Zwaar onterecht gewonnen. Nederland speelde toen voor het eerst het totaalvoetbal, want de hele wereld over ging. Duitsland speelde reactie voetbal en daarom wordt het Duitse elftal nog steeds uitgekotst door zeer veel Nederlanders. Ze spelen nu mooier voetbal, dat geef ik toe, maar als je eenmaal heel erg tegen een team bent (zie Ajax of Feyenoord) dan verandert dat nooit meer.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:23 schreef remlof het volgende:
[..]
1974? Dat heb ik gezien, is ongeveer m'n eerste voetbalherinnering
Mijn algehele haat tegen die Mannschaft is sinds 21 juni 1988 wel verdwenen hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 03:42 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Zwaar onterecht gewonnen. Nederland speelde toen voor het eerst het totaalvoetbal, want de hele wereld over ging. Duitsland speelde reactie voetbal en daarom wordt het Duitse elftal nog steeds uitgekotst door zeer veel Nederlanders. Ze spelen nu mooier voetbal, dat geef ik toe, maar als je eenmaal heel erg tegen een team bent (zie Ajax of Feyenoord) dan verandert dat nooit meer.
In de loop van de tijd is het bij mij ook wel minder geworden die moffenhaat. Helemaal nu ze zelf het spel maken en niet in de laatste minuut van de blessuretijd van de blessuretijd winnen.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn algehele haat tegen die Mannschaft is sinds 1988 wel verdwenen hoor
Het Duitse elftal speelt nu het leukste voetbal van het WKquote:Op zondag 4 juli 2010 03:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
In de loop van de tijd is het bij mij ook wel minder geworden die moffenhaat. Helemaal nu ze zelf het spel maken en niet in de laatste minuut van de blessuretijd van de blessuretijd winnen.
Je krijgt geen jeuk als je die lui weer op TV ziet? Ik ben van ver na alle debacles en 88 heb ik ook nooit bewust meegemaakt, maar als ik die Duitsers op TV zie gaat het spontaan jeuken. Dom gedrag van het publiek, de maniertjes van de voetballers, die namen alleen al.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn algehele haat tegen die Mannschaft is sinds 21 juni 1988 wel verdwenen hoor
Ja, ik denk persoonlijk ook niet dat de Duitsers even over Spanje walsen.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:04 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik denk/hoop dat het Nederland - Spanje gaat worden.
Nee, dat heb ik niet. Heb je PVV gestemd met je onderbuikgevoelens?quote:Op zondag 4 juli 2010 03:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je krijgt geen jeuk als je die lui weer op TV ziet? Ik ben van ver na alle debacles en 88 heb ik ook nooit bewust meegemaakt, maar als ik die Duitsers op TV zie gaat het spontaan jeuken. Dom gedrag van het publiek, de maniertjes van de voetballers, die namen alleen al.![]()
Neuh, je best wat ik heb gestemd.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Heb je PVV gestemd met je onderbuikgevoelens?
Euh, een stuk of drie?quote:Op zondag 4 juli 2010 03:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het grote aantal spelers van het Nederlands elftal dat in Duitsland speelt
Van Bommel, Mathijssen, Boulahrouz, Robben, Elia, om er maar wat op te noemen.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:09 schreef APK het volgende:
Euh, een stuk of drie?
Ja ik weetquote:Op zondag 4 juli 2010 04:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Neuh, je best wat ik heb gestemd.Dat publiek bijvoorbeeld, ze hebben een corner gaan ze dom met de handjes wapperen en "OOOOOOOeeeeeeeehhh-heeee" roepen als de bal genomen wordt. Ik vind het hoogst irritant gewoon.
Bedenk eens wat nieuws na 20 jaar hetzelfde.
![]()
Oh ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Van Bommel, Mathijssen, Boulahrouz, Robben, Elia, om er maar wat op te noemen.
Dat maakt het nog irritanter vind ik. De Duitsers hebben nog recht van spreken ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:11 schreef remlof het volgende:
Maar ze hebben hun manier van voetballen anders wel behoorlijk veranderd. Leuk, frivool. En erg on-Duits.
Drie in de basis, als de man van glas geen pijntje heeft.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zijn dat ze allemaal dan? Dan valt het inderdaad nog wel mee.
quote:Op zondag 4 juli 2010 04:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Bert moet naar huis met zn ouwe wijvenvoetbal
Ah, onze gokverslaafde komt de boel weer verzieken.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Bert moet naar huis met zn ouwe wijvenvoetbal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |