www.budgetgaming.nlquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:12 schreef DrDentz het volgende:
Wat is echt een coole game voor minder dan 20 euro?!?!
Ik wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
http://www.shacknews.com/onearticle.x/64655quote:Dead Space Ignition will "reveal the events leading up to Dead Space 2" in an "interactive comic-style story with three unique hacking mini games; Hardware Crack, Trace Route and System Override."
The downloadable title will be released this fall on the PlayStation Network and Xbox Live Arcade ahead of Dead Space 2's January 25, 2011 release date.
"Dead Space Ignition is the first of many exciting game extensions we have planned for the launch of Dead Space 2," said Steve Papoutsis, executive producer on Dead Space franchise in the press release. "The interactive comic-style game will give Dead Space fans a unique perspective on the events leading up to Dead Space 2, but will also introduce the storyline to a brand-new audience of gamers."
Ignition is being co-developed by Visceral Games and Sumo Digital.
Geen idee waar ze het vandaan hebben , je heb wel gewoon 2 jaar garantiequote:Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef Athlon64x het volgende:
kost normaal rond 60 Euro zij hebben het in buitenland dan gekocht gok Engeland
Ja, vooral bij m'n witte. Die hele bolling is witquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:48 schreef Tjaapo het volgende:
Over ps3 controllers gesproken hebben jullie ook dat er bij die sticks allemaal slijtage (stof???) zit?
Is heel normaal. Gebeurt bij al mn controllers.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:48 schreef Tjaapo het volgende:
Over ps3 controllers gesproken hebben jullie ook dat er bij die sticks allemaal slijtage (stof???) zit?
Klinkt als iets wat ik voor weinig nog wel een keer ga kopenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef marcek het volgende:
[..]
Het is een above average shooter![]()
Heb hem nu zo een weekje in huis (niet super veel gespeeld nog) en hij bevalt prima.
Je moet wel van lineariteit en scripted events houden.
Ik mag hopen dat ze de ondertiteling nu wel leesbaar gemaakt hebbenquote:
OMFG!quote:
Mjah, als ik er langer naar kijk is deze eigenlijk helemaal niet zo awesome.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat doe je je portemonnee toch aan Roy...
Meer mensen die hier last hebben van een ''gamedip''? Kan totaal geen zin maken om een console op te starten.Al helemaal niet in deze hitte, al helemaal nu niet met het WK.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens, vanaf nu is het niet meer mogelijk om een avatar in te stellen right?
Ik heb daar nu ook behoorlijk last van ja. Achja, dan houd ik wat geld over voor andere dure hobbiesquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer mensen die hier last hebben van een ''gamedip''? Kan totaal geen zin maken om een console op te starten.Al helemaal niet in deze hitte, al helemaal nu niet met het WK.
Dat heb ik al een tijdje... En als ik em dan wel aan zet speel ik lang zo lang niet meer. Maar misschien komt dat ook wel door RDR. Saai spel als je de eerste 8 uur hebt gehad. Er moet weer eens iets a la Uncharted komenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat doe je je portemonnee toch aan Roy...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |