Kijk, jij voegt tenminste wat toe.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:23 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben het trouwens oneens met de stelling want ik denk dat dolfijnen erwtensoep beter heet kunnen maken met afstand en een lawine.
De stelling van Pythagoras natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk, jij voegt tenminste wat toe.
In welk opzicht denk je dat een lawine verband houdt met erwtensoep?
Ik wilde reageren met ahhw lief bolletje wol maar wacht... gays_epic.jpg ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:28 schreef Sounddragon het volgende:
Een konijn voor je topic![]()
[ afbeelding ]
Dank je wel! Hier heb jij een penispomp.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:28 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:28 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dank je wel! Hier heb jij een penispomp.
[ afbeelding ]
Een echte. Met zo'n rode stropdas en alles. Niets mis mee.quote:
En toch 2e geworden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een echte. Met zo'n rode stropdas en alles. Niets mis mee.
Ik heb ook PvdA gestemd..
Hier heb je er eenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:32 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb een toet toet toeter. Op m'n waaaterscoeter
Deze is ook grappigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef remlof het volgende:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Dat filmpje is baas.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef remlof het volgende:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Ik en een stropdasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een echte. Met zo'n rode stropdas en alles. Niets mis mee.
Ik heb ook PvdA gestemd..
Geknoopt om je hoofd ja.quote:
waarom moest ik lachenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef remlof het volgende:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zA0f1jKq83A&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Ritse werkt in de Media Marktquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:38 schreef RitseB het volgende:
Ik moet een rode stropdas dragen voor werk.
Geilquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:38 schreef RitseB het volgende:
Waar werk je dan? Mediamarkt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:38 schreef RitseB het volgende:
Bah, wat een grafkop heeft zij.quote:
British American Tobacco.quote:
Zooo, kinky.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef RitseB het volgende:
Zwart bloesje, zwarte pantelon, zwarte riem, zwarte broek, rooie riem. Gewoon alles.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
British American Tobacco.
Sta je dan veel in sigarenwinkeltjes enzo?.
Ja, maar jij zou mij ook geven, dus dat zegt niet zoveel.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..].
Mijn ouders hebben zo'n winkel en die hebben daar dus ook veel mee te maken. (Geen Primera, maar iets soortgelijks.)
Sterker nog...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar jij zou mij ook geven, dus dat zegt niet zoveel.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar wel veel reizen toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik mag dus voor BAT. Verdient goed, 4 uurtjes per dag, je hoort mij niet klagen.
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Sterker nog...
Ow nee, lama
[ afbeelding ]
Tof. Misschien kom je ook nog wel eens in onze winkel te staan dan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Morgen naar Eindhoven, is een uurtje. Reiskosten worden vergoed.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof. Misschien kom je ook nog wel eens in onze winkel te staan dan..
Eindhoven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Morgen naar Eindhoven, is een uurtje. Reiskosten worden vergoed.
Dan kom ik je poken en koffie brengen de hele tijd.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan kom ik je poken en koffie brengen de hele tijd.
Elburg. Op zichzelfstaande onderneming is het, dus geen onderdeel van een franchise ofzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Is goed, waar is de winkel van je ouders, eens kijken of ik er terecht kan komen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Elburg. Op zichzelfstaande onderneming is het, dus geen onderdeel van een franchise ofzo.
Ja, er is ook geen treinstation daar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het is voor mij ongeveer 4 uur reizen, dus laat maar.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, er is ook geen treinstation daar..
Waar woon je dan ook alweer?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hier ook niet, ben ik ook al ongeveer een uur voor onderweg.
In zoeen kutdorp?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:16 schreef RitseB het volgende:
Tussen Eindoven, Den Bosch en Nijmegen.
quote:
geylquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:18 schreef RitseB het volgende:
Ja, waar alle mensen die familie van elkaar zijn seks met elkander hebben.
quote:
Juist. Ik wil de UDOWU SC terug.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het maar weer eens tijd dat we hem terug gaan kapen
Zo te horen begin je bang te wordenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:45 schreef Chowi het volgende:
Wat een faalhazen die graag de knuffel SC terug willen kapen.. Jongens, face it. Het was niets, en het zal ook niets worden.
Zo te horen interpreteer jij mijn post verkeerd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen begin je bang te worden
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:45 schreef Chowi het volgende:
Wat een faalhazen die graag de knuffel SC terug willen kapen.. Jongens, face it. Het was niets, en het zal ook niets worden.
Ik zou jou waarschijnlijk ook geven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dan ook met enthousiasme? En ook zo dat het voor herhaling vatbaar is?quote:
Dat is best wel een beledigende opmerking voor mij.quote:
Ik had het meer over mezelf.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is best wel een beledigende opmerking voor mij.
Elk topic met mij als TS is sowieso een geeftopic.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:23 schreef remlof het volgende:
Is dit het geeftopic?
* Chowi bereidt post in topic van Boe's neuklijst vast voor...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |