We gaan naar Longhorn Steakhouse hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
ben je al klaar voor het diner? did you get your hair did?
Ik zou wel eens echt iets lekkers willen maken waarvan iedereen je zo aankijkt van "wow, dit is ECHT lekker"... Maar ik heb dan weer geen zin om daar in te investeren.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je probeert het tenminste... ik probeer er altijd onderuit te komen. Gelukkig dat ze hier van koken houden. Soms komt er familile over van David. Die kunnen echt koken als de beste.
Je kunt hem er ZO inschuiven.quote:
Spanje heeft gewonnen!!!quote:
quote:
geen series meer te kjiken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
en ik ga slapentruste
morgen arbeiten in der Fr"uh jah!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:27 schreef wonderer het volgende:
[quote]
Ik zou wel eens echt iets lekkers willen maken waarvan iedereen je zo aankijkt van "wow, dit is ECHT lekker"... Maar ik heb dan weer geen zin om daar in te investeren.
quote:
David Villa van het eerste geweldige goal tontoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
kweet niet eens wie dat is, maar hij is doable..
Boterkoek en speculaasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je geen speciality? ik heb gelukkig nog mijn tortillas LOLs. Wel op de spaanse manier.
Kees? das gewoon een vriend van mij. LOLs nee, das die gast van het Groninger Museum. Een vriend van mij gaat met hem. (Sebas) alhoewel Kees al getrouwd is and shit. Maar zij leven meer op Ibiza. Daarom mogen wij vaak in zijn huis.quote:
Hij komt me nogal bekend voor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
Niemand heeft het over mijn leuke TT..![]()
![]()
Tis toch food for thought.
Ken Spaanse ploeg niet zo goed. Je bent toch meer hetero dan dat ik dat ben.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
David Villa van het eerste geweldige goal tonto
zie post 299. En ik zal alvast lijstjes makenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kees? das gewoon een vriend van mij. LOLs nee, das die gast van het Groninger Museum. Een vriend van mij gaat met hem. (Sebas) alhoewel Kees al getrouwd is and shit. Maar zij leven meer op Ibiza. Daarom mogen wij vaak in zijn huis.
Ik zal alles wel uit de doeken doen als we gaan wijnproeven. Ik denk dat je tig vragen hebt. Ik zal ze allemaal beantwoorden. LOLs.![]()
ja zoals ik al eerder zei...wegens succes geprolongeerd.quote:
spaghetti/pasta?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boterkoek en speculaasMaar geen maaltijden, nee.
je bedoelt post 300, maar ja, das die gast... Ken je hem?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie post 299. En ik zal alvast lijstjes maken
boterkoek!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boterkoek en speculaasMaar geen maaltijden, nee.
cum baja my lord?quote:
cunt, je kent de sutilty niet...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een saaie TT trouwensWe zijn beter van je gewend Mike...
kan jij goed koken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
spaghetti/pasta?
and I do not mean mac 'n cheese :-)
Ja, maar dat is alsnog kipgehakt bakken, paprika erbij, pasta in de magnetron koken en dan een pot saus opentrekken. Niet echt heel bijzonder.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
spaghetti/pasta?
and I do not mean mac 'n cheese :-)
De wat ken ik niet?quote:
lang zal ze leven lijkt me leuker. Hihihi.quote:
Da's echt HEEL simpel, ik heb wel een recept voor je:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
boterkoek!!daar heb ik zo'n trek in.. heb dat al in jaren niet gegeten..
quote:
hoezo dat dan? ben je jarig?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:44 schreef creno het volgende:
[..]
lang zal ze leven lijkt me leuker. Hihihi.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alsnog kipgehakt bakken, paprika erbij, pasta in de magnetron koken en dan een pot saus opentrekken. Niet echt heel bijzonder.
ik vind dat al heel wat.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alsnog kipgehakt bakken, paprika erbij, pasta in de magnetron koken en dan een pot saus opentrekken. Niet echt heel bijzonder.
Ja, tien minuten en je hoeft het water niet in de gaten te houden, keihandigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
pasta in een magnetron koken
![]()
ej![]()
en echt jongen het is zo makkelijk en lekkerder als je van scratch saus maakt, voor de snelheid zou je het ook niet hoeven laten is zo gebeurt
quote:
dat moet me lukken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's echt HEEL simpel, ik heb wel een recept voor je:
http://www.dekooktips.com/recepten/boterkoek.htm
Je moet alleen je bakvorm even opmeten. De mijne zit precies tussen de twee genoemde groottes in en ik moet dus nogal kloten met de hoeveelheid ingredienten.
Feliquote:
Is een hit op feestjes met Amerikanen. Bij mij tenminste.quote:
hoe oud ben je nu?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, tien minuten en je hoeft het water niet in de gaten te houden, keihandigScheelt de helft van de tijd.
feliquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:49 schreef creno het volgende:
maar de autorit is afgelopen dus ik ga naar m'n bedje.
dat heb ik hier met poffertjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is een hit op feestjes met Amerikanen. Bij mij tenminste.
LOLs moet ik dan echt gaan bakken?quote:
Willen we dat welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs moet ik dan echt gaan bakken?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Willen we dat wel![]()
je mag dan niet alleen in de keuken
als ik me zou laten leiden door al jou posts....zou ik denken dat het een boterkoek word met wat extra funny room
nou ja zeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Willen we dat wel![]()
je mag dan niet alleen in de keuken
als ik me zou laten leiden door al jou posts....zou ik denken dat het een boterkoek word met wat extra funny room
jij met je dirty mind, dat zegt iets meer over jou dan mij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
hehe ja
of dat met eten te maken heeft vraag ik me dus af
enjoyquote:
Buen provechoquote:
ja ik, no seńor, conclusies trekken heet datquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij met je dirty mind, dat zegt iets meer over jou dan mij.![]()
![]()
i know my way more in the bedroom than the kitchen
you only read what you wanna...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja ik, no seńor, conclusies trekken heet dat
Like you telling me that you want me was part of my imagination you dare tell me?!quote:
aren't we full of ourselves?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Like you telling me that you want me was part of my imagination you dare tell me?!
lol pero lleno de tķ mariconquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aren't we full of ourselves?![]()
Nee, you're off limits... je bent bezet.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol pero lleno de tķ maricon![]()
bezet bezet, see no evil hear no evil![]()
ja fam guy blijft leuk, tkomt ook echt wel door die stemmen
stewiedeliciously evil
LOLs that video..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik ben de regio merchandiser, moet de visual merchandisers instrueren en guiden over de etalage en de winkel aankleding, lay-outs maken voor de winkels en werk ook mee aan aquicisite van nwe panden..dan moet ik bekijken en een plan voor dragen of het allemaal wel kan enzo
doe het nog maar een half jaar en zit niet meer vaak op dat kantoor van de hoofdwinkel in de stad
zwaar druk maar even ook lui werk bij periodes :-) vind het wel leuk
jejeje G-A-Yquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs that video..en ik herkende het meteen van de Eurovision... can you say gay?
![]()
![]()
o sounds great, ur job... hoezo ben je niet meer vaak op hoofdkantoor? reis je veel?
je moet de etalages zien bij Macy's, Saks, Barneys etc..
LOL g-a-y- ?!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje G-A-Y![]()
ja tis echt gaaf om te doen
op kantoor zit ik alleen als ik dingen moet bijwerken, of moet photoshoppen dat soort dingen de overige dagen moet ik veel heen en weer idd tussen de winkels hier in de stad of naar andere stad om daar iets te doen of om trainingen te geven
ja hey, ik google er soms naar dat soort dingen kan er echt ingevingen van krijgen
se llama sin pluma ehquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL g-a-y- ?!and yet you don't strike me as a gay... me like you know
![]()
ja, etalages hier. De een is nog beter dan de andere. Tis echt een competition. Vooral Madison avenue.
WIl je niet werken voor andere bedrijven?
dit zou je door moeten zetten. alhoewel het een beetje op zijn gat zit. Dit trekt echt wel aan. en daar zit ook het geld. Veel lobbyen, das wel kut.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
se llama sin pluma eh![]()
![]()
![]()
you crazy..
![]()
ja, en al die billboards...alles wat advertising ademt kan ik uren zoet mee zijn
andere bedrijven, op zich wel alleen, hier in de stad is niet zo veel, dan zou ik naar madrid moeten gaan. en dat wil ik dan weer niet , ik heb het echt heel goed hier. en zara is hier wel de grootste, ik zou ook naar de andere merken van de zara groep kunnen gaan maar dat kantoor zit hélemaal in a coruńa....![]()
mn eigenlijke ambitie ligt bij werken bij een design/fashion/interieur magazine, ligt toch in het verlengde van wat ik doe,
maar ook dan zou ik het toch in madrid moeten zoeken , qua spanje dan en ja dat houd me een beetje tegen
ik ben wel bezig met andere dingen, met 2 jongens voet aan de grond proberen te krijgen qua online marketing voor bedrijven, websites maken en zo, folders, promo materiaal that stuff
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dit zou je door moeten zetten. alhoewel het een beetje op zijn gat zit. Dit trekt echt wel aan. en daar zit ook het geld. Veel lobbyen, das wel kut.
ben strax weg ga slapen :-)quote:
tt nigh in assenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
waar is Yuri eigenlijk? that bitch is altijd hier s avonds.
Ik snap ook niet dat ik zo vroeg wakker benquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:37 schreef Deceit het volgende:
Snap ook niet dat je zo vroeg op bent als je 5 uur naar bed gaat?!
Was het ook druk geworden?
Ennnn
Hoe is TV?
Ohh! is dat nog steeds met die bar die rechts open is? een hele lange grote..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ik zo vroeg wakker ben, denk het het de hitte is. Het was in het begin heel rustig, en later iets drukker, maar niet helemaal vol (gelukkig).
TV is.... rawr![]()
.
Jij noemt het durven, ik noem het willenquote:
nee woeki, dat harige beest uit star warsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:49 schreef Peter het volgende:
Woeka woeka!
Tja ik snap niet dat jij moeilijk doet over een kapper die niet "hip" genoeg is... het is een man met een schaar, geen toekomstige echtgenootquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.. als ik stap ben ik voor 11 uur niet wakker hoor!
maar goedemorgen
Nah het was meer een kapper met huisvrouwen die het kampvolk van Vught zat te knippen, de andere kappers zaten niet in die straat.. snap je het nou?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik snap niet dat jij moeilijk doet over een kapper die niet "hip" genoeg is... het is een man met een schaar, geen toekomstige echtgenoot
quote:
Eh nee nog steeds niet... en alsof Vught zoveel kampvolk heeftquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nah het was meer een kapper met huisvrouwen die het kampvolk van Vught zat te knippen, de andere kappers zaten niet in die straat.. snap je het nou?
volgende keer krijg je een hand van seth gaaijkemaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij noemt het durven, ik noem het willen
Je had me met Ang3l moeten zien toen alle falers vroeg naar huis gingen. We gingen los! Op het podium!quote:
Bij die ene kutkapper dus wel he! En ik was te voet dus geen tijd om naar de andere te lopen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh nee nog steeds niet... en alsof Vught zoveel kampvolk heeft
Oh dan was ik dus een keer gegaan dat beiden zalen open waren..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ehm, in de kleine zaal (waar dit was) is niet echt een lange bar.
Ik had al het gevoel dat ik nog wat tofs zou gaan missenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had me met Ang3l moeten zien toen alle falers vroeg naar huis gingen. We gingen los! Op het podium!
jullie dansten de sterren van de hemel !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had me met Ang3l moeten zien toen alle falers vroeg naar huis gingen. We gingen los! Op het podium!
quote:
quote:Pagina niet gevonden
» Het kan zijn dat de pagina niet meer bestaat.
» Het kan zijn dat deze pagina naar een ander webadres is verplaatst.
» Het kan zijn dat deze pagina in een begrensd gebied valt.
Controleer of je het juiste adres hebt ingevoerd en geen spelfouten hebt gemaakt.
ik serveer ze altijd met hartjes!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nogmaals
Morning
[ afbeelding ]
Dat ding heb ik ook ja, maar om dat nou op mijn eigen koffie te doen...nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik serveer ze altijd met hartjes!
capuchino vormpjes zijn zoooo leuk om mee te spelen![]()
er is niks mis met van jezelf houden...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ding heb ik ook ja, maar om dat nou op mijn eigen koffie te doen...nee.
Dan bel je d'r opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier staat ook al weinig nuttigs..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:56 schreef Xiance het volgende:
Jeroen en Mark stonden net voor de deur...
beide leuk, kort donker haar, Jeroen draagt een bril.. mark is licht gespierd, kon ik zien door zn iets doorschijnende witte overhemd!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kwamen een cadeautje brengen..als dank gaf jij de liefde van jan retour ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb gezegt dat mijn man en ik al druk warenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dank gaf jij de liefde van jan retour ?
en toen renden ze naar de buren ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb gezegt dat mijn man en ik al druk waren
We waren d'rbij en t was priiihiiimaaa......quote:
Ja, op Blur .. awhooohooooow... en Electric six!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haaj Stevequote:
basis van dat lied is keulse carnaval -> viva cologniaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We waren d'rbij en t was priiihiiimaaa......
en waar waren de vengaboys met hun rocket to uranusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, op Blur .. awhooohooooow... en Electric six!
I wanna take you to a gaybaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr
belachelijk voor zo'n slecht camp lied. Dat mensen daar geld aan uitgevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:55 schreef Deceit het volgende:
Die is trouwens nieuw op nummer 7 binnengekomen :|
wat weet jij dat ik niet weet ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jou horen piano leren spelen is een ramp.
Ik drink alleen als ik dorst heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk niet er zit toch wel een 5 in de klok... ergens
Het kwam je oren uit!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Zo, boodschappen in huis
Geen colalight... die heb ik gisteravond genoeg gedronken voor de komende 3 jaar....
Ik lag om 4 uur te pitten en in 6 uur tijd 3 keer mijn bed uitgeweest om te pissen... en dan echt een plas waar een kudde olifanten van zou zeggen: "Nou, nou"quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kwam je oren uit!
En je had ook al waterige ogen
word er wel blij van eigenlijk, als je in de auto bent en zin hebt in slechte muziek om mee te blčrenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
belachelijk voor zo'n slecht camp lied. Dat mensen daar geld aan uitgeven
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik lag om 4 uur te pitten en in 6 uur tijd 3 keer mijn bed uitgeweest om te pissen... en dan echt een plas waar een kudde olifanten van zou zeggen: "Nou, nou"
Volgende keer maar gewoon bier en geen medicijnen
Hoe fit ben jij eigenlijk?
Was dat podium voor jou, wat ze daar aan het bouwen zijn?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik had toch geen bier moeten drinken na 4u trainen, maar god.
Nu ben ik weer fit als een hoentje. Om 15:00 moet ik al bij de Lichttoren zijn.
Denk 'tquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Was dat podium voor jou, wat ze daar aan het bouwen zijn?
Ik zeg het verkeerd: Klokkentoren. Niet Lichttorenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Was dat podium voor jou, wat ze daar aan het bouwen zijn?
scheelt een paar kilometerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd: Klokkentoren. Niet Lichttoren
Rik vroeg of je vanaaf met hem meeging.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat was lang geleden dat het licht werd toen ik terug kwam van stappen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:20 schreef Great.Expectations het volgende:
En Aussiebums zitten best lekker.
Ik heb al een date vanavond, sorryquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rik vroeg of je vanaaf met hem meeging.
Maar je neemt niet op. Bel hem f terug.
Niet bij mij. Bij Rik.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb al een date vanavond, sorry
Te warm om op te treden wel. Na 3 min was ik al zeiknatquote:
tuurlijk heb ik het ook tegen Rik verteld, maar ik zeg het ook tegen jouquote:
Steve is Rawrrrrrrrrquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ik zo vroeg wakker ben, denk het het de hitte is. Het was in het begin heel rustig, en later iets drukker, maar niet helemaal vol (gelukkig).
TV is.... rawr![]()
.
Ja ik heb van die heerlijke last-minute vrienden. De ene geeft gister pas aan dat ie wil komen kijken vandaag, en de ander geeft gister pas aan dat ze niet KAN komen omdat ze fam.feest heeft. Met die vrienden van mij valt NIETS te plannen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[
[..]
tuurlijk heb ik het ook tegen Rik verteld, maar ik zeg het ook tegen jou
tja ik weet het van je vrienden moet je het hebben...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb van die heerlijke last-minute vrienden. De ene geeft gister pas aan dat ie wil komen kijken vandaag, en de ander geeft gister pas aan dat ze niet KAN komen omdat ze fam.feest heeft. Met die vrienden van mij valt NIETS te plannen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja ik weet het van je vrienden moet je het hebben...Ja dat is de overmacht doordat ook de werkgever niet kan plannen en pas 2 a 3 weken van te voren verteld wanneer de eindshow is. Slecht voorbeeld dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaēant:
Qui que tu sois, voici ton maītre. Il l'est, le fūt ou le doit źtre.
schatje groen is niet je kleurquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steve is ook heel erg van mij... RAWRRRR...
Maar heerlijk balkonweer.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te warm om op te treden wel. Na 3 min was ik al zeiknat
Maar optreden 1 zit er op. Om 18:00 bij de volgende zijn.
maar nog wel de stad ingeweest ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jahoor heb gister niet gedronken
Ik welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje groen is niet je kleur
ik weet heus wel dat Steve jou vriendje is, ik bedoelde er verder ook niets mee
Dat geloof ik ja!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar heerlijk balkonweer.
viel gluckquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:Daaaaaaaaaaaaaaaag.... we gaan er voor
(zenuwen)
stervende zwaan, dat is ook met vleugelsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja!
Zo ff de stad i, eten met 2 dansers... en dan in de airco op naar Koningshof
Ik hoop dat daar binnen ook airco isAnders ga ik dood na 4 dansen
ben op het station geweest telt dat ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:52 schreef wonderer het volgende:
Hoi XiWaar is de rest, allemaal in Amersfoort?
Voor een hetero-homo als jij is dat al heel watquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben op het station geweest telt dat ook
Bartjen! Hoe is het?quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor een hetero-homo als jij is dat al heel wat
Heuj! Ja hier alles goed hoorquote:
Ja, hetzelfde hier, ik ben die warmte ook zat. Het blijft nu echt in huis hangen, bah.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heuj! Ja hier alles goed hoorEn bij jou dan?
(al ik vind de warmte hier nu wel goed geweest zo eigenlijk)
Neem je ook wat zoutjes tot je? Straks krijg je watervergiftigingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:55 schreef TheVulture het volgende:
God heeft geen medelijden met me.... die laat met een lichaam vol antibotica 2,5 uur in de bloedhitte zwoegen op de tennisbaan en met 6-0 6-7 2-6 verliezen
En als er mensen dachten dat ik gisteren al veel water had weggeklokt bij Friso... ik heb vanmiddag in mijn eentje 3 liter water op
Aquaman meldt zich
Mag dat ook bouillon zijn?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Neem je ook wat zoutjes tot je? Straks krijg je watervergiftiging[/ehbo-modus]
Met extra zout!quote:
Ik heb er een heel pak in gegooidquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef Great.Expectations het volgende:
En kan iemand nu ook een gedetailleerde omschrijving geven van TheVulture?
ik dacht dat angel een gedetailleerd verslag zou gevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Mmm... lekker!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er een heel pak in gegooid
Maar neej. Pfffft.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik dacht dat angel een gedetailleerd verslag zou geven
Had je maar op moeten komen dagen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Op komen dagen? Hadden we iets afgesproken dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je maar op moeten komen dagen.
Sommigen wel, anderen stonden in dezelfde ruimtequote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Op komen dagen? Hadden we iets afgesproken dan?
Nou ja, het was op zich geen staatsgeheim dat er mensen van hier naar een feest in Eindhoven gingen toch? Ik wil alleen maar zeggen dat je niet van anderen afhankelijk hoeft te zijn om een beeld bij iemand te krijgenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Op komen dagen? Hadden we iets afgesproken dan?
Was het ook niet... ik doe niet aan meets!quote:
bah ik ben naar binnen gegaan... slechte zetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een balkon, want dat is vast koeler dan de kamer hier.
Ah, dat zou voor een mens al ernstige onderkoeling zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:11 schreef wonderer het volgende:
Hier koelt het een beetje af, het is nog maar 27 graden
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
Xit nu alle afleveringen van probleemwijken te kijken. Had vroeger die van Woensel gezien, maar de rest nog niet.
quote:Hey boertje wil je ene keer verkracht worden
Ja, in zijn volle 1.93m glorie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
Heb ff snel teruggelezen.
Er was een meet? Dus Vulture bestaat echt?
er was geen meet alleen gingen een paar [Homo's] nara hetzelfde feest al dan niet toevalligquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
Heb ff snel teruggelezen.
Er was een meet? Dus Vulture bestaat echt?
He jongenquote:
alles lijkt me als je voor onbepaalde tijd terug komt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
Gelukkig noem je me geen Mieke zoals die cunts hier.![]()
MOet nog je blog bekijken.HEb het erg druk gehad. Pakken and shit. wat moet er mee naar Nederland etc.
Ik zou anders maar een grote kloon zijnquote:
jaaaaa die heb ik net gezien!quote:
Jezus, zo lang?quote:
Nee, skank was het toch?quote:
Weinig updates hoor. Je mist weinig.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
Gelukkig noem je me geen Mieke zoals die cunts hier.![]()
MOet nog je blog bekijken.HEb het erg druk gehad. Pakken and shit. wat moet er mee naar Nederland etc.
Graafsewijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaa die heb ik net gezien!Ben nu met Den Bosch bezig. LOLs..
las net ook van die zelfmoord van 1 van die gasten.
Omdat ik die vakkundig heb ontdokenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, zo lang?en waarom zie ik hier nog geen foto's?
Omdat die er niet zijn misschien?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, zo lang?en waarom zie ik hier nog geen foto's?
ja, tis voor onbepaalde tijd. Alhoewel de thuissituatie erg verslechterd... Maar ik wil bepaalde dingen meenemen... Maar niet zoveel.. want ik heb maar een klein huisje..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alles lijkt me als je voor onbepaalde tijd terug komt?of komt dat later?
Die zijn er ECHT wel... de fotograaf houdt ze alleen achter tot het moment dat ze ECHT impact zullen hebbenquote:
o divaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik die vakkundig heb ontdoken
Mocht je wat vergeten zijn, laat Anthony of David het naar mij opsturen, neem ik het wel mee in oktober.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, tis voor onbepaalde tijd. Alhoewel de thuissituatie erg verslechterd... Maar ik wil bepaalde dingen meenemen... Maar niet zoveel.. want ik heb maar een klein huisje..
neequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
o fuck ja, Yuri...jij komt ook uit Assen...![]()
Ken je die buurt uit die aflevering?
o.k. geen updates met insurance? Doktoren? veranderingen etc?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weinig updates hoor. Je mist weinig.
dacht dat je nog een redelijk huisje kreeg hier?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, tis voor onbepaalde tijd. Alhoewel de thuissituatie erg verslechterd... Maar ik wil bepaalde dingen meenemen... Maar niet zoveel.. want ik heb maar een klein huisje..
quote:
Maandag telefonisch consult met de chirurg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. geen updates met insurance? Doktoren? veranderingen etc?
Ik zal het strax ff bekijken. Ben tenslotte je N-U-M-B-E-R 1 F-A-N. (oprah modus off)
ja boze tongen beweren dat de crew drank en/of drugs hadden meegenomen zodat ze loslippig zouden worden..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee![]()
en alles in die aflevering is sterk overdreven
vergeleken met hier, is het een postzegel. Maar goed. Tis erg knus. Ik heb een grote slaapkamer en grote woonkamer en een diepe keuken. En ik moet me douchen in een kast. (hoe toepasselijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht dat je nog een redelijk huisje kreeg hier?
i did some research... ze kunnen dat heel mooi maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maandag telefonisch consult met de chirurg.
stond de villa van gordon niet te koop?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vergeleken met hier, is het een postzegel. Maar goed. Tis erg knus. Ik heb een grote slaapkamer en grote woonkamer en een diepe keuken. En ik moet me douchen in een kast. (hoe toepasselijk) . die kast is wel verbouwd tot een douche. Tis een oud Amsterdamse huisje waar geen badkamer in zat. Vroeger gingen ze naar badhuizen.
ze negeren jequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
Ik kom hier langs en de rest is weg of drukt zijn snor.
Je zou haast denken...
Er waren al niet zo veel mensen, don't flatter yourself.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
Ik kom hier langs en de rest is weg of drukt zijn snor.
Je zou haast denken...
wtf moet ik met zijn huis? Zoveel geld heb ik niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stond de villa van gordon niet te koop?
Waarom wel... zo bijzonder ben ik ook weer niet... jullie doen net alsof ik een of andere inheemse diersoort benquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o diva![]()
waarom mogen we je niet zien dan?
no shit?!quote:
precies...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zijn er ECHT wel... de fotograaf houdt ze alleen achter tot het moment dat ze ECHT impact zullen hebben
dat zou ik doen tenminste
oh nee, ik pleur alles altijd meteen online
doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er waren al niet zo veel mensen, don't flatter yourself.
Oh, dat gaat niet lukken. In ieder geval niet van te voren. Als ik een echte datum heb, ga ik op mijn blog om geld bedelenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i did some research... ze kunnen dat heel mooi maken.![]()
vingers gekruist, voor de verzekering.
Nee hoor, xit je maar te flessen aangezien iedereen dat hier aan jou vraagt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom wel... zo bijzonder ben ik ook weer niet... jullie doen net alsof ik een of andere inheemse diersoort ben
How gayquote:
Ga jij nog Nijmegen lopen? Ik hoor je er nooit meer over.quote:
als er statiegeld op wijnflessen zat dan was je rijk jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf moet ik met zijn huis? Zoveel geld heb ik niet.Alhoewel als ik mijn lege flessen bij de AH inlever...
o, das kut!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat gaat niet lukken. In ieder geval niet van te voren. Als ik een echte datum heb, ga ik op mijn blog om geld bedelen
Daarna ga ik wel proberen om het alsnog vergoed te krijgen, maar van te voren gaat het neit lukken.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als er statiegeld op wijnflessen zat dan was je rijk ja
$5700, plus travel and lodging (week Florida voor twee personen), plus ... eh... kweenie of anestesie in de prijs is inbegrepen of dat dat nog apart moet. Dus zo'n slordige $7000quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, das kut!![]()
hoeveel kost zo'n operatie btw?
quote:
o dat valt nog mee!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
$5700, plus travel and lodging (week Florida voor twee personen), plus ... eh... kweenie of anestesie in de prijs is inbegrepen of dat dat nog apart moet. Dus zo'n slordige $7000
je zit toevallig altijd aan de wijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hond
ik drink niet zoveel. Anthony wel. Die lust em wel.. alhoewel ik nu ook aan de wijn zit. Maar dat komt omdat die toch al open was.
Zoek op youtube es op Garramone, dan kom je filmpjes tegen van jongens die door hem geopereerd zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat valt nog mee!Tis toch geen slager, he?
![]()
en voor dat bedrag alleen de bovenkant of gaan ze ook je vayjay te lijf?
nee, dat lijkt maar zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je zit toevallig altijd aan de wijn![]()
feesten natuurlijk in de binnenstadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, dat lijkt maar zo.![]()
heb gelezen dat je naar TT was gegaan. Wat doe je daar dan? races kjiken? Feesten? wat is daar te doen dan op het circuit?
Het ging jou toch om de bovenkant, toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoek op youtube es op Garramone, dan kom je filmpjes tegen van jongens die door hem geopereerd zijn.
Ja, is alleen top. Voor de prijs van een nieuwe leuter kun je een flinke auto kopen
welke?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Oh, die cutie in Lost gaat dood.
Wie? die gast van de Vampire Diaries?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Oh, die cutie in Lost gaat dood.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
feesten natuurlijk in de binnenstad![]()
ben nog nooit naar de races geweest
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aahh, op die fiets..dus je had lekker doorgezakt.
Yeah, daarom. En ik geloof van wel, ben wel benieuwd wat ie maandag na dat consult zegt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het ging jou toch om de bovenkant, toch?Brad heeft zich al berust in het feit dat dit voor het eggie is.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |