dat dit de finale gaat worden. Of Nederland moet het heel erg verkloten.
Dit. Wat een lading heeft deze wedstrijd toch altijd, heel speciaal! Hopelijk wint NL dit keer eindelijk eens!! Maar eerlijk is eerlijk, DUI speelde vanmiddag tegen ARG wel heel erg sterk zeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef Arcee het volgende:
Ik ben er niet gerust op dat we gaan winnen, maar damn, alleen de wedstrijd op zich al: een WK-finale Nederland - Duitsland.
Argentinië speelde ook slecht. Duitsland is wel zeer, zeer goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:42 schreef Xanne het volgende:
[..]
Dit. Wat een lading heeft deze wedstrijd toch altijd, heel speciaal! Hopelijk wint NL dit keer eindelijk eens!! Maar eerlijk is eerlijk, DUI speelde vanmiddag tegen ARG wel heel erg sterk zeg.
Klose in de 92e minuut met de 0-1, hebben we net als de babyboomers ons eigen trauma.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zou ik huilen als we de finale verliezen
en net dat de haat tegen duitsers afgenomen wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Klose in de 92e minuut met de 0-1, hebben we net als de babyboomers ons eigen trauma.
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vandaag voetbal in Duitsland gekeken..Was best aardig opgezet, groot scherm, speakers, biertafels, watervernevelaars..
![]()
En dat voor een klein dorpje! En prima sfeer. Heb niet gejuiched, wel oeeehhh geroepen voor Duitsland
Verrader! Het erbij zijn alleen al. Hoe kun je nou tussen al die juichende Duitsers staan?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vandaag voetbal in Duitsland gekeken..Was best aardig opgezet, groot scherm, speakers, biertafels, watervernevelaars..
![]()
En dat voor een klein dorpje! En prima sfeer. Heb niet gejuiched, wel oeeehhh geroepen voor Duitsland
Eens.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef Jamunited het volgende:
[..]
Verrader! Het erbij zijn alleen al. Hoe kun je nou tussen al die juichende Duitsers staan?
Not dun.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef Jamunited het volgende:
[..]
Verrader! Het erbij zijn alleen al. Hoe kun je nou tussen al die juichende Duitsers staan?
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
zal trouwens nog leuk worden mochten we tegen spanje in de finale moeten, dan zit de spaanse koning in het stadion en dan mogen wij hem allemaal 'eren'
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:20 schreef Wrijfhout het volgende:
ik zag een statistiek van duitsland ergens.
1966 Halbfinale erreicht
1970 Halbfinale erreicht
1974 bekannt
1982 Halbfinale erreicht
1986 Halbfinale erreicht
1990 bekannt
2002 Halbfinale erreicht
2006 Halbfinale erreicht
2010 ???
ik hoop dat ze er tegen Spanje uitvliegen
Idd, precies wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:59 schreef marcodej het volgende:
Droomfinale. Nederland gaat het absoluut zwaar krijgen tegen dit Duitsland, een derde finaletrauma ligt op de loer. Maar toch heb ik liever Duitsland dan Spanje als tegenstander. Spanje zie ik nog wel met een bevlieging van Xavi of Iniesta door de verdediging slalommen, terwijl Duitsland wat makkelijker te bespelen lijkt.
Maar goed, eerst Uruguay.
Ja, die asociale zin zat inderdaad in hun volkslied. Gelukkig hebben ze dat een aantal jaren geleden veranderd in 'Liebe und Freiheit', maar toch blijf je er aan denken.quote:
1974? Dat heb ik gezien, is ongeveer m'n eerste voetbalherinneringquote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef piepie het volgende:
Duitsland heeft hem ook al gepakt in mijn geboortejaar zag ik ....
1954quote:Op zondag 4 juli 2010 03:23 schreef remlof het volgende:
[..]
1974? Dat heb ik gezien, is ongeveer m'n eerste voetbalherinnering
Zwaar onterecht gewonnen. Nederland speelde toen voor het eerst het totaalvoetbal, want de hele wereld over ging. Duitsland speelde reactie voetbal en daarom wordt het Duitse elftal nog steeds uitgekotst door zeer veel Nederlanders. Ze spelen nu mooier voetbal, dat geef ik toe, maar als je eenmaal heel erg tegen een team bent (zie Ajax of Feyenoord) dan verandert dat nooit meer.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:23 schreef remlof het volgende:
[..]
1974? Dat heb ik gezien, is ongeveer m'n eerste voetbalherinnering
Mijn algehele haat tegen die Mannschaft is sinds 21 juni 1988 wel verdwenen hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 03:42 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Zwaar onterecht gewonnen. Nederland speelde toen voor het eerst het totaalvoetbal, want de hele wereld over ging. Duitsland speelde reactie voetbal en daarom wordt het Duitse elftal nog steeds uitgekotst door zeer veel Nederlanders. Ze spelen nu mooier voetbal, dat geef ik toe, maar als je eenmaal heel erg tegen een team bent (zie Ajax of Feyenoord) dan verandert dat nooit meer.
In de loop van de tijd is het bij mij ook wel minder geworden die moffenhaat. Helemaal nu ze zelf het spel maken en niet in de laatste minuut van de blessuretijd van de blessuretijd winnen.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn algehele haat tegen die Mannschaft is sinds 1988 wel verdwenen hoor
Het Duitse elftal speelt nu het leukste voetbal van het WKquote:Op zondag 4 juli 2010 03:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
In de loop van de tijd is het bij mij ook wel minder geworden die moffenhaat. Helemaal nu ze zelf het spel maken en niet in de laatste minuut van de blessuretijd van de blessuretijd winnen.
Je krijgt geen jeuk als je die lui weer op TV ziet? Ik ben van ver na alle debacles en 88 heb ik ook nooit bewust meegemaakt, maar als ik die Duitsers op TV zie gaat het spontaan jeuken. Dom gedrag van het publiek, de maniertjes van de voetballers, die namen alleen al.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn algehele haat tegen die Mannschaft is sinds 21 juni 1988 wel verdwenen hoor
Ja, ik denk persoonlijk ook niet dat de Duitsers even over Spanje walsen.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:04 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik denk/hoop dat het Nederland - Spanje gaat worden.
Nee, dat heb ik niet. Heb je PVV gestemd met je onderbuikgevoelens?quote:Op zondag 4 juli 2010 03:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je krijgt geen jeuk als je die lui weer op TV ziet? Ik ben van ver na alle debacles en 88 heb ik ook nooit bewust meegemaakt, maar als ik die Duitsers op TV zie gaat het spontaan jeuken. Dom gedrag van het publiek, de maniertjes van de voetballers, die namen alleen al.![]()
Neuh, je best wat ik heb gestemd.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Heb je PVV gestemd met je onderbuikgevoelens?
Euh, een stuk of drie?quote:Op zondag 4 juli 2010 03:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het grote aantal spelers van het Nederlands elftal dat in Duitsland speelt
Van Bommel, Mathijssen, Boulahrouz, Robben, Elia, om er maar wat op te noemen.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:09 schreef APK het volgende:
Euh, een stuk of drie?
Ja ik weetquote:Op zondag 4 juli 2010 04:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Neuh, je best wat ik heb gestemd.Dat publiek bijvoorbeeld, ze hebben een corner gaan ze dom met de handjes wapperen en "OOOOOOOeeeeeeeehhh-heeee" roepen als de bal genomen wordt. Ik vind het hoogst irritant gewoon.
Bedenk eens wat nieuws na 20 jaar hetzelfde.
![]()
Oh ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Van Bommel, Mathijssen, Boulahrouz, Robben, Elia, om er maar wat op te noemen.
Dat maakt het nog irritanter vind ik. De Duitsers hebben nog recht van spreken ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:11 schreef remlof het volgende:
Maar ze hebben hun manier van voetballen anders wel behoorlijk veranderd. Leuk, frivool. En erg on-Duits.
Drie in de basis, als de man van glas geen pijntje heeft.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zijn dat ze allemaal dan? Dan valt het inderdaad nog wel mee.
quote:Op zondag 4 juli 2010 04:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Bert moet naar huis met zn ouwe wijvenvoetbal
Ah, onze gokverslaafde komt de boel weer verzieken.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Bert moet naar huis met zn ouwe wijvenvoetbal
Stel je niet aan joh.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ah, onze gokverslaafde komt de boel weer verzieken.
Artikel vers van de persquote:Op zondag 4 juli 2010 04:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ah, onze gokverslaafde komt de boel weer verzieken.
Ook weer lekker ontopic.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:23 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Artikel vers van de pers![]()
http://nos.nl/artikel/169(...)alleen-kansspel.html
FoK! zou inderdaad gewoon één topic moeten zijn, dan heb je ook nooit gezeik met slotjes enzo.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nooit waar een topic over gaat. Post gewoon wat het eerste in me opkomt.
Als dat zou kunnen ........ WoS word ik ook al zo gek van dat slowchat en picks gescheiden is. Van mij mag poker en wos allemaal in 1 topic, alle gekken op 1 hoop, zoals vroeguh toen we nog in werk en geldzaken zaten bij Juffrouw ...... hoe heet ze ook al weer?quote:Op zondag 4 juli 2010 04:32 schreef APK het volgende:
[..]
FoK! zou inderdaad gewoon één topic moeten zijn, dan heb je ook nooit gezeik met slotjes enzo.
SHE, maar die heeft een ander account nu.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:36 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen ........ WoS word ik ook al zo gek van dat slowchat en picks gescheiden is. Van mij mag poker en wos allemaal in 1 topic, alle gekken op 1 hoop, zoals vroeguh toen we nog in werk en geldzaken zaten bij Juffrouw ...... hoe heet ze ook al weer?
quote:
ik niet, mijn droomfinale is Nederland - Spanjequote:Op zondag 4 juli 2010 06:46 schreef meg1983 het volgende:
Hier hoopt natuurlijk iedereen op!
Inderdaad. Duitsland in de finale is wel het láátste wat ik hoop.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet, mijn droomfinale is Nederland - Spanje
JE KAN VAST WEL, ALS JE EVEN GOED ZOEKT, EEN DUITS FORUM VINDEN MET HUN COMMENTAAR. VERBAAS JE TROUWENS NIET ALS JE LEEST DAT DE DUITSERS NIET ZO HAATDRAGEND ZIJN ALS DE NEDERLANDERS. DAT VALT ERG MEE. DE HAAT KOMT EIGENLIJK MAAR VAN EEN KANT.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef DeParo het volgende:
Is er nog ergens een Duits forum waar we hun berichten kunnen lezen, bovendien wil ik weten hoe de Duitsers over ons denken, het is ook voor hun kennelijk de grootste rivalenstrijd. Misschien niet zo groot als wij weer over hun denken maar goed, desalniettemin zou iemand me verblijden, als er een link naar een goed lopend Duits forum zou worden geplaatst of iets dergelijks.
2002 vergeten?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Beavis het volgende:
[..]
JE KAN VAST WEL, ALS JE EVEN GOED ZOEKT, EEN DUITS FORUM VINDEN MET HUN COMMENTAAR. VERBAAS JE TROUWENS NIET ALS JE LEEST DAT DE DUITSERS NIET ZO HAATDRAGEND ZIJN ALS DE NEDERLANDERS. DAT VALT ERG MEE. DE HAAT KOMT EIGENLIJK MAAR VAN EEN KANT.
Tering, nooit meegemaakt dat mijn caps en mijn bold knop tegelijkertijd vast zaten
Lijkt wel een Duits Hyves.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:33 schreef Barcaconia het volgende:
www.spin.de is geloof ik het Duitse Fok!. Meld je daar aan en zoek naar voetbalfora.
Dat schijnt dus wel verteld te worden hier en daar, maar de rivaliteit is nog steeds aanwezig,quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Beavis het volgende:
[..]
JE KAN VAST WEL, ALS JE EVEN GOED ZOEKT, EEN DUITS FORUM VINDEN MET HUN COMMENTAAR. VERBAAS JE TROUWENS NIET ALS JE LEEST DAT DE DUITSERS NIET ZO HAATDRAGEND ZIJN ALS DE NEDERLANDERS. DAT VALT ERG MEE. DE HAAT KOMT EIGENLIJK MAAR VAN EEN KANT.
Tering, nooit meegemaakt dat mijn caps en mijn bold knop tegelijkertijd vast zaten
quote:Op maandag 5 juli 2010 04:17 schreef VeX- het volgende:
Ik vind dit altijd zo voorbarig en kansloos. Vergeet iedereen de belachelijk slechte eerste helft tegen Brazilië soms? Als we straks spelen als toen dan is Oranje ontzettend kansloos. Zelfs tegen Uruguay ja.
Heinrich Himmler?quote:Op maandag 5 juli 2010 04:39 schreef heinrich1981 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet dan ligt Nederland al uit
Flink genaaid door Brazillie natuurlijk.quote:
Hoe kom je erbij? Wij spelen Duits, die Duitsers spelen als Hollanders. Wat kan er fout gaan?quote:Op maandag 5 juli 2010 06:48 schreef Noax het volgende:
[..]
Flink genaaid door Brazillie natuurlijk.
Dat terwijl het allemaal nog zo rooskleurig begon...
Volgende ronde moet toch te doen zijn lijkt me, maar Duitsland is echt een maatje te groot.
Het kon zo een BNW conspiracy zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Finale Nederland - Spanje
Verklaring Nederlandse vlag m.b.t. WK 2010
Oranje wimpel! Kampioenen!! Nummer 1! Nederland!
Rood! Nummer 2 word Spanje!
Wit! Nummer 3 word Duitsland!
Blauw! Nummer 4 word Uruguay!
Het is Oranje wimpel - rood - wit - blauw!
[ afbeelding ]
quote:
Waarom de Mannschaft de worldcup aan Duitsland geeft, ligt in een eenvoudig en pompklaar rekensommetje. Of u het wil geloven of niet, dit kan niet langer toeval zijn, of toch?
Argentinië won twee maal de wereldbeker, de eerste in 1978 en de tweede keer in 1986. Als we die jaartallen optellen komen we aan 3964. Het magische cijfer dat aangeeft wie wanneer wereldkampioen wordt.
In 1970 en 1994 won Brazilië het WK en laat de som daarvan nu net 3964 zijn.
Ook in 1962 en 2002 was Brazilië wereldkampioen en de som van die jaren is – juist – 3964!
Duitsland pakte de World Cup in 1974 en 1990 en de som daarvan is – u raadt het nooit – 3964.
Rest alleen de vraag nog wie het dit jaar wordt? En dat weten we dankzij een eenvoudige berekening, zijnde 3964 – 2010 = 1954. De winnaar van het jaar 1954 zal dus dit jaar terug zegevieren. En dat was en zal… Duitsland zijn. (BF)
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef Beavis het volgende:
[..]
Prutser!
Als je dan zo graag Engels wil gebruiken doe het dan goed: mark my words.
WUTquote:Op zondag 27 juni 2010 18:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Beiden komen niet in de finale.
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 @ 18:00 door Happel:
Topictitel: "Halve finale: Nederland - Duitsland" -> "Finale: Nederland - Duitsland"
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Finale Nederland - Spanje
Verklaring Nederlandse vlag m.b.t. WK 2010
Oranje wimpel! Kampioenen!! Nummer 1! Nederland!
Rood! Nummer 2 word Spanje!
Wit! Nummer 3 word Duitsland!
Blauw! Nummer 4 word Uruguay!
Het is Oranje wimpel - rood - wit - blauw!
[ afbeelding ]
TSquote:
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 @ 18:00 door Happel:
Topictitel: "Halve finale: Nederland - Duitsland" -> "Finale: Nederland - Duitsland"
mooi gezegdquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
Geen Nederland - Duitsland als finale dus. Maar ik vind het ook eigenlijk niet zo erg, want dit Duitsland kan ik niet haten. Het speelde veels te leuk voetbal, inderdaad zoals Oranje dat altijd deed. En ze zijn dus ook op z'n oud-oranje's gesneuveld.
En nu spelen we de finale tegen Spanje en hoopt heel Duitsland dat Nederland wint
Nieuwe tijden
quote:
slechtste TT ooitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |