Als je nou je huiswerk maakt onder douche, terwijl je je haren wast, heb je alleen nog maar last van buikpijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben moe. Ik moet nog huiswerk maken en ik moet nog douchen en ik heb geen zin. En ik heb een badhairday. En mijn buik doet pijn. /klaag
Ik stop het allemaal in 1 post, dan zijn we er vanaf.![]()
En een kapotte laptop vrees ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je nou je huiswerk maakt onder douche, terwijl je je haren wast, heb je alleen nog maar last van buikpijn.
Daar is koffie voor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:05 schreef Zeroku het volgende:
Oh en, moe nog.
Niet, Chowiwowi kan dat ookquote:
Jurkjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:04 schreef Chowi het volgende:
Ik ga zo een nieuw jurkje kopen in de stad. Ik heb net gedoucht, en mijn haar zit fantastisch. Daarbij heb ik geen huiswerk en ben ik niet moe.
Wat een geweldige dag..
Maar drinken gaat zo moeilijk in de douche.quote:
In bad hè, niet onder de douche.quote:
Ohja.quote:
Nee, dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar drinken gaat zo moeilijk in de douche.
Mijn eerste en enige poging daartoe faalde. Hard.quote:
Vettel weer snel in de trainingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:10 schreef vosss het volgende:
Ik ga ook douchen. Godver, ik heb het er maar druk mee. Ik moet nog douchen, boodschappen doen en BBQ vlees ophalen bij de slager.
En dat allemaal vóór 2 uur want dan is F1 erop
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn eerste en enige poging daartoe faalde. Hard.
Ohja de race wordt op dit circuit verreden in de kwalificatie he, dat is ook zo...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:10 schreef vosss het volgende:
Ik ga ook douchen. Godver, ik heb het er maar druk mee. Ik moet nog douchen, boodschappen doen en BBQ vlees ophalen bij de slager.
En dat allemaal vóór 2 uur want dan is F1 erop
Goed punt. ik moet mijn nagels nog doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Daarentegen, vrouwen met hun kleding en make-up 'n stuff
OK, dan loop je maar van Weert hier naar toequote:
Beter van niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
OK, dan loop je maar van Weert hier naar toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |