quote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef zarGon het volgende:
Een halve finale tussen Nederland - Duitsland is onmogelijk..
Finale, mien jung. Finale.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil gewoon dat Nederland tegen Duitsland speelt. Klaar.
Finale.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil gewoon dat Nederland tegen Duitsland speelt. Klaar.
Waarom is het zo moeilijk voor jou om tegenwoordige tijd correct toe te passen?quote:
quote:
Als er dan een geldige goal van NL afgekeurd wordt dan..quote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland zal gewoon alles moeten winnenen Nederland ook.... dan krijgen we de super Derby van het WK in de finale!
Het WK schema niet uit je hoofd kennenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het was een ninja edit, dus ik had dat hele scherma niet eens gezien toen ik dat had gepost.
ja vind het eigenlijk echt niet kunnenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als er dan een geldige goal van NL afgekeurd wordt dan..
Als het echt zover komt, mag NL wel n keer winnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland zal gewoon alles moeten winnenen Nederland ook.... dan krijgen we de super Derby van het WK in de finale!
Liever in de 90+4e minuut. Laten we het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef Asphias het volgende:
met een prachtige 2-1 van V. Persie in de 89'ste minuut!
De Duitsers dromen niet, daarom winnen ze ook zo vaak. Ik heb écht veel respect voor Duitsland.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef Asphias het volgende:
met een prachtige 2-1 van V. Persie in de 89'ste minuut!
Beiden komen niet in de finale, denk ik. Maar ieder zijn of haar mening.quote:
Hebben we dat soort praat al niet vaker gehoord?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:56 schreef DrDentz het volgende:
Alleen Brazilië kan ons stoppen tot de finale, de rest is bagger!
Alle goede ploegen zitten aan de andere kant.
ik krijg 50 euro van je als ik gelijk hebtquote:Op zondag 27 juni 2010 18:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Beiden komen niet in de finale, denk ik. Maar ieder zijn of haar mening.
Jouw mening is ook elke dag andersquote:Op zondag 27 juni 2010 18:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Beiden komen niet in de finale, denk ik. Maar ieder zijn of haar mening.
JOHHquote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland zal gewoon alles moeten winnenen Nederland ook....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik bekijk het wedstrijd per wedstrijd. Ik vind dat de Duitsers een dusdanig goede indruk maken, dat ze wel eens de finale zouden kunnen halen. Ik schat de kans op 80%.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |