Ik kon gisteren de laatste 10 min al niet meer aanzienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik vrees dat het eraan zit te komen, en ikben daar dus echt niet blij mee. Ik overweeg serieus om dan niet te kijken, ik kan die spanning gewoon niet aan.
Hoe voel jij je nu?quote:Op woensdag 30 juni 2010 04:01 schreef Noax het volgende:
[..]
Nederland kun je afschrijven die gaan echt niet winnen van Brazillie.
Nee daarom.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kon gisteren de laatste 10 min al niet meer aanzien
er moeten nog half finales spelenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:10 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Wacht eens even?!?!
Er zijn toch ook nog halve finales?
Of zijn die afgeschaft per 2010??
Ik d8 toch echt dat Nederland nog tegen Uruguay moet en Duitsland tegen Spanje/Paraguay?!?!??!?!
Bron?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
er moeten nog half finales spelen
NL - Uruguay
Duitsland - Spanje/ Para.
Daarna gaan de winnaar van naar de finale. En verliezer naar de 3e 4e plaats.
kijk naar de pagina eerder. daar staat de afbeelding.quote:
Echt, zeg je Nederlandse nationaliteit toch gewoon op als je zo graag de Duitser uit wil hangen. Ik stel voor alle Duitsland fans die Nederlands kunnen, en dus aan FOK!-forum deel kunnen nemen, gewoon te bannen. Je bent geen knip voor de neus waard als je zo lang Nederland deel neemt aan het toernooi een ander land gaat steunen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga naar Berlijn als Duitsland woensdag door is! Mooi daat bij de Brandenburger Tor Voetbal kijken!
Dat jij nou zo'n professor bent.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Bron? Kijk dan op de FIFA website slimmerd
Het spijt me, maar Spanje gaat er hard onderuit. Dat wordt flink rouwen.quote:
Wacht maar afquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:07 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Het spijt me, maar Spanje gaat er hard onderuit. Dat wordt flink rouwen.
Supertof toch! beetje daar in je oranje pakje rondlopen! bij de Brandenburger Tor kijken en keihard juigen als Nederland scoort!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:06 schreef Thomas B. het volgende:
godverdomme ik zit gewoon in Berlijn volgende week zondag![]()
Ja misschien wel. Zolang Nederland voor staat vind ik het goed iigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Supertof toch! beetje daar in je oranje pakje rondlopen! bij de Brandenburger Tor kijken en keihard juigen als Nederland scoort!
Ik ga met je mee doen als duitsland wint van spanje woensdag!
je hebt gelijkquote:
quote:
graagquote:
roflmaopimpquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:17 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
nederland komt niet eens door brasiew.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |