quote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef zarGon het volgende:
Een halve finale tussen Nederland - Duitsland is onmogelijk..
Finale, mien jung. Finale.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil gewoon dat Nederland tegen Duitsland speelt. Klaar.
Finale.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik wil gewoon dat Nederland tegen Duitsland speelt. Klaar.
Waarom is het zo moeilijk voor jou om tegenwoordige tijd correct toe te passen?quote:
quote:
Als er dan een geldige goal van NL afgekeurd wordt dan..quote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland zal gewoon alles moeten winnenen Nederland ook.... dan krijgen we de super Derby van het WK in de finale!
Het WK schema niet uit je hoofd kennenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het was een ninja edit, dus ik had dat hele scherma niet eens gezien toen ik dat had gepost.
ja vind het eigenlijk echt niet kunnenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als er dan een geldige goal van NL afgekeurd wordt dan..
Als het echt zover komt, mag NL wel n keer winnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland zal gewoon alles moeten winnenen Nederland ook.... dan krijgen we de super Derby van het WK in de finale!
Liever in de 90+4e minuut. Laten we het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef Asphias het volgende:
met een prachtige 2-1 van V. Persie in de 89'ste minuut!
De Duitsers dromen niet, daarom winnen ze ook zo vaak. Ik heb écht veel respect voor Duitsland.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef Asphias het volgende:
met een prachtige 2-1 van V. Persie in de 89'ste minuut!
Beiden komen niet in de finale, denk ik. Maar ieder zijn of haar mening.quote:
Hebben we dat soort praat al niet vaker gehoord?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:56 schreef DrDentz het volgende:
Alleen Brazilië kan ons stoppen tot de finale, de rest is bagger!
Alle goede ploegen zitten aan de andere kant.
ik krijg 50 euro van je als ik gelijk hebtquote:Op zondag 27 juni 2010 18:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Beiden komen niet in de finale, denk ik. Maar ieder zijn of haar mening.
Jouw mening is ook elke dag andersquote:Op zondag 27 juni 2010 18:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Beiden komen niet in de finale, denk ik. Maar ieder zijn of haar mening.
JOHHquote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef horned_reaper het volgende:
Duitsland zal gewoon alles moeten winnenen Nederland ook....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik bekijk het wedstrijd per wedstrijd. Ik vind dat de Duitsers een dusdanig goede indruk maken, dat ze wel eens de finale zouden kunnen halen. Ik schat de kans op 80%.quote:
Waarom regent het pro-Duitsland relkloontjes?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Vreemd dat jullie graag deze finale willen. Want zal dat werkelijkheid worden dan krijgen jullie naast 74 er nog een trauma bij.
Waarom haat jij Duitsers?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom regent het pro-Duitsland relkloontjes?
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik bekijk het wedstrijd per wedstrijd. Ik vind dat de Duitsers een dusdanig goede indruk maken, dat ze wel eens de finale zouden kunnen halen. Ik schat de kans op 80%.
Doe ik niet? Ik zie alleen een hele zooi Nederlanders die een accountje aanmaken met Duitse naam, Duitse vlag etc om maar reacties uit te lokken.quote:
ze komen niet verder dan de 1/4 finale let maar opquote:Op zondag 27 juni 2010 18:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
In 2006 haalden ze de halve finale trouwens. Dus kijk maar uit. Ze komen !!!
dus datquote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Kwartfinale vliegen de Duitsers eruit.Messi maakt er 3
Oh ok, sorry dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Doe ik niet? Ik zie alleen een hele zooi Nederlanders die een accountje aanmaken met Duitse naam, Duitse vlag etc om maar reacties uit te lokken.What's the fun in that.
haha eerder own goalquote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Tallie1982 het volgende:
dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:53 schreef Kekster het volgende:
Engeland was al kansloos dus dat betekend dat Nederland al helemaal kansloos is.
5 - 1 voor Duitsland.
????????????????????quote:Op zondag 27 juni 2010 18:06 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja vind het eigenlijk echt niet kunnen
en weet toch wel redelijk wat van voetbal maar wat is eigenlijk de regel dat het dan meteen na het zien van de beelden het toch niet nog goed gekerud kan worden?
Het gaat toch om een goal en niet om een overtreding enz
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Hoe wil Nederland die finale gaan bereiken?
Ja ok, maar denk niet dat het hem wordt.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heel simpel NED SLO 3-1 NED - BRA 3-2 NED - URU -1-0 voila finale
Zeker weten. Dit keer zonder dat er een zuiver doelpunt van de tegenstander wordt afgekeurd.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Tallie1982 het volgende:
portugal-duitsland is ook nog mogelijkquote:Op zondag 27 juni 2010 22:53 schreef Kekster het volgende:
Engeland was al kansloos dus dat betekend dat Nederland al helemaal kansloos is.
5 - 1 voor Duitsland.
moet je dan een relkoon zijn om voor/niet tegen de Duitsers te zijn dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom regent het pro-Duitsland relkloontjes?
Weer zo'n kut wedstrijd met tig gele en rode kaarten zeker, en Portugezen die zich om de minuut dramatisch jankend laten vallen op het veldquote:Op maandag 28 juni 2010 03:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zie liever Nederland - Portugal in de finale. Dat gaat zulks een slagveld worden dat het een mooie wedstrijd wordt om te volgen
wat jij denkt nemen we eerlijk gezegd de laatste weken niet erg serieus meer.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:22 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja ok, maar denk niet dat het hem wordt.
Gebaseerd op?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je dan een relkoon zijn om voor/niet tegen de Duitsers te zijn dan?
Ik zie ze ook wel als finalist.
en als nederland wint mag ik danquote:Op maandag 28 juni 2010 18:40 schreef Beavis het volgende:
Mag ik vrijdag een "Lach hier Nederland uit" topic maken?
TOOOOEEEEEE
Tuurlijk. Ik lach dan hartelijk meequote:Op maandag 28 juni 2010 19:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en als nederland wint mag ik dan
lach hier Bevis uit topic maken
hehequote:Op maandag 28 juni 2010 20:05 schreef Beavis het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik lach dan hartelijk mee
Maar om de arrogantie van jullie stomme Hollanders uit te mogen lachen is natuurlijk heerlijk
Dat trauma is al weg hoor, toen we jullie vernederden in '88 in eigen landquote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Vreemd dat jullie graag deze finale willen. Want zal dat werkelijkheid worden dan krijgen jullie naast 74 er nog een trauma bij.
Natuurlijk! Kinderachtig gedrag wordt inmiddels van je verwacht, zou zonde zijn om mensen teleur te stellen nu.quote:Op maandag 28 juni 2010 @ 18:40 schreef Beavis het volgende:
Mag ik vrijdag een "Lach hier Nederland uit" topic maken?
TOOOOEEEEEE
Als Nederland de finale haalt, zal het tegen Duitsland, Argentinie of Spanje zijn. Wat ik van ze gezien heb gok ik als eerste Spanje, daarna Argentinie en daarna de Duitsers.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb meer zin in Nederland - Argentinie.Maar Nederland - Duitsland mag ook hoor.
Ja de enige andere keuze is Paraguay. Daar gok ik ook niet zo op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:17 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Als Nederland de finale haalt, zal het tegen Duitsland, Argentinie of Spanje zijn. Wat ik van ze gezien heb gok ik als eerste Spanje, daarna Argentinie en daarna de Duitsers.
Het mooie is dan dat deze tegenstander, welke het ook is, sowieso op papier een zwaardere halve finale heeft dan Nederland.quote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 03:17 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Als Nederland de finale haalt, zal het tegen Duitsland, Argentinie of Spanje zijn. Wat ik van ze gezien heb gok ik als eerste Spanje, daarna Argentinie en daarna de Duitsers.
Nou als de grote vier in vorm is spelen we ze gewoon van de mat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het mooie is dan dat deze tegenstander, welke het ook is, sowieso op papier een zwaardere halve finale heeft dan Nederland.
Mocht Nederland zich op wonderlijke wijze langs de Brazilianen vechten.
Je snapt het niet. Als je gokt op Duitsland, dan vallen Argentinie en Spanje dus af. Duitsland kan alleen de finale halen als ze die twee landen verslaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja de enige andere keuze is Paraguay. Daar gok ik ook niet zo op.
Dat heb je geheel fout, aangezien Nederland in de halve finale een relatief simpel land als Uruguay treft. Dat is wel even wat anders dan Duitsland, die Spanje treft, mochten ze winnnen van Argentinie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het mooie is dan dat deze tegenstander, welke het ook is, sowieso op papier een zwaardere halve finale heeft dan Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |