Die heb ik geprobeerd maar ik trok buiten al mn wapen en toen wast "failed" maar er werd niets gezegd of ik overnieuw moest proberen. Naja, ik zet em wel weer ff aan. Ik wil er eindelijk vanaf zijn...quote:Op zondag 18 juli 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Je moet 'Remember My Family' nog even doen.
toll, alleen ben ik wel zo wegquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ben ik nu klaar met RDR?30 euro gebodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom kut spel. Wat een saai gedoe zeg... Gauw verkopen.
,,/
Volgens mij moet je juist wisselen van wapen.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Alleen die combo's willen bij mij niet echt lukken...snap het niet helemaal denk ik. Moet je telkens 1 keer slaan met een verschillend wapen? Of...?
Hoogste combo was iets van 3+ ofzo
CD?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:31 schreef Bolleke_666 het volgende:
Zoals ik had gezien werkt je PSN portemonnee als een soort beltegoed?
Zag vd week zo,n cd liggen van 20 euro, dus is dat dus inladen en opwaarderen??
Effe n00b mode
Sold! pm me maar even als je serieus bentquote:
Sowieso bioshock 1 eerst spelen, anders snap je 2 niet !quote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat is aan te raden
Bioshock 1 of gelijk 2 ?
Heb ze beide nog niet gespeeld
Inderdaad. Beide echte aanraders ook!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef xeonnn het volgende:
[..]
Sowieso bioshock 1 eerst spelen, anders snap je 2 niet !
Is gewoon een DVD / PS3 hoesje zonder CD erin, op de plek waar normaal de boekjes zitten zit 1 velletje met een krascode die je bij PSN invoert. Verder zit er niks in het hoesjequote:Op zondag 18 juli 2010 17:31 schreef Bolleke_666 het volgende:
Zoals ik had gezien werkt je PSN portemonnee als een soort beltegoed?
Zag vd week zo,n cd liggen van 20 euro, dus is dat dus inladen en opwaarderen??
Effe n00b mode
Eew, wat is dat voor iets? Games die niet meteen op hard kunnen.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF ,waarom kan ik Bayonetta niet gelijk op hard beginnen![]()
Nu moet ik eerst door Normal heen en daarna nog eens op hard
omdat het een beetje meer van hetzelfde is? ik heb recent deel 1 gespeld en heb deel 2 ook al liggen namelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad. Beide echte aanraders ook!
Ik zou ze alleen niet direct achter elkaar spelen.
http://www.axelmusic.com/productDetails/014633156331quote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef Bolleke_666 het volgende:
Damnit, ben op zoek naar Burnout Paradise, maar hier in Vlaardingen helemaal niet meer te vinden..
Nu is het zo dat ik en mijn verloofde ,t weekend naar Rotterdam gaan, heeft iemand enig idee of ie daar te verkrijgen is?
En bij welke zaken?
Heb Bol.cum al geprobeerd, die heeft em alleen nog 2de handsch.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.axelmusic.com/productDetails/014633156331
Heb je hem volgende week wel binnen
Of Ultimate box voor ietsje meer bij play.com
Waarom hier vragen als je morgen toch naar de binnenstad gaat? Stap gewoon de grotere speciaalzaken binnen en je ziet vanzelf.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:59 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Ik zei dus, ergens in Rotterdam, liefst de binnenstad.
Anyone?
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom hier vragen als je morgen toch naar de binnenstad gaat? Stap gewoon de grotere speciaalzaken binnen en je ziet vanzelf.
Bij alle normale winkels is het spel al niet eens in de webshop te krijgen, dus succes met het vinden in een winkelquote:Op maandag 19 juli 2010 16:59 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Anyone?
29,99 euro voor de oplader.quote:
PSN versie geen optie? Hoef je niet eens je stoel uit...quote:Op maandag 19 juli 2010 16:59 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Anyone?
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
PSN versie geen optie? Hoef je niet eens je stoel uit...
explanation plz?quote:
Je prioriteiten zijn een zootje. U2 had je al lang en breed platinum moeten hebbenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Nou.. gewoon een persoonlijk kreetje van opwinding. Ik kreeg een email kreeg dat Uncharted 2 naar me verzonden was, want mijn OV kaart werkt niet van 16 juli tot 16 aug dus reizen naar een sjop is duurder dan de bestelkosten. En ik moet een nieuwe game hebben en heb me al danig vermaakt met Uncharted 1 dus kijk uit naar Uncharted 2.
Nee.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Is AC2 Brotherhood nou alleen een Multiplayer?
30 euro, heb je ook gelijk alle add-onsquote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Wat, hij is gewoon te downen???
Hoe duur is ie dan???
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Chrizs het volgende:
[..]
30 euro, heb je ook gelijk alle add-ons
zonder add-ons 20
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Danku.
[..]
Plent je stukje maar hier als het zover is.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Chrizs het volgende:
[..]
30 euro, heb je ook gelijk alle add-ons
zonder add-ons 20
Heb wel vd week tussen de dlc,s het complete dlc pakket gezien van burnout voor 20 pleuro.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:53 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Als het nog geldig is dan, meen me te herinneren dat dit een tijdje geleden een tijdelijke actie was. Maar heb em zelf inderdaad ook voor 30 gehaald inclusief álles.
Had toen overigens ook uitgerekend dat je voor alle DLC los al meer dan 100 euro kwijt bent
Danke. Lees het straks door.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, twee stukjes voor je geduld.
Move
Interview Richard Marks
had jij het laatst niet over je ps3 die in eens een tering lawaai ging maken ?quote:
Ik snap nog steeds niet hoe dat dan werkt... Als je je hoofd draaid zie je op het scherm wat je zou zien als je in de auto zou zitten maar nu dus niet ziet omdat je je hoofd van het scherm gedraaid hebt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:47 schreef KoosyNL het volgende:
Gran Turismo 5 Headtracking valt tegen ... jammer van een anders vrijwel perfecte game althans, als we de pers mogen geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |