ik heb gezegt dat mijn man en ik al druk warenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dank gaf jij de liefde van jan retour ?
en toen renden ze naar de buren ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb gezegt dat mijn man en ik al druk waren
We waren d'rbij en t was priiihiiimaaa......quote:
Ja, op Blur .. awhooohooooow... en Electric six!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had me met Ang3l moeten zien toen alle falers vroeg naar huis gingen. We gingen los! Op het podium!
Haaj Stevequote:
basis van dat lied is keulse carnaval -> viva cologniaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We waren d'rbij en t was priiihiiimaaa......
en waar waren de vengaboys met hun rocket to uranusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, op Blur .. awhooohooooow... en Electric six!
I wanna take you to a gaybaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr
belachelijk voor zo'n slecht camp lied. Dat mensen daar geld aan uitgevenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:55 schreef Deceit het volgende:
Die is trouwens nieuw op nummer 7 binnengekomen :|
wat weet jij dat ik niet weet ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jou horen piano leren spelen is een ramp.
Ik drink alleen als ik dorst heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk niet er zit toch wel een 5 in de klok... ergens
Het kwam je oren uit!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Zo, boodschappen in huis
Geen colalight... die heb ik gisteravond genoeg gedronken voor de komende 3 jaar....
Ik lag om 4 uur te pitten en in 6 uur tijd 3 keer mijn bed uitgeweest om te pissen... en dan echt een plas waar een kudde olifanten van zou zeggen: "Nou, nou"quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kwam je oren uit!
En je had ook al waterige ogen
word er wel blij van eigenlijk, als je in de auto bent en zin hebt in slechte muziek om mee te blèrenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
belachelijk voor zo'n slecht camp lied. Dat mensen daar geld aan uitgeven
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik lag om 4 uur te pitten en in 6 uur tijd 3 keer mijn bed uitgeweest om te pissen... en dan echt een plas waar een kudde olifanten van zou zeggen: "Nou, nou"
Volgende keer maar gewoon bier en geen medicijnen
Hoe fit ben jij eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |