Ik heb hier de mp4 ervan in HDquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef marcek het volgende:
http://playstationlifesty(...)ailer-arrives-early/
Gameplay trailer infamous 2
Ja, 2011.quote:
Blown away. Period.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef marcek het volgende:
Ik ging zeker 5x hardopquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:44 schreef marcek het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik de enige die nog niet zo onder de indruk is van inFamous 2? Het lijkt me een beetje te scripted en de nieuwe Cole is een beetje een Nathan-kloon geworden. Verder monsters?Puhlease. Waar komen die nou weer vandaan?
Het ziet er wel mooi uit. Dat dan weer wel.
misschien ogen open doenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:04 schreef Cheiron het volgende:de framerate van liberty city stories. Wat bagger zeg..
Oh, en The Force Unleashed uit: toch uiteindelijk beste een ok game. Had ik niet verwacht.
fleshlight?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op zondag 4 juli 2010 01:40 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
misschien ogen open doen![]()
star wars is kut game
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel vrije geheugen mijn ps3 nog heeft?
quote:Op zondag 4 juli 2010 07:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
fleshlight?
Scherp +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig istie eej , of nie dan![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Oke bedanktquote:Op zondag 4 juli 2010 12:38 schreef marcek het volgende:
[..]
system settings en dan naar beneden scrollen voor system info
In het eerste deel zaten ook monsters.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik de enige die nog niet zo onder de indruk is van inFamous 2? Het lijkt me een beetje te scripted en de nieuwe Cole is een beetje een Nathan-kloon geworden. Verder monsters?Puhlease. Waar komen die nou weer vandaan?
Het ziet er wel mooi uit. Dat dan weer wel.
Is dat zo? De drie groepen vijanden waren volgens mij gewoon mensen. En daarnaast had je wat mechanische spinnen. Echte zombies/infected-achtige creatures kan ik me niet herinneren...?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:48 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
In het eerste deel zaten ook monsters.
inFamous 2
Ze zagen er wel wat menselijker uit, maar hun gedrag was dat niet echt (teleporteren e.d.). En verder had je inderdaad die mechanische zooi en natuurlijk Sasha en haar gekke spulletjes.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat zo? De drie groepen vijanden waren volgens mij gewoon mensen. En daarnaast had je wat mechanische spinnen. Echte zombies/infected-achtige creatures kan ik me niet herinneren...?
DF is slechts een voorproefje op deel 2. It will blow your socks off.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:14 schreef ROFLOL het volgende:
Sinds vorige week Zaterdag ook een PS3 en vandaag Uncharted uitgespeeld. Wat een toffe game, binnenkort maar deel 2 kopen.
True, tis allemaal net niet of helemaal niet, en veel fouten! vast zitten op een open vlakte en niet meer kunnen bewegenquote:
Ik heb hem net binnen, ga hem zo in mijn PS3 stoppen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef FinalD87 het volgende:
Iemand hier Singularity al gespeeld? Krijgt toch aardige ratings en het spelen met tijd klinkt wel leuk imo.
Maar ja, wel weer de honderd miljoen miljardste shooter.
niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Maak je op voor de meest epische en intense opening ooit. Period.
Ik hoor graag of 't wat is kthxbyequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:17 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik heb hem net binnen, ga hem zo in mijn PS3 stoppen.
Het is een above average shooterquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Japan krijgt witte Slim
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |