Kijk, jij voegt tenminste wat toe.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:23 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben het trouwens oneens met de stelling want ik denk dat dolfijnen erwtensoep beter heet kunnen maken met afstand en een lawine.
De stelling van Pythagoras natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk, jij voegt tenminste wat toe.
In welk opzicht denk je dat een lawine verband houdt met erwtensoep?
Ik wilde reageren met ahhw lief bolletje wol maar wacht... gays_epic.jpg ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:28 schreef Sounddragon het volgende:
Een konijn voor je topic![]()
[ afbeelding ]
Dank je wel! Hier heb jij een penispomp.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:28 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:28 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dank je wel! Hier heb jij een penispomp.
[ afbeelding ]
Een echte. Met zo'n rode stropdas en alles. Niets mis mee.quote:
En toch 2e geworden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een echte. Met zo'n rode stropdas en alles. Niets mis mee.
Ik heb ook PvdA gestemd..
Hier heb je er eenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:32 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb een toet toet toeter. Op m'n waaaterscoeter
Deze is ook grappigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef remlof het volgende:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Dat filmpje is baas.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef remlof het volgende:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Ik en een stropdasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een echte. Met zo'n rode stropdas en alles. Niets mis mee.
Ik heb ook PvdA gestemd..
Geknoopt om je hoofd ja.quote:
waarom moest ik lachenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef remlof het volgende:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Ritse werkt in de Media Marktquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:38 schreef RitseB het volgende:
Ik moet een rode stropdas dragen voor werk.
Geilquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:38 schreef RitseB het volgende:
Waar werk je dan? Mediamarkt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:38 schreef RitseB het volgende:
Bah, wat een grafkop heeft zij.quote:
British American Tobacco.quote:
Zooo, kinky.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef RitseB het volgende:
Zwart bloesje, zwarte pantelon, zwarte riem, zwarte broek, rooie riem. Gewoon alles.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
British American Tobacco.
Sta je dan veel in sigarenwinkeltjes enzo?.
Ja, maar jij zou mij ook geven, dus dat zegt niet zoveel.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..].
Mijn ouders hebben zo'n winkel en die hebben daar dus ook veel mee te maken. (Geen Primera, maar iets soortgelijks.)
Sterker nog...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar jij zou mij ook geven, dus dat zegt niet zoveel.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar wel veel reizen toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik mag dus voor BAT. Verdient goed, 4 uurtjes per dag, je hoort mij niet klagen.
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Sterker nog...
Ow nee, lama
[ afbeelding ]
Tof. Misschien kom je ook nog wel eens in onze winkel te staan dan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Morgen naar Eindhoven, is een uurtje. Reiskosten worden vergoed.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof. Misschien kom je ook nog wel eens in onze winkel te staan dan..
Eindhoven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Morgen naar Eindhoven, is een uurtje. Reiskosten worden vergoed.
Dan kom ik je poken en koffie brengen de hele tijd.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan kom ik je poken en koffie brengen de hele tijd.
Elburg. Op zichzelfstaande onderneming is het, dus geen onderdeel van een franchise ofzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is goed, waar is de winkel van je ouders, eens kijken of ik er terecht kan komen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Elburg. Op zichzelfstaande onderneming is het, dus geen onderdeel van een franchise ofzo.
Ja, er is ook geen treinstation daar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is voor mij ongeveer 4 uur reizen, dus laat maar.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, er is ook geen treinstation daar..
Waar woon je dan ook alweer?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hier ook niet, ben ik ook al ongeveer een uur voor onderweg.
In zoeen kutdorp?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:16 schreef RitseB het volgende:
Tussen Eindoven, Den Bosch en Nijmegen.
quote:
geylquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:18 schreef RitseB het volgende:
Ja, waar alle mensen die familie van elkaar zijn seks met elkander hebben.
quote:
Juist. Ik wil de UDOWU SC terug.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het maar weer eens tijd dat we hem terug gaan kapen
Zo te horen begin je bang te wordenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:45 schreef Chowi het volgende:
Wat een faalhazen die graag de knuffel SC terug willen kapen.. Jongens, face it. Het was niets, en het zal ook niets worden.
Zo te horen interpreteer jij mijn post verkeerd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen begin je bang te worden
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:45 schreef Chowi het volgende:
Wat een faalhazen die graag de knuffel SC terug willen kapen.. Jongens, face it. Het was niets, en het zal ook niets worden.
Ik zou jou waarschijnlijk ook geven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dan ook met enthousiasme? En ook zo dat het voor herhaling vatbaar is?quote:
Dat is best wel een beledigende opmerking voor mij.quote:
Ik had het meer over mezelf.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is best wel een beledigende opmerking voor mij.
Elk topic met mij als TS is sowieso een geeftopic.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:23 schreef remlof het volgende:
Is dit het geeftopic?
* Chowi bereidt post in topic van Boe's neuklijst vast voor...quote:
Nouja, ik heb jou nog niet gegevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Elk topic met mij als TS is sowieso een geeftopic.
Jawel hoor.quote:
Lol wut?!?!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel hoor.. Maar toen was ik nog heel klein.
Wil je zeggen dat je dat vergeten bent, soms?quote:
Ja. SWJ heeft gesproken. Hoezo?quote:
Swj lult teveel onzin in ONZ. Het moet weer ONZ SC worden punt.quote:
Ik kan je verzekeren dat het niet gaat werken wanneer je alle ONZ SC's op een hoop gooit. Dan bloedt het massaal dood, ben ik bang.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Swj lult teveel onzin in ONZ. Het moet weer ONZ SC worden punt.
Dan is er tenminste weer eens wat actie in ONZquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het niet gaat werken wanneer je alle ONZ SC's op een hoop gooit. Dan bloedt het massaal dood, ben ik bang..
Nu ook. Nu hebben we de [HCRM]quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan is er tenminste weer eens wat actie in ONZ
quote:
Een goedendag, dames.quote:
Past wel bij je.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik vind zeekoe eigenlijk toch wel een negatieve lading met zich meedragen.
Ik weet niet eens wie je bentquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je dat vergeten bent, soms?
Zie mijn sigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:55 schreef Zeroku het volgende:
Hoi Vosje.
Als je nou je huiswerk maakt onder douche, terwijl je je haren wast, heb je alleen nog maar last van buikpijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben moe. Ik moet nog huiswerk maken en ik moet nog douchen en ik heb geen zin. En ik heb een badhairday. En mijn buik doet pijn. /klaag
Ik stop het allemaal in 1 post, dan zijn we er vanaf.![]()
En een kapotte laptop vrees ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je nou je huiswerk maakt onder douche, terwijl je je haren wast, heb je alleen nog maar last van buikpijn.
Daar is koffie voor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:05 schreef Zeroku het volgende:
Oh en, moe nog.
Niet, Chowiwowi kan dat ookquote:
Jurkjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef Chowi het volgende:
Ik ga zo een nieuw jurkje kopen in de stad. Ik heb net gedoucht, en mijn haar zit fantastisch. Daarbij heb ik geen huiswerk en ben ik niet moe.
Wat een geweldige dag..
Maar drinken gaat zo moeilijk in de douche.quote:
In bad hè, niet onder de douche.quote:
Ohja.quote:
Nee, dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar drinken gaat zo moeilijk in de douche.
Mijn eerste en enige poging daartoe faalde. Hard.quote:
Vettel weer snel in de trainingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:10 schreef vosss het volgende:
Ik ga ook douchen. Godver, ik heb het er maar druk mee. Ik moet nog douchen, boodschappen doen en BBQ vlees ophalen bij de slager.
En dat allemaal vóór 2 uur want dan is F1 erop
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn eerste en enige poging daartoe faalde. Hard.
Ohja de race wordt op dit circuit verreden in de kwalificatie he, dat is ook zo...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:10 schreef vosss het volgende:
Ik ga ook douchen. Godver, ik heb het er maar druk mee. Ik moet nog douchen, boodschappen doen en BBQ vlees ophalen bij de slager.
En dat allemaal vóór 2 uur want dan is F1 erop
Goed punt. ik moet mijn nagels nog doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Daarentegen, vrouwen met hun kleding en make-up 'n stuff
OK, dan loop je maar van Weert hier naar toequote:
Beter van niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
OK, dan loop je maar van Weert hier naar toe!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt. ik moet mijn nagels nog doen.
Doeiquote:
JA, HE. NIET NORMAAL.quote:
Crewbash.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En jij dacht zeker dat het op jou sloeg
Dan heb ik al een afspraakquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
Psst, my, doe een afspraak op maandag om 16h
Oh. Ook niet in de pauze?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok. Maar niet als er gevoetbald wordt hè?
Een kwartier lijkt me inderdaad meer dan voldoende voor jouquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja dat kan wel. Maar dan wel in de Molenstraat in Nijmegen
Nou nee, maar zij wil zo graagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Een kwartier lijkt me inderdaad meer dan voldoende voor jou
Dat weet ik. Daarom komt ze vanavond naar mijquote:
Have fun en wees voorzichtig met 'rquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom komt ze vanavond naar mij
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom komt ze vanavond naar mij
Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
HCRM? Waar staat dat nou weer voor dan... En is dit de nieuwe slowchat?
Hey MYRAELA!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
HCRM? Waar staat dat nou weer voor dan... En is dit de nieuwe slowchat?
Hey MYRAELA!!!!!!!![]()
![]()
Oh waarom dan? Is mijn naam niet goed genoeg voor jou ofzo!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela.
quote:
ga eens snel wat doen danquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:21 schreef Myraela het volgende:
Ik moet over 2 uur weg en heb nogsteeds niets gedaan
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:55 schreef Myraela het volgende:
Het is heet, dus ik wil een legging aan. Maar of dat nou zo slim is als je ongesteld bent.
Picsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het topje dat eroverheen gaat maar net kan. En dan ga ik me zo naakt voelen.
en dat doe jij?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:44 schreef Myraela het volgende:
Achteraf een logboek maken is echt een faal.
De helft wat in mijn logboeks staat is verzonnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:44 schreef Myraela het volgende:
Achteraf een logboek maken is echt een faal.
Dat is ook al zo'n faal van bovenafquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De helft wat in mijn logboeks staat is verzonnen.
True.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De helft wat in mijn logboeks staat is verzonnen.
Dan ga je toch zonderquote:
Ziet er goed uit hoorquote:
Ja das wel een goeie.. zonder shirt heb ik het al warmquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:35 schreef Myraela het volgende:
Die legging gaat er wel onderuit. En dan pumps. Het is te warm.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan houd ik het aan. Want ik vind jou stijl niets.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:49 schreef Gotrick het volgende:
Nondeju.. kwam pas 15:15 me bed uit. Meteen heel me dag verneukt
Ging er pas rond 6 uur inquote:
Hallo David.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:01 schreef KomtTijd... het volgende:
*komt.
Hallo c0nd0r.quote:
Da's wel waar, dan gebruik ik het wel gewoon als gel.quote:
Alles goed op deze stralende dag?quote:
Zeg wat bedoelde je eik met "weet je dat niet meer"quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:41 schreef Chowi het volgende:
Ondersteboven.
Het was een grapje. Natuurlijk hebben wij nooit aan copulatie gedaan. Althans, niet met z'n tweeën.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg wat bedoelde je eik met "weet je dat niet meer"
Wat voor rare plannen zouden wij nou moeten maken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb komkommer. In schijfjes overigens. Voordat mensen rare plannen maken.
Patat dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:54 schreef Chowi het volgende:
Straks ga ik gefrituurde aardappelreepjes eten.
Nee, gefrituurde aardappelreepjes.quote:
Nee, met patatsaus.quote:
Daar moet vette masjonais bij Chowi!!!quote:
Sorry, maar ik vind mayonaise echt vies.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar moet vette masjonais bij Chowi!!!![]()
![]()
![]()
Die saus is lekker.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind mayonaise echt vies.. Niet omdat het te vet is ofzo. Maar gewoon, het is vies. Soms eet ik er ook nog wel eens dit bij:
[ afbeelding ]
Deze saus is echt baas maar die verkopen ze niet meer in de supermarkt waar ik altijd heen ga..
Lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
bbq bacon beef van new york pizza die is zo enorm lekkerquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
bbq bacon beef van new york pizza die is zo enorm lekker
ik ben niet zo van hot and spicy etenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Hot tandoori of Mexican Hot and Spicy, dan zijn pizza's...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:18 schreef Chowi het volgende:
Ik ga niet naar de barbecue, maar dat was al wel duidelijk.
Ik hou niet zo van barbecues, maar okay. Omdat jij het bent.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van barbecues, maar okay. Omdat jij het bent.
Is goed, wanneer?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Tof, neem je HS. mee, dan zorg ik dat Myr. ook komt.
En wanneer is dat?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:30 schreef Giertje het volgende:
ik ben weg bierzuipen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
En wanneer is dat?. Het lijkt me serieus wel een tof idee.
.
Yay, we're gonna trash the place.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
24 juli tot 7 augustus, ik heb het rijk dan helemaal alleen.
Zeg schat, krijg je ze er nog wel uit als je er eerst schijfjes van maakt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:46 schreef Myraela het volgende:
Ja, er zat gelukkig nog een tampon voor, dus ik hoef alleen maar aan het touwtje te trekken en dan komt alles er uit. Heb ik geleerd van Chowi. Niet dat van het touwtje. Maar dat je dingen in je vagien kan stoppen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg schat, krijg je ze er nog wel uit als je er eerst schijfjes van maakt?
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, er zat gelukkig nog een tampon voor, dus ik hoef alleen maar aan het touwtje te trekken en dan komt alles er uit. Heb ik geleerd van Chowi. Niet dat van het touwtje. Maar dat je dingen in je vagien kan stoppen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:49 schreef vosss het volgende:
Is dat bij die foto met dat uitzicht over de weilanden????
Nouja ik zag een keer een foto op fok van iemand die wilde bbqen omdat ie plaats zat had en daar stond zo een foto bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |