En toch vind ik het wel iets hebben.quote:
De naam (PlayStation Plus)? Of het aanbod?quote:
Mag jij mij vertellen hoeveel PSN games van het eerste uur nog gespeeld worden?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:19 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
De naam (PlayStation Plus)? Of het aanbod?
Ik denk dat ik er niet aan mee ga doen. Zelf twijfel ik wel een beetje, maar omdat je gratis games niet meer speelbaar zijn zodra je het abonnement opzegt, ben ik bang dat de drempel steeds hoger wordt om op te zeggen (want meer 'gehuurde' games zijn dan niet meer speelbaar). Daarom begin ik er maar helemaal niet aan.
Nul denk ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen hoeveel PSN games van het eerste uur nog gespeeld worden?
Ik noem een Rub-a-Dub, Super Stardust ,Flow ,enz
I rest my case
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen hoeveel PSN games van het eerste uur nog gespeeld worden?
Ik noem een Rub-a-Dub, Super Stardust ,Flow ,enz
I rest my case
Nee daarom, dus iedereen zit te mauwen omdat hij/zij dan ( na een fucking jaar!quote:
Doet het prima hier.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom werkt de ''volg topic'' functie for fuck sake niet?
Ik moet er niet aan denken om m'n Mortal Kombat 2 kwijt te rakenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nee daarom, dus iedereen zit te mauwen omdat hij/zij dan ( na een fucking jaar!) zijn PSN spellen verliest.
(Even er vanuit gegaan dat het PSN + niet verlengd word.)
Terwijl ze nevernooit meer gespeeld worden
Nee, dat snap ik ook wel. Er wordt alleen door D_T en N_R gesuggereerd dat oude PSN games niet meer gespeeld worden. Dikke onzin.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:36 schreef rakotto het volgende:
Je raakt het alleen kwijt als je het gekocht hebt VIA PSN+... Als je het apart koopt, raak je niets kwijt.
quote:GameTrailers TV with Geoff Keighley
Jul 2, 2010
Deadliest Warrior: The Game
We go behind closed doors with the creators of the Deadliest Warrior: The Game and reveal never-before-seen characters, highlight the weapons behind the mayhem, and get feedback from the cast of the show as they get hands on with the game for the first time. Plus, we debut the first InFamous 2 gameplay, take a first look at Sony's next existential voyage: Journey, and highlight the first space combat from Halo Reach since E3.
Verplaatst naar Budgetgaming.nlquote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef AliKebap het volgende:
Waar is het ps3 pricewatch topic eigenlijk gebleven?
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:58 schreef Counterattack het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ik binnenkort wel weer een YLOD krijg met mn Ps3 als ik dit soort berichten krijg
Hey, een nieuwe feature?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:58 schreef Counterattack het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ik binnenkort wel weer een YLOD krijg met mn Ps3 als ik dit soort berichten krijg
Zoiets was er dus vorig jaar ook met de WII.. toen heb letterlijk gevraagd of ze gratis waren..quote:Op maandag 28 juni 2010 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Zaterdag ff bij de MM geweest voor BFBC2, bleek ook de PS3 Slim in de aanbieding te zijn, van 269 voor 239 euro, en wat bleek ?
Alsof ze gratis werden weggegeven...
Thanks gozer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef Athlon64x het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-Honor-bta-code.html![]()
en het werkt
Jepquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben straks een Elite + PSN Member
EAT THAT BIATCHES, krijg ik dan ook een + achter mijn naam
Heb al een voucher code, maar ik kom er vanavond niet aan toe.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:56 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
werkt ie ? Viind het wel tegenvallen
dan DAY ONEquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:41 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Jep(op je PS3 dan, denk ik, meen ik ergens gelezen te hebben, misschien)
Megaton.quote:Just saw the Infamous 2 gameplay clip for this weeks GTTV- 3 minutes of all in-game footage. Wow!! Don't miss it.
INFAMOUS 2 DUURT 3 MINUTEN CONFIRMEDquote:
SPOILER: PSN+ Maand 1 en 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Ik heb helemaal niemand in mijn lijst...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
MUAA al 4 mensen in mijn lijst met een + ervoor![]()
Wordt allemaal netjes aangegeven zodra je je abonneert voor PSN+quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:06 schreef SToRM81 het volgende:
Ik wacht nog wel even met PSN+, ik speel momenteel toch amper op mijn PS3.
Nog even een kleine waarschuwing voor mensen die PSN+ gekocht hebben met een CC:
Pas op: PlayStation Plus verlengt zich automatisch!
Je kunt dit voorkomen door naar je aankoopgeschiedenis te gaan en vervolgens bij je PlayStation Plus abonnement het “automatisch verlengen” weg te vinken.
Je kunt in de OP mensen vinden die je kunt toevoegen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand in mijn lijst...
Ja ik zit hier ook een beetje mee. Echt alle zooi die ze verkopen en weggeven in de eerste 2 maanden HEB ik al minimaal 1 jaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:51 schreef remcheese het volgende:
Leuk om te zien dat ze de eerste maand lbp gratis weggeven en dan maand 2 je gelijk, keihard in je ()*() pakken met een graties pinballgame en probeergames die we allemaal al een anderhalf jaar geleden speelden.
Ik wacht nog wel even.....
Als ik daar nou ooit ook is de tijd voor zou nemen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je kunt in de OP mensen vinden die je kunt toevoegen.
quote:Speculation: Dante's Inferno 2 in Development at Visceral Games, Staffing Up
by Brian Leahy Jun 29, 2010 7:40pm CST tags: Dantes Inferno 2, Dantes Inferno, Visceral Games, Electronic Arts, Rumor
A job posting hit Electronic Arts' site today for a "Lead Level Designer" at Visceral Games to work on a "sequel to a major new IP at the" studio. Should Dante's Inferno 2 be in the works, the timing is right for hiring to begin with the original game having been released in February and Dead Space 2 well into development.
Dante's Inferno
It stands to reason that a sequel would be adapted from the second book of Dante's Divine Comedy, Purgatorio, which (like Inferno) has a special place for each of the Seven Deadly Sins.
Furthermore, Gamasutra lists the job for the PlayStation 3 and Xbox 360, matching Dante's Inferno's platforms. Dead Space 2 also carries a PC SKU further ruling out Visceral's other franchise.
"The Games Label at EA is 100% committed to this IP, and the IP into film, television, comics, graphic novels, action figures, and the web," reads the posting. "The game sequel will set new quality standards and make the franchise the world-leader in the action/melee-combat genre." Dante's Inferno, of course, featured copious amounts of melee-combat.
While this is not a confirmation that Dante's Inferno 2 is in development, the evidence certainly appears stacked in its favor. Given the timing of this job posting, it's interesting that nothing was announced at E3 2010 if Dante's Inferno 2 is truly in development. However, it's quite possible that EA and Visceral wanted to spotlight Dead Space 2, which is due out next year.
Shacknews has contacted Electronic Arts for comment, but none was available at the time of publishing.
Altijd leuk hoorquote:
Verrassend...quote:Xbox 360 World has reported in its latest issue that L.A. Noire has been pushed into spring 2011.
Hahaquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:48 schreef ikookhier het volgende:
Daar is het ook een beta voorHeb meer problemen dat het zooo MW2 is, kansloos waar zijn de creative geesten in de industrie gebleven
![]()
Je gaat de industrie redden SFquote:
Geen probleem hier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:28 schreef wolferl het volgende:
Heh fuck, net een firmware (3.40) geīnstalleerd, nu kan ik niet meer inloggen (Er is een fout opgetreden. 80023102).
quote:Heavy rain creator David Cage has told Eurogamer that he doubts further downloadable content for superb PS3 exclusive Heavy Rain will ever be made.
Chronicle Taxidermist, released alongside the special edition of the game in March, is likely the first and last Heavy Rain downloadable content, Cage said.
Incorporating PlayStation Move support into Heavy Rain would have compromised the quality of future Chronicles, Cage explained.
"Our approach was to make no compromise on the quality of the Chronicles and offer exactly the same quality than the original game. So the answer is yes. Chronicles as we saw them were ambitious and with high expectations. As explained, they are on hold to allow the team to work on Move and on new projects, and I doubt they will ever be produced."
Cage's comments are sure to disappoint PS3 owners left hungry for more Heavy Rain content following the release of Chronicle Taxidermist.
The news is even more disappointing given Cage had already written the scripts for three Chronicles prequels.
But it appears nobody is more disappointed than Cage himself.
"My personal choice was to work on more Chronicles explaining the background of each character," Cage told us.
"The stories were very strong and would have been very surprising for all Heavy Rain fans. Sony wanted more AAA adult games to support the Move and they thought that Heavy Rain was the perfect fit.
"For me, there was really a choice to make, because I did not want to postpone the work on our next projects spending one more year on Heavy Rain, and given the time and attention we put in developing our games, this is what it would have meant."
Despite this, Cage now believes his Move-enabled Heavy Rain is something to be proud of.
"I understand Sony's decision and it gave us the opportunity to explore new possibilities regarding controls," he explained. "I am really proud of this Move edition and think it will surprise many gamers and show that Move can be used for things other than family entertainment. Now as a writer and director, would I have preferred to work on the three Chronicles I wrote? Guess."
Sony announced Heavy Rain Move Edition during its E3 2010 press conference.
The updated version of the game will be released at retail later this year and a patch will also be made available to existing owners.
quote:Sony boss 'keen' on Ico/Shadow PS3 collection
SCE Worldwide Studios pres Shuhei Yoshida "very aware" of demand
Thursday 1-Jul-2010 8:19 PM
President of SCE Worldwide Studios Shuhei Yoshida has said that Sony is "very aware" of the demand for PS2 classics Ico and Shadow of the Colossus to appear on PS3 and is "keen to look into" doing it.
"As soon as we released the God of War Collection, people were giving us suggestions and Ico and Shadow of the Colossus was at the top of the list," Yoshida told 1UP.
"We are very aware, and we want to see and play it in HD with a better frame rate as well. So that's something that we're very aware of and I hope that and when [gamers] see the Sly Cooper collection it will be another good example of what we can do with the classic games," he added.
"That is something we are very keen to look into."
Sony kicked off the PS2-to-PS3 trend with a God of War Collection disc containing Kratos' first two games, which is to be followed up by a three-in-one collection of Sucker Punch's Sly Cooper series later this year, complete with 3D support.
Deja vu postquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead Space
Beste nieuwe franchise deze generatie!
Als je het eigenlijk wel een beetje leuk vind om bang gemaakt te worden dan moet je em echt een keertje spelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:44 schreef remcheese het volgende:
[..]
Damn, ik zit ook te twijfelen of mijn hart het wel aankan
Het kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:
Ik heb hier de mp4 ervan in HDquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef marcek het volgende:
http://playstationlifesty(...)ailer-arrives-early/
Gameplay trailer infamous 2
Ja, 2011.quote:
Blown away. Period.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef marcek het volgende:
Ik ging zeker 5x hardopquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef marcek het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik de enige die nog niet zo onder de indruk is van inFamous 2? Het lijkt me een beetje te scripted en de nieuwe Cole is een beetje een Nathan-kloon geworden. Verder monsters?Puhlease. Waar komen die nou weer vandaan?
Het ziet er wel mooi uit. Dat dan weer wel.
misschien ogen open doenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:04 schreef Cheiron het volgende:de framerate van liberty city stories. Wat bagger zeg..
Oh, en The Force Unleashed uit: toch uiteindelijk beste een ok game. Had ik niet verwacht.
fleshlight?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:40 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
misschien ogen open doen![]()
star wars is kut game
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel vrije geheugen mijn ps3 nog heeft?
quote:Op zondag 4 juli 2010 07:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
fleshlight?
Scherp +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig istie eej , of nie dan![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Oke bedanktquote:Op zondag 4 juli 2010 12:38 schreef marcek het volgende:
[..]
system settings en dan naar beneden scrollen voor system info
In het eerste deel zaten ook monsters.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik de enige die nog niet zo onder de indruk is van inFamous 2? Het lijkt me een beetje te scripted en de nieuwe Cole is een beetje een Nathan-kloon geworden. Verder monsters?Puhlease. Waar komen die nou weer vandaan?
Het ziet er wel mooi uit. Dat dan weer wel.
Is dat zo? De drie groepen vijanden waren volgens mij gewoon mensen. En daarnaast had je wat mechanische spinnen. Echte zombies/infected-achtige creatures kan ik me niet herinneren...?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:48 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
In het eerste deel zaten ook monsters.
inFamous 2
Ze zagen er wel wat menselijker uit, maar hun gedrag was dat niet echt (teleporteren e.d.). En verder had je inderdaad die mechanische zooi en natuurlijk Sasha en haar gekke spulletjes.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat zo? De drie groepen vijanden waren volgens mij gewoon mensen. En daarnaast had je wat mechanische spinnen. Echte zombies/infected-achtige creatures kan ik me niet herinneren...?
DF is slechts een voorproefje op deel 2. It will blow your socks off.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:14 schreef ROFLOL het volgende:
Sinds vorige week Zaterdag ook een PS3 en vandaag Uncharted uitgespeeld. Wat een toffe game, binnenkort maar deel 2 kopen.
True, tis allemaal net niet of helemaal niet, en veel fouten! vast zitten op een open vlakte en niet meer kunnen bewegenquote:
Ik heb hem net binnen, ga hem zo in mijn PS3 stoppen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef FinalD87 het volgende:
Iemand hier Singularity al gespeeld? Krijgt toch aardige ratings en het spelen met tijd klinkt wel leuk imo.
Maar ja, wel weer de honderd miljoen miljardste shooter.
niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Maak je op voor de meest epische en intense opening ooit. Period.
Ik hoor graag of 't wat is kthxbyequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:17 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik heb hem net binnen, ga hem zo in mijn PS3 stoppen.
Het is een above average shooterquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Japan krijgt witte Slim
[ afbeelding ]
www.budgetgaming.nlquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:12 schreef DrDentz het volgende:
Wat is echt een coole game voor minder dan 20 euro?!?!
Ik wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
http://www.shacknews.com/onearticle.x/64655quote:Dead Space Ignition will "reveal the events leading up to Dead Space 2" in an "interactive comic-style story with three unique hacking mini games; Hardware Crack, Trace Route and System Override."
The downloadable title will be released this fall on the PlayStation Network and Xbox Live Arcade ahead of Dead Space 2's January 25, 2011 release date.
"Dead Space Ignition is the first of many exciting game extensions we have planned for the launch of Dead Space 2," said Steve Papoutsis, executive producer on Dead Space franchise in the press release. "The interactive comic-style game will give Dead Space fans a unique perspective on the events leading up to Dead Space 2, but will also introduce the storyline to a brand-new audience of gamers."
Ignition is being co-developed by Visceral Games and Sumo Digital.
Geen idee waar ze het vandaan hebben , je heb wel gewoon 2 jaar garantiequote:Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef Athlon64x het volgende:
kost normaal rond 60 Euro zij hebben het in buitenland dan gekocht gok Engeland
Ja, vooral bij m'n witte. Die hele bolling is witquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:48 schreef Tjaapo het volgende:
Over ps3 controllers gesproken hebben jullie ook dat er bij die sticks allemaal slijtage (stof???) zit?
Is heel normaal. Gebeurt bij al mn controllers.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:48 schreef Tjaapo het volgende:
Over ps3 controllers gesproken hebben jullie ook dat er bij die sticks allemaal slijtage (stof???) zit?
Klinkt als iets wat ik voor weinig nog wel een keer ga kopenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef marcek het volgende:
[..]
Het is een above average shooter![]()
Heb hem nu zo een weekje in huis (niet super veel gespeeld nog) en hij bevalt prima.
Je moet wel van lineariteit en scripted events houden.
Ik mag hopen dat ze de ondertiteling nu wel leesbaar gemaakt hebbenquote:
OMFG!quote:
Mjah, als ik er langer naar kijk is deze eigenlijk helemaal niet zo awesome.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat doe je je portemonnee toch aan Roy...
Meer mensen die hier last hebben van een ''gamedip''? Kan totaal geen zin maken om een console op te starten.Al helemaal niet in deze hitte, al helemaal nu niet met het WK.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens, vanaf nu is het niet meer mogelijk om een avatar in te stellen right?
Ik heb daar nu ook behoorlijk last van ja. Achja, dan houd ik wat geld over voor andere dure hobbiesquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer mensen die hier last hebben van een ''gamedip''? Kan totaal geen zin maken om een console op te starten.Al helemaal niet in deze hitte, al helemaal nu niet met het WK.
Dat heb ik al een tijdje... En als ik em dan wel aan zet speel ik lang zo lang niet meer. Maar misschien komt dat ook wel door RDR. Saai spel als je de eerste 8 uur hebt gehad. Er moet weer eens iets a la Uncharted komenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat doe je je portemonnee toch aan Roy...
Ranking gaat wel wat langzamer dan MW2,Maar dan moet je maar meer gasten neer knallenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:52 schreef Slomy het volgende:
Bij BFBC2; ligt het aan mij of gaat het ranking up enorm traag / langzaam in vergelijking met bijvoorbeeld MW?
Of gaat je rank ook omhoog wanneer je bv de singleplayer cleared? (nog niet aan begonnen namelijk)
http://www.mediaoffer.nl/1jaarquote:Mediaoffer bestaat 1 jaar en dat willen wij vieren! Daarom tot en met donderdag 22 juli, de beste pre-orders voor nog lagere prijzen!!
Zou echt awesome zijn.quote:According to the latest issue of PSM3, Sony Cambridge is working on a brand new MediEvil title. It wasn’t mentioned what platform the game would arrive on, but we would assume PlayStation 3 considering: 1) they already made a remake for PSP and 2) they haven’t really done much on PS3 as of yet. Our source for this information, Games Thirst, doesn’t mention whether this was in the rumors section or not.
Wereldwijde release, zo lijkt het.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Slomy het volgende:
Deathspank zou morgen op amerikaans psn verschijnen.
Komt ie dan ook meteen op het EU psn te staan of gaat dat weer maanden duren?
tip , koop eerst uncharted 1 er bij en ga die eerst spelenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:03 schreef Bolleke_666 het volgende:
Zo, ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een PS3 met 250 GB harddisk.
Gekregen van m'n aanstaande vrouw als een verlaat verlovings cadeau.
Heb daarbij de volgende games.
Super Street Fighter 4.
Just Cause 2.
Dirt 2.
Fuel.
Uncharted 2.
Ben nog aan het klooien met m'n internet aansluiting, dus details over m'n PSN account volgen snel.
LOL.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Slomy het volgende:
Deathspank zou morgen op amerikaans psn verschijnen.
Komt ie dan ook meteen op het EU psn te staan of gaat dat weer maanden duren?
Uncharted 2 zat samen met Dirt 2 al in het PS3 pakket, en de rest er nog zelf bijgehaald.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tip , koop eerst uncharted 1 er bij en ga die eerst spelen
zonde om aan 2 te beginnen als je 1 nog niet hebt gehad![]()
Yep, zou 15 dollar gaan kosten, wat ik persoonlijk niet eens al te veel vind voor hopelijk een goede rpg met aardig wat humor erinquote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
LOL.
Maar EA kennede zal dat wel weer wat duiten gaan kosten vrees ik.
We wachten in spanning af!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:03 schreef Bolleke_666 het volgende:
Ben nog aan het klooien met m'n internet aansluiting, dus details over m'n PSN account volgen snel.
Wil je ook niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik hoor iedereen over Naughty Bear ,maar ik zie het heull niet in de stores staan?
http://www.eurogamer.net/articles/deathspank-review?page=2quote:When the curtain falls DeathSpank feels like something of a disappointment, but there's undoubtedly a market for the end product. If you like your loot-'em-ups, and you're looking for something humorous and a bit different, this is clearly the game for you. Just don't expect it to sparkle in the way which many, myself included, hoped that it would.
IGN was iets positiever met een 8,5:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/deathspank-review?page=2
6/10
Hopen dat ie morgen in de EU store staat, moet zeggen ben toch wel benieuwd geworden.quote:Closing Comments
If you like sweet loot, hacking things to death, looking at beautiful landscapes and laughing at good writing, you might want to pick up DeathSpank. However, although the game shines in many areas, it does have its flaws. Questing can turn into a noticeable chore, and I would have gladly substituted some of the “go fetch” missions in favor of some more brainteasers. Still, DeathSpank is a fun adventure worth exploring.
Ik heb die enkele weken geleden gekocht. Het is een erg leuk spel voor tussendoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Athlon64x het volgende:
wie heeft joe danger ?
quote:This week’s FirstPlay — the digital magazine for the European PSN — features a nice juicy Killzone 3 preview. It doesn’t reveal any new footage of the 3D-enabled shooter but does confirm something that we’ve been waiting to hear about for a while; co-op.
The inclusion of a co-op mode has been rumored before, but the preview now tells us that despite not knowing much about multiplayer, “we do know that Guerrilla is working on a special objective-based 4-man co-op mode to go with the standard 2-player stuff.”
quote:On-console PS3 show FirstPlay has issued a correction regarding this week's Killzone 3 preview.
It reads: "Unfortunately the Killzone 3 preview contains a piece of erroneous information about a four-player co-op mode which isn't present in the game. It was something that had been rumoured that we mistakenly picked up on as fact. Apologies for that, especially to Guerrilla for whom this has been an annoyance."
Ja. Ik ben er voor FOK!, dus dan vind ik ook dat de achterban hier wat mag vragen, ik ben er daar voor jullie uiteindelijkquote:
Goeie vragenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
- Wat was het breekpunt om nu nog met motion controls te werken?
- 10 jaar van nu, hoe denk je dat we interacten met computers?
- Jack Tretton haalde eerder dit jaar uit naar MS 's Kinect door te stellen dat het niets meer is dan de volgende generatie EyeToy. Hoe kijk jij, als man achter de techniek, daar tegenaan?
- Wat is jouw betrokkenheid in het samenwerken met ontwikkelaars om het uiterste uit de controller te halen?
Zo maar.
Die komt op de gamessite, dus het linkje komt zeker.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Danku.
[..]
Plent je stukje maar hier als het zover is.
Er waren tijden dat ik mijn ps3 vergat uit te doen voor een dag ofz en het ook niet opmerkte dat ie nog aan was. Zo stil is ie!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zelf ben ik een fanatiek speler op de xbox 360 en heb mijn xbox nu bijna anderhalf jaar en nog nooit last gehad van grote problemen. Toch ga ik overstappen op deze nieuwe versie vanweg deze pluspunten:
1. Hij is stiller
2. Een 250Gb hardeschijf komt goed van pas
3. Hij is zuiniger in zijn energieverbruik (2 maal zo zuinig als zijn voorgangers)
4. Kinect ready, natuurlijk iedereen die zeurt dat het een beetje gestolen is van de Wii. Oke dat geef ik toe maar bij de Wii zit je vast met je controllers en bij Kinect niet.
(MIN-PUNT Kinect, niemand weet nog of je al die games verplicht staand moet doen, een beetje lastig voor mensen die bijv. hun hele leven in een rolstoel zitten.)
5. Hij is een stuk kleiner dan zijn voorganger en het design ziet er beter uit
6. I.p.v. drukknoppen heb je nu touchknoppen op de console zitten
7. Meer USB-poorten dan zijn voorganger
8. HDMI aansluiting (niet alle oude xbox360's hebben een HDMI aansluiting)
Dit zijn mijn pluspunten op een rijtje.
Wat betreft die chip over de red ring of death, het gebeurt niet bij elke xbox 360 dat hij een red ring of death krijgt. Maar ik adviseer u, laat uw xbox nooit aanstaan als u weg gaat voor langer dan een half uur(zet hem dan gewoon uit), houd de xbox stofvrij en geef de ventilator genoeg vrije ruimte en lucht om de xbox koel te kunnen houden.
Ik hoop dat u wat heeft aan mijn mening![]()
Van Bol.com meningen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Beetje een laffe comeback voor een PR persoon
Socom 4, Killzone e.d geen game noemen is inderdaad een heldendaadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Beetje een laffe comeback voor een PR persoon
Hmm dat zijn nou games die ik niet zo zie zitten met Move. Een controller constant met precisie naar een beeldscherm pointen is gewoon niet zo relaxed, zeker niet voor langere tijd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Socom 4, Killzone e.d geen game noemen is inderdaad een heldendaad
Wat ik ervan gezien heb hoef je niet superprecies te zijn, het ding is in te stellen naar precisie in games, tenminste, mijn tafeltennis spel tegen menselijke tegenstanders ging duidelijk beter op 'bronze' dan op 'gold'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:47 schreef Cid het volgende:
[..]
Hmm dat zijn nou games die ik niet zo zie zitten met Move. Een controller constant met precisie naar een beeldscherm pointen is gewoon niet zo relaxed, zeker niet voor langere tijd.
Voor een potje bowlen of boogschieten lijkt het me wel geinig, maar niet $49,99 per controller geinig.
Maar lieve Pheno, niemand gaat KZ3 of S4 met Move spelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Socom 4, Killzone e.d geen game noemen is inderdaad een heldendaad
Nee, Amsterdam.quote:
Echt waar? Hmmm die ga ik ook maar eens proberen dan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Infamous is echt vet![]()
Had toen het spel uitkwam echt zo'n Mehhh gevoel , maar damn![]()
En nog best wel pittig soms op Hard
Alleen die combo's willen bij mij niet echt lukken...snap het niet helemaal denk ik. Moet je telkens 1 keer slaan met een verschillend wapen? Of...?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:25 schreef Griebus het volgende:
Deathspank is toch wel een leuke game! Best lang ook voor dat geld
Wel veel fetchquestjes maar dat mag de pret niet drukken.
quote:
een Agapornis Fischeri.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:01 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat voor een?
Onze kat ook overigens, al ben ik niet zo gek op dat beestje
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
een Agapornis Fischeri.
Hij kan ook een stormtrooper na doen
weird , ik ben dus net met het zelfde bezigquote:Op zondag 18 juli 2010 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik begin zo denk ik maar aan m'n 3e playthrough van U2. Momenteel echt het enige spel waar ik zin voor kan maken.
Ik ookquote:Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weird , ik ben dus net met het zelfde bezig
naja eerst een 108 mb patch downloadenquote:
mee eens, en dan is mijn ps3 nog is bravia synced met mijn surround set , en dat geeft echt een geweldig geluidquote:Op zondag 18 juli 2010 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
Blijf het zeggen, voor mij de beste game van deze generatie.
Wat is je ID?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mee eens, en dan is mijn ps3 nog is bravia synced met mijn surround set , en dat geeft echt een geweldig geluid
DJerize zelfde als mijn XBLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom kut spel. Wat een saai gedoe zeg... Gauw verkopen.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Die heb ik geprobeerd maar ik trok buiten al mn wapen en toen wast "failed" maar er werd niets gezegd of ik overnieuw moest proberen. Naja, ik zet em wel weer ff aan. Ik wil er eindelijk vanaf zijn...quote:Op zondag 18 juli 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Je moet 'Remember My Family' nog even doen.
toll, alleen ben ik wel zo wegquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ben ik nu klaar met RDR?30 euro gebodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom kut spel. Wat een saai gedoe zeg... Gauw verkopen.
,,/
Volgens mij moet je juist wisselen van wapen.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Alleen die combo's willen bij mij niet echt lukken...snap het niet helemaal denk ik. Moet je telkens 1 keer slaan met een verschillend wapen? Of...?
Hoogste combo was iets van 3+ ofzo
CD?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:31 schreef Bolleke_666 het volgende:
Zoals ik had gezien werkt je PSN portemonnee als een soort beltegoed?
Zag vd week zo,n cd liggen van 20 euro, dus is dat dus inladen en opwaarderen??
Effe n00b mode
Sold! pm me maar even als je serieus bentquote:
Sowieso bioshock 1 eerst spelen, anders snap je 2 niet !quote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat is aan te raden
Bioshock 1 of gelijk 2 ?
Heb ze beide nog niet gespeeld
Inderdaad. Beide echte aanraders ook!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef xeonnn het volgende:
[..]
Sowieso bioshock 1 eerst spelen, anders snap je 2 niet !
Is gewoon een DVD / PS3 hoesje zonder CD erin, op de plek waar normaal de boekjes zitten zit 1 velletje met een krascode die je bij PSN invoert. Verder zit er niks in het hoesjequote:Op zondag 18 juli 2010 17:31 schreef Bolleke_666 het volgende:
Zoals ik had gezien werkt je PSN portemonnee als een soort beltegoed?
Zag vd week zo,n cd liggen van 20 euro, dus is dat dus inladen en opwaarderen??
Effe n00b mode
Eew, wat is dat voor iets? Games die niet meteen op hard kunnen.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF ,waarom kan ik Bayonetta niet gelijk op hard beginnen![]()
Nu moet ik eerst door Normal heen en daarna nog eens op hard
omdat het een beetje meer van hetzelfde is? ik heb recent deel 1 gespeld en heb deel 2 ook al liggen namelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad. Beide echte aanraders ook!
Ik zou ze alleen niet direct achter elkaar spelen.
http://www.axelmusic.com/productDetails/014633156331quote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef Bolleke_666 het volgende:
Damnit, ben op zoek naar Burnout Paradise, maar hier in Vlaardingen helemaal niet meer te vinden..
Nu is het zo dat ik en mijn verloofde ,t weekend naar Rotterdam gaan, heeft iemand enig idee of ie daar te verkrijgen is?
En bij welke zaken?
Heb Bol.cum al geprobeerd, die heeft em alleen nog 2de handsch.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.axelmusic.com/productDetails/014633156331
Heb je hem volgende week wel binnen
Of Ultimate box voor ietsje meer bij play.com
Waarom hier vragen als je morgen toch naar de binnenstad gaat? Stap gewoon de grotere speciaalzaken binnen en je ziet vanzelf.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:59 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Ik zei dus, ergens in Rotterdam, liefst de binnenstad.
Anyone?
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom hier vragen als je morgen toch naar de binnenstad gaat? Stap gewoon de grotere speciaalzaken binnen en je ziet vanzelf.
Bij alle normale winkels is het spel al niet eens in de webshop te krijgen, dus succes met het vinden in een winkelquote:Op maandag 19 juli 2010 16:59 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Anyone?
29,99 euro voor de oplader.quote:
PSN versie geen optie? Hoef je niet eens je stoel uit...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:59 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Anyone?
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
PSN versie geen optie? Hoef je niet eens je stoel uit...
explanation plz?quote:
Je prioriteiten zijn een zootje. U2 had je al lang en breed platinum moeten hebbenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Nou.. gewoon een persoonlijk kreetje van opwinding. Ik kreeg een email kreeg dat Uncharted 2 naar me verzonden was, want mijn OV kaart werkt niet van 16 juli tot 16 aug dus reizen naar een sjop is duurder dan de bestelkosten. En ik moet een nieuwe game hebben en heb me al danig vermaakt met Uncharted 1 dus kijk uit naar Uncharted 2.
Nee.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Is AC2 Brotherhood nou alleen een Multiplayer?
30 euro, heb je ook gelijk alle add-onsquote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Wat, hij is gewoon te downen???
Hoe duur is ie dan???
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Chrizs het volgende:
[..]
30 euro, heb je ook gelijk alle add-ons
zonder add-ons 20
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Danku.
[..]
Plent je stukje maar hier als het zover is.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Chrizs het volgende:
[..]
30 euro, heb je ook gelijk alle add-ons
zonder add-ons 20
Heb wel vd week tussen de dlc,s het complete dlc pakket gezien van burnout voor 20 pleuro.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:53 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Als het nog geldig is dan, meen me te herinneren dat dit een tijdje geleden een tijdelijke actie was. Maar heb em zelf inderdaad ook voor 30 gehaald inclusief álles.
Had toen overigens ook uitgerekend dat je voor alle DLC los al meer dan 100 euro kwijt bent
Danke. Lees het straks door.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, twee stukjes voor je geduld.
Move
Interview Richard Marks
had jij het laatst niet over je ps3 die in eens een tering lawaai ging maken ?quote:
Ik snap nog steeds niet hoe dat dan werkt... Als je je hoofd draaid zie je op het scherm wat je zou zien als je in de auto zou zitten maar nu dus niet ziet omdat je je hoofd van het scherm gedraaid hebt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:47 schreef KoosyNL het volgende:
Gran Turismo 5 Headtracking valt tegen ... jammer van een anders vrijwel perfecte game althans, als we de pers mogen geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |