FoK! zou inderdaad gewoon één topic moeten zijn, dan heb je ook nooit gezeik met slotjes enzo.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nooit waar een topic over gaat. Post gewoon wat het eerste in me opkomt.
Als dat zou kunnen ........ WoS word ik ook al zo gek van dat slowchat en picks gescheiden is. Van mij mag poker en wos allemaal in 1 topic, alle gekken op 1 hoop, zoals vroeguh toen we nog in werk en geldzaken zaten bij Juffrouw ...... hoe heet ze ook al weer?quote:Op zondag 4 juli 2010 04:32 schreef APK het volgende:
[..]
FoK! zou inderdaad gewoon één topic moeten zijn, dan heb je ook nooit gezeik met slotjes enzo.
SHE, maar die heeft een ander account nu.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:36 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen ........ WoS word ik ook al zo gek van dat slowchat en picks gescheiden is. Van mij mag poker en wos allemaal in 1 topic, alle gekken op 1 hoop, zoals vroeguh toen we nog in werk en geldzaken zaten bij Juffrouw ...... hoe heet ze ook al weer?
quote:
ik niet, mijn droomfinale is Nederland - Spanjequote:Op zondag 4 juli 2010 06:46 schreef meg1983 het volgende:
Hier hoopt natuurlijk iedereen op!
Inderdaad. Duitsland in de finale is wel het láátste wat ik hoop.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet, mijn droomfinale is Nederland - Spanje
JE KAN VAST WEL, ALS JE EVEN GOED ZOEKT, EEN DUITS FORUM VINDEN MET HUN COMMENTAAR. VERBAAS JE TROUWENS NIET ALS JE LEEST DAT DE DUITSERS NIET ZO HAATDRAGEND ZIJN ALS DE NEDERLANDERS. DAT VALT ERG MEE. DE HAAT KOMT EIGENLIJK MAAR VAN EEN KANT.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef DeParo het volgende:
Is er nog ergens een Duits forum waar we hun berichten kunnen lezen, bovendien wil ik weten hoe de Duitsers over ons denken, het is ook voor hun kennelijk de grootste rivalenstrijd. Misschien niet zo groot als wij weer over hun denken maar goed, desalniettemin zou iemand me verblijden, als er een link naar een goed lopend Duits forum zou worden geplaatst of iets dergelijks.
2002 vergeten?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Beavis het volgende:
[..]
JE KAN VAST WEL, ALS JE EVEN GOED ZOEKT, EEN DUITS FORUM VINDEN MET HUN COMMENTAAR. VERBAAS JE TROUWENS NIET ALS JE LEEST DAT DE DUITSERS NIET ZO HAATDRAGEND ZIJN ALS DE NEDERLANDERS. DAT VALT ERG MEE. DE HAAT KOMT EIGENLIJK MAAR VAN EEN KANT.
Tering, nooit meegemaakt dat mijn caps en mijn bold knop tegelijkertijd vast zaten
Lijkt wel een Duits Hyves.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:33 schreef Barcaconia het volgende:
www.spin.de is geloof ik het Duitse Fok!. Meld je daar aan en zoek naar voetbalfora.
Dat schijnt dus wel verteld te worden hier en daar, maar de rivaliteit is nog steeds aanwezig,quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Beavis het volgende:
[..]
JE KAN VAST WEL, ALS JE EVEN GOED ZOEKT, EEN DUITS FORUM VINDEN MET HUN COMMENTAAR. VERBAAS JE TROUWENS NIET ALS JE LEEST DAT DE DUITSERS NIET ZO HAATDRAGEND ZIJN ALS DE NEDERLANDERS. DAT VALT ERG MEE. DE HAAT KOMT EIGENLIJK MAAR VAN EEN KANT.
Tering, nooit meegemaakt dat mijn caps en mijn bold knop tegelijkertijd vast zaten
quote:Op maandag 5 juli 2010 04:17 schreef VeX- het volgende:
Ik vind dit altijd zo voorbarig en kansloos. Vergeet iedereen de belachelijk slechte eerste helft tegen Brazilië soms? Als we straks spelen als toen dan is Oranje ontzettend kansloos. Zelfs tegen Uruguay ja.
Heinrich Himmler?quote:Op maandag 5 juli 2010 04:39 schreef heinrich1981 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet dan ligt Nederland al uit
Flink genaaid door Brazillie natuurlijk.quote:
Hoe kom je erbij? Wij spelen Duits, die Duitsers spelen als Hollanders. Wat kan er fout gaan?quote:Op maandag 5 juli 2010 06:48 schreef Noax het volgende:
[..]
Flink genaaid door Brazillie natuurlijk.
Dat terwijl het allemaal nog zo rooskleurig begon...
Volgende ronde moet toch te doen zijn lijkt me, maar Duitsland is echt een maatje te groot.
Het kon zo een BNW conspiracy zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Finale Nederland - Spanje
Verklaring Nederlandse vlag m.b.t. WK 2010
Oranje wimpel! Kampioenen!! Nummer 1! Nederland!
Rood! Nummer 2 word Spanje!
Wit! Nummer 3 word Duitsland!
Blauw! Nummer 4 word Uruguay!
Het is Oranje wimpel - rood - wit - blauw!
[ afbeelding ]
quote:
Waarom de Mannschaft de worldcup aan Duitsland geeft, ligt in een eenvoudig en pompklaar rekensommetje. Of u het wil geloven of niet, dit kan niet langer toeval zijn, of toch?
Argentinië won twee maal de wereldbeker, de eerste in 1978 en de tweede keer in 1986. Als we die jaartallen optellen komen we aan 3964. Het magische cijfer dat aangeeft wie wanneer wereldkampioen wordt.
In 1970 en 1994 won Brazilië het WK en laat de som daarvan nu net 3964 zijn.
Ook in 1962 en 2002 was Brazilië wereldkampioen en de som van die jaren is – juist – 3964!
Duitsland pakte de World Cup in 1974 en 1990 en de som daarvan is – u raadt het nooit – 3964.
Rest alleen de vraag nog wie het dit jaar wordt? En dat weten we dankzij een eenvoudige berekening, zijnde 3964 – 2010 = 1954. De winnaar van het jaar 1954 zal dus dit jaar terug zegevieren. En dat was en zal… Duitsland zijn. (BF)
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef Beavis het volgende:
[..]
Prutser!
Als je dan zo graag Engels wil gebruiken doe het dan goed: mark my words.
WUTquote:Op zondag 27 juni 2010 18:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Beiden komen niet in de finale.
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 @ 18:00 door Happel:
Topictitel: "Halve finale: Nederland - Duitsland" -> "Finale: Nederland - Duitsland"
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
Finale Nederland - Spanje
Verklaring Nederlandse vlag m.b.t. WK 2010
Oranje wimpel! Kampioenen!! Nummer 1! Nederland!
Rood! Nummer 2 word Spanje!
Wit! Nummer 3 word Duitsland!
Blauw! Nummer 4 word Uruguay!
Het is Oranje wimpel - rood - wit - blauw!
[ afbeelding ]
TSquote:
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 @ 18:00 door Happel:
Topictitel: "Halve finale: Nederland - Duitsland" -> "Finale: Nederland - Duitsland"
mooi gezegdquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
Geen Nederland - Duitsland als finale dus. Maar ik vind het ook eigenlijk niet zo erg, want dit Duitsland kan ik niet haten. Het speelde veels te leuk voetbal, inderdaad zoals Oranje dat altijd deed. En ze zijn dus ook op z'n oud-oranje's gesneuveld.
En nu spelen we de finale tegen Spanje en hoopt heel Duitsland dat Nederland wint
Nieuwe tijden
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |